Slappe bloemen en slechte informatie bezorgdienst

Bloemen besteld voor moederdag, deze kwamen slap aan. Verder was de informatie die beschikbaar was vanuit de bezorgdienst slecht. Eerst stond er namelijk dat het pakket definitief vermist was en dus niet geleverd kon worden (zowel tulpen.nl (geen telefoonnummer) als ook de bezorgdienst niet bereikbaar). Vervolgens bleek dat het pakketje toch weer gevonden was ergens en het dus wel bezorgd kon worden, maar alsnog was de informatie over de precieze levertijd slecht. Er stond namelijk de hele dag dat de bezorging tussen 8:00 en 17:00 zou zijn en dit werd niet aangepast.

Kwaliteit niet best

Na twee dagen hangen alle bloemen kromgetrokken op de tafel. Ook zijn er heel wat afgebroken.

Kan beter

Beste, Tulpen besteld, daarna kreeg ik een mail dat er een chocolade lolly bij de Moederdag bestellingen zouden zitten. Heb jullie een bericht gestuurd. Jullie stuurde terug dat jullie dat bij elke bestelling deden. Goede service. De levering van de bloemen ging alleen minder goed. Ik heb roze tulpen besteld, maar we kregen witte met een roze puntje. Niet zoals op de foto. Erg jammer.

Niet ontvangen

Mijn pakket is niet aangekomen

Prima , constante kwaliteit van zowel de tulpen als de pioenen.

We bestellen regelmatig bij tulpen.nl. Aanvankelijk omdat ik graag kwekers uit mijn geboortedorp steun, maar daarna vooral vanwege de goede kwaliteit van de bestelde bloemen (en positieve reakties van de ontvangers :-))

Mooie tulpen, veel keus, snel bezorgd

Weak flowers

I've ordered by Tulpen.nl before and I've always been satisfied. This time the flowers were weak, looked like frozen.. small heads, disappointing those time. Delivery on time as always!

Geen bezorging....

Ik heb voor het eerst (ruim op tijd, een dikke week geleden) besteld bij tulpen.nl. Vandaag de hele dag thuis geweest omdat tussen 11 en 16 uur de bezorger zou komen met de bos bloemen maar er is niemand geweest. Ronduit slecht als je dit besteld en er vanuit gaat dat een bedrijf zich aan zijn afspraken houdt. Nu heb ik een probleem dat ik zelf moet oplossen.

50 pioentulpen

I ordered 50 pioentulen to make a surprise. I thought that flowers will come and will be good directly for put them in a vase. But not… All the flowers was in sand, dirty and the stems was cut at different heights.. until they got to the vase, more work of cleaning and cutting has been done. 5 flowers goes straight to garbage because of broken. Maybe I was unlucky and other bouquets are coming in good condition, I don’t know. For me: flowers are beautiful but surprise was more chores than pleasant experience. I will think twice second time to order it.

voldoet geheel aan onze verwachtingen

voldoende keuze mogelijkheden. goede afhandeling.

Prima kwaliteit tulpen, bezorging was wat onduidelijk

De tulpen zijn prachtig.mijn moeder en schoonmoeder waren zeer blij verrast. Ik ga zeker vaker bestellen. Ik vond de communicatie over de bezorging wel wat onhandig. Bezorging op woensdag werd dinsdag. En tijdslot veranderde 10 minuten voor einde ervan van ‘tussen 10.00 en 14.00’ in ‘tussen 08.00 en 17.00’. Dat was wel wat verwarrend. Gelukkig kwamen ze wel ruim op tijd. :-)

Voor mij geen tweede keer

Op een maandagmiddag eerste keer bestelling gedaan, maar die ging meteen fout. Volgens track and trace waren de bos tulpen geleverd, maar dit klopte niet. Uiteindelijk eerst zelf de koeriersdienst gebeld, maar zij konden niet achterhalen waar de bos tulpen wel waren afgeleverd... Vervolgens emailcontact gehad met tulpen.nl. werd mij 2 dagen lang gevraagd nog geduld te hebben. Waarop? Op een oude bos tulpen? Echte oplossing werd er niet aangeboden. Op vrijdag zelf maar voorgesteld om een nieuwe bos te sturen, die wél de volgende dag (zaterdag) zou worden geleverd. Ook dat was niet meer mogelijk. Dus maar geld teruggevraagd. Ze hebben toegezegd dit te zullen doen.

Niet bezorgd, geld terug en korting

Mijn tulpen waren niet bezorgd. Ik kan dus moeilijk een beoordeling geven of een aanbeveling doen. Ik heb wel het geld terug gehad en korting op een volgende bestelling. Dus dat is dan wel weer netjes.

Wel oké

Bloemen waren prima . Kaartje slordig

Slecht, tulpen nog niet ontvangen , 3 mei besteld

Waar ik de vorige keer blij was met uw levering, zit ik nu nog steeds te wachten op de tulpen , heb ze vandaag niet meer nodig. Dit doe ik nooit meer!!!!!

Mooie pioentulpen

Heb deze voor mijn moeder gekocht voor moederdag. Werd ook nog op zondag geleverd. Netjes verpakt en mijn moeder vindt ze echt zo mooi! Ik had 30 tulpen besteld en nu heeft mijn moeder ze verdeeld over 3 verschillende vazen zodat ze er meer plezier van heeft vanaf verschillende hoeken van de woonkamer. Ik ga zeker vaker bestellen!

Goed geregeld

Tulpen voor mijn moeder besteld. Keurig op de hoogte gehouden over het verloop van de levering. En moeders was helemaal gelukkig, zij vond het prachtig om op deze manier bloemen te krijgen. ( 83 jaar)

Super zoals mocht verwachten.

Alles prima geregeld en naar wens van de ontvanger.

Siper

Snel, duidelijk en prachtige kwsliteit pioenrozen.

Teveel commercie bij aflevering

Tullpen zijn prachtig en op tijd aangekomen. Echter wat jammer is, dat bij de levering van de tulpen toch wel erg veel reclame folders meekomen. Zoveel zelfs, dat mijn ouders (op leeftijd) dachten dat het om een commerciële stunt ging en het idee dat het weleens van mij zou kunnen komen niet door hadden.

Niet zo als ik had verwacht

Ik dacht een bosje tulpen zullen worden bezorg maar werd in een doosje door de brievenbus gedaan dat had ik zo niet besteld

Leuke gift

Mijn vrouw was verast met tulpen tijdens Moederdag. Mooie gift. De tulpen hangen wel slap wat ik jammer vindt. Daarom cijfer 8. Of hebben jullie een goede tip om hangende tulpen tegen te gaan. Ik heb laatst tulpen gekocht bij de jumbo en die bleven fier rechtop staan. Mvg, Michael Lok e-mail : lok.michael1@gmail.com

Droevig bosje maar met wat water weer tot leven

Bestellen en contact alvorens afleveren, top! Vriendelijk en behulpzaam. Bos zou afgeleverd worden op zondag maar ontvanger bleek weekend weg te zijn, dus zonder problemen afleveren kunnen omzetten naar de dinsdag. Echter op maandag kreeg ik bericht dat pakket onderweg was. Vond ik vreemd want zou pas dinsdag bezorgd worden maar ik dacht: oke, dag eerder beter! Echter pas op dinsdag tegen 17 uur is bosje bezorgd. De bos hing helemaal slap in de vaas. Op deze manier is het niet leuk om een bloemetje aan iemand te geven. Uiteindelijk zijn de tulpen met behulp van wat water wel weer mooi rechtop gekomen en heeft de ontvanger er nog heerlijk van kunnen genieten. Op mijn feedback heeft tulpen.nl ook zeer netjes gereageerd.

Mooie bloemen maar bezorging erg slecht

Wij hadden voor moederdag 3 bossen tulpen besteld voor onze (schoon-)moeder. Die werden weliswaar op de goede dag geleverd, maar ze werden in een doos naast de deur gezet. Er werd aangebeld, maar de bezorger (van JBM koeriers) was alweer verdwenen toen mijn moeder door het keukenraam keek wie er voor de deur stond. Toen ze niemand zag staan is ze dus niet naar de deur gegaan. Circa 4 uur later vond mijn vader per ongeluk de doos met tulpen naast de deur. Dat had ook de volgende dag pas kunnen zijn. De tulpen waren erg krom toen ze in de vaas gezet werden. Inmiddels zien ze er wat beter uit. Maar goed, zo'n manier van bezorgen kan dus echt niet. Niet bij bloemen, niet bij andere artikelen. De bezorgen moet gewoon wachten tot iemand de deur open doet.

Over Tulpen.nl

Tulpen.nl is hét adres voor het online bestellen van jouw tulpen! Iemand verrassen? Dan zit je bij Tulpen.nl goed! Wij bieden jaarrond een breed aanbod met kraak-verse tulpen direct van eigen kwekerij!