Super tevreden

Zeer enthousiast over tulpen.nl! Dit is de tweede keer dat ik bestelde. Door een misverstand wilde ik na bestellen de bezorgdag wijzigen. Via mail werd ik heel kundig en snel geholpen, zodat de bloemen toch op de goede datum werden bezorgd. Super tevreden!

Supersite, makkelijke bestelling en nette levering.

De bestelling ging heel makkelijk,erg overzichtelijk en duidelijk. Levering ging zoals is beloofd,tulpen waren ook heel vers, dikke aanrader tulpen.nl

5 zonnebloemen 3 mooi 2 klein

Het geheel viel me tegen . De verpakking was prima . Maar de bloemen waren wel wat plat bij aankomst

Zeer tevreden!

Mijn vriendin was heel blij met dit mooie boeket, dus ik ook !!

Was een snelle levering dat ook in de brievenbus kwama

erg goed

tulpen.nl is een bedrijf die doet wat ze beloven en de bloemen worden keurig verpakt en supervers bezorgd

Zonnebloemen helemaal super

Zonnebloemen besteld en helemaal enthousiast

Ze zagen we een beetje zielig uit bij bezorging

Mijn vriendin zei dat ze er beetje zielig uit zagen en nodig water nodig hadden . Voor de rest mooie bosn

Op tijd bezorgd. Netjes verpakt. Staan meer dan een week. En wat zijn ze mooi.

Perfect!!

Keurig en op tijd geleverd!ze doen wat ze zeggen!!top!!

Mooie tulpen

Maar een dag later dan afgesproken geleverd daardoor niet meer bruikbaar waren voor het doel waarvoor ze bestemd waren

Prachtige bloemen. Goed geregeld

Vers en zeer tevreden

Zonnebloemen richten zich naar het licht en brengen de zon in huis!

Top geleverd, snel en prachtige kwaliteit

Snel en vers

Mooie pioenrozen.

Correct afgeleverd, verpakking prima, bloemen zagen er gezond en fris uit.

mooie bloemen en goede bezorging

mooie bloemen en goede bezorging

Goede kwaliteit!

Vanuit Canada (waar wij wonen) bestel ik af en toe bloemen voor familie of vrienden. Ik doe dit meestal via topbloemen.nl, maar aangezien mijn roots in Roelofarendsveen liggen en neef Werner regelmatig post plaatst op social media over tulpen.nlleek het mij goed om de locale tuinders eens te steunen. Dat is mij, en vooral de ontvanger, erg goed bevallen! Top kwaliteit veense bloemen! (zo zie je ze hier in Canada helaas niet). Bedankt! Arnold Hoogenboom Armstrong, BC Canada

Uiteindelijk een prachtige bos

De eerste bos pioenrozen kwam niet goed aan. Ze hadden er te lang over gedaan te arriveren en waren daarom meer dood dan levend. Na hier een bericht over te hebben gestuurd werd er direct dezelfde dag in werking gesteld dat er een nieuwe bos werd gestuurd. Deze twee(!) bossen waren prachtig en zelfs met dubbel blad. Een soort 'foutje kan gebeuren' en keurig opgelost. Erg tevreden over de service.

Netjes en leuk verpakt afgeleverd Tips voor onderhoud bloemen en een mooie kaart Goede verse bloemen Prima geregeld

Prijs aan de hoge kant, maar werd hersteld

Kwamen beetje met verfrommelde bladeren uit de (brievenbus) verpakking. Waren korte stelen en vond eigenlijk de prijs aan de hoge kant toen ik ze uitpakte voor wat ik in de handen had.... Na deze recentie kreeg ik nieuwe bos toegestuurd: deze voldeed aan de (eerdere) verwachting; mooie lange stelen en nu in de vaas mooie grote bloemen. Deze keer was het geen brievenbus verpakking, maar in een grotere doos zoals ik in de 1e instantie had verwacht. Ben tevreden met deze oplossing en nu heel blij met de pioenen.

Goed!

goede kwaliteit bloemen. en precies op het verzoek datum geleverd.

In eerste instantie niet tevreden met rozen. Bladeren waren droog door het warme weer. Netjes mijn geld terug ontvangen. Goed geholpen.

Duidelijk en goed

De beste