Geweldig, en zo keurig verzorgd

Prima service.. Helemaal tevreden.

niet zo goed

ik was niet thuis toen de bloemenbezorgd werden ze zouden afgegeven zijn bij de buren maar die hadden niks gekregen dus ik heb de bloemen nooit gekregen

geweldig

mooie witte tulpen besteld voor mijn collega die daar grk op is en ze werden in prima staat geleverd !

Prachtige tulpen

Prachtige tulpen, snel geleverd. Ontvanger was er blij mee om in oktober tulpen te krijgen.

Prachtige tulpen

Bijzonder fijn dat ook in het najaar tulpen geleverd kunnen worden omdat deze bloem voor de ontvanger veel betekent. Goede service.

Goed geregeld.

Netjes mail gekregen wat de status van de verzending was. Ik ben tevreden.

Moet je doen

Hoe mooi is het om iemand met een boeket tulpen te verrassen. Dat lukt met Tulpen.nl. Heb ook hele leuke reacties gekregen van de ontvangers! Keep up the good work!

Mooi!

Prachtig herfstboeket. De ontvanger was er heel blij mee.

Geweldig !

Makkelijk besteld. En prima op tijd bezorgd.

Alles gegaan zoals beloofd

Tekst kon nog veranderd worden.

Goede en snelle levering

Makkelijke online bestellen en goede communicatie via mail

Bloemen zitten keurig verpakt. Fijn dat mensen zo ook bloemen kunen krijgen als zij de deur niet uitdunnen. Ga zo door

Prachtig

Ik had ze voor mijn dochter Belinda besteld.zij vond ze prachtig

Makkelijk te bestellen. Mooi op tijd goed verpakt geleverd. Nu maar hopen dat mijn familie er even van mag genieten

Wordt er altijd blij van

Prima ervaring

Mooi boeket

Vond het wel jammer dat het in de stromende regen daardoor is alle karton en het kaartje verlopen dat vond ik erg jammer omdat de bos juist zo mooi was.

Keurig op tijd bezorgd.

super

perfect geregeld

super

voor een begrafenis binnen 24 uur op Texel.....bedankt..

Verse tulpen snel verzonden,

De bestelde tulpen kwamen op de afgesproken dag en tijdstip aan. Snelle bezorging, mooi. Verse tulpen! Alleen jammer dat er vnl gele tulpen in de 'gemengde' bos zaten.

Altijd een welkome verrassing

Voor familie, vrienden bestel ik een paar keer per jaar een paar bossen tulpen, en soms rond mijn verjaardag of rond Kerstmis bestel ik er 200 om weg te geven aan de visite. Ben gek op tulpen, en doordat je een brievenbus envelop met tulpen maar ook diverse aantallen met en zonder een vaas kunt bestellen, maakt het een eenvoudig en zeer leuk cadeau.

Bestel regelmatig Altijd goede kwaliteit

Mooie tulpen

Alleen jammer dat ik 30 witte tulpen had besteld en het een mix tussen wit en geel is geworden

Verse bloemen en ze worden goed verpakt afgeleverd.

Ik had zelf een fout gemaakt met de bestel datum. Maar u was goed bereikbaar en reageerde snel met een verzorg tip. Inmiddels zijn de tulpen bezorgd en aan het bijkomen van de vertraging.

Cilinderweg 5

2371 DZ Roelofarendsveen

071 203 40 35

Over Tulpen.nl

Tulpen.nl is hét adres voor het online bestellen van jouw tulpen! Iemand verrassen? Dan zit je bij Tulpen.nl goed! Wij bieden jaarrond een breed aanbod met kraak-verse tulpen direct van eigen kwekerij!