Jullie bloemen zijn altijd vers en heel mooi!

perfect

de bloemen zijn heel goed aangekomen. hartelijk dank daarvoor

gewoon goed

Voor mijn zus tulpen besteld voor haar verjaardag, prachtige bos en mooi optijd afgeleverd.

Tulpen dat te laat geleverd

Tulpen Besteld voor de aankomst van mn vriendin op Schiphol, leveren ze een dag te laat.

Snelle verzending, uitvoering kan alleen wel stukken beter.

Waardeloos bestelsysteem, wanneer je meerdere producten bestelt. Ook het grote adreslabel lijkt me anders op te lossen, aangezien ik nu 5 pakketjes weg geef met een beschadigde verpakking (ik heb de stickerlabels er zo goed mogelijk af proberen te halen). Jammer… wellicht op een wikkel zodat je deze er gemakkelijk af kan halen en je pakketje onbeschadigd blijft? Wel snel verzonden en snelle reactie op mijn vraag via de klantenservice.

De bloemen zijn niet geleverd op 5/8/2022

De bloemen werden nooit geleverd bij Myriam Michielsen Hensbergelei 43 2930 Brasschaat Belgie Verzending #000023529 Bestelling #000052909

In 't voorjaar paar keer tulpen besteld, die waren prachtig! Meestal haal ik bollen in het tuincentrum maar wilde nu ook eens direct van de kweker proberen, gezien mijn goede ervaringen met Tulpen.nl. Ze kwamen heel snel binnen, mooi verpakt alsof het kerstballen zijn in zo'n keurige doos - en ik wist niet dat bollen er ook zó uit konden zien! Hoe ze straks gaan bloeien is natuurlijk afwachten maar ik heb er alle vertrouwen in!

Geweldige bos tulpen!

Aardige bezorger mooi op tijd met en super bos tulpen.

Zeer goed!!!

Gever en ontvanger zijn dik tevreden.

Goed.

Op tijd bezorgd, Chapeau!

Uitstekende kwaliteit, prachtige bloemen en keurig afgeleverd

netjes verpakt, zelfs kwetsbare pioenrozen, en snel en volgens afspraak geleverd. Goede kwaliteit. Hier kun je iemand blij mee maken.

Heel positief

Ik heb de leveringsdatum aangepast en dit werd zonder moeite gedaan. Erg blij met tulipen buiten het seizoen. Bedankt

Prachtige verse bloemen. Op tijd bezorgd en ze blijven lang goed.

Fantastisch!!

Diverse keren tulpen besteld , altijd super enthousiaste “ ontvangers”! Tulpen zijn inderdaad vers , de verpakking is geweldig en niemand hoeft thuis te zijn om het bloemetje te ontvangen…en dat niet 1 keer , maar , in mijn geval , al zeker zeven keer!

Heel erg slecht.

Mijn ervaring is heel erg slecht. Tulpen besteld voor moeder dag na een week nooit aangekomen. Mijn lieve moeder had geen tulpen op haar moeder. Slechte service, slechte ervaring en ik besteld nooit meer bij jullie.

leuke manier van bloemen laten bezorgen

bestelproces is makkelijk, mooie tulpen

Goede kwaliteit!

Jammer dat er op maandag niet bezorgd wordt maar verder zeker een aanrader, ik weet ze te vinden!

fantastisch

makkelijke bestelling en leuke verrassing voor de ontvanger

Makkelijk bestellen en netjes op de dag dat het moest bezorgd!!

Mooie pionrozen

Mijn bestelling is correct verpakt aangekomen. hij pioenrozen zijn spectaculair.

perfect

prachtige bloemen en goed geleverd!!!!

Op tijd geleverd en goede prijs/kwaliteitverhouding.

Op tijd geleverd en goede prijs/kwaliteitverhouding.

Super snelle levering

Netjes op tijd

Nette oplossing

Bestelling is nooit ontvangen Contact gehad en mijn geld terug gekregen

GEWELDIGE SERVICE !! de tulpen zijn super vers

IN EEN WOORD: GEWELDIGE SERVICE!! en de tulpen zijn super vers!!

Over Tulpen.nl

Tulpen.nl is hét adres voor het online bestellen van jouw tulpen! Iemand verrassen? Dan zit je bij Tulpen.nl goed! Wij bieden jaarrond een breed aanbod met kraak-verse tulpen direct van eigen kwekerij!