We hebben genoten van de rijkversierde Halloween brownies!

Heerlijk vers, smeuïg en mooi! De kids waren blij verrast!

Heerlijk!

Waren weer voortreffelijk en zagen er gezellig uit.

Minstens een 9

Ik bestelde een mix van brownies om te trakteren op mijn werk. Natuurlijk zijn er al-tijd collega's die aan de lijn zijn, en die de dus vriendelijk afslaan. Maar ik hoorde een collega die ze wél wilde proeven zeggen: 'Als het een 7 was, dan snap ik het helemaal. Maar deze brownies zijn echt mínstens een 9!' Kortom: elke calorie waard. 10/10 would recommend

Ik heb voor mijn manager de mini brownies besteld en ze vond ze heerlijk! Ik zelf heb ook een aantal keren voor mij zelf besteld. En ik vind de zowel de service als de brownies echt geweldig. Ik raad het echt iedereen aan!

Lekker, je weet wanneer het komt, goede traktatie!

Fijn dat je het langer kan bewaren, heb ik meteen voor 3 verjaardagen besteld.

Ik kan niet wachten tot de volgende traktatie moment!

Tijdens een bedrijfsBBQ heb ik Partyboxen uitgedeeld. De cateraar is zo onder de indruk, dat hij meteen een flyer meenam.

Weer heerlijke brownies

De kleine variant gekozen en is een succes! Smaken heerlijk!

Niet normaal lekker!

Erg lekkere brownies

De mini box besteld. Ze zijn wel echt heel klein. Als je de echte ervaring wil, zou ik de fully loaded brownies nemen. Wel heel lekker. Vooral die met Malteaser en die met speculoos. Dat zijn echt aanraders.

Heerlijk

Zoals altijd is ook deze nieuwe variant een toppertje Daim . Misschien kunnen jullie ook een variant maken met blondie mayble sirup en bacon. Voor de hartige liefhebbers

Uitstekende communicatie en levering. De brownies zijn heerlijk.

Heeeeeeeerlijk!

Ha lieve Kirsten, je brownies werden door alle genodigden van mijn borrel de hemel in geprezen! Goed dat we voor de zekerheid de bezorgdag 1 dag naar voren hadden gehaald, want DHL kwam ze inderdaad 1 dag later bezorgen dan gepland en anders waren ze niet op tijd geweest. Eerder bezorgen was ook geen probleem: ik was bang dat ik geen hele doos meer kwijt kon in de koelkast, maar doordat ze zo netjes per stuk verpakt waren, kon ik voor allemaal wel een gaatje vinden.

Met een bestelling bij ohchocolala wordt het echt een feestje

Lekkerste ooit!

De lekkerste brownies die je kunt bedenken én geweldige service!

Superlekker en leuk concept

Enorm leuk concept met het zelf kiezen van diverse smaken. Erg genoten van de brownies en blondie. Zeker voor herhaling vatbaar.

Overheerlijk

Snelle levering en uiteraard heel lekker!

Heerlijke brownies

Lekkere goed vers blijvende brownies

Heerlijk !

Ik ben altijd super gek op jullie brownies ! En bestel eigenlijk iedere maand wel wat lekkers.

De eerste bestelling ging niet vanzelf

Een matige start van een eerste bestelling maar na een goede oplossing en goed smakende brownies geef ik 4 sterren

Heerlijke brownies en goede service!

Heerlijk!

Bezorging was top en op tijd. De brownies waren lekker smeuïg en zijn goed in de smaak gevallen! Erg lekker!

Ontzettend lekker!

Fijne service en heerlijke brownies!

Was weer erg lekker!

Elke calorie meer dan waard!

‘There should be a calorie refund for things that didn’t taste as good as you expected’. Daar ben ik het helemaal mee eens: soms kan iets zo teleurstellen. Ik kan je een ding garanderen: Ohchocolala doet dat niet. Een brownie van Ohchocolala is 150 gram puur genieten! Iedereen weet dat groente beter voor je zijn, maar man wat een goeie sh*t is dit! Kort gezegd: elke calorie meer dan waard! En zoals een vriend van mij altijd zegt: ‘Er is nog nooit een goed verhaal begonnen met een salade.’

Heééérlijk!

Leuk om te krijgen en om weg te geven.

Jagerspad 32 3902JH Veenendaal

06 27033885

Over Ohchocolala

Wij maken loaded brownies. Super groot en royaal gevuld met diverse heerlijkheden voor een echte smaaksensatie. Een feestje om te zien én te eten. Een ultiem geluksmoment bij iedere hap gegarandeerd!