Overzichtelijke website en snelle levering!

Naast het bestelde ontving ik bij de levering tevens een brochure met allerlei tips over Aquascaping, ongevraagde service, waar krijg je dat tegenwoordig nog. Dat is gewoon uniek!

Snelle en nette levering!

Snelle en nette levering! Aanrader

Heel goed. Snelle levering.

Heel goed. Snelle levering

Vlotte levering, degelijk materiaal, stevig verpakt

Degelijke doos gebruikt om te verpakken. Enkel het opvulmateriaal stoort mij… Eigen afvalverpakkingsmateriaal (plastic bakjes, isomoschaaltjes, … ) als opvulling in de doos meesteken is geen milieuvriendelijke en klantvriendelijke werkwijze… Denk eraan: een goede faam voor je zaak opbouwen kost lange tijd moeite, die faam verspelen kost meestal weinig moeite… “Haal een uniek stukje natuur in huis! “ … moet je op alle vlakken hooghouden…

Beste, Wij hergebruiken alle opvulmateriaal die bij ons geleverd wordt. Dit materiaal is reeds geproduceerd en gebruikt door de leveranciers. Het zou spijtig zijn moesten we dit weggooien om nieuw opvulmateriaal te moeten aanschaffen, dit zou op alle vlak minder milieuvriendelijker zijn dan het recycleren van het reeds aanwezige geleverde materiaal. Wij wensen je nog veel plezier met de producten en de aquariumhobby!

Website overzichtelijk, van bestelling tot betaling ging alles vlot.

Uitstekend!

Goede levering, snel en op tijd met goede kwaliteit.

Vlugge levering en goed product

Veel goede uitleg

Purchase plants

Friendly website, very fast delivery! I really recommend.

sehr gut *****

sehr gut *****

Top service!

Er was iets niet en ik word gebeld wat ikzelf wil er word niets achter mijn rug opgelost er worden nieuwe mogelijkheden gecreéerd. Ook even verleg over mijn aquarium of alles gaat passen! Zeer erg aan te bevelen!

Zeker een aanrader !!!

Wij zijn heel tevreden over de bestelling , goede prijs ,vlugge afhandeling en korte leveringsperiode ... Gewoon TOP !!!!

Vriendelijke service

Snelle en vriendelijke levering van een aquarium, zelfs op zondag

Behulpzaam en aangenaam

Super, alles prima klaargezet en verkoper heeft zelf even geholpen om alles in de auto te zetten.

Got what i needed

Bought some stuff, got the stuff. Pretty straight forward really

Wat een service!

De producten zijn top! Voor informatie is Eddy toegankelijk en legt je werkelijkwaar alles uit, desnoods meerdere malen. ga zo door!

Zeer leervol

Voor alles wat je moet weten over de hobby kan je hier terecht!

Zeer goede service

erg snelle service

Mijn bestelde twinstar lamp werd netjes de volgende dag geleverd, was stevig en goed ingepakt. Goede en snelle service dus!

Snelle, vlotte, vriendelijke service

Een jaartje geleden ontdekte ik aquascaper via tweedehands. steeds opnieuw krijgen we mooie , verse plantjes aangeboden. Altijd paraat om een deskundige uitleg waar nodig. Snelle, vlotte maar vooral vriendelijke service.

Uitstekend gelopen

Aanrader

Al de plantjes en stenen waren goed verpakt, snelle levering.

Prijs qualiteit heel goed, levering, service op tijd en netjes

Webshop top. Levering top.

Zeer proffesioneel!!

Grote kennes en zeer vriendelijk!! Fijne ervaring en wordt zeker mijn vast contact ivm houden van aquarium. Top!!

Over Aquascaper

Haal een uniek stukje natuur in huis! Om een mooi natuurlijke aquascape te maken moet je vaak meerdere winkels passeren en vind je nog niet alles wat je nodig hebt en is de kennis vaak zoek. Soms zie je door het bos de bomen niet meer, wat heb ik echt nodig en welke producten werken goed? Hiervoor kan je bij ons terecht! Getest en bewezen Ons doel is een ruim aanbod te voorzien in goed werkende aquascape producten en benodigdheden met een mooie natuurlijke uitstraling. Je kan er zeker van zijn dat wat u koopt ook echt werkt! Elk toestel en product dat wij verkopen, is uitgeprobeerd en getest in onze aquascape galerij, met minimum 6 volwaardige display-aquascapes, te bezoeken op afspraak. In vitro aquariumplanten De toekomst van aquariumplanten ligt bij de in vitro planten. Deze planten worden onder steriele omstandigheden in een laboratorium geproduceerd. Dit zijn zeer sterke planten en vrij van pesticides, algen, slakken, plagen en ziekten. Het is geweldig om je aquascape een stap verder te brengen met supergezonde planten. Ze zijn zeer gemakkelijk te transporteren, en als je ze ontvangt, hoef je ze niet meteen te planten. Houd het deksel gesloten en ze blijven 1-2 weken goed op een koele heldere plaats. Met de juiste aquariumbemesting groeien deze planten twee tot drie maal sneller dan de gewone aquariumplanten. Mooie natuurlijke hardscape Vind je het ook zo moeilijk om de juiste hardscape uit te zoeken? Wij hebben dit al voor jou gedaan! Wij hebben een uitgebreid assortiment hardscape beschikbaar die door ons met de hand geselecteerd is, zo bent u altijd zeker van een mooi stukje natuurlijke decoratie. ✔ Algenvrije planten we houden onze planten in een geklimatiseerde omgeving dus u hoeft zich geen zorgen te maken over de kwaliteit! ✔ Een groot aanbod aan hardscape- en aquascaping-apparatuur en producten voor al uw aquascaping-behoeften. ✔ Deskundig advies - Als u vragen heeft over onze planten of beplante aquaria, aarzel dan niet om conta