Super service voor mega lekkere brownies!

Helemaal top

Alles was goed geregeld

Fantastische service en de lekkerste brownies!!

Heerlijke brownies en een super goede service, wij zijn fan!

Overheerlijke verwennerij

Ooit een 4-pack voor een vriendin besteld en nu gewoon lekker voor m'n eigen verjaardag. Deze brownies zijn het geld helemaal waard. Ook fijn mailcontact toen ik de leverdatum toch wilde aanpassen en er zat een persoonlijke verjaardagskaart in het doosje. Superbedankt Kirsten!

Heerlijke brownies!

Voor de derde keer besteld en weer de verwachtingen overtroffen! Dit keer de Sint brownies en ze waren heerlijk, zelfs als ze wat km’s met de post moeten maken!

Super!!

Fijne afhandeling en op tijd bezorgd en niet geheel onbelangrijk.........SUPER LEKKER!

Lekkerste dat ik ooit heb geproefd

Kreeg er 1 van mij schoonzus omdat troostvoer kon gebruiken. Oh man wat heerlijk. Ik kon niet het de hele week niet uit mijn hoofd krijgen. Daarom zelf ook een bestelling gedaan. Persoonlijk ben ik fan van de brownies en niet zo geweldig van de blondies maar als je van witte chocolade houdt is dat wel wat voor jou. Ze zijn wel prijzig maar ik vind het het beste waard. Als je zoiets lekkers en bijzonder weet te maken mag daar een prijskaartje aan hangen toch!?

Heerlijk

Lekkere brownies weer. Op tijd geleverd en gezellig ingepakt!

Super!!!!!

Makkelijke site om te bestellen. Na het bestellen is het wachten….. pfff…. Maar als de brownies binnen zijn, is het wachten meer als waard!!! Ik raad iedereen Ohchocolala aan!!! Zowel voor jezelf als kado te doen.

Altijd geweldig lekker !

Heerlijke variatie van brownies en blondies. Het uitkiezen blijft moeilijk want ze zijn allemaal erg lekker.

Heerlijk!!

Ik heb echt genoten van de brownies, ze zijn heel lekker van smaak en de structuur is erg goed. De brownies zijn idd een feestje om te zien én te eten.

Geweldige service en brownies!

Service is op en top maatwerk!! Enorm attent, snelle reacties, snelle en persoonlijke levering (binnen Veenendaal) en bovenal suuuuuper lekkere blondies! Love it!

Superfeestelijk!

Een feestje om te zien én te eten? Zeker weten! En superveel smaken, wat het kiezen nogal moeilijk maakt. Daarom blij met de mixpacks. ;) De brownies zijn best heel machtig, dus delen kan ook prima. Absolute aanrader!

Heerlijke brownies!

Heerlijk om zelf te eten. En ook een superleuk cadeautje om weg te geven. Makkelijk online besteld en een paar dagen later al in huis. Brownies zijn echt loaded, dat voorkomt het risico van alles in één keer opeten ;)

GODDELIJK!!

Super lekkere brownies. Wordt afgeleverd in een mooie box. Ik en mijn man zijn fan!

Had per abuis verkeerde bezorg datum ingevoerd en ontdekte het pas na het afrekenen (lekker handig) Gelijk die avond een mail gestuurd naar Kirsten met de vraag of het nog gecorrigeerd kon worden. Volgende ochtend een mail terug gekregen dat ze het voor mij alsnog op de juiste datum het ging laten bezorgen! Applaus voor Ohchocolala/Kirsten! Of het lekker was, weet ik (nog) niet, daarom 1 ster minder, omdat ik nog niet weet hoe ze smaken.

In een woord: TOP!

Ik heb al heel wat brownies getest maar deze zijn echt de beste die ik ooit op heb. Daarnaast keurig en snel geleverd. Wat mij betreft echt een aanrader!

Absolute aanrader

Mijn verwachtingen waren hooggespannen, maar de brownies waren zelfs nog véél lekkerder dan ik verwacht had. Absolute aanrader!

Smeuïg en smullig lekker!

Onwijs lekker en feestelijk dessert. Jammer dat DHL bijna te laat was met de bezorging. Maar dat deed niets af aan de smakelijke ervaring.

Super geweldig!

Ten eerste ben ik gek op chocola en je hebt keuze zat in het assortiment. Snelle service en met een stralende glimlach wordt het netjes bij je bezorgd.

De lekkerste brownies en blondies ooit!!

Ik heb al meerdere brownies en blondjes gehad en ze smaken echt allemaal verrukkelijk. Ze zijn lekker smeuïg en de toppings zien er heerlijk uit. Ze bezorgen mij echt een geluksmomentje en elke keer als ze op zijn heb ik even een baalmomentje. Als ik een brownie moet aanbevelen is het de lets go nuts. Ik hou van noten en caramel:) En als ik een blondie moet aanbevelen dan is het de pistache en rolo, haha, ik kan niet kiezen..

Zo ontzettend lekker, handgeschreven kaartje voegt echt wat toe aan de beleving. Echt helemaal fan!! Raad het iedereen aan en ga zelf ook snel weer een bestelling plaatsen!

Een cadeautje om te geven en te krijgen!

Wat ontzettend lekker en makkelijk om iemand cadeau te doen! De brievenbusbox is een ideale manier om iemand te verwennen met de zaligste brownies die je kunt bedenken. Heel makkelijk te bestellen via de website. Je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer je bestelling wordt geleverd. En als je geluk hebt zoals ik, kun je zelf ook nog genieten van de lekkerste brownies ooit!

Mm mm smaakt elke x weer naar meer..

De brownies zijn erg lekker. Ook als ze je ze invriest blijft de smaak goed na het ontdooien. Voor het eerst de blonde versie op maar ook die zijn erg lekker....

Ohchocolala lekkerrrrr....

Tja, Super! Zeker de moeite waard om vaker te bestellen. Om ze allemaal te proberen...Ohchocolala lekkerrrrr....

Over Ohchocolala

Wij maken loaded brownies. Super groot en royaal gevuld met diverse heerlijkheden voor een echte smaaksensatie. Een feestje om te zien én te eten. Een ultiem geluksmoment bij iedere hap gegarandeerd!