Alles was meer dan goed

Prachtige kwaliteit kerststoffen gekocht voor een mooie prijs. Snelle en goede levering.

Goedemorgen Saskia, wat fijn dat je onze kerststoffen zo mooi vind, tof! En hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling. Je bent waarschijnlijk al druk bezig er mee en dus veel succes met maken. Wij zien jou heel graag terug in onze online shop en zouden het leuk vinden om te zien wat je gemaakt hebt. Met een creatieve groet van Harry's online shop, Bianca.

zeer behulpzaam en meedenkend!

Superaardige en meedenkende mensen, ik had een flinke bestelling en nog wat aanvullende vragen/verzoeken. Overal snel en netjes mee geholpen en stoffen met toebehoren werden snel geleverd.

Super bedankt voor deze prachtige review Ursula. Mooi dat alles in goede orde bij jullie aangekomen is. We weten zeker dat de collega's het cadeau straks prachtig zullen vinden. Graag tot ziens bij een volgende keer en een creatieve groet van Harry's online shop, Bianca.

Snel geleverd, goed meegedacht, supervriendelijke klantenservice

Ik had ondanks het 60 keer nagerekend te hebben, tóch te weinig stof besteld. Gebeld met de klantenservice en die adviseerde mij meteen bij te bestellen en zij zou zorgen dat de tweede bestelling tegelijk met de eerste geleverd zou worden met de stof aan één stuk. Kreeg ik niet voor elkaar, omdat de stof plots op niet voldoende voorraad stond. De dame van de klantenservice ging direct controleren, zag dat dit niet klopte en paste het aan zodat ik kon bestellen. Alles terwijl ik aan de lijn hing en binnen 5 minuten alles geregeld! Top personeel! Denkt mee; denkt na; komt in actie en lost problemen op. Dat is met recht een klantenservice.

Goedemiddag Rieneke, wat een fantastische review, dank je wel! Mooi dat er nog genoeg stof aanwezig was en dat het zo allemaal snel geregeld kon worden. We hebben in jouw pakket van vandaag nog even wat extra's gepakt, succes weer met maken! Met een creatieve groet, Harry's online shop, Bianca.

goede kwaliteit

met een zeer lage prijs, snelle levering

Goedemiddag Nel, wat fijn dat je ons zo goed waardeert met een prachtig cijfer, dankjewel voor de genomen moeite. Veel plezier en succes met maken en graag tot ziens bij ons: Harry's online shop, Bianca.

Gewoon goed . De klant is nog klant .

Mee denkend. Oplossing gericht . Vriendelijk . Service gericht . Alles keurig en zorgvuldig verpakt. Als je klant bent blijf je klant . Wij hebben zonneschermen gemaakt samen met vrienden . Nu ca. twee jaar later nog meer schermen gemaakt . Deze schermen houden ondanks dubbel glas veel warmte tegen . Het bedrijf is genaamd Harry’s stoffen en gordijnen . Het zou ook Harry’s stoffen OK genoemd kunnen heten . DUS stoffen van Harry’s’ DOEN . O KEEE !

Goedemiddag, wat een mooie review schrijven jullie, geweldig dat we jullie stof nog konden leveren. Fijn dat onze inspanningen zo gewaardeerd worden! Succes met maken en wie weet voor wat anders nog, tot ziens bij ons. Met een creatieve groet, Melissa en Bianca.

Snelle service ( op tijd geleverd ) en mooie stof

Goedenavond Dirkje, mooi dat jullie de stof voor de praalwagen op tijd konden gebruiken. Gelukkig had PostNL het gas er ook op. Graag tot ziens als jullie nog verdere carnavals stoffen nodig hebben, we zijn gespecialiseerd daarin. Wat je niet ziet kunnen we vaak wel bestellen😉 Met een feestelijke groet van Harry’s online shop, Bianca.

Mooi produkt

Snelle levering en mooi produkt wat je niet vaak ziet, ook nog in de sale❣️

Goedenavond, dankjewel voor deze prachtige beoordeling, wat fijn dat deze inderdaad speciale stof zo mooi wordt bevonden. Het project ervan is misschien al afgerond? En anders heel veel plezier met maken! Graag tot ziens bij ons. Met een creatieve groet van Harry’s online shop, Bianca.

Prettig&snel

Ik kom ook heel graag eens shoppen in de winkel

Goedenavond Marian, wat een leuke reactie, je bent meer dan welkom in onze mooie grote zaak. Maak er maar een mooi dagje van, de koffie met wat lekkers staat altijd klaar! Succes met maken en graag tot ziens bij ons, Harry’ s stoffen en gordijnen en online shop, Bianca.

De stoffen waren snel geleverd en met een patroontje erbij. Heel attent.

Goedenavond Debbie, hartelijk dank voor de mooie beoordeling, veel succes met alle mooie stoffen en heel graag tot ziens bij Harry’s online shop, Bianca.

Misverstand prima opgelost

Goedenavond Wilma, waarschijnlijk heb je al wat leuks van de patronen gemaakt…dit mag altijd geshowd worden in onze Facebook groep🤩 met een creatieve groet, Harry’s online shop, Bianca.

Super fijn

Makkelijk te bestellen en snel geleverd top

Goedemorgen Debbie, wat fijn dat de wafelstof en mooie veertjes stof zo snel bij jouw in huis is bezorgd. Kon je mooi snel bezig met het beoogde project. Heel veel succes met maken en graag tot ziens bij ons, Harry's online shop, Bianca.

uitstekend

snelle bezorging en hele mooie stof

Goedemorgen Carole, dankjewel voor deze prachtige beoordeling, wat fijn dat de gobelin meubelstof zo snel bij jou thuis is geleverd. Veel plezier met maken en graag tot een volgende keer bij Harry’s online shop, Bianca.

Echt heel goed

Snelle levering, prachtige stoffen en royaal bemeten!

Goedemiddag José, wat fijn dat in deze drukkere tijd jouw pakket lekker snel thuis was. Dankjewel voor deze mooie beoordeling, heel fijn dat onze inspanning zo gewaardeerd wordt. Heel veel plezier met maken en graag tot een volgende keer bij Harry’s onlineshop, Bianca.

Dag na bestelling werd de stof uitgeleverd. Mooie stof, leuke prijs!

Goedemorgen Bernadette, wat leuk dat je al zo snel met jouw pakketje aan de slag kon. Hartelijk dank voor de mooie beoordeling en graag tot ziens bij Harry's online shop,^Bianca.

Bestelling geplaatst, 2 dagen later al in huis en goed op de hoogte gehouden via de mail, TOP

Goedemiddag Gerdi, dankjewel voor jouw mooie beoordeling, wij wensen jou veel plezier met maken. Die olifant print wordt vast iets heel moois 😁 Fijne dag en graag tot ziens bij Harry’s online shop, ^Bianca

De totale informatie is niet goed georganiseerd

Bij aanschaf van de stof hoorde ik dat het patroon besteld kon worden via de webshop. Als het patroon gereed was kon ik het ophalen bij Harry stoffenhal, werd mij gezegd. Account aangemaakt, patroon besteld en betaald! Een aantal dagen gewacht maar geen informatie over hoe nu verder. Door het winkelpersoneel geadviseerd telefonisch contact op te nemen met de webshop. Na onvriendelijke en ongeduldige uitleg kreeg ik te horen dat het een PDF patroon is wat ik zelf nog moest uitprinten!! Uiteindelijk is het gelukt het uit te printen op 8 velletjes A4! Daarna, met onduidelijke (geen nummering of i.d.) beschrijving aan elkaar gelegd. Een zeer eenvoudig patroon a 4,50 dat uiteindelijk op 8 a viertjes moet worden uitgeprint staat niet in verhouding met elkaar. NB: Stof informatie klopt niet. Voor het baby jasje is maximaal 30 cm stof nodig ( 1× lengte 24 cm) en voor het badjasje maximaal 50 cm.

Goedemorgen Saskia, we hebben elkaar gisteren uitgebreid telefonisch gesproken, jammer dat het niet goed ging met de communicatie. We gaan in de stenen winkel nog even extra vermelden dat het om een PDF patroon gaat die via onze online shop te bestellen is. Een PDF patroon is door de klant zelf makkelijk uit te printen, en dan kan men aan de slag met alle mooie stoffen. De metrage vermeld op het patroon in de stenen winkel is inclusief krimp, stoffen kunnen dus het beste eerst gewassen worden. Jij gaf aan dat het downloaden en uitprinten gelukt is, dan kun je nu jouw mooie projecten gaan maken. Succes met maken en graag tot ziens bij Harry, met een creatieve groet, Bianca.

Bij mee

Wel lang op mijn bestelling moeten wachten, maar dat is denk ik meer te wijten aan PostNL. Erg blij met mijn stof, en zo'n kleine attentie is altijd erg attent.

Goedenavond Conny, dankjewel voor deze mooie beoordeling, worden we altijd blij van. Wij versturen het altijd zo snel als mogelijk, en dat doet PostNL ook. Door alle feestdagen lopen zij echter wel vertraging op wat weer resulteert in latere bezorging….helaas. Toch mooi dat het dan toch netjes en in goede orde bezorgd wordt. Veel plezier met maken en graag tot een volgende keer, met een creatieve groet van Harry’s online shop.

Door mijn kleinzoon uitgezocht,hij en ik vinden ze geweldig

Keurig verpakt geleverd,mag iets sneller

Goedemiddag Aly, wat leuk dat jouw kleinzoon deze prachtige dessins heeft uitgezocht. Gaat hij ook helpen met maken? Mooi dat jullie ze zo geweldig vinden. En dankjewel voor het mooie cijfer, worden we blij van. Als er een speciale (feest) dag in de week zit, duurt het helaas iets langer voordat het bij de klant is. Het is maandag ingepakt en dinsdag bij jullie gearriveerd, mooi dat dat toch nog heel snel is. Succes met maken en graag tot ziens bij Harry's online shop, Bianca.

Mooie kwaliteit van de stof.

De stof werd netjes verpakt en goed geleverd zoals afgesproken. De kleur en kwaliteit van de stof zijn top!

Goedemiddag Karin, wat geweldig om te horen! Mooi dat het ook allemaal in goede orde aangekomen is. Veel plezier met maken en graag tot ziens bij Harry’s online shop, Bianca.

Tolle Stoffe, schnelle Lieferung!

Sehr schöne Stoffe, gute Preise und schnelle Lieferung.

Guten Morgen Ursula, wie schön, dass die Dekostoffe gut angekommen sind. Viel Spaß beim Basteln schöner Dinge und bis zum nächsten Mal in Harrys Onlineshop, Bianca

goede kwalitijd

netjes ver zorgt

Goedemiddag Thea, wat mooi dat alle mooie kerst stofjes goed overgekomen zijn. Succes met maken en graag tot een volgende keer bij Harry's online shop, Bianca.

Kwaliteit

Geslaagd

Goedenavond Ann, heel veel plezier met de Frida stof, succes met maken en graag tot een volgende keer bij Harry’s online shop, Bianca.

Snell

Hele snelle levering, heel tevreden met de hulp en klantvriendelijkheid. Niks te klagen.

Goedemiddag, wat fijn dat we jullie dansgroep toch aan de benodigde stof konden helpen. Veel plezier er mee en graag tot een volgende keer. Een feestelijke groet van Harry's online shop, Bianca.

Zeer positief

Het gevraagde was niet meer leverbaar, maar er werd in oplossingen gedacht. Zijn samen ook tot een oplossing gekomen.

Goedemiddag Maarten wat mooi dat je de stof al in goed orde hebt ontvangen, succes met maken en graag tot een volgende keer. Met een creatieve groet van Harry's online shop, Bianca.

Super snel besteld en gekregen

Ik was op zoek naar wafelbadstof, blijkbaar heel lastig tegenwoordig. Maar ik vond het bij Harry’s stoffen.

Goedenavond Debbie, wat fijn dat je bij ons vond wat je zocht! Heel veel plezier met maken en graag tot een volgende keer bij Harry's online shop, Bianca.