Zeer goed met een kleine vertraging

Goede service enkel stond er op de site dat ik deze vrijdag ging hebben maar is de volgende week pas aangekomen. Maar goed gecomuniceerd en afgehandeld.

Gewoon goed geregeld

Ruime keuzen in aquarium planten. Voor een nette prijs ook snel en netjes verzonden. De plantjes kwamen keurig sterk en gezond aan en staan er nu mooi bij. Heel blij mee :)

Super snelle verzending!

Handige website met veel informatie en super snelle verzending.

snel en correct geleverd

vlotte afhandeling. voor herhaling vatbaar.

Zeer nette prijs erg tevreden

Top mooie filter en deze prijs zie je nergens gewoon zeer tevreden

perfect

bestelling netjes klaargezet voor afhaling, met nog een kleine verrassing en infobrochure, zeer vriendelijk en behulpzaam

Plantjes waren tiptop in orde!! Alles is op tijd en verzorgd aangekomen. Voor herhaling vatbaar!!!

Ik weet het nog niet,ik hebjuist besteld en nog niets ontvangen!pas daarna kan ik oordelen

Heel professioneel!

Hele goede omschrijving van het product op de website. Daarna uitstekende service. Vlotte levering. Snel en goede koeriersdienst, B-post. Maar van de service was ik al op de hoogte. We hebben alle aquarium-spullen gekocht daar ☺️

Goede service, twee aparte orders toch nog samen kunnen verzenden

le top de la qualité

Excellente boutique online, prix raisonnables qualité des produits irréprochable,plantes de première fraicheur appétissante une salade en été ! service et livraison ultra rapide.Un must pour les aquascaper.En un mot MERCI et à bientôt. Chrstian

Zeer goede uitleg in de winkel afhalen vlot

Zeer goede uitleg in de winkel bij het afhalen zeer vlot afhalen zou het zeker aanraden

Mijn bestelde goederen waren goed verpakt en snel geleverd.

Prima en vlotte klantenservice met goede service en informatie.

Na mijn bestelling kreeg ik een telefoontje omdat er bij mijn bestelling een plantje was dat niet meer fris was voor verzending. Ik kon kiezen voor een ander gelijkaardige soort of ... voor een terugbetaling. Dit is wat men een goede klantenservice noemt !

Très bonne communication

Je vous remercie pour les explications lors de mon appel. Vous avez pris le temps de m'expliquer que JBL était en retard dans ses livraisons. Merci de votre patience.

14dagen gewacht op planten

Spijtig, na een week een bericht gekregen dat ze uit jaarlijks verlof kwamen. Alle begrip hiervoor, maar een melding op de internetsite zou hier een oplossing zijn. Na die week was er mij beloofd dat ik mijn bestelling snel kon verwachten... Heeft nog bijna een week geduurd eer ik ze thuis aankreeg. En dit allemaal na enkele emails en telefoontje. Plantjes waren ok.

Heele goede levering

Heele goede comunicatie en levering mooie verzorgde plantjes

Déçu notamment à cause du délais de livraison

Ayant passé une commande pour un adaptateur de co2 sodastream, j’ai payé une livraison 8€ qui devait arriver sous 2 à 3 jours et je l’ai reçu 9 jours après. De même déçu du service client qui n’a pas prit le temps de répondre à mes question par e-mail. Est-ce juste une mauvaise expérience de ma part je ne sais pas…

• Would you recommend us? No

Cher, Votre commande est arrivée alors que nous étions fermés pour nos vacances annuelles, vous n'avez donc pas reçu de réponse par e-mail. En attendant, nous sommes à nouveau ouverts et votre colis a été envoyé immédiatement. Nous vous souhaitons beaucoup de plaisir avec le passe-temps aquariophile. Meilleures salutations,

!

!

Nog niet binnen en niks gevoord

Ik heb 2 weken geleden iets besteld en niks gehoord iver wanneer het binnen zou moeten komen

Beste, Je bestelling is gebeurd tijdens ons jaarlijks verlof, ondertussen is je pakje reeds verzonden. Mvg Aquascaper.be

Bestelling niet ontvangen

Bestelling geplaatst voor plantje alles mooi betaalt maar bestelling niet ontvangen

Beste, We zijn net terug open na ons jaarlijks verlof, we zien dat het pakje ondertussen is afgeleverd. Mvg, Aquascaper.be

Goede prijs/kwaliteit, mooie plantjes!

Vlotte service en goede kwaliteit!

Snel

eindelijk gevonden wat ik zocht

Zeer positief. De mensen waren net uit verlof en hebben me prima geholpen en goede uitleg gegeven.

Heel tevreden.

Goede beschrijving van de producten, mooie producten, correcte levering. Aandachtspuntje: de stenen apart inpakken van de andere producten, want nu hingen die allemaal mee onder het stof.

Over Aquascaper

Haal een uniek stukje natuur in huis! Om een mooi natuurlijke aquascape te maken moet je vaak meerdere winkels passeren en vind je nog niet alles wat je nodig hebt en is de kennis vaak zoek. Soms zie je door het bos de bomen niet meer, wat heb ik echt nodig en welke producten werken goed? Hiervoor kan je bij ons terecht! Getest en bewezen Ons doel is een ruim aanbod te voorzien in goed werkende aquascape producten en benodigdheden met een mooie natuurlijke uitstraling. Je kan er zeker van zijn dat wat u koopt ook echt werkt! Elk toestel en product dat wij verkopen, is uitgeprobeerd en getest in onze aquascape galerij, met minimum 6 volwaardige display-aquascapes, te bezoeken op afspraak. In vitro aquariumplanten De toekomst van aquariumplanten ligt bij de in vitro planten. Deze planten worden onder steriele omstandigheden in een laboratorium geproduceerd. Dit zijn zeer sterke planten en vrij van pesticides, algen, slakken, plagen en ziekten. Het is geweldig om je aquascape een stap verder te brengen met supergezonde planten. Ze zijn zeer gemakkelijk te transporteren, en als je ze ontvangt, hoef je ze niet meteen te planten. Houd het deksel gesloten en ze blijven 1-2 weken goed op een koele heldere plaats. Met de juiste aquariumbemesting groeien deze planten twee tot drie maal sneller dan de gewone aquariumplanten. Mooie natuurlijke hardscape Vind je het ook zo moeilijk om de juiste hardscape uit te zoeken? Wij hebben dit al voor jou gedaan! Wij hebben een uitgebreid assortiment hardscape beschikbaar die door ons met de hand geselecteerd is, zo bent u altijd zeker van een mooi stukje natuurlijke decoratie. ✔ Algenvrije planten we houden onze planten in een geklimatiseerde omgeving dus u hoeft zich geen zorgen te maken over de kwaliteit! ✔ Een groot aanbod aan hardscape- en aquascaping-apparatuur en producten voor al uw aquascaping-behoeften. ✔ Deskundig advies - Als u vragen heeft over onze planten of beplante aquaria, aarzel dan niet om conta