Tulpen zijn nog niet geleverd gisteren?

Gisteren zouden de tulpen in België tussen 10 en 18u geleverd worden, dit is nog niet gebeurd, dit voorjasr ging het prima graag nakijken

Eerder goede ervaringen en ook nu weer top geregeld.

Een troost in de vorm van 20 kleurrijke tulpen van tulpen.nl

Googlen, bestelling plaatsen en.......Tulpen.nl doet de rest!!!

Netjes en op afgesproken tijd geleverd

Tevreden over mooie tulpen

Marielle

Het zijn prachtige tulpen. Echt een aanrader.

Foutje

Zou gisteren mijn bestelling ontvangen , ik heb de hele dag thuis gezeten ! Ik heb om 16:00 zelf opgebeld , meneer zei dat er een foutje was gebeurd , stuur dan een e-mail met erin dat we niet langskomen ! Het cadeau was voor een feestje , heel jammer ook omdat voor mij de eerste x was dat ik wat bestelde !

Snel en accuraat

Eenvoudig besteld, op tijd geleverd. Goede kwaliteit tulpen.

mooie écht verse tulpen eenvoudig besteld

Makkelijk te bestellen, nu met de optie om eenvoudig een vaas toe te voegen aan je bestelling. Op de afgesproken tijd werd het pakketje bezorgd. Erg mooie en écht verse tulpen, mooie vaas. Een aanrader! Echt een cadeau wat mensen een glimlach bezorgt.

Goed, snel en no-nonsens

Tulpen zijn vers en blijven lang mooi

zeer goed

ik had een klacht en die is keurig behandeld, ik had rozen verstuurd en ze hadden ze snel gekregen. wel te weinig maar ze komen goed uit. ik had ze verstuurd naar jeltsje en iemmie. alleen jeltsje stond op het briefje dus iemmie dacht dat ze niet voor haar waren. dat vond ik ook een klein minpuntje.

Prima verzorgd en op tijd geleverd Gefeliciteerd

Prachtige oranje tulpen

Niet de eerste keer dat ik tulpen.nl een bestelling gedaan hebt , zoals altijd ; verser kan niet ! Deze oranje tulpen zijn prachtig !!!! Oh ja : ze blijven een ruime week mooi

Mooie tulpen

Jammer dat de kaartjes zo prijzig zijn

Het was weer top

Altijd op tijd, mooie verse tulpen. Blije gezichten!

Nogmaals top

Mijn moeder lievelingsbloemen

Hi, Tulpen buiten het seizoen is ook moeilijk! Maar je moet wat als het de lievelingsbloemen waren van mijn moeder. Ze is overleden op 18 november en gisteren hadden we haar crematie. Als eerbetoon had ik witte tulpen besteld om ze neer te leggen op haar kist, het is dan ook jammer dat het dan opeens oranje tulpen bleken te zijn...

Snelle service en hele mooie tulpen

Prima levering. Nette en stevige doos. Tulpen goed verpakt. Mooie en goede Tulpen.

Bezorging kan echt niet op de manier zoals het is gedaan.

Heb contactformulier al ingevuld.

Snelle bezorging goed verpakt

Mooie grote verse tulpen.

Super mooie tulpen!!!

Super mooie volle tulpen. Goed verpakt en op tijd geleverd. AANRADER!!!

perfect

wat ik ervan verwachtte

Keurig verpakt en heel vers even een paar uur in de verpakking in water gezet in de kamer.

Ze beginnen nu te kleuren.

Heel tevreden

Tulpen zijn op tijd geleverd. De ontvanger heeft aangegeven dat ze prachtig zijn.

Alle opdrachten tot nu toe zijn correct en naar tevredenheid uitgevoerd. Ik ben zeer ingenomen met het resultaat van mijn opdrachten

Prima service, prachtige bloemen

Over Tulpen.nl

Tulpen.nl is hét adres voor het online bestellen van jouw tulpen! Iemand verrassen? Dan zit je bij Tulpen.nl goed! Wij bieden jaarrond een breed aanbod met kraak-verse tulpen direct van eigen kwekerij!