Topservice

Na een probleem of gebrek is er topservice die ook nog mega snel is.

Betrouwbaar

Mooie opberg dozen besteld. Levering zeer snel . Producten goed van kwaliteit en precies zoals in de beschrijving. Erg blij mee!

Zeer goed , snelle levering

Zeer correct bedrijf, snelle levering.

Goei service En ze denken ook met je mee als je iets vraagt of in de toekomst

Top producten, gratis beker en snelle levering :-)

Zoals altijd top producten, ik kreeg er deze keer zelfs een gratis beker bij en snelle levering :-) We gebruiken al jaren Lock&Lock producten en tot nu toe echt altijd super tevreden geweest!

Mooie producten

Fijne bakjes die goed afsluiten

Prima producten

Heb het nu een paar dagen in huis en het ziet er goed uit. Sluit goed en blijf vers

Goed product, snel geleverd

Bakjes van lock lock bevallen erg goed. Snel geleverd en fijn dat je ook een dhl ophaalpunt kan selecteren als bezorgoptie

Alles goed

Classic line is geweldig voor het invriezen van eigen kant en klaar maaltijden, ik magnetron ze er ook in (wel met de zijkanten los). Toppertje!

Beschuit- muesli bussen

Heel fijn heel snel en perfecte bussen 1 voor beschuit kan je makkelijk een rol in kwijt en uit halen en de andere is voor muesli blijft het lekker vers

Aanrader !

Wij hadden commentaren gelezen op facebook over de thermosflessen. Wij hebben er 4 aangekocht. Om 6H30 gaat de warme soep erin en om 15H00 is ze nog steeds warm. Even afspoelen met een beetje afwasmiddel en ze staan klaar voor de volgende dag.

Prima maar net iets te klein....

Kaasdoos is mooi gaat goed dicht ,prima maar kan net iets groter zodat ook grotere stukken vd markt er in kunnen

Ontzettend leuke gegraveerde rvs doos!

Ik heb voor mijn dochter een hele mooie 1200 ml lunchdoos besteld en je kon deze gratis laten graveren met 2 regels! Ik heb gekozen voor : "Lekkere dingen van" "--(naam) - -" Het staat heel erg mooi en is erg origineel! Mooie duidelijke letters ook. Een leuk, persoonlijk kado en met dhl in 1 dag in huis! Ook voor de anderen ga ik deze later bestellen! Een echte aanrader!

Prima geregeld

Met lock lock uitstekend Met upc niet , komen gewoon niet opdraven. En bezorgen het pakje gelijk bij het servicepunt ipv aan huis

Zeer goeie kwaliteit verhoud dozen

Heb al jaren producten van lock&lock en het is onverwoestbaar. Product behoud zijn form, deksels sluiten zeer goed en deksel trekken niet! Krom Ik ben zeer tevreden

Snelle levering,en gemakkelijk in gebruik.

Ik had het bij collega gezien en gemakkelijk fruit en bv yoghurt appart. Snel geleverd ben erg blij met mijn aankoop.

Lang gewacht maar toch gekregen Een prima brooddoos voor ons zelfgebakken brood.

Fijne bakjes

Degelijk, snelle, transparante service van een goed bedrijf.

Goede degelijke producten.

Snelle levering en goed verpakt. De Kids waren meteen enthousiast over de flessen. Stevige en degelijke bakjes. De Kids vinden het lastig dat de bakjes en andere kleur deksel hebben. Erg tevreden

KOOP JE LOCK&LOCK, DAN KOOP JE GOED

Ik ben helemaal blij met de glazen schalen met deksel. Ze staan al in de diepvriezer, gevuld met lasagne, om op een later tijdstip in de oven afgebakken te worden. Degelijk materiaal en superpraktisch.

Zeer positief

Ik gebruik de producten van Lock&Lock al jàren en tot zeer grote tevredenheid. Ze zijn ietsje duurder maar je krijgt er dubbel en dik kwaliteit voor terug en dat voor jarenlang. Ze gaan zonder problemen in de koelkast, vriezer, microgolf en afwasmachine. Ik heb ze inmiddels dan ook in veel groottes en in elkaar passend zodat ze minder plaats innemen in mijn kasten. Zeker aan te bevelen!

Hele fijne bakjes!

Prima webwinkel: netjes verstuurd zoals beloofd en ook de producten waren zoals beloofd. We zijn erg blij met de fijne bakjes!

Correcte en vlotte levering! Mooie producten!

Zeer mooie producten. Het enigste dat ik nog mis is een kindvriendelijke isoleerfles dat iets groter is 750ml mss.

Oostergracht 3

3763 LX Soest

Over Lock&Lock

Lock&Lock staat voor gemak, slim bewaren en minder eten verspillen. Dus zoek je een oplossing voor het bewaren van de dagelijkse leftovers? Wil je je lunch lekvrij mee kunnen nemen? Of wil je je (koel)kast organiseren? Er is voor iedereen een Lock&Lock oplossing! Van vershoudbakjes tot ovenschalen met deksel en van thermosflessen tot schoolbekers; Lock&Lock heeft een compleet assortiment duurzame producten voor het bewaren, meenemen en organiseren van eten en drinken.