Top service!

Ik ben super tevreden met de service van Goround Interior. Mijn bestelde plaid had ik de dag nadat ik het had besteld al in huis, en toen er een probleem mee bleek te zijn werd alles heel netjes afgehandeld en de communicatie was zeer vriendelijk.

Snelle levering van mooie producten.

Snelle levering van mooie producten!

Na een nare ervaring bij een winkel ben ik super goed geholpen bij @ goroundinterior ben blij met de snelle afhandeling en m’n geweldig nieuwe kussen!!

Wat jammer van die nare ervaring, gelukkig konden wij helpen. Always happy to help! Veel plezier met je nieuwe kussen :)

Mooie collectie,is heel anders maar super mooi . Problemen worden gelijk opgelost .

Uitstekende service!! Fréderique bedankt

De producten zijn super mooi en van goede kwaliteit! En de service is nog beter. Fréderique stond klaar om me overal mee te helpen. Ik had lampenkappen besteld en ze waren zo mooi dat ik nog meer wilde.. maar, toen zag ik dat ze uitverkocht waren op de site.. dus ik had gemaild en Fréderique had ze van een verkooppunt voor me vandaan gehaald en naar mij opgestuurd. Betere service kan niet!

Super !

Super goede service, levering en natuurlijk super leuke spullen !!

Leuk om te lezen! Bedankt! Groet, team Goround

helaas niet mogelijk om te bestellen

Goedemorgen jullie producten zijn superleuk. Enkel is het niet mogelijk om bij jullie te bestellen omdat bestellingen direct in het portaal betaald moeten worden. Dit gaat bij ons vanuit een andere afdeling op een andere locatie dus is te onhandig. Zodra betalen via factuur mogelijk is bekijken we de collectie graag opnieuw vriendelijke groeten

Bedankt voor je review! Je kan bij betaalmethode kiezen voor overboeking per bank, als je hiervoor kiest dan hoef je niet direct te betalen & krijg je van ons per mail een pro forma invoice. Deze zou je dan door kunnen sturen naar de afdeling die bij jullie de betalingen verricht. Zo hoef je dus niet direct te betalen voor je bestelling. Als we je hiermee nog verder kunnen helpen of je hebt nog vragen, neem gerust contact met ons op. We helpen je graag! Groet, team Goround

Prachtig product

Vandaag heb ik weer de mooiste kussens van Goround gekocht. Op naar haar voorjaar, prachtige kwaliteit en de mooiste kleuren.

Wat leuk dat je weer kussens van ons hebt gekocht! Bedankt! Groet, team Goround

Altijd unieke en trendy accessoires en prachtige kussens!

Top!!

Leuk om te lezen! Bedankt! Groet, team Goround

Ik bestel op het moment niet omdat het minimum nu 450 is en ik helaas niet naar Tica kan (covid) en wij in Nice wonen ! Maar verder geweldige producten en top service !

ik heb alleen maar goeie ervaring met jullie. ga zo door!

ja niks te klagen!

Leuk om te lezen! Bedankt! Groet, team Goround

Hoop op meer leuke spullen zoals we gewend zijn thegoround!!!

Ik volg go around nu al jaren!!! Ben grote fan van jullie merk! Vroeger kon ik niet genoeg krijgen van jullie collectie, en laatste paar jaar heb ik moeite om de leuke spullen eruit te halen! Vind de stijl erg veranderd. Vind de print/foto s niet leuk op de kussens. Vroeger was het meer handwerk...als ik inlog om een bestelling te plaatsen lukt het helaas niet om een order te plaatsen. Voor de rest als ik vragen heb of iets wil nabestellenbis de personeel heel aardig en behulpzaam.

Leuk om te lezen dat je ons al zo een tijd volgt! Wat jammer dat je het de laatste tijd lastig vindt om de leuke spullen eruit te halen, we zullen je feedback meenemen! Altijd fijn om zo een terugkoppeling te krijgen. Mijn collega neemt contact met je op omtrent het online bestellen, dan kan dit zo snel mogelijk opgelost worden. Onze excuses hiervoor! Groet, Team Goround

Uniek assortiment door geheel eigen stijl.

Fijne partij om mee samen te werken, korte lijntjes, dus snel schakelen. Weten meerdere keren per jaar met een nieuw, zelf ontworpen, collectie te komen. Verrast elke keer weer. Leveringen en communicatie verlopen altijd prima, enthousiaste club mensen.

Super leuk om te lezen, dankjewel! Groet, team Goround

Over Goround interior

Goround is een interieurlabel dat producten ontwerpt en ontwikkelt voor in huis. Onze stijl is beachy, comfortabel en laidback. 20 jaar geleden vanuit woonwinkel The go’round ontstaan, nu een internationaal interieurlabel bekend als Goround. Een kleurenpalet met comfy basics en lichte naturellen wordt afgewisseld met kleurrijke dessins en toffe grafische prints. Wat het assortiment de herkenbare en unieke Goround touch geeft. Alle producten worden gemaakt met veel precisie, zijn van hoge kwaliteit en hebben een eerlijk prijskaartje.