Nadat een bezorging van een brievenbuspakket niet aangekomen was bij mijn tante in het ziekenhuis heb ik een tegoedbon gekregen die ik nu ingewisseld heb, nu ze weer thuis is. En ze was er erg blij mee. Hartelijk bedankt voor de goede service

Cadeau viel in de smaak

Jl woensdag heb ik een bos paarse tulpen als troost bij mijn nicht bezorgd. Het heeft haar goed gedaan en ze is er erg blij mee. Nu maar hopen, dat ze lang staan.

Geweldige verrassing

Wad een bijzondere verrassing voor mijn vader

Enige dingetje was dat het ineens voor de deur stond , bel gemist of zo

Prachtig

Prachtige bloemen ze was er erg bly mee

Mooie pioentulpen

Tulpen van goede kwaliteit.

Prachtige pioentulpen voor mijn moeder

Mijn moeder heeft de tulpen op precies de juiste dag gekregen, na haar onderzoeken in het ziekenhuis. Prachtig boeket, in prima staat en dus helemaal op tijd.

Geweldig .

Ik kreeg alleen maar lovende woorden .

Zeer mooie bos tulpen

De ontvangers waren zeer tevreden.

Ideaal

Heel blij werd ik van de tulpen.

Gewoon goed.

Prachtige tulpen. Er is geleverd zoals beloofd, goede kwaliteit en op het beloofde moment. Keurig.

Wederom prachtig

Adembenemend ik hou ervan

Zitten goed ingepakt en super bloemen

Vlot op het adres , mooie bloemen

Hoorde van mijn vriendin, mooie tulpen, vers en prachtig van kleur

mooie tulpen, snelle levering

Deze laatste waren slecht

Dit was de derde keer dat ik bestelde. De eerste 2 keren was ik super tevreden. Ze blrven lang staan. Nu bij de derde keer kreeg ik slappe stelen. De 9e kreeg ik ze binnen en zijn ze niets meer. waren. Ik geef nu ook aan dst ik het niet aanbeveel

Vers en vrolijk voorjaar ik huis

Een verrassing voor een vriendin, mooi verpakt en prachtige tulpen. Heel blij ontvangen

De tulpen waren niet afgeleverd zoals verwacht, hierop werd na onderzoek zonder problemen aangeboden een nieuwe bos te sturen, top!

Top dag alles zo netjes schoon mooi aangelegd

Mooi op tijd bezorgt en zag er goed uit heb ik begrepen

zeer mooi boeket, op afgesproken tijdstip goed verpakt geleverd

positief en voor herhaling vatbaar

Prachtig verse tulpen, zeer blij mee

Verse tulpen. Bezorgd op afgesproken datum en tijdstip.

Supergoed

Op tijd geleverd bij vrienden & een goede kwaliteit bloemen! Blij mee

Hele goede service

Er was helaas iets mis gegaan met de bezorging maar dit is snel en fijn opgelost. Goed mailcontact met de klantenservice. Zeer tevreden.

Over Tulpen.nl

Tulpen.nl is hét adres voor het online bestellen van jouw tulpen! Iemand verrassen? Dan zit je bij Tulpen.nl goed! Wij bieden jaarrond een breed aanbod met kraak-verse tulpen direct van eigen kwekerij!