Beste brownies ooit

Goddelijke brownies, Kirsten bakt de beste brownies ooit.

Ontzettend lekkere, royale brownies

Deze brownies zijn echt te gek. Ik heb al veel geprobeerd maar deze zijn echt top. Ik heb nu vier smaken geprobeerd en ik ga ook zeker nog de andere smaken proberen. Echt een aanrader. Heel veel lekkers zit erin en erop en de brownie zelf is ook lekker zacht. Top!!

Heerlijk!

Met vaderdag gegeven en ze waren heerlijk.

levering liet langer op zich wachten

uiteindelijk de vaderdagbox toch ontvangen, ze waren het wachten wel waard

Verrukkelijk

We hadden 4x de lemon besteld wauw wat een smaaksensatie.

Heerlijk

Genoten van de heerlijke smaken

Goed voor elkaar

Netjes op tijd bezorgd Goed verpakt

Ik ben super gek op al jullie brownies ! Echt hemels #vasteklant

Gruwelijk!

Dit is de 2e keer dat ik de brownies bestel!! Ze zijn echt heerlijk, iedereen is waanzinnig enthousiast.

Te zoet

Te zoet zelfs mijn kinderen kunnen het niet eten.

Goede kwaliteit en goede service

De brownies waren ontzettend lekker en ze waren optijd binnen

Oh lala, wat lekker

Super lief en snel te woord gestaan bij vragen via Instagram. Netjes en zorgvuldig ingepakt. Lekkere brownie's, wel machtig en een beetje prijzig. Maar de moeite waard.

Ze waren heerlijk!

Erg lekker!

Ze zijn echt heerlijk, zo kan ik ze zelf niet maken! Goeie service ook, dus gewoon doen! :)

Goddelijk

Appeltaart brownie is echt mega lekker! Die moet je proeven! Het is mijn favoriet.

Helemaal perfect!

Perfecte brownies, zo lekker dat het bijna verslavend is haha! En wat een top service, toch nog brownies op mn verjaardag. Dankjewel ❤️

Heeel erg lekker!!

Lekker en snelle verzending

Lekker zacht verrasende smaken

Lekker zachte brownies. Verrassende smaken.

Smaakexplosie in de mond!

Wauw! Wat een aangename verrassing waren de brownies van Ohchocolala! Ik had de brievenbusversie besteld. Leuke kleine formaatjes met heerlijke smaken brownies! Groot zat trouwens, het vult goed! De helft ligt in de diepvries omdat 8 stuks met z'n tweeën echt niet goed is voor een mens, haha. Benieuwd hoe lekker ze na het ontdooien nog zijn! Ik bestel zeker nog eens!

Te lekker om eraf te blijven

Ik heb o.a. de Koningsdag-special besteld. Mooi op tijd binnen, het moeilijkst is nog om ervan af te blijven tot de dag zelf!

Keurige aflevering, brownies netjes verpakt

Heerlijke brownies, alleen voor iets te zoet ik had de lemon lemony’s.

Heerlijke brownies.

De smaak is echt fantastisch!

De brownies smaken echt naar de smaken die ze hebben. En het leuke vind ik dat er elke keer nieuwe smaken zijn zoals bij deze bestelling de paassmaak. Nu al benieuwd naar de volgende 'tijdelijke' smaak.

Het is altijd mega lekker !!

Lekkerste, heeeeeerlijke brownies (grote porties), heel zorgvuldig ingepakt. Gewoon top, LOVE IT!

Over Ohchocolala

Wij maken loaded brownies. Super groot en royaal gevuld met diverse heerlijkheden voor een echte smaaksensatie. Een feestje om te zien én te eten. Een ultiem geluksmoment bij iedere hap gegarandeerd!