Heerlijk

Super lekker en altijd een feestje.

De brownies zijn een lust voor het oog en smaken geweldig!

De bestelling werd op tijd geleverd in een mooi verzorgd doosje dat perfect in de brievenbus paste.

Mijn collega’s hebben genoten van de brownies. Ze waren zo lekker.

De brownies en blondies waren verrukkelijk!!

Precieze levering, maar ookal waren ze te laat als je je tanden in zo’n heerlijke brownie zet vergeet je alles!!!!

Geen problemen!

Bijzonder goede brownies, Kirsten!

Topsysteem, op tijd bezorgd, lekker. Nee ik zou het zo weer doen. Ook leuk, die themadozen.

Snelle levering en heerlijke brownies

3e keer hier besteld en het blijft super lekker. Echt een geniet-momentje.

Super lekkere brownies, en goede service!

De service is top; netjes en heel snel. De brownies vind ik persoonlijk iets te “vloeibaar” van binnen, waardoor het lijkt of ze niet gaar zijn. Maar, mijn vader is helemaal fan dus dat zal wel aan mij liggen!

Yummie!!

Mijn eerste keer naar al maanden watertandend de foto’s te zien op Instagram. Het was boven verwachting! Echt gesmuld, dus het zal niet bij deze ene keer blijven ;-)

Een ware sensatie !

Ongeloooooflijk lekker !!

Iets anders als een "gewoon " kaartje sturen.

Brievenbus pakket is erg leuk ontvangen. Ze vonden ontzettend lekker.

Puur genot + perfecte service

Zalig zalig zalig! Meer kan ik er niet over zeggen. Plus fijne service. Ga zo door! :-)

Nomnomnom

Het enige dat me tegenhoud elke week een 8 pack in te slaan, is het feit dat ik dan op zoek moet naar nieuwe kleding.. Echt heerlijk!!!

Fantastische smaak en uitstekende klantenbinding.

Lekkerste brownies die ik ooit heb gegeten. Eigenaar doet er alles aan om mee te denken met de klant. Grote aanrader!

Superlekker!

De brownies zijn overheerlijk! Uitkijken voor een verslaving aan deze super lekkere brownies. Vers, goed verpakt en heel netjes geleverd. Het is niet mijn eerste bestelling en ook niet mijn laatste. Een aanrader!

Uitstekende service!

Super goeie service! In het briefje wat erbij besteld was heb ik vermeld dat het iets te laat was voor de verjaardag van diegene. Diezelfde avond nog kreeg ik een berichtje wanneer degene voor wie het was jarig zou zijn dan kon ze het wel die dag nog bezorgen! Mega attent en wat zagen ze er heerlijk uit!!

Heerlijke brownies!

Snel geleverd en erg lekker

Voortreffelijk

Het was weer genieten nadat de brievenbusbrownies werden afgeleverd. Perfect!

Fantastisch!

Ik heb de brownies cadeau gegeven en de bevindingen waren laaiend enthousiast! Ze zagen er niet alleen prachtig uit, de smaak was fantastisch. Ik kan het iedereen van harte aanraden! En zeker in deze tijd, shop local!

Verrassend!

Een leuke en lekkere afwisseling in traktatieland! Verschillende smaken in 1 pakket gekozen

De brownies waren echt heerlijk!!

Naast dat ze er goed uit zagen, echt heel lekker en een goed formaat.

Mijn vriendin super blij mee gemaakt!

Mijn vriendin super blij mee gemaakt!

Wat een verwennerij!

Wat een originele combi. Ze zagen er allemaal even mooi uit! En nog belangrijker, ze smaken ook super lekker.

Beste brownies ooit

Goede brownie, ook qua balans met de topping (smaak) Voor herhaling vatbaar!

Jagerspad 32 3902JH Veenendaal

06 27033885

Over Ohchocolala

Wij maken loaded brownies. Super groot en royaal gevuld met diverse heerlijkheden voor een echte smaaksensatie. Een feestje om te zien én te eten. Een ultiem geluksmoment bij iedere hap gegarandeerd!