Verse bloemen

Optijd geleverd op de afgesproken datum . Tulpen zijn vers en staan prachtige

De ontvangers waren er blij mee.

De tulpen zijn op tijd bezorgd

Had iets meer verwacht

Helaas zijn het hele kleine tulpen. Wel mooi maar vele malen kleiner dan verwacht daarnaast worden ze verstuurd Zonder water. Dat kan echt niet. Zeker niet als ze evt bij buren worden bezorgd. En jammer dat er geen track and trace is. Je kan dan dus een hele dag wachten als je pech hebt.

Mooie tulpen

Werd netjes op de hoogte gehouden wanneer de tulpen werden afgeleverd

Altijd mooie verse tulpen die wel 2 weken staan en op tijd geleverd worden.

Snelle levering en top verse bloemen

Fijne en snelle service. Mooie tulpen. Blijven lang mooi, ander half tot zeker twee weken! Aanrader dus :)

Super ervaring

Aanrader!!

Ik wilde een bos tulpen via brievenbus laten bezorgen en kwam zo op Tulpen.nl. De website is overzichtelijk, ruim aanbod en snelle levering. Ook de mogelijkheid een kaartje erbij te doen was top! Ik werd via mail op de hoogte gehouden en op de aangegeven dag zijn de tulpen bezorgd. Heel vers! Prachtige tulpen! Aanrader!

Hele mooie tulpen

Snelle levering mooie tulpen. Goede kwaliteit

Goeie website keurig verse tulpen

Mooie verse tulpen handig verpakt in een doos die door de brievenbus past

Ze bellen niet aan maar doen het in de brievenbus ze ik kreeg de doos er niet uit

Bellen niet aan

Goede kwaliteit en snelle levering

Wel een duur bosje (kwam ik achter haha), met name ook de verzending! Verder wel goede kwaliteit en snelle levering.

Ontvanger heeft gebeld en bloemen waren erg mooi. Dus missie geslaagd.

Goede snelle levering, prima kwaliteit tulpen.

Top geleverd

Snel, goed verpakt en prachtige bloemen

Prachtige verse bloemen

op de aangegeven datum afgeleverd. Ik heb hiervan melding gemaakt bij uw klantenservice . Zijn hebben direct uitgezocht wat er mis was gegaan en alsnog een prachtige bos pioentulpen bij mijn dochter bezorgd (die me nu iedere dag een foto stuurt hoe mooi ze zijn) Groot compliment voor de snelle reactie van uw servicedesk en de nieuwe prachtige verse tulpen .

Orde is netjes uitgevoerd

Wat mij betreft doen jullie het prima vooral omdat ik weken van tevoren de bestelling had geplaatst voor een bepaalde dag ,kreeg ik een paar dagen van tevoren email herrining over mijn bestelling die plaats zal vinden. Geweldig hoeft je niet af te vragen gaat het wel goed. Bravo

Super vers

Heel leuk verpakt. Voor herhaling vatbaar.

Mooi boeket maar kon verser

De pioentulpen gingen al open op het moment van bezorging. Dat is jammer want je geniet minder lang van het boeket.

Prima! Volgens afspraak!

Makkelijke site, genoeg keuze en goed te bestellen!

Geweldige mooie verse tulpen!!!

De doos ontvangen en ik was verrast. Zulke mooie tulpen netjes en goed verpakt. Er zaten ook duidelijke instructies bij voor de verzorging ervan. Ik ben helemaal blij en verrast ermee. Dank u wel voor de verse bloemen.

Aan te bevelen. Geweldig!

Een verrassend cadeau om te ontvangen. Complimenten voor de versheid en de presentatie van de bloemen. Een compleet cadeau omdat je je eigen wens/boodschap er aan toe kunt voegen. Ideaal dat het door de brievenbus kan dus de ontvanger hoeft niet thuis te zijn. Het proces is vanaf bestellen tot aflevering is duidelijk te volgen. Ik ben super tevreden.

2 x bosses tulpen besteld Deze zijn goed aan gekomen en de bezorging was goed en optijd

Goed geleverd