Goede service!

Perfecte manier om iemand een bos tulpen te geven. Jammer genoeg 3 tulpen ‘onthoofd’ desalniettemin een prachtige bos. Goede service en op de beloofde tijd bezorgd.

Enorme bos gewonnen

Ik heb een enorme bos gewonnen via Vriendin en heb deze bij het verzorgingstehuis gebracht waar mijn moeder sinds een maand woont zodat alle medebewoners van deze prachtige bloemen kunnen genieten.

Goede klanten service

Mijn bestelling kwam laat aan en de bloemen waren helaas slap. Gelukkig heeft de klanten service het goed opgepakt en een nieuwe mooie frisse bos gestuurd. Ik ben tevreden over de afhandeling.

Leuk cadeau

De levering ging vlot en op afgesproken tijd. De tulpen zijn mooi. De vaas viel groter uit dan gedacht. Het zou beter zijn als de exacte maten vermeld worden. De twee bossen waren onvoldoende om de vaas te vullen en de hoogte van de vaas eigenlijk te hoog voor tulpen.

Zeer goede service

Helaas kwam mijn boeket tulpen niet aan voor Pasen door toedoen van de bezorgdienst Echter vanuit de klantenservice is er meteen een nieuw boeket verzonden. Hele fijne communicatie en prettig opgelost De tulpen zijn ook prachtig!

Tevreden ontvanger

Tevreden ontvanger

Zoals ik gewend ben, weer heel tevreden.

Snelle service, goede kwaliteit.

Heel goed was iets fout gegaan met bezorging maar is meteen heel netjes en snel opgelost. Super

Heel tevreden

Netjes en snel bezorgd en goede kwaliteit

Mooi vers boeket

Xx

Toch nog goed gekomen

Na een slechte start, kwam het toch nog goed! Bloemen waren verkeerd bezorgd en geen briefje in de bus. Kwamen toch nog goed door een lieve buurman die ze had ontvangen. Op een heel ander adres dus blijft een mysterie. Vandaag kwam een bos na bezorgd. Grote dank hier voor!

Geweldige klantenservice

Helaas hadden de tulpen die ik liet versturen vertraging opgelopen met als gevolg een paar verlepte tulpen. De klantenservice heeft dit zeer goed opgepakt en meteen een tegoedbon of nogmaals versturen. De rest van de tulpen waren erg mooi

Verzending niet goed en service onvoldoende

Ik had een leuk tulpen pakket besteld voor een zieke collega. Ik had doorgegeven dat het de zaterdag voor Pasen bezorgd moest worden. Dat had hij met Pasen wat leuks in huis. Ik had er ook een Paas gerelateerd kaartje bij gekocht. Die zaterdag keek ik bij de track and trace en kreeg de melding dat mijn pakket niet bezorgd werd. Ik heb gelijk Tulpen.nl een bericht en ze hebben een nieuw pakket opgestuurd en excuses gemaakt. Ook kreeg ik een kortingscode voor het ongemak. Fijn opgepakt en nu ga ik weer iemand blij maken met een mooi tulpen pakket!

Mijn ervaring is goed!

Ik had vier bestellingen gedaan en alles is heel goed verlopen. Dank u wel!

Goed verzorgd de bestelling bloemen!

Uitstekend de bezorging van de bloemen!

Super klantenservice

Al was de bestelling dan zoek geraakt (wat kan gebeuren) de oplossingen die me , zeer snel trouwens, werden aangeboden in alle vriendelijkheid zijn knap. Daar kunnen anderen wat van leren . Klantenservice, 100%

Top geregeld

Een bestelling gedaan maar de bestelling was niet op tijd bezorgd. Hierover een mail gestuurd en het is alsnog snel en netjes afgehandeld met een extra bos tulpen en een kortingscode bij de volgende bestelling.

Goede variatie en prima afhandeling

Mooie tulpen

Wel even in water en in papier rollen en even koel zetten om ze wat steviger te laten staan.

Helemaal Top!

Ik heb die besteld voor mij dochter voor Pasen. Zij was erg blij. Mooi!

Keurig op tijd..

Maar de kwaliteit viel mij tegen.. 2e keus..

Goeie kwaliteit bloemen en uitstekende service. Top bedrijf.

De kwaliteit van de bloemen is zeer goed. En de service van het bedrijf is super goed. Snelle reactie op e-mails en nette oplossing.

Super ervaring, mooi afgeleverd

Mooi afgeleverd, blije ervaring met de tulpjes

Netjes verzonden, hebben niet heel lang gestaan

Netjes verzonden en goed aangekomen. Hebben helaas geen hele week gehaald waar andere tulpenboeketten dit wel hebben gehaald.

prachtige tulpen

TULPEN waren mooi verpakt. ik was heel even in de tuin bezig en de bel gemist. later zag ik de tulpen voor mijn voordeur liggen. gelukkig want ik dacht, ze komen niet meer. maar gelukkig toch de tulpen gevonden. staan nu mooi te wezen in de vaas.

Over Tulpen.nl

Tulpen.nl is hét adres voor het online bestellen van jouw tulpen! Iemand verrassen? Dan zit je bij Tulpen.nl goed! Wij bieden jaarrond een breed aanbod met kraak-verse tulpen direct van eigen kwekerij!