Mooie soort tulpen

De tulpen zijn vlug open gekomen. Komt denk ik om dat de meeste mensen de verwarming weer aan hebben. Ik ben benieuwd hoelang ze staan. Wel behoorlijk duur als je kijkt dat je 2 bossen voor 5.00 op dit moment kan krijgen.

Alles is naar wens gegaan. Bezorgd zoals jullie aangegeven hebben dus op tijd. Ontvangers waren er blij mee, verrassing voor hen.

heel erg positief!

Er wordt goed gecommuniceerd en goed ingegrepen als het mis dreigt te gaan. Met uiteindelijk resultaat een zeer tevreden klant

Niet bezorgd op gekozen bezorgdatum

Je kunt een bezorgdatum kiezen maar is dus niet de werkelijke bezorgdatum. Verassing gelijk weg

Te laat

Bestelling bij tulpen.nl lijkt oké. Maar over hun banaderde vervoerder wat minder tevreden.

Bestelling niet 1 naar 2 dagen later afgeleverd op afleveradres. Weet niet wat de gevolgen zijn voor de houdbaarheid van de bloemen.

Snel, netjes en goed verzorgd allemaal. Top!

ik heb familie in Belgie en de Achterhoek verrast op een hele mooie bos Veense tulpen. Ze vinden het geweldig. Goed geregeld. Bedankt hiervoor.

betrouwbaar en vriendelijk

Toen bleek dat de verzending door tegenslag van buitenaf niet op tijd kon worden geleverd heeft hun klantenservice mij goed op de hoogte gehouden en alles netjes opgelost.

Goed verzorgd.

Het is prima bezorgd, en zag er goed uit. Vond het alleen jammer dat ik een dag na bezorging pas de bevestigingsmail en het bezorgd mailtje kreeg. Daar zal de paasdrukte debet aan geweest zijn denk ik.

mooie tulpen voor een mooie prijs

En met een leuke extra uitleg over de verzorging van de tulpjes erbij!

gratis bezorgen

in de folder staat gratis bezorgen ,maar wij hebben wel bezorgkosten betaald

Echt een aanrader

Tulpen netjes bij mijn dochter binnengekomen.

Zwaar teleurgesteld

Donderdagavond 25/03/2021 tulpen besteld en betaald. Normaal zou de levering op 27/03/2021 zijn. Daar mijn vriendin gisteren het ziekenhuis heeft verlaten heb ik zondag via mail mijn adres doorgegeven voor de levering van de tulpen. Maar nog steeds heb ik geen tulpen ontvangen. Graag meer info over hoe dit verder moet. MVG Anita Van Dijck

Kwaliteitstulpen!

Makkelijk besteld, tijdig geleverd, mooie tulpen

Geweldig..!!

De mails die ik kreeg van jullie waren een beetje verwarrend..!!

Bezorging werkt verrassend. Alleen begrijp ik niet waarom ik nu bezorgkosten heb moeten betalen. Eind Maart hoefde dat niet en gisteren toen ik op site keek was het ook zonder kosten. Mag ik daar svp antwoord op ??

Een goede bezorging en volgens planning

Vriendelijk en leveren wat is besteld. Ziet goed uit en het blijft lekker lang staan.

Bloemen zijn super vers.

Problemen met bestellen. Bestel site werkt niet lekker. Je ontvangt geen bevestiging en kan niet nakijken of je alles goed hebt ingevuld. In mijn geval stond mijn eigen adres als bezorgadres vermeld. Gebeld en gemaild om dit te veranderen. Een hele vriendelijke man aan de lijn die alles in orde zou maken. Helaas, weliswaar mooi op tijd bezorgd toch op mijn eigen adres.. pakje zag er wel keurig verpakt uit met mooie verse bloemen erin met kaart en paaseitjes. Superleuk, ik heb ze zelf maar bij mijn zoon afgeven ..want daar waren ze voor bestemd!

Eerste kennismaking met Tulpen.nl was goed.

Ik was op zoek in de sfeer van Pasen en dit vond ik bij Tulpen.nl. Bloemen en paaseitjes. Heb niet getwijfeld en meteen besteld. De afhandeling was ook prima.

Makkelijk besteld en op de juiste tijd afgeleverd.

Mooie tulpen, goed en snel bezorgd.

Zeer tevreden over de geleverde tulpen met gratis kaartje.

Zeer goed geleverd

Makkelijk besteld en op tijd geleverd

Goed aangekomen.

Nog contact gehad met jullie , omdat ik dacht komt het op tijd, Maar gebeld naar jullie en keurig geholpen.

Niet bezorgd op de afgesproken datum.

Als ik een bestelling doe,dan verwacht ik dat het op afgesproken datum wordt bezorgd en niet een dag later. Jammer zeg.