snelle levering.

Goede en snelle levering.

Zeer goede service

Snel geleverd en correcte items

Zeer snel en correct

Makkelijk te bestellen en snelle bezorging

Alles perfekt.

Sehr schnelle Lieferung und perfekte Abwicklung.

wij zijn aan het wachten van zaterdag

het is nog steeds niet geleverd,dus de diertje zullen al gestorven zijn

Uitstekend !

Zeer snelle levering , goed verpakt en voldoet ruimschoots aan de verwachtingen . Het bijgeleverd geschenkje was een aangename verrassing . Zal hier in de toekomst zeker nog bestellingen plaatsen . De score van 5 sterren is zeker verdient .

Goede kwaliteit

Als het om planten gaat ,koop ik ze liever in de winkel maar je vind daar soms je goesting niet. Online bestellen bij aquascaper is een aanrader. Planten van goeie kwaliteit en je krijg nog wat supplementjes bij . Top

Satisfaite

Ça a mis un peu plus de temps que prévu pour la livraison, mais cela peut arriver. Le positif c'est que dès que je prends contact j'ai une réponse presque immédiate et que finalement j'ai bien reçu mon colis que j'attendais. Merci et à bientôt.

Parfait

Commande arrivée rapidement (24h) et le contenu était très très bien protéger. Mousse papier bulle et papier pour empêcher que la marchandise ne bouge. Carton impeccables et petit bonus

Bravo . À l’écoute des clients.

J’ai beaucoup apprécié leur réactivité suite à mon courrier, ainsi que la réponse à ma demande Je recommanderais chez Aquascaper sans problème

Heel netjes

De bestelling werd snel verwerkt en verzonden. Alles in nette en goede staat ontvangen!

Snelle levering goede verpakking en uiteraard een goed product !

Lang moeten zoeken naar dit product. Maar gevonden, en heel goede service aan een marktconforme prijs. Het product (waterverharder) door goed zijn werk. Bij wateranalyse alles nu in orde. De levering met Bpost verliep zoals steeds met hen probleemloos. De verpakking was ook meer dan in orde. Stevig en en niet zoals bij sommigen veel te groot voor de producten ! Echt een aanrader.

Snel en prima website

Goede keuzes, goede website, snel geleverd

Gewoon TOP

Altijd alles mooi op tijd aangekregen, zelfs mijn filter die ik besteld heb bij hun, heeft die vol filtermedium gestoken. Gewoon Top. Blijf zo verder doen ;-)

Top et plantes de qualités

Top de plus petit cadeau avec la commande. je recommande plantes de qualités

Persoonlijk vind ik het een zeer goede winkel/webshop ruime keuze aan producten en aquarium benodigdheden en zeer snelle levering wat heel handig is als je iets dringend nodig hebt!

Compleet en snel geleverd

Great service & products

n/a

Super ervaring

Super leuke ervaring. Met goede hulp

Ze zijn rap en vriendelijk. Klein puntje juist de mensen een mail sturen als jullie iets niet in huis hebben. Dat ze weten dat pakket later komt. Anders alles super.

alles perfect in orde

mooie waterplantjes en goede service, bedankt!

Ik ben tevreden

Duidelijke website snelle levering in het buitenland -(Nederland)

rapidité et qualité au rendez-vous

Belle marchandise et service rapide avec en plus de belles promotions

commande toujours pas reçue

J'ai mis cette note car ma commande passée le 15.04.2024 ne met toujours pas parvenue alors que nous sommes aujourd'hui 27.04.2024. Cette commande contient des plantes aquatiques pour mon aquarium.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Beste, Je hebt heel exotische planten besteld die niet op voorraad waren, voor planten die niet op voorraad zijn, staat bij deze planten als mogelijk levertermijn 14 dagen vermeldt tijdens de bestelling. Als je geen 14 dagen wenst te wachten kan je ook beter deze planten niet bestellen.

Prettige shop ervaring!

Fijne website, snelle levering!!

BV 34

3012 Wilsele

Over Aquascaper

Haal een uniek stukje natuur in huis! Om een mooi natuurlijke aquascape te maken moet je vaak meerdere winkels passeren en vind je nog niet alles wat je nodig hebt en is de kennis vaak zoek. Soms zie je door het bos de bomen niet meer, wat heb ik echt nodig en welke producten werken goed? Hiervoor kan je bij ons terecht! Getest en bewezen Ons doel is een ruim aanbod te voorzien in goed werkende aquascape producten en benodigdheden met een mooie natuurlijke uitstraling. Je kan er zeker van zijn dat wat u koopt ook echt werkt! Elk toestel en product dat wij verkopen, is uitgeprobeerd en getest in onze aquascape galerij, met minimum 6 volwaardige display-aquascapes, te bezoeken op afspraak. In vitro aquariumplanten De toekomst van aquariumplanten ligt bij de in vitro planten. Deze planten worden onder steriele omstandigheden in een laboratorium geproduceerd. Dit zijn zeer sterke planten en vrij van pesticides, algen, slakken, plagen en ziekten. Het is geweldig om je aquascape een stap verder te brengen met supergezonde planten. Ze zijn zeer gemakkelijk te transporteren, en als je ze ontvangt, hoef je ze niet meteen te planten. Houd het deksel gesloten en ze blijven 1-2 weken goed op een koele heldere plaats. Met de juiste aquariumbemesting groeien deze planten twee tot drie maal sneller dan de gewone aquariumplanten. Mooie natuurlijke hardscape Vind je het ook zo moeilijk om de juiste hardscape uit te zoeken? Wij hebben dit al voor jou gedaan! Wij hebben een uitgebreid assortiment hardscape beschikbaar die door ons met de hand geselecteerd is, zo bent u altijd zeker van een mooi stukje natuurlijke decoratie. ✔ Algenvrije planten we houden onze planten in een geklimatiseerde omgeving dus u hoeft zich geen zorgen te maken over de kwaliteit! ✔ Een groot aanbod aan hardscape- en aquascaping-apparatuur en producten voor al uw aquascaping-behoeften. ✔ Deskundig advies - Als u vragen heeft over onze planten of beplante aquaria, aarzel dan niet om conta