Snelle levering, heel fijne bakjes

Toen ik 18 jaar geleden uit huis ging, kreeg ik Lock&Lock-bakjes van mijn oma, en die gebruik ik nog steeds. Nu was ik op zoek naar betaalbare en lekvrije lunchdozen met vakjes. Na een lange speurtocht dacht ik ineens: hé, misschien heeft Lock&Lock die ook wel. En inderdaad, een stuk goedkoper én lekvrij. Heb gelijk ook wat andere bakjes erbij gekocht (ik kon het niet laten). Netjes verpakt en de volgende dag al in huis! Superfijne bakjes!

Degelijke en prachtige beschuitbus

Mooie beschuitbus met transparant draaideksel. Door de siliconen afdichting in de rand van het deksel blijft alles vers en knapperig! Kortom, een kwaliteitsartikel voor jaren plezier. Doe zo verder!

Zeer tevreden, prijs kwaliteit top!

Had reeds enkele jaren een aantal bakjes en nog steeds zeer tevreden van. Daarom nu assortiment wat uitgebreid. Ik ben zeer tevreden van de bakjes, diepvries,vaatwas, micro allemaal geen probleem mee. Kortom, ik ben een tevreden klant!

Geweldige bakjes en snelle levering

Mooie producten snelle levering

Producten zijn van mooi materiaal kleuren ook. Snelle levering en goed op de hoogte gehouden van dit proces .wel veel verpakkingsmateriaal doos in doos en nog een doos.

Positief

Goede communicatie, snelle levering. Prima product. Eindelijk lekvrije producten.

Handige bewaardozen

Het zijn handige bewaardozen in goede formaten die goed afsluiten en niet lekken. Dat ze zowel in diepvries, microgolf en afwasmachine kunnen is alleen maar een voordeel. Zeker een aanrader

Sinds ik dit merk ontdekt heb geen ander merk meer in huis bij mij en mijn kinderen.

Fijne bakjes

Deze lekvrije bakjes die ook in de diepvries kunnen, zo is mijn vriezer en koelkast geordend en overzichtelijk, heel fijn om ze te hebben.

Top producten, snelle levering.

Mooi product, snelle afhandeling van mijn vragen. Snelle levering. Blij mee!

Goede service en mooie kwaliteit vershouddozen in leuke kleuren. De producten worden in stevige dozen ingepakt, en snel verzonden.

Aangemeld voor nieuwsbrief; toch geen 10% korting; elders gekocht

Ik heb me aangemeld voor nieuwsbrief om zo 10% korting te ontvangen. Deze ontving ik echter niet. Uit frustratie elders gekeken en goedkoper gevonden.

Beste Niels, Wat jammer te horen dat het niet goed is gegaan met de kortingscode. Wij hebben het even uitgezocht en zien dat de kortingscode al eerder is gebruikt door uw mailadres. De kortingscode is slechts één keer te gebruiken per mailadres en daardoor is deze niet opnieuw verzonden. Mocht u nog vragen hebben of er is iets misgegaan, dan horen wij het uiteraard graag via [email protected].

Hartstikke goed

Al verscheidene keren bij lock&lock tot grote tevredenheid besteld. Zij leveren een, in onze optiek, zeer goed product en dat is belangrijk!

Fijne eco bakjes.

Vlotte levering. Kleuren vallen wat tegen. Beetje somber. Ik had niet goed de grootte ingeschat. Op het plaatje leek het de juiste grootte. Had ze eigenlijk wat groter gewild.

Goed product

Blij met onze rijswafel bussen

Praktisch , handig en sterk materiaal

heb Lock Lock ontdekt al surfend naar diepvriesdozen. Het was een aangename ontdekking toen ik de mooie collectie zag. Direct besteld , heel vlug geleverd. De producten zijn zo mooi afgewerkt , handig in gebruik. Stapelbaar. Blij met deze aankoop !

Snelle bezorging

Top kwaliteit , zeer tevreden over de beker Mijn zoon had al een zwarte ,nu ook blij met de blauwe van zijn 2 kinderen.

Verzendkosten

Ik kon moeilijk inschatten hoe groot de vakkes zijn aan de hand van de plaatjes en heb ze terug gestuurd. Helaas kosste mij dit 2 x verzendkosten. Heb dus maar geen andere meer besteld. De kwaliteit lijkt me wel heel goed

Beste Birgitte, Wat jammer te lezen dat je moeite had met het inschatten van de afmetingen. Wij proberen onze afmetingen zo duidelijk mogelijk te maken, door de binnen- en buitenmaten aan te geven bij de bakjes. Mocht je ideeën hebben hoe wij dat duidelijker kunnen maken, dan horen wij dat graag! Wij zijn bij vragen over de afmetingen uiteraard ook beschikbaar via info@locklock of 085-8001800. Voor het retourneren zijn de kosten inderdaad voor de klant. Het opnieuw opsturen van bakjes bij omruiling, kost echter niets extra's. Mochten wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen wij het graag via [email protected].

Very good company, replaced broken part months after purchase

I received a bottle of which one of the rings leaked. They send me replacement parts for the bottle even though I had purchased the bottle months ago! Very satisfied with the customer service, you can purchase here at no risk to you, if there is something wron with one of the products they will send you replacement parts.

Superhandig vershouddozen

Ik ben begonnen met de peperkoek/cake box. Toen 6 kleinere opbergdoosjes. En ook nog eentje voor een half brood. Ik ben zeer tevreden over de lock & lock dozen. Peperkoek blijft lang vers. En ook het brood blijft lang goed. Ze gaan heel makkelijk open en dicht. Zelfs voor iemand die artrose heeft in de handen.

Bestelling sneller dan je voor mogelijk houdt in huis :)

Een mooie thermosfles gekocht op deze webwinkel. Heel blij mee en levering was er al voor ik er erg in had :)

Snelle levering goede producten

Persoonlijk vind ik de bakjes en bekers die ik van lock &lock heb super. Ze zijn goed luchtdicht en lekvrij. Ze zijn ook nog eens snel bezorgd.

Super goede service! Na een vraag over een kapotte sluiting, kreeg ik meteen antwoord en een nieuw onderdeel opgestuurd! Hier zouden andere bedrijven een voorbeeld aan moeten nemen! Super tevreden klant!

Geweldige dozen

Zeer snel geleverd,perfecte dozen vooral dat rooster je kunt hapjes van de voren maken en blijven perfect zeer tervreden

De doosjes die niet lekken

Lock & Lock eerder toevallig leren kennen. Nu zelf een assortiment eco-doosjes aangeschaft. Veel keuze, duidelijke omschrijving van de producten en een vlotte levering met een leuk presentje erin. De drinkflessen voor de kids nog niet getest maar ze zagen er alvast tof en kwalitatief uit.

Over Lock&Lock

Lock&Lock staat voor gemak, slim bewaren en minder eten verspillen. Dus zoek je een oplossing voor het bewaren van de dagelijkse leftovers? Wil je je lunch lekvrij mee kunnen nemen? Of wil je je (koel)kast organiseren? Er is voor iedereen een Lock&Lock oplossing! Van vershoudbakjes tot ovenschalen met deksel en van thermosflessen tot schoolbekers; Lock&Lock heeft een compleet assortiment duurzame producten voor het bewaren, meenemen en organiseren van eten en drinken.