Leuk om te geven

Ze kwamen wat slap uit het doosje maar ze knappen snel op.

geslaagd

beseelen ging goed en ontvanger was blij

Levering mooi op tijd .Precies gekregen wat verwacht.Wel erg slappe tulpen.

Werd keurig verpakt bij ons bezorgd,en de tulpen zijn prachtig. Ja is echt aan te bevelen.

Prima bezorgd!!

Zo kan je toch iemand verrassen,waar je niet bij kunt zijn.dankjewel.

Altijd spannend als je iets van te voren besteld. Ten 1e of t op tijd geleverd wordt.en 2 wat is de kwaliteit. Beide een dikke 10. Groeten verassing voormij zus die geopereerd moet worden

pima service, mooie bloemen

mooie tulpen, snelle service

Mooie tulpen

Al diverse keren mooie tulpen hier besteld. Goede kwaliteit. Nu ook met bol er aan vast ( evt zelfs passende schaal erbij) Top!

Staan garant voor kwaliteit

Bij kwaliteit van bloemen iets minder of slecht staan ze garant om kwaliteit te sturen

TOP bestelling!!!!

Tulpen zijn goed aangekomen!

Mooie tulpen en op tijd bezorgd. Hier ga ik vaker bestellen.

Een prachtige bos paarse tulpen kado gedaan. Degene die ze ontving, ontving ze op tijd en de bos zag er zo vers en vol uit. Dit is voor herhaling vatbaar.

Mooie tulpen

Erg mooie tulpen en goede leverering. Helaas konden beide bestellingen niet door de brievenbus maar dat mocht de pret niet drukken

Hele goede service en prima product geleverd.

Prachtig

De tulpen zijn het stralende middelpunt in mijn woonkamer. Keurig verpakt ook. Ik kan het iedereen aanraden.

ik ben tevreden

Tevreden en ontvanger heel blij

Keurig geleverd

Vlotte service bij levering van gebroken vaas

Na een mailtje over de levering werd direct gereageerd en opgelost. Wel is de kwaliteit van vazen zwak en keuze beperkt.

Mooie tulpen mooie kleur

Verse boemen op tijd geleverd

Site was goed te begrijpen. Bloemen kwamen op tijd bij onze jarige vriendin. En zagen er goed uit. Ze was er erg blij mee. Altijd lekker om het voorjaar vroeg in huis te hebben.

Thanks

Thank you for the delivery of flowers! this is the fourth time your company has helped me order flowers for my family. I am in Ukraine, and my family is in the Netherlands. I can trust you to organize such small but very important matters. Thank you!

Altijd goed en betrouwbaar

Ik bestel regelnatig bij hen en de tulpen zijn altijd heel mooi, blijven lang staan, en worden op de correcte dag afgeleverd.

Mooie tulpen, correct behandeld en op tijd bezorgd.

Zoals het hoort En… Geen belachelijk hoge prijs

Slechte kwaliteit tulpen

Ik had 30 dubbele tulpen besteld, niet afgeleverd op afgesproken dag, hingen helemaal, meer wit dan rose en hele kleine bloemen, 26 euro voor moeten betalen, geen goede communicatie en telefonisch niet bereikbaar. Voor mij nooit meer tulpen. Nl

Over Tulpen.nl

Tulpen.nl is hét adres voor het online bestellen van jouw tulpen! Iemand verrassen? Dan zit je bij Tulpen.nl goed! Wij bieden jaarrond een breed aanbod met kraak-verse tulpen direct van eigen kwekerij!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.