Zo smeuïg en lekker van smaak, ze zijn niet te weerstaan!!

Zo smeuïg en lekker van smaak, ze zijn niet te weerstaan!!

De beste brownies ever!

Al meerdere keren een bestelling gedaan en ook cadeau gegeven. Ze zijn echt heerlijk gevuld en echt groot vergeleken met andere brownies die ik ooit geproefd heb. Ik raad het iedereen aan !

Prima gesmaakt

Ik geef een compliment het was erg lekker. De bezorging was goed. Ik hoop dat jullie het product blijven maken zoals het nu gebeurt. Groet een tevreden klant

De lekkerste brownies ooit!

Super lekkere brownies en gewoon aan te raden!!! Geen andere woorden voor! Gewoon bestellen zou ik zeggen en je zal het zelf ervaren!

Amazing brownies

Na dat deze brownies al in mijn kerstpakket zaten, zelf ook maar een bestelling geplaatst. En man wat zijn ze lekker. Ik moet toegeven dat ze niet goedkoop zijn, maar ze zijn het wel waard en worden dus echt een luxe verwenning

Lekker!

Al de zoveelste keer dat ik hier wat bestel. Nu had ik ze ipv taart op mijn verjaardag. Iedereen vroeg waar ze vandaan kwamen omdat ze zo mega lekker waren! Allemaal verschillende soorten en het ziet er zo gezellig uit.

Dit zijn de allerlekkerste brownies van Veenendaal en omstreken!

De brownies zijn echt verrukkelijk. Je moet op tijd bedenken om ze te bestellen want dat duurt een aantal dagen (logisch natuurlijk). Ik kreeg netjes een mailtje wanneer ze exact bezorgd zouden worden en er zat een extra brownie bij die over was, mijn dag kon niet meer stuk. Ze zijn heerlijk, wel intens maar wat verwacht je dan.

Hele lekkere brownies! Zelfs één extra gekregen, omdat hij over was.

Ontzettend lekker!

De brownies zijn van uitstekende kwaliteit. Je kunt bijna niet stoppen met eten. Fantastisch.

Heerlijk!!

Voor de tweede keer besteld, zo lekker weer!! Ook nog een persoonlijk kaartje erbij wat het helemaal af maakt. <3 Nog nooit zulke lekkere brownies op!!!

Ze werden goed ontvangen

Leuk cadeau smaken verrukkelijk!!

Heerlijk (en) vertrouwd

Het is niet de eerste keer dat ik deze brownies bestel, en ook zeker niet te laten. Echt de lekkerste die ik ken! Ze waren een dagje te laat geleverd, maar daar kon Ohchocolala niets aan doen (lag aan de bezorgdienst). De brownies smaken er niet minder om :-)

Heerlijk

De brownies zijn heerlijk van smaak en heel feestelijk aangekleed!

De beste brownies

Nergens een lekkerdere brownie gegeten

Super service, Super lekker!!!

We hadden 4 verschillende brownies, stuk voor stuk zooooo lekker!!! En zelfs na 5 dagen bewaren in de koelkast zijn ze nog mega lekker. Wel wat aan de dure kant maar dat is het zeker waard!

overheerlijk

Oh wat heerlijk om een pakketje te krijgen. Alleen al van de verpakking werd ik helemaal blij!! De chocola was zaaaalig en ik heb het (met moeite, ik geef het toe) gedeeld met mijn man. Ook hij vond het heerlijk!! En in het kader van ´pay it forward´ heb ik gelijk eenzelfde doosje verstuurd naar een zieke collega´. Fantastisch, ga zo door! Vr. groet, Angelique

Smeuïg, vers, overheerlijk!

Zoals de titel zegt, smullen!!

Zoals altijd erg lekker.

Zoals altijd leuk om te geven en te krijgen. Ze waren weer heerlijk! Met een leuke kaart erbij die hand geschreven is. Dat maakt het extra bijzonder.

Was heerlijk!!!

Heerlijk!!

Op tijd bezorgd Lekkere smaken Mooi verpakt Zeer tevreden

geweldig lekker

vooral lekker en een verzorgde uitstraling

Dit zijn de lekkerste brownies!

De Sinterklaasbrownies waren heerlijk! Smeuïg en de toppings zijn een echte smaaksensatie.

Dit zijn de lekkerste brownies!

De beste brownies van Nederland

Al een tijd geleden ontdekt via mn schoonzus, sinds die tijd ben ik fan. Echt een geniet momentje met de lekkerste brownies die ik ooit heb gehad. Koop altijd een 8pack of 2 en bewaar ze in de diepvries of geef er wat weg als cadeautje.

Over Ohchocolala

Wij maken loaded brownies. Super groot en royaal gevuld met diverse heerlijkheden voor een echte smaaksensatie. Een feestje om te zien én te eten. Een ultiem geluksmoment bij iedere hap gegarandeerd!