Precies wat ik zocht!!!

Goede kwaliteit en sluiting, precies wat ik zocht

Alleen over het hoofd gezien dat de bakjes niet stapelbaar zijn.

Goed spul

Degelijke trommels

Plastic zonder vervuilende toevoeging. Daar moet je naar zoeken. Goed voor de menselijke consumptie en milieu.

Snelle levering zoals afgesproken

Gewoon TOP

Duidelijke site met mooie producten. Ik had lekvrije bakjes nodig voor mijn voetverzorgingssalon en daarvoor heeft LocknLock de beste. Met deze bakjes van 180 ml ben ik verzekerd dat de vloeistof er niet uitloopt. TOP!

Snelle levering, prima product

Heel tevreden. Één opbergdoos ter vervanging van een (heel) oude, kapot door vallen, één voor knäckebröd. Prima spul. Gaat lang mee. Snel geleverd.

Mooie, handige bakjes. Snelle levering en juistevprijs.

Snelle levering en goede service! Er was iets fout gegaan met de bestelling inplaats 2 cnackerbrood dozen werd er maar 1 met een 1 beschuit doos geleverd. maar met een simpel mailtje was het supersnel opgelost. Zelfde dag werd er 1 na gestuurd en had ik hem de volgende dag in huis

Blij mee

De eerste kennismaking is erg goed. Had nl 3 items besteld, waarvan bij éen doosje een stukje afgebroken bleek te zijn. Ik meldde dit aan de klantenservice en per omgaande werd een nieuw doosje opgestuurd. De spullen waren toch goed verpakt in een stevige kartonnen omdoos. Levering gebeurde in beide gevallen de volgende dag. Of in deze crackerdoos mijn crackers wel vers blijven kan ik nog niet zeggen, het ziet er in elk geval allemaal goed sluitend uit!

Snelle service en uitstekende artikelen

Ben erg blij met de artikelen. Ze zijn stevig, compact en erg handig in gebruik. Het staat ook erg netjes in de kast. Hartelijk dank.

No dishwashing of the lunchbox lid

Recently we bought two lunchboxes and when they arrived we were VERY surprised that the lids can’t go in the dishwasher(!), especially as this information was not displayed anywhere. Very disappointed.

Mooi product

Het ziet er goed uit.

Snelle levering, goede kwaliteit!

Snelle levering en goede kwaliteit. Gebruik ze dagelijks om maaltijden te sparen in de diepvries, zodat onze zoon deze op kan warmen als hij door de week uit huis woont

Super tevreden

Last minute nog broodtrommels nodig, in de winkels kon ik geen fijne vinden met meerder vakken (die ook groot genoeg waren). Toevallig kwam deze site voorbij op social media. Online besteld en binnen 3 dagen de broodtrommels in huis. Kids blij! Hele fijne trommels waar genoeg in kan.

Goede kwaliteit, lekt niet

Ik wens niet lastig gevallen te worden door stomme enquetes

Wat bezielt deze bedrijven toch altijd om klanten na de hand lastig te vallen met dit soort onzin Ik neem aan dat hun ook na hun dagelijkse boodschappen bij de buurt super ook een enquete invullen. Als ik dit van tevoren had geweten had ik hier nooit besteld. Producten en levering verder goed alleen veel stickers eraf moeten halen.

Perfect!

Pas de commentaire

Goede sluiting

Mooie dozen en snelle levering

Topproduct.

Mooie vormgeving. Passen op elkaar in de koelkast.

Goeie producten,snelle levering!!!

Vandaag besteld en de volgende dag al in huis. Goeie producten!!!

Snelle en correcte leveringen en goede kwaliteit.

Ik kocht hier al meermaals bewaardozen en ben hier heel tevreden mee. Ik gebruik deze om soep, gesneden fruit, yoghourt,...mee te nemen naar het werk of school. Steeds lekvrij! Ook handig te stapelen in de frigo of diepvries. Goede prijs/kwaliteit en daarbij ook nog eens snelle en correcte levering, ook snelle reactie bij vragen over de levering!

Top spul!

Al jaren fan van Lock&Lock. Top kwaliteit, gaan super lang mee, eigenlijk nog nooit een hoeven weg te gooien. Vriezer, vaatwasser, magnetron kunnen ze prima aan. Bezorging snel en goed verpakt.

geweldig

ik was op zoek naar een goedsluitende botervloot waar een pakje roomboter in past en die heb ik hier gevonden, dus helemaal goed.

Geen spijt gehad van aankoop van keuze

Oostergracht 3

3763 LX Soest

Over Lock&Lock

LocknLock staat voor gemak, slim bewaren en minder eten verspillen. Dus zoek je een oplossing voor het bewaren van de dagelijkse leftovers? Wil je je lunch lekvrij mee kunnen nemen? Of wil je je (koel)kast organiseren? Er is voor iedereen een LocknLock oplossing! Van vershoudbakjes tot ovenschalen met deksel en van thermosflessen tot schoolbekers; LocknLock heeft een compleet assortiment duurzame producten voor het bewaren, meenemen en organiseren van eten en drinken.