Zeer slecht

Eerst ontvang ik de verkeerde tulpen en met verkeerde kaartje Vervolgens krijg ik (per mail) het juiste kaartje Daarna tot 2 x de toezegging / bevestiging dat de juiste levering tulpen onderweg zijn Echter tot op heden NIETS gehad Slechte reactie van de klanten service, Slechte opvolging …..

Gewoon prima.

Het boeket dat ik voor mijn dochter in België had besteld , werd niet bezorgd . Een berichtje gestuurd naar Tulpen.NL . Er kwam snel een antwoord, en ook een oplossing, ik koos voor de optie om het boeket alsnog bij mijn dochter te laten bezorgen. Deze keer zonder problemen. Echt super opgelost , dank je lieve mensen.

Het is altijd goed gewoon.

De tulpen zien er goed uit en het waren er precies 100

Brievenbuspakketten Koningsdag perfect geregeld

Online 5 brievenbuspakketten koningsdag gekocht. Op tijd geleverd Prima kwaliteit

De service is super geweldig !

De bestelling ingevuld maar er was/is iets mis met de straatnaam ! Dezelfde postcode maar een andere straat en het huisnummer was niet goed . Pakket zou naar de afzender gestuurd worden ! Meteen een e-mail gestuurd naar de klantenservice van tulpen.nl Dag erna antwoord gekregen : We sturen een nieuw boeket ! Als dat geen service is ! Super bedankt tulpen.nl voor deze geweldige service .

Heb al eerder een bestelling geplaats via Tulpen.nl. Ook dit keer is de bezorging prima verlopen en was de ontvanger blij verrast met de gemengde bos PioenTulpen. De site heb ik ook aanbevolen aan iemand anders. Ik ben fan.

De service is top

Mijn vraag is goed opgelost.

Vrolijkheid door de brievenbus

Altijd leuk om bloemen te versturen. De eerste zending ging fout, maar deze is hersteld en uiteindelijk goed bezorgd. Daardoor kreeg diegene toch nog een mooie bos tulpen geleverd.

Prachtig

Hele mooie tulpen, ze staan prachtig.

Prachtige gemengde bos pioentulpen

Ik werd er blij van

Ik heb bloemen voor mijn zieke vriendin besteld. Ze werden volgens afspraak bezorgd en staan werkelijk schitterend!

perfect

Perfecte en snelle service, prachtige bloemen en altijd op tijd. Tegen een goed prijs. Echt een aanrader. Ik heb nu al een stuk of 9 keer Tulpen,nl gebruikte zonder problemen. Cijfer echt een volle tien.

Prettig geholpen

prachtige bos tulpen van uitstekende kwaliteit

Geen drie zielige tulpjes voor 6 euro bij de supermarkt, maar een kloeke bos tulpen die 10 dagen lang mooi staan te wezen in de woonkamer en waar iedereen met een grote glimlach naar kijkt. Voor een leuk prijsje.waar je nog blijer van wordt. en die keurig volgens de afgesproken tijd bezorgd worden. aanrader.

Ervaring van ontvangster

Pioentulpen door de brievenbus. Wat is dit nou voor iets raars, en later zeer verwonderd na ontluiken Pioentulpen. Vond ze het harstikke leuk. En goed idee het eens op te volgen.

Tulpen volgens afspraak bezorgd

Tulpen laten bezorgen, zijn netjes bezorgd later in de week op afgesproken datum, bij bestelling konden nog wat extra's worden gekozen.

Goede bezorging

Hele mooie bloemen en super service

Slechte bezorging

Bloemen drie dagen later bezorgd dan aangegeven, zagen er dan ook belabberd uit.

Hele mooie tulpen en op de afgesproken tijd afgeleverd.

Super klantvriendelijk

Super klantvriendelijk, per ongeluk klopte de combinatie postcode/huisnummer niet, en na ze hebben super hun best gedaan om toch de bloemen te bezorgen. Het bestelproces, zeker op je mobiele telefoon is even opletten, maar werkt uiteindelijk prima. Dus ik ben hartstikke tevreden, en op een eenvoudige manier kan je mensen verassen met een bos bloemen..

Fijn en makkelijk

Levering was ook perfect

In een woord waardeloos

Tulpen besteld om op 12-04 afgeleverd te worden maar helaas nu 15-04 nog niks binnen Leuk verrassing als je 50 tulpen te laat komen voor een verjaardag

Nadat een bezorging van een brievenbuspakket niet aangekomen was bij mijn tante in het ziekenhuis heb ik een tegoedbon gekregen die ik nu ingewisseld heb, nu ze weer thuis is. En ze was er erg blij mee. Hartelijk bedankt voor de goede service

Over Tulpen.nl

Tulpen.nl is hét adres voor het online bestellen van jouw tulpen! Iemand verrassen? Dan zit je bij Tulpen.nl goed! Wij bieden jaarrond een breed aanbod met kraak-verse tulpen direct van eigen kwekerij!