mooie stof

Geweldig zo snel in huis. prima.

Snelle en correcte levering

Ik ben heel erg tevreden over het product en gebruik het als tussenvulling voor een speel- en leer deken.

Goedemorgen Lean, succes met maken, zo leuk en dankbaar om dat soort projecten te maken! Graag tot een volgende keer en een creatieve groet van Harry's online shop, Bianca.

Snelle service!

Als je de juiste stof hebt gevonden, is het heel makkelijk om te bestellen wat je nodig hebt. Het werd ook snel geleverd. Top service!

Goedemorgen Karin, we gaan er helemaal van blozen, dank je wel! Mooi dat jouw bestelling er mede door POSTNL zo snel was. Plezier met maken en graag tot een volgende keer. Met een creatieve groet van, Harry's online shop, Bianca.

Mooi stof voor weinig geld

Ik heb het PTT post stof gekozen voor sofa te bekleden. Mooi stof en heel snel geleverd aan huis. Ben zeer tevreden en de sofa is prachtig geworden. Marij

Goedemorgen Marij, dank je wel voor de mooie beoordeling. Wij laten de PTT post stof speciaal voor ons drukken, wat fijn dat de sofa prachtig is geworden. Je mag ons altijd een foto laten zien via de community van Harry's stoffen op Facebook😊. Heb een fijne dag en graag tot een volgende keer, met een creatieve groet van Harry's online shop, Bianca.

Mooie, leuke, praktische, modieuse stoffen, tegen een betaalbare prijs. Heel veel mogelijkheden, je moet wel goed lezen.

Goedemorgen Herman, dank je wel voor het prachtige cijfer 😊 Jouw volgende bestelling komt er aan! Veel plezier met maken en graag tot een volgende keer maar weer. Met een creatieve groet van Harry's online shop, Bianca.

Ik ben erg blij met mijn bestelling. de stof is van goede kwaliteit en de levering was erg snel.

Goedemorgen Deb, dank je wel voor het mooie cijfer en jouw feedback. Veel plezier met maken en graag tot een volgende keer. Met een creatieve groet van Harry's online shop, Bianca.

Mooie Stoffen en snelle verzending

Hele mooie regenboogstofjes besteld en snel ontvangen. Ik kom vast nog een keer terug.

Goedemiddag Femke, dank je wel voor het prachtige cijfer, en wat fijn dat je al snel er mee aan de slag kon😁 succes en plezier met maken en graag tot een volgende keer. Met een creatieve groet van Harry’s online shop, Bianca.

Wat een prachtige kwaliteit en snel verzonden

Goedemorgen Janneke, dank je wel voor dit mooie cijfer en jouw feedback. Veel plezier met maken en graag tot een volgende keer. Met een creatieve groet van Harry’s online shop, Bianca.

Prachtige kwaliteit stof, super snelle levering

Op vrijdag stof besteld, zaterdag was het al binnen. Mooie kwaliteit van de stof. We hebben er iets gaafs mee gemaakt.

Goedemorgen Kim, wat mooi om te horen dat jullie er zo blij mee zijn en dat het maken zo voorspoedig ging. Tof! Dank je wel voor de mooie beoordeling en graag tot een volgende keer. Creatieve groeten van Harry’s online shop, Bianca.

Veel keuze, snelle levering.

Jammer dat de verzendkosten voor een pakket gerekend worden maar als brievenbuspost verzonden wordt.

Goedenavond Janette, dank je wel voor het mooie cijfer en de genomen moeite. Wij rekenen bij PostNL voor iedereen een pakket of groot pakket af, brievenbuspost is via ons niet meer mogelijk. De 3,5 meter die jij bestelde past daar ook niet in, wij pakken wel alles zo strak en klein als mogelijk in omdat we anders toeslagen moeten betalen. Het kan wel zo zijn dat de koerier denkt, oh die past nog wel door de brievenbus, maar daar hebben wij geen invloed op. Sinds wij alles als pakket wegsturen komt het op tijd en netjes bij de klant en daar wordt iedereen blij van😁 Heel veel plezier met jouw stofjes en graag tot ziens bij ons. Met een creatieve groet van Harry’s online shop, Bianca.

Overzichtelijke site, snelle levering

Prima ervaring! Voldoende keuze, snelle levering, en wat heel handig was: bij de stof die ik uitgezocht had werd meteen de juiste kleur garen en de juiste soort naald geadviseerd

Goedemorgen Geke, wat een mooie beoordeling geef je ons. Dank je wel voor de genomen moeite! Fijn dat je lekker snel ermee aan de slag kunt, heel veel plezier met het maken en graag tot een volgende keer. Met een creatieve groet van Harry's online shop, Bianca.

Snelle communicatie en verzending!

De medewerkster van Harry's stoffen heeft supersnel stof voor mij bijbesteld, mij keurig op de hoogte gehouden en de stof per ommegaande naar mij verstuurd toen het binnen was gekomen. Heel fijne service!

Goedemiddag Neeltje, wat fijn dat je zo tevreden met ons bent. Wij hebben een geweldige leverancier en daardoor kunnen wij meestal vlugger dan vlug schakelen😁 Heel veel succes met maken en graag tot een volgende keer. Fijn weekend en met een creatieve groet van Harry’s online shop, Bianca.

Prima doek mooie kwaliteit is zoals gehoopt.

Had alles snel en netjes verpakt in huis. Top geregeld een aanrader.

Goedenavond Els, wat fijn dat je zo tevreden bent over ons Markies doek, het is inderdaad erg mooie kwaliteit. Succes er mee en graag tot een volgende keer wellicht. Met een creatieve groet van Harry’s online shop, Bianca.

Markiesdoek besteld, goede kwaliteit en service/advies.

Goedemiddag Ellen, dank je wel voor de beoordeling en heel veel succes met maken of laten maken 😊Met een creatieve groet van Harry's online shop, Bianca.

Super tevreden!!

Eerder heb ik 3 staaltjes besteld voor een jumpsuit. Maar omdat de kleur wit was, heb ik er geen stof van gekocht ivm doorschijnen. Heb wel mooie, soepele viscose besteld, in plaats van een jumpsuit voor een halterjurk. Heel snelle levering en een hele goede beschrijving van de stof en het onderhoud. Bedankt voor de perfecte service, ik shop dus graag bij Harry's stoffen!

Goedenavond Monique, wat fantastisch om dit te lezen, daar doen we het voor. Wat mooi dat je zo tevreden bent. Heel veel plezier met het maken van de jurk, en een foto op onze community van het behaalde resultaat zien wij altijd graag 😁 Heel graag tot een volgende keer en met een creatieve groet van Harry’s online shop, Bianca.

Betrouwbare webshop

Snelle levering, ruim gemeten lappen stof, precies als op de foto, goede kwaliteit en toch lekker goedkoop!

Goedenavond Caroline, wat een mooie uitgebreide beoordeling van onze shop, dank je wel daarvoor. Wij hopen dat je veel plezier met het maken hebt en zien je heel graag nog eens terug. Met een hartelijke groet van Harry’s online shop, Bianca.

Veel keus,snelle levering.

Mooie stoffen,niet duur,snelle verzending. Kreeg er een schaar bij in een heel mooi hoesje vind ik erg leuk en ben er erg blij mee. Heb mijn stoffen site wel gevonden.

Goedenavond Alexandra, wat een super mooie beoordeling, dank je wel! Het was ons genoegen om er een mooi pakketje van te maken met al die prachtige stoffen voor jou. Veel plezier met maken en heel graag tot een volgende keer 😊 met een creatieve groet van Harry’s online shop, Bianca.

We kwamen er achter dat je per halve meter besteld oom per meter

De klantenservice heeft het wel positief opgepakt en opgelost. Nu hopen dat we op tijd zijn voor de groep 8 film/ musical

Goedemiddag Prins Willem Alexander school, in ieder geval hartstikke mooie stof om wat van te maken voor het eind van het schooljaar. Succes met maken en graag tot een volgende keer. Met een creatieve groet van Harry's online shop, Bianca.

Mooie kwaliteit stoffen

Snel geleverd, mooie kwaliteit. Leuke verpakking!

Goedemorgen Marianne, wat fijn dat je zo tevreden bent en ons zo'n mooie beoordeling geeft. Heel graag tot een volgende keer. Met een creatieve groet van Harry's online shop, Bianca.

Goede kwaliteit voor een lage prijs

De stoffen hebben een goede kwaliteit voor een lage prijs. Ben er zeer tevreden over.

Goedemorgen Renske, wat fijn dat je zo tevreden bent met onze shop. Heel veel plezier met maken en graag tot een volgende keer. Met een creatieve groet van Harry's online shop, Bianca.

Kwaliteit en ook nog snel

De website is gemakkelijk voor keuze, ruime keuze, snelle reactie op bestelling, snelle levering en prijs/kwaliteit verhouding prima

Goedemorgen Jan, dank je wel voor deze mooie beoordeling. Heel graag tot een volgende keer! Met een creatieve groet van Harry's online shop, Bianca.

Mooie stof, snelle levering en ook nog een lief presentje erbij!

Goedemorgen, dank je wel voor dit mooie cijfer en de genomen moeite. Heel veel plezier van het bestelde en wat leuk dat je het presentje waardeerde, daar doen we het voor! Graag tot ziens en met een groet van Harry's online shop, Bianca.

Efficient and professional ordering process and delivery

I found the suggested accessories (thread, interfacing, needles) very useful. The website photos gave a good representation of the actual fabric in terms of colour. My order was processed quickly and correctly and delivery was within 48 hours max.

Good evening Liz, thank you for your kind words. Hope to see you again, with regards Harry’s online shop, Bianca.

Mooie stoffen & snelle levering

Netjes en snel geleverd. Ben heel blij met de prachtige stoffen. Veel keus in originele stoffen.

Goedemiddag Ingeborg, jij had heel veel mooie Decostoffen en poplin bij ons besteld. Wat mooi om te horen dat je zo tevreden bent ermee. Heel veel plezier met maken en graag tot een volgende keer. Dank je wel voor de mooie beoordeling en het prachtige cijfer. Met een creatieve groet en een heel fijn weekend gewenst door Harry’s online shop, Bianca.

ZEER overzichtelijk!!

Zoals altijd keurig verzorgd en ingepakt ontvangen!! En de levering was mooi vlot, ik blijf Superrrrr enthousiast zowel voor online als winkel aankopen!!