Prima service. Kan ik 6 sterren geven aub? :)

Zeer persoonlijke service en vriendelijke behulpzame meneer met zeer veel kennis van zaken. Top!

Slow

So I order Saturday ( I know Saturday Sunday didn't work) but they should process the order on Monday and send on Monday but they send my order on Tuesday. Kind of slow if compare Netherlands online shop for aquascape.

Yes, indeed, you ordered plants from us on Saturday that were not in stock, you can also see this on the webshop (backorder). Your plants were delivered to us on Tuesday and Wednesday you received your package. Plants that are not in stock and are delivered 4 days later (weekend included) in corona times, we wish you the best of luck on the Dutch web shops.

Zeer goede service en correct

Goeie service en kwaliteit..en geweldige site voor aqauscape

Zeer deftige en leerzame uitleg over de produkten

Mooie stukken kienhout met annubis/varens erop. Top

Verkeerde levering en wachtende op de juiste

Helaas kan ik maar voorlopig deze score geven .Op zondag 4 april 2021 heb ik een twinstar e-line 3 600ec (nieuwste model)besteld en volledig betaald . Toen mijn bestelling dinsdag 6april toekwam stelde ik vast dat het vorige model geleverd was een twinstar 2 . (Waarvoor begrip , kan gebeuren )maar wel een teleurstelling want ik kan niet verder nu met mijn planning. Ik heb gebeld met een vriendelijke meneer van de winkel en die beloofde mij zodra het juiste model terug in stock was hij me terug zou contacteren . Ik hoop alleen dan dit ze dit gaan recht zetten door het zelf te komen omruilen .Dit zou voor mij alles terug goed maken .want ik zou het niet leuk vinden om dit te gaan retourneren en gedoe met zendingen omdat dit nogal moeilijk ligt met mijn werk en dit zou het ook allemaal maar veel langer laten duren eer de klant zijn juiste levering kan ontvangen.Omdat de winkel eerst de verkeerde levering terug wil werd aan de telefoon gezegd. Maar misschien kon hij het ook zelf komen omruilen als hij in de buurt was (hopelijk ben ik dan thuis en wordt het deze optie ). Want tenslotte is het niet de klant zijn fout dat er iets mis is gegaan in de winkel . Het is mijn 1ste keer dat ik hier bestelde dus ik neem aan dat ik pech had en het toevallig een foutje was op mijn 1ste bestelling . Als de verdere afhandeling goed verloopt bestel ik hier nog want ze hebben wel leuke dingen in hun assortiment. Ik hoop de juiste bestelling spoedig en vlot te mogen ontvangen. Ik zal hier nadien verder schrijven hoe het verlopen is.

Correcte, snelle levering.

Een verkoper onder mijn favorieten.

Snelle en correcte levering

Zaterdag besteld dinsdag geleverd supper

Was mijn eerste bestelling die perfect is verlopen goede service . Ga zeker terug

Fijne ervaring

Vlotte afhandeling, ondanks foutje van mij bij de betaling

Ik had een lamp besteld. Helaas bleek deze beschadigd te zijn in het magazijn. Ik werd hier de dag erna persoonlijk over opgebeld met excuses en de vraag of ik het erg vond om iets langer te wachten op mijn bestelling. Topservice dus! Bij veel webshops krijg je enkel een onpersoonlijke e-mail.

In één woord : "TOP"

Grote keuze. Goede prijzen. Besteld om 15,30 u en dag nadien geleverd! Was zeer behulpzaam en vriendelijk aan de telefoon. Ik heb helaas nog geen tijd gehad om mijn Co2 installatie in werking te stellen, maar alles ziet er prima uit.

Verliep naadloos en correct

Ik ben mijn bestelling zelf gaan afhalen en kreeg daarvoor een extraatje. Dankjewel

Mooie plantjes voor een goede prijs

Super, correct en op tijd geleverd.

Topfirma

Goede service en snelle levering.

Zeer snelle levering en vlotte communicatie!!!

Mijn bestelling werd zeer snel en perfect geleverd!!! Vrij duidelijke beschrijving bij de aangeboden producten. Eén ding vind ik jammer dat er maar een beperkt aantal merken beschikbaar zijn bij bepaalde artikels, een paar van de" bekendste merken" in de aquariumwereld vindt ik hier helaas niet, dit zou interessant zijn voor o.a. wisselstukken of onderdelen te kunnen aankopen voor mijn bestaande aquaria.

eerste keer

Super en snel

Super bediening

Als ik een vraag had werd onmiddellijk (snel) geantwoord Top service

Vriendelijke en snelle service !

Een snelle en vriendelijke service !

De "place to be" als je iets wil bijleren over aquariumplanten!

Ze maken er tijd vrij om je vragen te beantwoorden op een deskundige, doch bevattelijke wijze.

Artikel als omschreven

Presque parfait

Dommage que le site ne soit pas aussi en français.

Shop waar je blij van wordt

Ik had wat spullen in deze webshop gezien die ik al een tijdje zocht. Gelijk maar een bestelling gedaan en was zeer snel geleverd. Ook even offsail contact gehad en dat is prima naar tevredenheid verlopen. Deze webwinkel verdient van mij 5 hemelse sterren

Over Aquascaper

Haal een uniek stukje natuur in huis! Om een mooi natuurlijke aquascape te maken moet je vaak meerdere winkels passeren en vind je nog niet alles wat je nodig hebt en is de kennis vaak zoek. Soms zie je door het bos de bomen niet meer, wat heb ik echt nodig en welke producten werken goed? Hiervoor kan je bij ons terecht! Getest en bewezen Ons doel is een ruim aanbod te voorzien in goed werkende aquascape producten en benodigdheden met een mooie natuurlijke uitstraling. Je kan er zeker van zijn dat wat u koopt ook echt werkt! Elk toestel en product dat wij verkopen, is uitgeprobeerd en getest in onze aquascape galerij, met minimum 6 volwaardige display-aquascapes, te bezoeken op afspraak. In vitro aquariumplanten De toekomst van aquariumplanten ligt bij de in vitro planten. Deze planten worden onder steriele omstandigheden in een laboratorium geproduceerd. Dit zijn zeer sterke planten en vrij van pesticides, algen, slakken, plagen en ziekten. Het is geweldig om je aquascape een stap verder te brengen met supergezonde planten. Ze zijn zeer gemakkelijk te transporteren, en als je ze ontvangt, hoef je ze niet meteen te planten. Houd het deksel gesloten en ze blijven 1-2 weken goed op een koele heldere plaats. Met de juiste aquariumbemesting groeien deze planten twee tot drie maal sneller dan de gewone aquariumplanten. Mooie natuurlijke hardscape Vind je het ook zo moeilijk om de juiste hardscape uit te zoeken? Wij hebben dit al voor jou gedaan! Wij hebben een uitgebreid assortiment hardscape beschikbaar die door ons met de hand geselecteerd is, zo bent u altijd zeker van een mooi stukje natuurlijke decoratie. ✔ Algenvrije planten we houden onze planten in een geklimatiseerde omgeving dus u hoeft zich geen zorgen te maken over de kwaliteit! ✔ Een groot aanbod aan hardscape- en aquascaping-apparatuur en producten voor al uw aquascaping-behoeften. ✔ Deskundig advies - Als u vragen heeft over onze planten of beplante aquaria, aarzel dan niet om conta