Heel tevreden

Tulpen besteld via jullie webshop. Snel geleverd en makkelijk besteld. Kwaliteit ook super.

mooie tulpen

Wat een fijne service. wordt altijd goed verzorgd, mooie verpakking. ben er heel tevreden mee. Mooi boeket in de vaas.

Top tulpen

Mooie prachtige tulpen… Bezorging op tijd en uitstekende kwaliteit

Prachtige tulpen

Snelle bezorgingen goed ingepakt

Bloemen prima!

Goed, alleen bezorger bracht het op verkeerde nummer!

Makkelijk te bestellen

Op maandag bij jullie besteld, en de volgende dag al netjes bezorgd! Jullie website is daarnaast erg gebruikersvriendelijk :)

Na contact met klantenservice netjes afgehandeld

In eerste instantie zijn de tulpen door een probleem met de bezorging niet bezorgd. Vervolgens is het probleem na contact met de klantenservice alsnog netjes opgelost en afgehandeld. Chapeau.

Fijne makkelijke site Ik had een foutje gemaakt Werd meteen opgelost

Makkelijk en een fraai en vers cadeau.

Het is makkelijk om te bestellen bij jullie. Cadeau werd enthousiast ontvangen waarbij benoemd werd dat de tulpen vers en super mooi waren. Fijn om iemand zo te kunnen verrassen met jullie mooie tulpen.

Ik zaljullie bij anderen aanraden

Tulpen met vertraging ontvangen. Ze hebben me wel beloofd op mijn verjaardig een cadeautje te verzenden als compensatie ;) 21ste december zal het weer genieten zijn van deze prachtige tulpen ;) TULPEN.NL THE BEST ;)

uitstekende service

Bedankt voor je uitstekende service. Ik waardeer de manier waarop jullie mijn bestelling tot nu toe hebt afgehandeld zeer. Ik zal zeker meer tulpen bij jullie bestellen ;)

Wat betreft bezorging 1 grote ellende

Bloemen besteld, niet op de dag bezorgd wat afgesproken was! Bloemen waren ijskoud en hingen wat slap omdat ze een koude nacht waarschijnlijk in de bus van de koerier hebben gestaan. En heel jammer is dat tulpen.nl het wel heel vervelend vond voor ons maar geen enkele compensatie gegeven is en dat was wel zo netjes geweest dus geen goede ervaring met tulpen. nl

Bezorging te laat

Afgesproken om 05-11-2021 te bezorgen. Nu maar hopen dat ze 06-11-2021 worden bezorgd.

Denken met je mee

Snelle correcte levering

Geleverd?!

Ik weet niet of het afgegeven is bij de buren of bij de geadresseerde. Door droeve omstandigheden vraag ik dat nu niet aan de geadresseerde. Het is een bloemetje bedoelt om een hart onder de riem te steken . Zou fijn zijn als de besteller dat meld , waar het afgegeven is . De bloemen zullen prachtig zijn , daar twijfel ik niet aan .

Slecht

Track en tracé doet het niet. Reageren niet op mijn berichten. Na heel veel mail verkeer. Geld terug geeist en geen tulpen ontvangen. Tulpen.nl zou een onderzoek doen waarom er niks is geleverd. Ik moest constant achter hun aan blijven gaan. Uiteindelijk geld ontvangen. Geen boeket. Heb ook niets gehoord over wat er uit onderzoek is gekomen. Dagen later bezorgen ze een boeket. Dit was niet afgesproken. Boeket was niet uitgebloeid. Zeer slechte staat. Kortom is dit ook in de prullenbak beland. Geen telefonisch bereikbaarheid. Zeer slechte service.

volgende keer bestel ik weer.

beste, alles super geregeld . verpakking en de levering van de tulpen. en alles voldaan naar mijn wensen. ga zo door .

Tulpen hebben lang gestaan

Mooie kleuren maar wel een beetje aan de kleine kant

Snelle levering en altijd geweldige kwaliteit!

Eén keer ging er iets mis op tientallen bestellingen en dat is supergoed opgelost (in de zin van een nazending).

Wat een super product

Tulpen besteld om iemand te bedanken!! Deze mensen waren zo blij met hun tulpen. Het hele huis vol met tulpen, wat een vrolijkheid in huis!!! Ik ga dit echt vaker bestellen, zo maak je mensen echt heel blij.

Mooi!

Mooi, goede levering.

Super top!

Zelfs de bezorgen wenste mijn schoonzusje een fijne dag toe. En de tulpen zijn prachtig in een mooie doos bezorgd. Dus super!

De bos tulpen waren heel erg mooi

Ik heb een uitstekende ervaring

Over Tulpen.nl

Tulpen.nl is hét adres voor het online bestellen van jou tulpen! Iemand verrassen? Dan zit je bij Tulpen.nl goed! Wij bieden jaarrond een breed aanbod met kraak-verse tulpen direct van eigen kwekerij!