Super tulpen!

En dat in deze tijd van het jaar! Heerlijk genieten zo, ondanks dat het tulpenseizoen nog niet is begonnen.

Great Customer service

The customer service team was very supportive and helpful; flowers have been delivered on time as promised!

Niet bezorgd, maar goed opgelost

Het is helaas niet afgeleverd volgens de track and trace, waarschijnlijk heeft het pakketje niet door de brievenbus gepast. Tulpen.nl heeft alles op alles gezet op ze toch nog af te leveren. Dit gebeurde 2 dagen later, nu alsnog.

Fantastisch bedrijf

Mooie bloemen, blijven lang staan, super makkelijk om te bestellen!

Niet goed

Ik had gele tulpen besteld zonder te vragen is er rode tulpen verzonden

Levering netjes op de dag zoals aangegeven, goede kwaliteit tulpen, al met al zeer tevreden

Bezorging was super, anonimiteit niet behouden

Het was de bedoeling de bloemen anoniem te versturen. Echter, toen mijn man contact met jullie opnam, kreeg hij te horen (per mail) dat ik ze heb gestuurd. Dat was niet de bedoeling en mijn opzet is hiermee in het water gevallen ;) Geen groot probleem. Ben altijd zeer tevreden over jullie. Geef alleen de tip mee; denk aan de AVG. Vriendelijke groet, Linda

Echt verse tulpen

Inmiddels 2x een bos tulpen besteld. 2de x iets mis gegaan door de bezorger. Direct hersteld door Tulpen.nl. Super service en mooie bloemen. Aanrader!!!

Geweldige zonnebloemen!

Toch nog een zonnetje in huis!

Mooie verzorgde kwalitatieve bloemen met perfecte levering

Goed, leek rauw, na dag al beter. Goede verpakking

Goed, leek rauw, na dag al beter. Goede verpakking

Duidelijk, makkelijk, betaalbaar en goed verzorgd.

Goede ervaring.

Duidelijk

Eenvoudig besteld Duidelijke site Wordt geleverd als beloofd

Duidelijke website en verse bloemen van topkwaliteit. Al een aantal keer besteld via tulpen.nl en altijd mooi op tijd. Zeker een aanrader!

Fijn en mooi, alleen in doos verpakt

Mooi maar alleen in doos verpakt, zonder water erbij

Niet geleverd

Op tijd bestelde bos zonnebloemen NIET geleverd… Telefonisch opheldering gevraagd bij de koerier maar die wist niet waarom de zending opeens een dag later kwam( s’morgens op track&trace nog aflevering op de juiste dag tussen 8&17 u) Gebeld naar tulpen.nl ,voicemail ingesproken en mail gestuurd..

Snelle levering en mooie bos bloemen

Zeer tevreden met levering en bloemen.

Super ! En vroeg genoeg!!

Super ! En vroeg genoeg!!

Goed product, goed geregeld, prima service

Net als al mijn andere bestellingen bij Tulpen.nl krijg je precies waar je voor betaald, een goed product. Het bestellen is duidelijk en eenvoudig. Wordt netjes op de afgesproken dag bezorgd met eventueel de boodschap erbij op een kaartje wat een gratis service is. Toppie.

superverse bloemen

2e keer hier besteld en laten bezorgen. Goed geregeld, op de gevraagde dag bezorgd :) zowel tulpen als zonnebloemen mooie verse bloemen.

Mooie, verse bloemen zorgvuldig bezorgd.

We hebben nu een aantal keer (vanuit Canada) via tulpen.nl bloemen laten bezorgen bij vrienden en familie en allemaal waren ze erg enthousiast over de kwaliteit van de pioenen, zonnebloemen en tulpen. Als geboren veender en zoon van een bloemenkweker vind ik het ook leuk om bloemen van mijn geboortegrond te laten bezorgen. Groeten aan neef Werner! Arnold Hoogenboom

Bloemen waren bijna dood toen ze aankwamen

Ik heb deze week een set van 10 zonnebloemen ontvangen en ik vind het jammer hoe ze bezorgd worden. Ze zaten in een te kleine verpakking en ze hebben een lange tijd geen water gehad waardoor ze zo goed als dood zijn aangekomen. Ik heb jullie tips op de website opgevolgd maar er is niks veranderd en de bloemen nemen geen water op en kan ik dus weggooien. Jammer, want het was een cadeautje. Ik hoop dat jullie iets kunnen doen en zie het anders als een tip voor de volgende leveringen.

Goede communicatie, goede prijs kwaliteit

2x bos zonnebloemen besteld, goede prijs incl. Bezorging en kaartje! Na een vraag nette snelle reactie, top!

Fantastisch!

Al eerder tulpen laten bezorgen ,maar toen was het ,het seizoen. Nu begin augustus doet de kwaliteit niet onder dan in het voorjaar.Ik vind het super om via deze relatief goedkope manier, andere blij te maken met een bloemetje!

super

Had tulpen gestuurd naar iemand die gek is op tulpen. Ze waren echt heel mooi en ze vond het een super verassing in een nare tijd. Iedereen in de bollenstreek is verrast dat er tulpen zijn wnn het eigenlijk geen tulpentijd is.

Over Tulpen.nl

Tulpen.nl is hét adres voor het online bestellen van jou tulpen! Iemand verrassen? Dan zit je bij Tulpen.nl goed! Wij bieden jaarrond een breed aanbod met kraak-verse tulpen direct van eigen kwekerij!