Wat een verademing!

Goede bidons die tegen een stootje kunnen, niet lekken, lekker koel blijven en niet naar plastic smaken!

Altijd een goede keuze

Ik heb nog niet alle Lock&Lock dozen.

Fijne service, uitstekende kwaliteit producten

Ik ben een groot fan van de Lock&Lock producten en ben bezig om stap-voor-stap al mijn oude vershoudbakjes te vervangen door die van Lock&Lock. De producten zijn mooi om te zien en van goede kwaliteit. Sluiten goed en zijn makkelijk stapelbaar en overzichtelijk. De service is uitstekend, alles wordt op tijd bezorgd en goed verpakt.

Snelle levering, goede kwaliteit

De bakjes zijn van goede kwaliteit

Handige bakjes en goede kwaliteit

Bakjes sluiten zeer goed af en zijn super handig in gebruik! Ga er zeker meer bestellen.

Alles aan deze bakjes bevalt me heel goed.

De maten, hoe te openen, en dan nu een crackerdoos, helemaal top. Heb sommige al jaren en ze blijven goed. Ik heb geen afwasmachine en misschien blijven ze daarom zo goed. Ze gaan wel in de diepvries en daar blijven ze ook goed onder.

geweldig ervaring

snelle en goede service kwalitatief hoog waardige producten goede en snelle verzending, producten goed verpakt

Zeer goede service

Ik ben heel goed geholpen bij mijn zoektocht naar een product. Ook supersnelle verzending.

Zeer goede kwaliteit

Willen niet stuk

Prima in orde

Goede ervaring

Snel en goed geleverd

Op zoek naar een goede ontbijtkoek trommel. Via internet Lock&lock gevonden. Hier hebben we al meer bewaardozen van. Bewaardoos is de juiste maat en makkelijk te gebruiken

Mooi product

Prima product en handig in gebruik

Perfecte beker

Dit is m’n 4 en 5 de. Eenmaal in gebruik wil je niet meer anders. Ik gebruik dragon pearls tea en de constructie van de beker is optimaal. Een voor thuis en nieuwe voor onderweg.

Snelle levering, makkelijk te bestellen

Goede producten, makkelijk te bestellen en snelle levering

prima vershoudbakjes en ook snelle bezorging!.

heb al veel artikelen gekocht in de loop der jaren, en ben er nog steeds blij mee!. maar ik adviseer om de bakjes Niet in de Vaatwasser te doen. na een aantal keren in de vaatwasser komt er op de bodem van de bakjes een harde dikke witte laag ,die niet te verwijderen is. en ach een paar bakjes met de hand wassen, geen probleem toch?...

Beste Flip, Wat fijn te horen dat je zo blij bent met onze bakjes en dat je er al jarenlang plezier van hebt! Wij zouden graag zien wat je bedoelt met de witte laag die in de bakjes zit. Zou je ons een foto kunnen sturen naar info@locklock.nl? Wij kijken graag even mee. Mogelijk is het te verhelpen!

Super bewaarbak voor de pannenkoeken

Super goede kwaliteit totaal niet te vergelijkbaar met Action producten waar ze alles afbreekt naar 10 keer open en dicht maken.

Houd vers, lekt niet

Vers houddoosjes blijven mijn eten langer vers

Goede ervaring

Prachtige beschuitbussen, snelle levering. Ik ben een tevreden klant

Geweldige doosjes!

Ben vooral heel blij met de cake en ontbijt doos!

Zeer goede kwaliteit

De bakjes zijn makkelijk in gebruik en van goede kwaliteit. Prima service en snelle levering

Waar voor je ged

Kwaliteit en snelle levering

Fijne produkten

Mooie site leuke dingen besteld en binnen 1 dag geleverd, netjes ingepakt

Goede kwaliteit.

Ik gebruik al jaren Lock&Lock.

erg tevreden

mooie kwaliteit, goede communicatie en snelle levering ga zeker nog meer maten bestellen, mis alleen soms wat duidelijker info bij de producten.

Hallo San, Wat leuk te horen dat je zo tevreden bent! Bedankt voor jouw feedback. We horen graag wat voor informatie je mist of onduidelijk vindt bij onze producten, zodat wij dit kunnen verbeteren! Tips en ideeën zijn altijd welkom via info@locklock.nl.

Ok

Vlotte en eerlijke afhandeling van de aankoop. Zeer vriendelijke behandeling.

Over Lock&Lock

LOCK&LOCK staat voor gemak, slim bewaren en minder eten verspillen. Dus zoek je een oplossing voor het bewaren van de dagelijkse leftovers? Wil je je lunch lekvrij mee kunnen nemen? Of wil je je (koel)kast organiseren? Er is voor iedereen een LOCK&LOCK oplossing! Van vershoudbakjes tot ovenschalen met deksel en van thermosflessen tot schoolbekers; LOCK&LOCK heeft een compleet assortiment duurzame producten voor het bewaren, meenemen en organiseren van eten en drinken.