superverse bloemen

2e keer hier besteld en laten bezorgen. Goed geregeld, op de gevraagde dag bezorgd :) zowel tulpen als zonnebloemen mooie verse bloemen.

Mooie, verse bloemen zorgvuldig bezorgd.

We hebben nu een aantal keer (vanuit Canada) via tulpen.nl bloemen laten bezorgen bij vrienden en familie en allemaal waren ze erg enthousiast over de kwaliteit van de pioenen, zonnebloemen en tulpen. Als geboren veender en zoon van een bloemenkweker vind ik het ook leuk om bloemen van mijn geboortegrond te laten bezorgen. Groeten aan neef Werner! Arnold Hoogenboom

Bloemen waren bijna dood toen ze aankwamen

Ik heb deze week een set van 10 zonnebloemen ontvangen en ik vind het jammer hoe ze bezorgd worden. Ze zaten in een te kleine verpakking en ze hebben een lange tijd geen water gehad waardoor ze zo goed als dood zijn aangekomen. Ik heb jullie tips op de website opgevolgd maar er is niks veranderd en de bloemen nemen geen water op en kan ik dus weggooien. Jammer, want het was een cadeautje. Ik hoop dat jullie iets kunnen doen en zie het anders als een tip voor de volgende leveringen.

Goede communicatie, goede prijs kwaliteit

2x bos zonnebloemen besteld, goede prijs incl. Bezorging en kaartje! Na een vraag nette snelle reactie, top!

Fantastisch!

Al eerder tulpen laten bezorgen ,maar toen was het ,het seizoen. Nu begin augustus doet de kwaliteit niet onder dan in het voorjaar.Ik vind het super om via deze relatief goedkope manier, andere blij te maken met een bloemetje!

super

Had tulpen gestuurd naar iemand die gek is op tulpen. Ze waren echt heel mooi en ze vond het een super verassing in een nare tijd. Iedereen in de bollenstreek is verrast dat er tulpen zijn wnn het eigenlijk geen tulpentijd is.

Eerste levering was te laat gebeurd. Blijkbaar waren bloemen niet meer mooi. De koerierdienst had ze te laat geleverd. Uit eigen beweging stuurt tulpen.nl een nieuw boeket op. Deze keer waren de bloemen netjes aangekomen. Waar kan je nog zo een klantenservice vinden. Top !!! Aanrader voor iedereen.

Helemaal super!

Hele jaar door Tulpen! Waar zie je dat nou? Bloemen waren vers!

Klantenservice is top

Ondanks dat de levering in eerste instantie veel te laat werd uitgevoerd door de koerierdienst, wil ik even benadrukken dat dit bedrijf er alles aan doet om de fouten van een ander recht te zetten. Tulpen.nl heeft op de levering natuurlijk ook geen vat, maar ik had hun dat toch even gemeld. Zij hebben zelf voorgesteld om een nieuw vers boeket af te leveren ! Als dit geen klantenservice is. Je moet al ver zoeken om dit te vinden. Top !!!! In de toekomst zal ik zeker nog bestellingen doen en zal niet nalaten om hun aan te bevelen.

Prima.

Nadat een zending met invullen van de adresgegevens aan mijn kant niet helemaal goed was gegaan, contact opgenomen met tulpen.nl. Ze hebben het direct goed opgepakt en alsnog gezorgd dat de tulpen goed bezorgt werden.

Super tevreden

Zeer enthousiast over tulpen.nl! Dit is de tweede keer dat ik bestelde. Door een misverstand wilde ik na bestellen de bezorgdag wijzigen. Via mail werd ik heel kundig en snel geholpen, zodat de bloemen toch op de goede datum werden bezorgd. Super tevreden!

Supersite, makkelijke bestelling en nette levering.

De bestelling ging heel makkelijk,erg overzichtelijk en duidelijk. Levering ging zoals is beloofd,tulpen waren ook heel vers, dikke aanrader tulpen.nl

5 zonnebloemen 3 mooi 2 klein

Het geheel viel me tegen . De verpakking was prima . Maar de bloemen waren wel wat plat bij aankomst

Zeer tevreden!

Mijn vriendin was heel blij met dit mooie boeket, dus ik ook !!

Was een snelle levering dat ook in de brievenbus kwama

erg goed

tulpen.nl is een bedrijf die doet wat ze beloven en de bloemen worden keurig verpakt en supervers bezorgd

Zonnebloemen helemaal super

Zonnebloemen besteld en helemaal enthousiast

Ze zagen we een beetje zielig uit bij bezorging

Mijn vriendin zei dat ze er beetje zielig uit zagen en nodig water nodig hadden . Voor de rest mooie bosn

Op tijd bezorgd. Netjes verpakt. Staan meer dan een week. En wat zijn ze mooi.

Perfect!!

Keurig en op tijd geleverd!ze doen wat ze zeggen!!top!!

Mooie tulpen

Maar een dag later dan afgesproken geleverd daardoor niet meer bruikbaar waren voor het doel waarvoor ze bestemd waren

Prachtige bloemen. Goed geregeld

Vers en zeer tevreden

Zonnebloemen richten zich naar het licht en brengen de zon in huis!

Top geleverd, snel en prachtige kwaliteit

Snel en vers

Over Tulpen.nl

Tulpen.nl is hét adres voor het online bestellen van jou tulpen! Iemand verrassen? Dan zit je bij Tulpen.nl goed! Wij bieden jaarrond een breed aanbod met kraak-verse tulpen direct van eigen kwekerij!