Fantastisch!!

Diverse keren tulpen besteld , altijd super enthousiaste “ ontvangers”! Tulpen zijn inderdaad vers , de verpakking is geweldig en niemand hoeft thuis te zijn om het bloemetje te ontvangen…en dat niet 1 keer , maar , in mijn geval , al zeker zeven keer!

Heel erg slecht.

Mijn ervaring is heel erg slecht. Tulpen besteld voor moeder dag na een week nooit aangekomen. Mijn lieve moeder had geen tulpen op haar moeder. Slechte service, slechte ervaring en ik besteld nooit meer bij jullie.

leuke manier van bloemen laten bezorgen

bestelproces is makkelijk, mooie tulpen

Goede kwaliteit!

Jammer dat er op maandag niet bezorgd wordt maar verder zeker een aanrader, ik weet ze te vinden!

fantastisch

makkelijke bestelling en leuke verrassing voor de ontvanger

Makkelijk bestellen en netjes op de dag dat het moest bezorgd!!

Mooie pionrozen

Mijn bestelling is correct verpakt aangekomen. hij pioenrozen zijn spectaculair.

perfect

prachtige bloemen en goed geleverd!!!!

Op tijd geleverd en goede prijs/kwaliteitverhouding.

Op tijd geleverd en goede prijs/kwaliteitverhouding.

Super snelle levering

Netjes op tijd

Nette oplossing

Bestelling is nooit ontvangen Contact gehad en mijn geld terug gekregen

GEWELDIGE SERVICE !! de tulpen zijn super vers

IN EEN WOORD: GEWELDIGE SERVICE!! en de tulpen zijn super vers!!

prima pioenrozen maar de JBM Koerier niet

Mooi op tijd geleverd de pioenrozen, aan de uiteinde van de steel te zien dat de pioenen een tijdje eerder van de struik zijn gesneden. De pioenen komen zo te zien goed tot ontwikkeling. Vorig jaar ook bij dit bedrijf besteld en in mijn idee waren de pioenen net iets frisser om te zien. De koerier belde aan en heeft de doos voor de deur gezet zonder te controleren of wij wel thuis waren. Een trend van PostNL en dergelijke meerdere bekende bedrijven waar wij erg van balen. Als wij niet thuis zouden zijn liggen de bloemen in de volle zon. In het geval dat wij niet thuis zijn moet een pakket bij de buren worden afgeleverd maar dat is teveel service.

Product werkelijk perfect

Levering heel goed, ook prima verpakt

De bloemen waren netjes ingepakt en snel geleverd door een aardige man. Ik kan nu lekker gaan genieten van mijn pioenrozen.

Beste service wat ik heb meegemaakt

2 prachtige bossen paarse pioenrozen gekocht waarvan er 1 bos met de juiste verzorging toch niet is uitgekomen. Na fotos te hebben verstuurd is de klantenservice zeer begripvol geweest en de keuze geboden om of de helft van het bedrag teruggestort te krijgen of om de pioenrozen opnieuw te versturen. Top en mocht ik bloemen willen bestellen kijk ik eerst hier :)

Mooie bloemen!!

Prachtige bloemen en op tijd geleverd!

Alles ging volgens afspraak

Bij toeval ontdekte ik dit bedrijf omdat ik op zoek was naar pioenrozen. Ben aan huis gebonden door ziekte. Zit nu te genieten van prachtige pioenrozen en heb mijn dochter ook een bos meegegeven! Helemaal blij

Geweldig boeket

Perfecte levering en schitterend boeket

Goede en snelle levering

De bestelde bloemen zijn goed aangekomen , en met de bijgeleverde tips om ze zo lang mogelijk goed te houden was de ontvanger ook heel blij

top, keurig geleverd, prachtige bloemen

snel en keurig geleverd, prachtige bloemen. jammer dat een zending toch 3x transportkosten met zich mee brengt

Top geregeld

Goed geregeld en was een mooie bos begreep ik

Prachtig

Goed bezorgd prachtige bossen bloemen

Tevreden over alles

super

geweldig snelle levering en mooie kwaliteit

Over Tulpen.nl

Tulpen.nl is hét adres voor het online bestellen van jouw tulpen! Iemand verrassen? Dan zit je bij Tulpen.nl goed! Wij bieden jaarrond een breed aanbod met kraak-verse tulpen direct van eigen kwekerij!