Van je huis naar het werk is alles potdicht

Ik was al langer op zoek naar potjes (in verschillende maten) die potdicht waren als je aan het rijden bent naar het werk of transportrijden natuurlijk. Dit merk is echt 100% dicht en de RVS potjes zijn een aanrader om je voedsel koud te houden en als je je eten opwarmt word het zeker warm.

Snel opgestuurd - top service!

Kreeg de spullen de volgende dag al in huis. Top! Bleek dat er een foutje zat in wat werd gestuurd. Mocht verkeerde product houden en had de dag erna het juiste product in huis. Zal zeker nogmaals hier bestellen.

Mooi product, voldoet aan verwachting

Mooi product, BPA vrij, voldoet aan verwachting.

Niet stapelbaar als een nestje

Helaas zijn de bakjes niet in elkaar te stapelen als een nestje waardoor ze in de kast enorm veel ruimte innemen. Als ik dit van te voren had geweten / gerealiseerd had ik ze niet gekocht. Voor mij een miskoop1 Kwaliteit is op zich prima

Hallo Patrick, Jammer te horen dat de bakjes niet naar verwachting zijn. Het klopt dat niet al onze bakjes in elkaar gestapeld kunnen worden. Voor de stapelbare bakjes hebben wij een aparte categorie: https://locklock.nl/shop/vershoudbakjes/stapelbaar/ Bij twijfel, kan je altijd contact met ons opnemen via [email protected], dan helpen wij graag verder!

Netjes en snel bezorgd

Netjes en snel bezorgd

Perfect voor mijn foel

Goede maten. Ik heb behoefte aan opbergen meel en zo, er mogen geen muizen bij komen. En dat lukt prima

Top product

Makkelijk afsluitbaar en allebei leuk zowel kleur en transparant zodat je meteen alles ziet. Totaal geen spijt van aangeschafte artikelen, koop nu geen ander merk meer zodat anders het weer tot een zooitje ongeregeld wordt. Dit bevalt!

Voor de eerste keer een bestelling gedaan, Volgende dag al thuis ontvangen. Was keurig verpakt ben er erg blij mee. Zal zeker weer een keer iets bestellen.

Teleurstellend

Ik kocht 1,9 L twist foodcontainer voor grote beschuiten. Ze passen er niet in. De containers op zich zijn prima. Helaas niet voor grote beschuiten.

Hartelijk dank voor jouw review. Jammer te lezen dat je niet tevreden bent met de beschuitbussen. Het klopt dat deze bussen geschikt voor de 'standaard' beschuitmaat en niet voor de speciale beschuiten. Wij zullen kijken of wij onze informatie hierover kunnen verduidelijken. Mocht je nog vragen hebben, dan kan je altijd contact met ons opnemen via [email protected].

Heel blij met deze producten

Snel besteld en bezorgd...keurig

Heel tevreden over de geleverde artikelen

Fijne bakjes met goede klantenservice

Er was een klein foutje gemaakt met onze bestelling. Dit is door de klantenservice heel snel opgepakt en op een hele fijne manier opgelost. Daarbij zijn de bakjes erg fijn in gebruik en ze gaan jarenlang mee.

Precies wat ik nodig had! Helaas wordt ook deze beker in de vaatwasser niet goed droog (zoals alle andere 'kunststof' bakjes) maar verder écht perfect!

Zeer prettige en leuke vershoudbakjes

De vershoudbakjes zijn erg handig. Ze sluiten heel goed af, je kan ze stapelen en ze zien er ook nog eens leuk uit. Top produkt!

Doet wat het beloofd!

Geweldig ovenschaaltje. Past mooi in de airfryer, handig als je maar voor 1 persoon een ovenschotel wilt maken. Deksel sluit makkelijk.

Superblij met mijn aankopen!

Ik ben fan! Heel goed materiaal en met de stickers erop staat het supermooi en overzichtelijk!

Uniek

De enigste thermos wat uren lang warm blijft

Als vanouds goed

Mijn eerste Lock&Lock doos ruim twintig jaar geleden gekocht en intens gebruikt. Was blij deze nu opnieuw te vinden.

goede vershoudbus, maar net niet groot genoeg voor AH beschuiten

Ik zocht een beschuitbus voor grote beschuiten van het eigen merk van AH. Omdat de bus echter taps toeloopt, passen de beschuiten er niet helemaal in. De 2 onderste beschuiten moet ik dus kapot breken, dat is jammer. Er staat een foto op de site met grote beschuiten van Bolletje, die er wel in zouden passen zo te zien, maar helaas, de beschuiten van eigen merk AH passen er dus net niet in. Ik ga er dus iets anders in bewaren.....

Gewoon super

Veel keus, geweldige producten. Je producten blijft echt veel langer goed in de lock en lock vershouddozen.

Snelle levering van mooie producten.

Ik heb al veel producten van lock&lock die ik naar volle tevredenheid gebruik. Deze bestelling vult mijn voorraad mooi aan!

Zeer tevreden met koekjes vershouddoos

Nooit meer slappe en "oude" koekjes dankzij de prima vershouddoos van Lock&Lock! Makkelijk te sluiten en te openen en op te bergen. Neemt nauwelijks ruimte in beslag omdat je hem kunt stapelen. Echt ideale doos en er past met gemak een hele rol koekjes in. Zeer tevreden!

Mooie handige produkten

Erg handig in gebruik zeker als je maar kleine porties nuttigt.zou de lunchbox 1 liter zeker aanraden

Bestelling binnen no time binnen. Goed verpakt en top produten

Snelle goede service en heel fijne bakjes

Ik heb besteld en kon het dezelfde dag ophalen. Heel vriendelijke service en superfijne producten! Heel blij mee!

Over Lock&Lock

Lock&Lock staat voor gemak, slim bewaren en minder eten verspillen. Dus zoek je een oplossing voor het bewaren van de dagelijkse leftovers? Wil je je lunch lekvrij mee kunnen nemen? Of wil je je (koel)kast organiseren? Er is voor iedereen een Lock&Lock oplossing! Van vershoudbakjes tot ovenschalen met deksel en van thermosflessen tot schoolbekers; Lock&Lock heeft een compleet assortiment duurzame producten voor het bewaren, meenemen en organiseren van eten en drinken.