Super goede service! Na een vraag over een kapotte sluiting, kreeg ik meteen antwoord en een nieuw onderdeel opgestuurd! Hier zouden andere bedrijven een voorbeeld aan moeten nemen! Super tevreden klant!

Geweldige dozen

Zeer snel geleverd,perfecte dozen vooral dat rooster je kunt hapjes van de voren maken en blijven perfect zeer tervreden

De doosjes die niet lekken

Lock & Lock eerder toevallig leren kennen. Nu zelf een assortiment eco-doosjes aangeschaft. Veel keuze, duidelijke omschrijving van de producten en een vlotte levering met een leuk presentje erin. De drinkflessen voor de kids nog niet getest maar ze zagen er alvast tof en kwalitatief uit.

Fijne producten, snelle levering, hoge kwaliteit!

Dit is mijn 2e order bij lock&lock puur omdat de kwaliteit van de producten zo goed is. Ik heb met de eerste batch heel lang gedaan en doe er nog mee maar wilde iets andere producten dit keer. Vandaar mijn 2e order. De lekdichte bakjes zijn écht lekdicht en je kan er dus gerust soep of saus in vervoeren.

Kwaliteit en op tijd

De hoge kwaliteit zoals gewend en keurig op tijd geleverd

Top kwaliteit

Heb de ovenschalen met deksel besteld gehad. Echt geweldig in gebruik ook. Sluit ontzettend goed af. Producten blijven daardoor langer goed in de koelkast. In de oven ook perfect. En allemaal fijne formaten.

geweldig

Na 5 jaar mijn lunchbox vervangen voor weer een lock &lock exemplaar. Naar 5 jaar volle tevredenheid. Op naar weer 5 jaar (of meer) tevreden lunchen

Top bekers en heel mooi! De kinderen kunnen ze ook makkelijk zelf openen.

Prima producten!

Mooie, afsluitbare bakjes zonder zooi.

Sluiten zeer goed af

Goede kwaliteit

super

snel geleverd,en gebruik al jaaaren verschillende items van dit merk. zo handig, koken, in porties verdelen in lekvrije bakjes, invriezen, uit de vriezer even laten staan, daarna deksel eraf, in magnetron. super! drinkbekers zijn ook van goede kwaliteit en lekken niet. alle schaaltjes en bakjes kunnen de vaatwasser in, geweldig.

Goede bakjes

Goede bakjes sluiten goed lucht en vocht dicht . Vindt ze best wel prijzig . Kreeg een welkomst korting kon deze niet verzilveren wat ik raar vindt .

Goedendag Johan, Hartelijk dank voor jouw review! Wat jammer te lezen dat je problemen had met het verzilveren de kortingscode. We helpen je graag verder! We zullen jouw order erbij zoeken en een persoonlijk berichtje sturen.

Lock&lock doosjes bevallen me al jarenlang erg goed.

Al jarenlang gebruik ik lock&lick doosjes in allerlei formaten. Handig in gebruik, kunnen in de diepvries en in de vaatwasser. En blijven lang goed.

goed en degelijke (diepvries) dozen

Fijne goede stapelbare dozen. Hele fijne sluitingen. Ga zeker meer bestellen.

Heel mooi en handig!

Mooi, leuke kleuren en handig!

Was na de eerste aankoop (spaaractie) helemaal verkocht

Ben zeer tevreden en bestel beetje bij beetje bij. overleg met firma gaat heel soepel en met goede service. Compliment!

Geweldige opbergboxen voor jarenlang gemak

Gebruik al jaren Lock&Lock opbergboxen. Na 10 jaar intensief gebruik zijn er kleine zichtbare plekken in de opbergboxen zichtbaar van slijtage of gebruik. Dus tijd voor nieuwe opbergboxen. Goede maten qua inhoud en goede prijskwaliteit verhouding. Webshop overzichtelijk en makkelijk te bestellen. Helemaal top.

Vlotte levering

Snel bezorgd, goede kwaliteit

Meerdere bakjes en food container besteld. Ben er erg blij mee!

Lock&Lock ovenschalen zijn top

Goede vormgeving en veel keuze in afmetingen. Met de bewaardeksel erop perfect houdbaar in vriezer en koelkast.

Vlot besteld en geleverd

Ervaring was supper

Cake blijft heerlijk lang vers

Cake doos gekocht en zeer tevreden, de cake blijft er uitstekend vers in, erg blij met deze aankoop!

Helemaal top

LOCK&LOCK levert prima bakjes & drinkflessen die goed af te sluiten zijn de levering was goed verzorgd en op tijd geleverd helemaal top dus

Topservice

Na een probleem of gebrek is er topservice die ook nog mega snel is.

Betrouwbaar

Mooie opberg dozen besteld. Levering zeer snel . Producten goed van kwaliteit en precies zoals in de beschrijving. Erg blij mee!

Oostergracht 3 3763 LX Soest

Over Lock&Lock

Lock&Lock staat voor gemak, slim bewaren en minder eten verspillen. Dus zoek je een oplossing voor het bewaren van de dagelijkse leftovers? Wil je je lunch lekvrij mee kunnen nemen? Of wil je je (koel)kast organiseren? Er is voor iedereen een Lock&Lock oplossing! Van vershoudbakjes tot ovenschalen met deksel en van thermosflessen tot schoolbekers; Lock&Lock heeft een compleet assortiment duurzame producten voor het bewaren, meenemen en organiseren van eten en drinken.