Prettige shop ervaring!

Fijne website, snelle levering!!

alles ok

alles ok!!!

zeer snel en mooi materiaal

zeer snel en mooi materiaal

Nickel

Super site, beaucoup de variété et service super rapide. Tout étais parfait.

Top in orde

Alles goed verpakt en veilig aangekomen. Vlotte bestelling en levering.

Top! Super service

Snelle levering, Nodige uitleg gedaan ivm een product. Top

Te laat, nog steeds niets ontvangen

Een dag of twee, maar na drie dagen nog steeds niet ontvangen. Daardoor dreigt een moeilijke kweek in het honderd te lopen. Die planten zijn een onmisbare trigger om de afzetting te stimuleren.

Beste, Je hebt planten besteld die tijdens je bestelling niet op voorraad waren, drie dagen later zijn ze bij je thuis geleverd, serieus?

Great quality aquatic plants delivered quickly

The selection of plants, planting accessories and other products on the website is really fantastic. Shipping costs are very reasonable and I love that the shipping is free when you spend more than 60 Euros - which we all know is not difficult to do when you're setting up a planted tank. Overall I'm very happy with the quality of the plants I ordered. Unfortunately, I'm experiencing some die-off on the floating Limnobium laevigatum because some of the leaves were already yellow when it arrived, but I'm sure it'll bounce back.

Vlotte verkoop

Alles tiptop.

Zeer vlugge verzending

Ben beginnend met deze hobby, uitleg gevraagd via e-mail. Zeer vlug antwoord gekregen met zeer goede info.

A flying start.

Allereerste ervaring met de mensen van Aquascaper en ik ben , als totale leek, buitengegaan met een heleboel nuttig advies, een mooie set planten voor mijn eerste aquarium, en een heel goed gevoel. Dank u hiervoor.

Aquascaper belt mij op.

29 maart bestelling geplaatst en betaald, nu is het 5 april, maar na 1 week heb ik nog steeds mijn bestelling niet ontvangen en zelfs geen email dat mijn bestelling überhaupt is verstuurd. Edit: Bijna direct na het schrijven van deze recensie ontving ik een email dat mijn bestelling was verstuurd. Enkele minuten daarna werd ik ook gebeld door Aquascaper. Blijkbaar hadden ze de planten die ik besteld had eerder nog niet op voorraad, hoewel dit wel zo stond opgeschreven op de website, dus daar is wat mis gegaan. Wel goed dat ze direct contact met mij hebben opgezocht, vandaar dat ik de recensie aanpas.

Goed!

Aquascaper communiceerd prettig en op tijd. Bestelde materialen ook keurig in overleg en op de afgesproken tijd in nederland geleverd! Goede ervaring.

Commerce sérieux

Je suis satisfait de la qualité de service du côté de la Belgique. Beaucoup moins pour l'instant du côté Français, ou la poste française ma envoyé mon précédent colis a une autre adresse, alors qu'il avait bien été adressé a la bonne adresse au départ de la Belgique.

Excellent rien à dire

Rien à dire sur les produit et sur la livraison je recommande aquascaper.be et je recommandele site à tous

Adequaat

Snelle en goede service

Magasin très sérieux et personne très aimable

Premier achat chez Aquascaper et vraiment très satisfait du service et de la gentillesse de la personne , malgrès que je ne parle pas Flamand la personne m'a aider et superbement bien renseigner , mon achat sait effectué sur le web shop sans aucune difficulté . Mon colis était rapidement expédié et très bien emballé , je peux que le recommander le Magasin Aquascaper Merci aquascaper .

rapidité et qualité au rendez-vous

rapidité et qualité au rendez-vous

Altijd snelle levering en goed verpakt.

Ik heb al verschillende malen hier besteld en ben altijd tevreden. Planten zijn mooi, producten zorgvuldig verpakt.

Professioneel

Vriendelijk onthaal & goede info. Snelle levering.

Very good shop and fast delivery. I recommend to everyone

The items I ordered came very quickly within 2 days of ordering. Everything was in perfect condition. I'm recommending this shop to everyone who like to have good price for what you're buying. Thank you Aquascaper.

Geen prb alles mooi op tijd en verpakt

Goede kwaliteit snelle levering Top

Goede kwaliteit snelle levering Top

Rapidité d'expédition

Pour l'instant j'ai mis 4 étoiles et demie. j'attends la réception du colis pour certifier mon choix voir augmenter encore celui ci. C'est la première fois que je commande en dehors de la France.

Over Aquascaper

Haal een uniek stukje natuur in huis! Om een mooi natuurlijke aquascape te maken moet je vaak meerdere winkels passeren en vind je nog niet alles wat je nodig hebt en is de kennis vaak zoek. Soms zie je door het bos de bomen niet meer, wat heb ik echt nodig en welke producten werken goed? Hiervoor kan je bij ons terecht! Getest en bewezen Ons doel is een ruim aanbod te voorzien in goed werkende aquascape producten en benodigdheden met een mooie natuurlijke uitstraling. Je kan er zeker van zijn dat wat u koopt ook echt werkt! Elk toestel en product dat wij verkopen, is uitgeprobeerd en getest in onze aquascape galerij, met minimum 6 volwaardige display-aquascapes, te bezoeken op afspraak. In vitro aquariumplanten De toekomst van aquariumplanten ligt bij de in vitro planten. Deze planten worden onder steriele omstandigheden in een laboratorium geproduceerd. Dit zijn zeer sterke planten en vrij van pesticides, algen, slakken, plagen en ziekten. Het is geweldig om je aquascape een stap verder te brengen met supergezonde planten. Ze zijn zeer gemakkelijk te transporteren, en als je ze ontvangt, hoef je ze niet meteen te planten. Houd het deksel gesloten en ze blijven 1-2 weken goed op een koele heldere plaats. Met de juiste aquariumbemesting groeien deze planten twee tot drie maal sneller dan de gewone aquariumplanten. Mooie natuurlijke hardscape Vind je het ook zo moeilijk om de juiste hardscape uit te zoeken? Wij hebben dit al voor jou gedaan! Wij hebben een uitgebreid assortiment hardscape beschikbaar die door ons met de hand geselecteerd is, zo bent u altijd zeker van een mooi stukje natuurlijke decoratie. ✔ Algenvrije planten we houden onze planten in een geklimatiseerde omgeving dus u hoeft zich geen zorgen te maken over de kwaliteit! ✔ Een groot aanbod aan hardscape- en aquascaping-apparatuur en producten voor al uw aquascaping-behoeften. ✔ Deskundig advies - Als u vragen heeft over onze planten of beplante aquaria, aarzel dan niet om conta