Gruwelijk!

Dit is de 2e keer dat ik de brownies bestel!! Ze zijn echt heerlijk, iedereen is waanzinnig enthousiast.

Te zoet

Te zoet zelfs mijn kinderen kunnen het niet eten.

Goede kwaliteit en goede service

De brownies waren ontzettend lekker en ze waren optijd binnen

Oh lala, wat lekker

Super lief en snel te woord gestaan bij vragen via Instagram. Netjes en zorgvuldig ingepakt. Lekkere brownie's, wel machtig en een beetje prijzig. Maar de moeite waard.

Heerlijk!

Ze waren heerlijk!

Erg lekker!

Ze zijn echt heerlijk, zo kan ik ze zelf niet maken! Goeie service ook, dus gewoon doen! :)

Goddelijk

Appeltaart brownie is echt mega lekker! Die moet je proeven! Het is mijn favoriet.

Helemaal perfect!

Perfecte brownies, zo lekker dat het bijna verslavend is haha! En wat een top service, toch nog brownies op mn verjaardag. Dankjewel ❤️

Heeel erg lekker!!

Lekker en snelle verzending

Lekker zacht verrasende smaken

Lekker zachte brownies. Verrassende smaken.

Smaakexplosie in de mond!

Wauw! Wat een aangename verrassing waren de brownies van Ohchocolala! Ik had de brievenbusversie besteld. Leuke kleine formaatjes met heerlijke smaken brownies! Groot zat trouwens, het vult goed! De helft ligt in de diepvries omdat 8 stuks met z'n tweeën echt niet goed is voor een mens, haha. Benieuwd hoe lekker ze na het ontdooien nog zijn! Ik bestel zeker nog eens!

Te lekker om eraf te blijven

Ik heb o.a. de Koningsdag-special besteld. Mooi op tijd binnen, het moeilijkst is nog om ervan af te blijven tot de dag zelf!

Keurige aflevering, brownies netjes verpakt

Heerlijke brownies, alleen voor iets te zoet ik had de lemon lemony’s.

Heerlijk!

Heerlijke brownies.

De smaak is echt fantastisch!

De brownies smaken echt naar de smaken die ze hebben. En het leuke vind ik dat er elke keer nieuwe smaken zijn zoals bij deze bestelling de paassmaak. Nu al benieuwd naar de volgende 'tijdelijke' smaak.

Het is altijd mega lekker !!

Lekkerste, heeeeeerlijke brownies (grote porties), heel zorgvuldig ingepakt. Gewoon top, LOVE IT!

Heerlijk

Super lekker en altijd een feestje.

De brownies zijn een lust voor het oog en smaken geweldig!

De bestelling werd op tijd geleverd in een mooi verzorgd doosje dat perfect in de brievenbus paste.

Mijn collega’s hebben genoten van de brownies. Ze waren zo lekker.

De brownies en blondies waren verrukkelijk!!

Precieze levering, maar ookal waren ze te laat als je je tanden in zo’n heerlijke brownie zet vergeet je alles!!!!

Geen problemen!

Bijzonder goede brownies, Kirsten!

Topsysteem, op tijd bezorgd, lekker. Nee ik zou het zo weer doen. Ook leuk, die themadozen.

Snelle levering en heerlijke brownies

3e keer hier besteld en het blijft super lekker. Echt een geniet-momentje.

Super lekkere brownies, en goede service!

Over Ohchocolala

Wij maken loaded brownies. Super groot en royaal gevuld met diverse heerlijkheden voor een echte smaaksensatie. Een feestje om te zien én te eten. Een ultiem geluksmoment bij iedere hap gegarandeerd!