Helemaal top

Snelle levering, mooie bloemen

Mooie verse pioenrozen, meerdere bloemknoppen aan 1 steel. Komen mooi uit.

goede kwaltiteit bloemen

levering via koeriersdienst gaat niet altijd optimaal maar wordt netjes opgelost door klanten service van tulpen.nl. Bloemen altijd goede kwaliteit. zowel tulpen als pioenrozen

Super service, mooie bloemen

Ik was net te laat met bestellen voor morgen. Na een mailtje werd ik direct gebeld en mocht ik nog met de bestelling mee. De tulpen zijn erg mooi en goed verpakt aan gekomen. Fijne service...bedankt

mooie bloemen, slechte verpakking

twee dozen ontvangen, maar beide kwamen verfrommeld aan. We willen een pakket naar klanten sturen, maar vinden de kwaliteit van de dozen ondermaats dus sturen dit nu niet.

Gern levering

Niet op de afgesproken dag bezorgd en nu afwachten wanneer wel

Fantastische service

Super allemaal

Kwalitatief uitermate teleurstellend

Ik dacht een bos van 100 oranje tulpen te bestellen. Maar wat er bezorgd is zijn 10x10 verschillende kleuren tulpen. Niet wat ik besteld had dus.

Precies op afgesproken datum, echt verse bloemen, prachtig

Bewonderd door de prachtige paarse tulpen

Donderdagavond besteld zodat ze zaterdagochtend geleverd zouden worden bij mijn moeder. Zoals afgesproken, zaten er zaterdag in de brievenbus twaalf prachtige tulpen met leuke tips erbij voor de beste verzorging. Goed verpakt, redelijke prijs en mooie bloemen.

Dode tulpen ontvangen, oplossing is gegeven door tulpen.nl.

Voor afgelopen moederdag een flinke bestelling geplaatst van 50 tulpen. Bij bezorging van de tulpen waren er 12 al dood. De rest van de tulpen zagen er nog goed uit, maar na twee dagen hingen ze helemaal naar beneden, ondanks de verzorging en tips die mee is gegeven. Tulpen.nl heeft ons gecompenseerd door ons nieuwe tulpen toe te sturen zonder enig kost. Dankuwel hiervoor

Mooi op tijd en super mooie bos

Alleen stond op het kaartje dat ik geschreven had niet alles meer op alleen de 1sre 2 regels .ook mijn naam niet . Dus ze wist niet van wie ze waren .

HELEMAAL NIET TEVREDEN !

Ik bestel tulpen dat moeten geleverd worden voor een speciale gelegenheid. Tulpen komen niet aan op de aangegeven datum en de dag daarna ook niet zelfs. Nu drie dagen verder en nog steeds niet ? Dan hoef ik deze zelfs niet meer, geef ik wel mee met de bezorger voor in zijn camionette.

Onbekend of het bezorgd is

Ik heb de bloemen laten bezorgen, maar weet niet of ze afgeleverd zijn. Verder vraag ik me af of ze ook bezorgd worden als iemand niet thuis is. Stel dat mensen op vakantie zijn. Ik heb inmiddels vernomen (van Tulpen.nl) dat ze afgeleverd zijn, maar omdat het ook via de brievenbus kan, weet ik niet of ze in ontvangst genomen zijn. Inmiddels heb in van de ontvanger bericht gekregen dat ze ze ontvangen hebben. Het zou fijn zijn als er een bericht van Tulpen.nl komt of ze daadwerkelijk in ontvangst genomen zijn.

Nog geen bloemen na 3 dagen..

Kan nog geen goede beoordeling geven omdat de bloemen nog steeds niet bezorgd zijn.... Binnen 24 uur bezorgd klopt dus niet helemaal.... ;-)

Top kwaliteitstulpen voor een mooie prijs!

Super snel in huis en het pakket paste door de brievenbus, heel fijn! De tulpen hebben ruim een week prachtig in bloei gestaan.

Keurig afgeleverd

Geweldig cadeau

12 tulpen gemengd cadeau gedaan aan mijn moeder voor Moederdag, wat een geweldig cadeau om te geven! Mijn moeder is er erg blij mee. Ik zou het iedereen aanraden om eens te bestellen voor jezelf of als cadeau voor een ander.

Geleverd volgens afspraak! Prachtige tulpen. Hebben minstens een week gestaan!

Super bloemen

Geweldig mooie bloemen en super service. Er wordt echt naar je geluisterd, ook als alles anders loopt dan anders. Volgende keer zeker weer hier bestellen!

Goed geregeld!

Makkelijk besteld en snel geleverd!

Niet geleverd

Tulpen voor moederdag zouden 8-5 geleverd worden. Er werd door fout bij pakketbezorger niets geleverd. Pijnlijk op zo'n dag. Geld is door Tulpen.nl wel netjes teruggestort met excuses.

Wat n gedoe

Ipv even naar t telefoonnummer te bellen boven de brievenbus gooien ze er een briefje in waar met moeite door de ontvanger een adres ed gevonden kon worden Na heel veel gedoe een dag later bezorgd met de helft van m’n boodschap op een groot wit vel Zoek volgende keer een andere om tulpen te bezorgen, dit is echt te veel moeite

Tulpen waren verlept

Toen de tulpen binnen kwamen waren ze helemaal verlept. En zelfs nu een dag later staan ze nog niet recht op. Als ik dat had geweten dan had ik ze niet gekocht. Bij de supermarkt vandaan zijn ze beter sorry. Ik beveel ze dan ook bij niemand aan.

Hangen snel

Mooie tulpen , optijd bezorgd alleen binnen 2 dagen al hangen erg jammer