Super fijn, besteld en snel geleverd

Super fijn, besteld en snel geleverd . En altijd goed om in gebruikte doos te leveren

Geweldige vershoudbakken(jes)

Sinds ik lock&lock heb ontdekt gebruik ik die eigenlijk alleen nog maar Ze zijn echt goed

Superfijne vershouddozen.

Een geweldig product, sluit goed af , mooi stapelbaar en ziet er ook vrolijk uit. Ook fijn dat ze in heel veel maten te krijgen zijn.

Producten sluiten goed af waardoor levensmiddelen goed bewaard worden. Ideaal om doosjes gevuld mee te nemen onderweg, ze lekken niet. Kortom top product, heb ze al jaren in gebruik.

Correcte snelle levering

Één dag eerder besteld en idd de volgende dag thuis afgeleverd. Ook de Free boxes zijn op dezelfde manier geleverd met respect voor de klant en millieu. Zéér tevreden dank U wel!!! ⭐⭐⭐⭐⭐ zeker waard.

Snel geleverd en goed verpakt

Ziet er mooi uit

Snelle levering, product ziet eruit zoals omschrijving. Zeer tevreden

Schitterend!

Goede kwaliteit! Netjes afgeleverd en extra cadeautje. Ik heb deze vooral gekozen voor wat organisatie in de diepvries. De kleinere doosjes zijn ideaal voor 1 persoon porties. Een soepje is snel ontdooid. Ook goed voor porties te kopen bij de verse slager, weeral goed voor het milieu en het blijft langer vers. De nieuwe tritan doosjes zijn handig voor mijn snacks op het werk. Doosjes nemen meer plaats in de diepvries dan zakjes maar zo overzichtelijk dat je dan ook minder gaat weggooien omdat het al te lang ergens achteraan in je diepvries zit. Ik ga hier zeker nog bestellen.

Super bakjes, waterdicht, luchtdicht

Hele fijne bakjes, waterdicht, luchtdicht. Kunnen in de vriezer, magnetron. In de vaatwasser vind ik niet zo prettig. Het is plastic en droogt slecht. Maar ze zijn zo snel afgewassen dat dat geen probleem is.

Geweldige vershouddozen

Al jaren gebruik ik de dozen van Lock & Lock. Voor mij de beste die er zijn. Heel fijn dat er nu ook hoge dozen zijn. Al mijn bloem en meel goed opgeborgen in een passende doos.

Zeer fijne voorraad dozen

Blij met de nieuwe voorraaddozen, praktisch en handig om mee te werken. Service is echt Top! Dank u Lock & Lock voor de leuke en handige beker met afsluitdeksel die ik erbij kreeg als een presentje.

Geweldige bakjes, goede vriendelijke service

Heel tevreden met de bakjes van Lock & Lock. Je kan ze ondersteboven houden, schudden, ze lekken echt niet! Als ze uit de afwasmachine komen zijn ze zo goed als droog. Geen vervelende naden. Ze zien er stevig en duurzaam uit. Ik kreeg op mijn mail met een vraag ook snel en vriendelijk antwoord en bij de bestelling kwam ook nog eens een gratis beker.

Kwalitatief hoogwaardige producten

Heel tevreden over het gebruiksgemak, de diversiteit aan vershoud doosjes. Ik kan ze iedereen aanraden!

Great service!

Fast service and great quality!

Niet blij met deksel

Deze bus voor rijstwafels (of beschuit) valt me tegen. Het vastschroeven van de deksel gaat niet heel eenvoudig, moet echt met aandacht gebeuren. Jammer, dan is blik toch makkelijker.

Top, goede kwaliteit en snelle levering

Top, goede kwaliteit en snelle levering

Top!!!

Snelle levering van een topprodukt... nu 2 produkten en superrr tevreden

OP en TOP tevreden

Het is even zoeken in het enorme aanbod, want Lock & Lock biedt voor alle BPA-vrije bewaarmogelijkheden wel een oplossing. Fijn om op deze manier mee te werken aan minder voedsel verspilling. Met een keurig overzichtelijke koelkast als resultaat .De bestelde artikelen keurig en snel ontvangen. Een klein probleempje met deksel van lunch box. Na zeer vriendelijk gesprek met Rebecca van de klantenservice hierover wordt mij een nieuw deksel toegestuurd. TOP! Mij zien ze in ieder geval nog terug voor evt. verdere aankopen.

Heel erg blij mee.

Ik gebruik de bakjes voor school, om verschillende etenswaren in mee te nemen. Zoals avocado, hummus, koekjes, crackers en brood bijvoorbeeld. Dit werkt heel goed, de bakjes lekken niet en vliegen ook niet zomaar open:)

Klantenservice heel goed

mijn deksel van de 10 liter doos was stuk, na ruim een jaar gebruik. Deze kreeg ik na vermelding kosteloos bij mijn volgende bestelling meegezonden. De bakjes werken sowieso perfect! Alles blijft langer goed en beschermd.

Blijft goed het aantal uren warm zoals vermeld

Prima product en snel geleverd helemaal top

Goede informatie op site.snelle levering mooie kwaliteit

Fijne bakjes, sluiten goed

Lock&lock producten zijn top

Heb alleen maar goede ervaringen met de producten van Lock&lock. De site is overzichtelijk en geeft een goed beeld van het ruime assortiment. Ook de afhandeling verloopt snel.

Zeer goede producten

Erg blij met de bestelde artikelen, goede kwaliteit en ze zien er mooi uit. Voor de kinderen nu ook een fruitbakje besteld en ze zijn er erg blij mee.

Over Lock&Lock

LOCK&LOCK staat voor gemak, slim bewaren en minder eten verspillen. Dus zoek je een oplossing voor het bewaren van de dagelijkse leftovers? Wil je je lunch lekvrij mee kunnen nemen? Of wil je je (koel)kast organiseren? Er is voor iedereen een LOCK&LOCK oplossing! Van vershoudbakjes tot ovenschalen met deksel en van thermosflessen tot schoolbekers; LOCK&LOCK heeft een compleet assortiment duurzame producten voor het bewaren, meenemen en organiseren van eten en drinken.