Op tijd geleverd, super vers. Prachtig boeket. De ontvanger heel blij gemaakt

Mooie boeketten.

Goede service, mooie boeketten. Blijven ook lang mooi.

Een tevreden klant

Vanaf de bestelling tot en met de bezorging een positieve ervaring..

Mooie tulpen, blijde ontvanger!

Het uitzoeken en bestellen ging van een leien dakje. Heel makkelijk en overzichtelijk. Degene die de bloemen ontving was aangenaam verrast.

Prachtige bloemen

Makkelijk te bestellen ,op tijd afgeleverd en een mooi boeket

Zag er iets minder mooi uit dat op de site.

Jammer,bij de buren bezorgd terwijl de bewoners gewoon thuis waren. Daarom lang zonder water gestaan, (Hebben jullie geen speciale gel waar ze in kunnen staan tijdens vervoer?) 7 dagen bloei garantie,jammer net 5 dagen gehaald,maar kan ook door de hoge temperatuur van de afgelopen dagen gekomen zijn. Sorry, maar door dit alles over het algemeen redelijk tevreden.

De bloemen werden precies volgens afspraak geleverd. Het was een prachtig, vrolijk zonnig boeket! Top.

Prachtige tulpen, snel geleverd

De tulpen waren een geschenk. Ik bestelde vanuit België. Voor 12 uur besteld en de dag erna waren ze geleverd. Mijn man en ik waren versteld van de pracht ervan... Echt mooie tulpen die geleverd werden en prachtige kleuren. Wij hadden gekozen voor een mix van kleuren. Diegene voor wie de tulpen bestemd waren, was er dan ook zeer tevreden mee. De klantendienst heeft steeds vriendelijk op mijn vragen geantwoord. Ik kan ze zeker aanbevelen. Voor herhaling vatbaar. Ik ga hier nog bestellen!

Goed normaal uitstekend!

Normaal altijd uitstekend maar deze keer 1 ster minder. Had een boeket rode tulpen besteld kreeg 2 kleurige tulpen.. Werd wel snel gereageerd en krijg het verschil tussen een boeket tulpen en een gewone bos tulpen terug gestort.

Service

Mooi boeket geleverd, Goeie service.

Netjes op tijd bezorgd en het zijn prachtige tulpen.

Mooi

De Tulpen staan nog steeds prachtig.

Ik had een boeket besteld voor een diamanten huwelijk. Het was heel mooi en keurig op tijd bezorgd. Een leuke verrassing voor het bruidspaar.

Prachtige betaalbare boeketten, leuke kaartjes

Keuze uit prachtige boeketten, leuke kaartjes erbij, snelle levering, zeer goede verpakking

Geweldig !! Mijn tante was super blij met de mooie tulpen....

Prima !!

Tulpen goed, bezorging 1 dag te laat

Zoals de titel zegt..

Wacht niet dat je bij de voordeur bent zet ze gewoon voor de deur en lopen gewoon weg dat is geen service

Zeer slecht

1e bestelling in stromende regen voor de voordeur gelegd 2e bestelling 5 huizen verder in een schuur gelegd waar de bloemen 3 dagen later gevonden zijn 3e bestelling voor een verjaardag niet geleverd op geplande dag Klantenservice wil zich er vanaf maken met tegoedbon van 10% Lachwekkend Zeer slechte service !

Te laat

Tulpen kwamen niet op vrijdag. Op maandag zouden ze gaan kijken of de tulpen alsnog kwamen maar ja, aan tulpen die vier dagen zonder water hebben gezeten hebben we niets. Desgevraagd zouden ze nieuwe tulpen verzenden. Die kwamen op dinsdag.

Mooie verse tulpen in brievenbus EK pakketje. Ontvanger was aangenaam verrast. Bezorging zoals aangegeven.

SUPERLEUK

Heel leuk EK pakketje besteld voor mijn broer en schoonzus! Mooi kwaliteit en origineel bedankje!!

Teleurgesteld

Bloemen waren wit ipv roze. Werd wel netjes geleverd in een doos. Maar hingen er dood bij... In het water gestopt met voeding maar het was denk ik al te laat.

Prima, al ging het niet vlekkeloos

Ik bestel vaker brievenbustulpen bij tulpen.nl. De laatste bestelling ging echter niet vlekkeloos. Een van de twee doosjes brievenbustulpen werd niet afgerekend en was foetsie. Moest de tekst op de kaart toen reproduceren, dat was jammer. En ondanks dat de ontvangers blij waren met de tulpen, vond ik de kleur van de rode tulpen nogal afwijken van de foto op de website. Al met al wel tevreden met de snelle verwerking en verzending.

Fijn en gemakkelijk te bestellen

Altijd tulpen om te geven!

Cilinderweg 5

2371 DZ Roelofarendsveen

071 203 40 35

Over Tulpen.nl

Tulpen.nl is hét adres voor het online bestellen van jouw tulpen! Iemand verrassen? Dan zit je bij Tulpen.nl goed! Wij bieden jaarrond een breed aanbod met kraak-verse tulpen direct van eigen kwekerij!