Snelle verzending, top kwaliteit van planten

Mooie webshop met veel keuze van planten en andere aquascaping materialen. Ik heb een assortiment in vitro planten besteld en zijn allemaal mooi aangekomen. Bestelling was snel verzonden. Laat op de avond besteld, rond de middag de dag erna bevestiging dat het verzonden was met tracking code en een dag later geleverd. Planten waren goed ingepakt en zijn dus goed aangekomen. Prijzen vergeleken met enkele andere webshops en de meeste waren bij aquascaper.be toch een stuk goedkoper. Voor mij dus een aanrader om hier te bestellen.

Eerste bestelling

Het is mijn eerste bestelling alles was voorradig waar ik op zoek naar was. Gaf mij de voorkeur om hier te bestellen

Scherpe prijzen en goede service

Ik kreeg snel en adequate reactie op mail die ik stuurde ivm. met mijn bestelling.

Goede website maar voor verzending Nederland een beetje misleidend

Op website staat voor 16:00 besteld morgen in huis. Ik voor 16:00 bestellen zelfde dag geen verzend bevestiging. Volgende dag wel een verzend bevestiging maar dan duurt het nog 2+ dagen voordat het in Nederland aankomt. Of terwijl voor 16:00 besteld over 4+ dagen in huis. Op donderdag besteld, hopelijk maandag in huis. Jammer als je denkt dat je het snel binnen gaat hebben. Zou iets realistischer mogen vermeld worden. Voor de rest mooi aanbod.

Beste, Bedankt voor je reactie. Niet alle plantjes die je besteld had waren voorradig, we hebben twee leveringen per week, dus ze komen gelukkig snel binnen ;-) Voor 16u morgen in huis is enkel voor artikelen die op stock zijn. Veel succes met het aquarium.

Uitstekende service !!!

Voor de eerste keer bij Aquascaper besteld - supersnelle levering - producten prima verpakt - zal in de toekomst hier zeker nog bestellen

Wat een goede shop en wat een super advies

De service en het advies van Eddy, niet te evenaren! Ik heb er nu al heel veel gekocht (zowel online als in de winkel zelf) en hoewel je het materiaal en de planten enzovoort ook elders vindt, krijg je daar het goede advies van Eddy niet! Maar meer nog, elders zijn de in vitro plantjes soms al wat afgeleefd of is hun voeding al duidelijk een tijdje op. Bij aquascaper krijg ik altijd gezonde plantjes waar nog meer dan voldoende voeding aan hangt. Ik ben een week geleden met een nieuw aquarium gestart, alle planten bij aquascaper gekocht (meeste in vitro) en nu een week later zijn alle plantjes al goed aan het groeien. Ook al ben ik niet voor de dark-start methode gegaan.

Nice

Nice

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snel geleverd. Goede producte

Besteld wat ik nodig had en de dag nadien mooi netjes verpakt thuis aangekomen.

Livraison rapide

Livraison rapide =)

Correct, snel en goede prijs

Verkeerde producten ontvangen.

Verkeerde planten ontvangen,

magnifique produit

Facilitée installation

Je recommande

Service super rapide et plante Aqua merveilleuse patron super gentil

Goede levering, mindere kwaliteit planten

Erg blij met de snelle levering van de bestelling. De stem planten die in potjes werden geleverd waren niet goed verpakt en waren tijdens de verzending erg beschadigd geraakt. De kleine planten in de 1-2 grow potjes waren wel in goede staat.

Mooie grote hoeveelheid voor je geld

Wat duurder. Maar je krijgt er dan ook een mooie hoeveelheid voor. Goed verpakt vlot geleverd. Ook de speciaaldere planten. Steeds voorraad of niet lang wachten.

Snelle levering en top produkten

Heel snelle levering en heel mooie planten ben zelfs al in de winkel geweest en eigenaar van de shop is heel behulpzaam en vriendelijk

geweldige service

Toen ik mijn bestelling deed, had ik vakantie, dus kon ik het laten thuis leveren. Toen ik een bevestigingsmail kreeg stond er in dat het soms wel eens een week kon duren eer alles werd verstuurd. Gebeld met Aquascaper, of ze iets wisten wanneer het zou verstuurd worden, want de week nadien was ik niet meer thuis en dan zou het elders geleverd moeten worden. Geen nood, het pakje werd die dag nog verstuurd, anders zouden ze het leveringsadres wel even aanpassen. De plantjes waren de dag nadien bij mij thuis. Vissen en garnalen tevreden, ik ook tevreden.

Degelijke kwaliteit, supersnelle levering en goede verpakking.

Goede kwaliteit van adapter om mijn JBL ontspanner te gebruiken met een sodastream cilinder. Eenvoudig aan te sluiten. Ook de nachtschakeling is prijs Kwaliteit een aanrader. in 1 2 3 verbonden en in werking gesteld. Het pakketje was sneller geleverd dan de tijd die ik nodig had om een keuze te maken uit het grote assortiment! Alles goed verpakt. Een aanrader!

Goede service en je kan hier altijd terecht met vragen.

Snel geleverd en netjes verpakt

Super snel geleverd en alles goed verpakt mooie drijfplanten

Topervaring!

Wat een goeie service. Eigenaar weet waar hij over spreekt, denkt samen mee naar de beste oplossing. Zeer leuke winkel met een aantal mooie showbakken.

Perfect op tijd afgeleverd en goed verpakt

Verlichting en plantenvoeding werden perfect op tijd geleverd en waren goed ingepakt.

Zeer vlotte snelle levering.

Rapide et bonne qualité de services

Très réactif et sérieux

Over Aquascaper

Haal een uniek stukje natuur in huis! Om een mooi natuurlijke aquascape te maken moet je vaak meerdere winkels passeren en vind je nog niet alles wat je nodig hebt en is de kennis vaak zoek. Soms zie je door het bos de bomen niet meer, wat heb ik echt nodig en welke producten werken goed? Hiervoor kan je bij ons terecht! Getest en bewezen Ons doel is een ruim aanbod te voorzien in goed werkende aquascape producten en benodigdheden met een mooie natuurlijke uitstraling. Je kan er zeker van zijn dat wat u koopt ook echt werkt! Elk toestel en product dat wij verkopen, is uitgeprobeerd en getest in onze aquascape galerij, met minimum 6 volwaardige display-aquascapes, te bezoeken op afspraak. In vitro aquariumplanten De toekomst van aquariumplanten ligt bij de in vitro planten. Deze planten worden onder steriele omstandigheden in een laboratorium geproduceerd. Dit zijn zeer sterke planten en vrij van pesticides, algen, slakken, plagen en ziekten. Het is geweldig om je aquascape een stap verder te brengen met supergezonde planten. Ze zijn zeer gemakkelijk te transporteren, en als je ze ontvangt, hoef je ze niet meteen te planten. Houd het deksel gesloten en ze blijven 1-2 weken goed op een koele heldere plaats. Met de juiste aquariumbemesting groeien deze planten twee tot drie maal sneller dan de gewone aquariumplanten. Mooie natuurlijke hardscape Vind je het ook zo moeilijk om de juiste hardscape uit te zoeken? Wij hebben dit al voor jou gedaan! Wij hebben een uitgebreid assortiment hardscape beschikbaar die door ons met de hand geselecteerd is, zo bent u altijd zeker van een mooi stukje natuurlijke decoratie. ✔ Algenvrije planten we houden onze planten in een geklimatiseerde omgeving dus u hoeft zich geen zorgen te maken over de kwaliteit! ✔ Een groot aanbod aan hardscape- en aquascaping-apparatuur en producten voor al uw aquascaping-behoeften. ✔ Deskundig advies - Als u vragen heeft over onze planten of beplante aquaria, aarzel dan niet om conta