Mooie stof voor een betaalbare prijs

Mooie stof en goed service

Goedemiddag Nicole, dank je wel voor deze mooie beoordeling. Veel plezier met maken en graag tot ziens bij Harry's online shop, Bianca.

Snelle levering en goed service. Er zat een fout in een stof, klacht werd prima afgehandeld

Goedemiddag Hilde, zo is het inderdaad weer mooi opgelost. Dank je wel voor de mooie beoordeling. Weer veel plezier met maken na het oponthoud 😉Graag tot ziens en een creatieve groet van Harry's online shop, Bianca.

Blij verrast

Leuk om wat extra’s tegen te komen bij het uitpakken. Goed verzorgd met een zelf gemaakte hoes en theezakjeshouderMooie stof. Ik werd er blij van.

Goedemiddag Caroline, wij zijn dan weer blij met jouw mooie beoordeling, dankjewel. Heel veel plezier met maken en graag tot een volgende keer. Met een creatieve groet van Harry’s online shop, Bianca.

Top stoffenzaak

Goede service ook met online bestellen.

Goedemiddag Erna, dank je wel voor deze mooie beoordeling. Wat mooi dat onze inspanningen gewaardeerd worden😊 Plezier met maken en graag tot een volgende keer. Met een creatieve groet van Harry’s online shop, Bianca.

Mooie kwaliteit stoffen

Ik heb stof besteld om een carnavalsjurk te maken. Lang op zoek geweest voor betreffend patroon. Uiteindelijk gevonden bij Harry’s online shop. Het nadeel is dat online stof bestellen je de stof niet kunt voelen dus het was een gok!! Blij dat ik het gedaan heb want de stof is precies wat ik zocht ! Mooie kwaliteit en zoals mijn moeder zei:” hele fijne stof om te naaien” dus ik ben zeer tevreden .

Goedemiddag Jacqueline, wat leuk om te horen dat jouw moeder de doodskop tricot zo prettig vind om te verwerken, de kwaliteit is ook echt mooi en het draagt ook heel fijn. Heel veel plezier tijdens carnaval en graag tot een volgende keer. Met een feestelijke groet van Harry's online shop, Bianca.

Dinsdag besteld, woensdag al in huis ondanks de kerstdrukte. Top service

Goedemorgen Loes, mooi dat de outdoor stof al zo snel bij jou was, samen met POSTNL zijn we daar heel blij mee :-) Dank je wel voor het prachtige cijfer en veel plezier met het maken. Fijne feestdagen en graag tot ziens bij Harry's online shop, Bianca.

Snelle levering .

Mooie stof ,ennanelle levering .

Heel erg goed

Goede kwaliteit stoffen en snelle levering. Ook nog een leuke attentie bij je bestelling.

mooie kwaliteit

snelle levering prima

Gordijnstof is netjes verpakt en snel afgeleverd.

De gordijnstof is netjes verpakt en snel afgeleverd. Ik ben zeer tevreden!

Goedemiddag Monique, dank je wel voor deze mooie beoordeling, fijn dat alles zo naar tevredenheid is gegaan. Succes met maken en graag tot een volgende keer. Met een creatieve groet van Harry's online shop, Bianca.

Mooie stof, op tijd geleverd en als verrassing een heel leuk naaiblad welk ik niet ken, maar hele mooie patronen. Hartelijk dank hiervoor !

Goedenavond Roswita, wat mooi dat je al snel aan de slag kon met jouw stoffen. Succes met maken en graag tot een volgende keer. Met een creatieve groet van Harry’s online shop, Bianca.

Prettige en snelle service

Product in de online shop uitverkocht. We konden via de winkel alsnog de bestelling plaatsen. Meedenken over materialen en afmetingen.

Goedemiddag NonFiction, hartelijk dank voor de mooie beoordeling, succes met alle stoffen en graag tot een volgende keer maar weer. Met een creatieve groet van Harry's online shop, Bianca.

Mooie stoffen, zoals beschreven, lekker snel in huis

Besteld en snel in huis. Kleuren komen goed overeen met de foto's

Wat geweldig dat je zo tevreden bent Femmie, dat horen we graag. Wij wensen jou heel veel plezier met maken en graag tot een volgende keer bij ons. Creatieve groet van Harry's online shop, Bianca.

Ik had het heel snel in huis en het zag er uitstekend uit.

Goedemorgen Liesbeth, dank je wel voor dit prachtige cijfer. Mooi dat het lekker snel bij je was, daar streven we samen met PostNL naar 😊Graag tot een volgende keer en met een creatieve groet van Harry's online shop, Bianca.

Bestelling snel in huis. Prachtige stof, precies zoals afgebeeld op de foto. Netjes geknipt (dat is niet bij iedere stoffenwinkel zo...) en goed verpakt opgestuurd. Ik zou zeggen tot de volgende keer :)

Goedemorgen Myriam, wat fijn dat jouw pakketje in goede aarde viel, misschien heb je jouw project al af? Anders veel plezier met maken! Dank je wel voor de mooie beoordeling en dan graag tot de volgende keer. Met een creatieve groet, Harry's online shop, Bianca.

Stof kwam netjes aan, zat een leuk kadotje bij… vond ik toch echt heel speciaal. Kwaliteit van de stof is ook heel goed.. ja ben er blij mee…

Goedemorgen Gaby, verrassingen zijn leuk….fijn dat je dat speciaal vind. Heel veel plezier met maken en graag tot een volgende keer. Met een creatieve groet van Harry’s online shop, Bianca.

Zeer verrast

Besteld 2 meter Skai kunstleer om een bestaand hoofdbord te herstellen / opnieuw bekleden. Snelle levering keurig verpakt tegen beschadigingen door transport. (op rol). Als extraatje een vilten theezakje met hierin een theezakje. Zeer verrast hierdoor. Mede ook door de handgeschreven notitie op de pakbon: Het is iets meer! Dus meer gekregen dan de bestelde 2 meter, helemaal geweldig! Het doet denken aan het "oude markt" gevoel. Hartelijk dank Bianca van Harry's stoffen. Ik ga Harry's stoffen zeer zeker aanbevelen in mijn kennissenkring!

Goedemorgen Johan, wat grappig dat je het marktgevoel noemt, vroeger was de naam Harry's stoffenmarkt... Wij worden heel blij van blije klanten, dus hartelijk dank voor deze geweldige review, daar doen we het zeer graag voor! Succes met herstellen en heel fijn dat je ons gaat aanbevelen. Heb een fijne dag en tot ziens bij: Harry's online shop, Bianca.

Eerste ervaring was verrassend

Ik ontving erg netjes uitziend pakje. Eenmaal uitgepakt grote verrassing. Mooie stof/prima prijs. En als extra een vilten theezakje waar het klosje naaigaren inzat en een kinderpatronenblad (waarvan mijn handen direct gingen jeuken, even wachten tot volgende zomer). Toppie!

Goedemiddag Geeske, dank je wel voor de genomen moeite en dan ook nog zo'n super beoordeling, we gaan er helemaal van blozen en onze dag was gelijk heel goed 😊 Heel veel plezier met maken en het vilten zakje is leuk om bij je eigen kopje thee te leggen, maar ook de visite zal het enig vinden. Graag tot een volgende keer, misschien hebben we dan nog wel een andere leuke attentie voor jou 😉 Met een creatieve groet, Harry's online shop, Bianca.

ik heb heel mooie stofjes ontvangen op tijd en keurig verzorgd

ik ga er iets mooi van malen ik ben er blij mee

Goedenavond Im, dank je wel voor jouw beoordeling, veel plezier met maken! Met een creatieve groet van Harry’s online shop, Bianca.

Uitsekende service

Goede duidelijke website Snelle a handling versturen binnen 1 dag besteld en volgende werkdag bezorgd. Echte service kunnen nog Veel stoffen website voorbeeld aan nemen. Perfect.

Goedenavond Ledie, wat een lovende woorden, dank je wel voor jouw mooie beoordeling. Heel veel plezier met het maken en graag tot een volgende keer. Met een creatieve groet van Harry’s online shop, Bianca.

prachtige stoffen

Ik had de stoffen de volgende dag in huis. Ben heel tevreden over de kwaliteit. Ik kocht o.a. drie lappen travelstof. Deze kwaliteit is vergelijkbaar met waar je confectie travelkleding van koopt. Hier heb ik lang naar gezocht.

Goedemiddag Muriel, dank je wel voor je mooie beoordeling over ons. Wat fijn dat je precies de stof vond die je zocht, wij gaan altijd voor de mooist mogelijke kwaliteit 😊 Heel veel plezier met maken en graag tot een volgende keer. Met een creatieve groet van Harry’s online shop, Bianca.

Snelle en goeie service

Vandaag besteld morgen in huis, leuke attentie erbij. Vroeger heel vaak fysiek geweest, sinds corona online.

Goedemiddag Erna, dank je wel voor jouw feedback en wat leuk dat je dan toch nog wat van " Harry" kunt kopen. Veel plezier met maken en graag tot de volgende keer maar weer. Met een creatieve groet, Harry's online shop, Bianca.

Snelheid

Het is ongelofelijk hoe snel jullie werken. Een bestelling gedaan op vrijdagmiddag en deze komt zaterdagmiddag al binnen. Verder is de kwaliteit van de bamboe Jersey prachtig! Top!!

Goedemorgen Henny, wat worden we blij van jouw feedback, dank je wel! Heel veel plezier met maken en graag tot een volgende keer. Fijn weekend en een creatieve groet van Harry's online shop, Bianca.

Niks ontvangen ( gaat opgelost worden)

Ik heb 2 naaipatronen besteld maar nog steeds niks ontvangen. Inmiddels via mail contact gehad en wordt gelukkig opgelost. Bedankt.

Goedemorgen Daphne, je hebt inmiddels via mail de gekochte patronen ontvangen, veel plezier met maken! Met een creatieve groet Harry's online shop, Bianca.

Zorgvuldig, snel en mooie kwaliteit

Zoals hierboven

Goedemorgen Judith, dank je wel voor het prachtige cijfer. Fijn dat het weer snel bij jullie was, weer succes met maken en graag tot een volgende keer. Met een creatieve groet, Harry's online shop.