Topservice door een topkerel

bellen met een probleem en binnen de 72 uur is alles terug perfect in orde, en nog straffer, aan minder dan de helft van de prijs omdat ze door hun eerlijkheid alleen noodzakelijke herstellingen uitvoeren en niet zomaar alles vernieuwen. TOP!

Uitgebreide keuze, correcte prijs, kwaliteitsmateriaal

De juiste stukken werden snel gevonden op de overzichtelijke website. Afhandeling en betaling verliepen vlekkeloos.

Zeer snelle en correcte levering!

top

Top service en een goede uitleg over de producten

Zit je in watersnood? Of wil je gewoon je tuin het hele jaar graag groen laten zien met regenwater dan ben je bij De Pompshop aan het juiste adres. Zelf mogen genieten van het juiste advies voor een waterpomp aan de juiste prijs. Liever pompen dan verzuipen!

Perfect geholpen en prima levering!!!

Niks negatief te melden :-)

Gewoon, heel tevreden

Gewoon, heel tevreden

kei goeie service

A++ Kwalitatieve pomp, goede persoonlijke aftersale service.

sommige artikelen zien er op foto net anders uit als in het echt

uitstekend

Uitstekende service en uitleg.

Supersnel en perfect verzorgd. Top !

We komen graag bij jullie terug de volgende keer !

zeer goede service, snel antwoord gekregen

zeer goede service, snel antwoord gekregen

Vriendelijk

Behulpzaam en goede uitleg

Zeer professioneel

Uitgebreid gamma, telefonisch advies en snelle levering. Alles volgens afspraak.

Bij vragen ben ik snel verder geholpen en de levering van de toestellen is ook vlot verlopen. Topsite

Super snel en klantvriendelijk

Door een misverstand werd mijn bestelling geannuleerd. Toen ik pompshop contacteerde kreeg ik onmiddellijk antwoord. Minder dan 24 later werd mijn pomp geleverd.

Snelle levering , product zoals verwacht volgens de omschrijving

Zeer vlotte levering, uitstekende service!

dik ok

Prachtig

Prachtige service

Vlugge reactie op e mails en snelle levering

Vlotte levering en de pomp werkt goed

Vlotte levering en de pomp werkt goed Groeten Peter Labarque

correcte levering en opvolging ,prima eerste ervaring

stappen van verwerking en stand van levering tijdig medegedeeld aan te bevelen leverancier

Correcte en snelle afhandeling

Zeer correcte en snelle afhandeling, mijn vraag tot betrekking van koppelstukken werd snel beantwoord en ik kreeg een offerte hiervoor door zodat ik de onderdelen zelf niet moest zoeken.

zeer vlotte levering

Vriendelijke besteller, vlotte e mails van de firma met duidelijke uitleg vriendelijk bedankt

Zeer goeie informatie gekregen van heel vriendelijke man aan de telefoon. Zelfs direct de juiste link doorgestuurd van het artikel, vandaag besteld morgen ontvangen.

Over De Pompshop

Met DePompshop.be is ons doel om de klant online even goed te adviseren zoals in een fysieke speciaalzaak. Wij hebben geprobeerd de webshop zo duidelijk mogelijk op te bouwen en daarnaast meerdere kanalen open gesteld om vragen te stellen. Daarnaast hebben we nog enkele duidelijke instructievideo's gemaakt, zodanig dat u zelf de installatie van uw pomp tot een goed eind kan brengen.