Beste brownies ever!

Top service, super snel bezorgd en oprecht de allerlekkerste brownies ever!

GEWELDIG

Mijn vriendin enorm verrast met valentijn! Gelukkig mocht ik er zelf ook 1 eten! Dit is veels te lekker om weg te geven

Next level brownies

Ik heb de brownies cadeau gedaan voor Valentijn. De levering ging perfect. Twee dagen later kreeg ik de brownies zelf ook cadeau. Met mate genieten van deze brownies is zonde, daar zijn ze veel te lekker voor!

Super lekker

Gemaakt met liefde❤️. De aller beste, lekkerste, geweldige, heerlijkste brownies die er zijn. Wij willen alleen nog maar deze. Kirsten reageert snel op je mail en denkt mee. Toppertje

Super lekker, je wilt elke dag er wel een opeten.

Te lekker om te delen, te groot om alleen op te eten..

Lekkerste brownies ever!

Heerlijk!

Heerlijke brownies, vol van smaak. Perfect verpakt en goed aangekomen.

Goddelijke brownies

Wauw! Ik had de Valentijnsbox besteld, wat zag het er super leuk uit en de smaak was overheerlijk! We bestellen ze snel weer!

Zoals altijd weer heerlijk !

Hemels

Ik heb de brownies voor mijn man besteld voor Valentijnsdag. Volgens hem zijn de brownies: “Een orgasme in je mond” :-) De brownies zijn enorm goed gevuld en zien er ook nog eens mooi opgemaakt uit. Mijn man wil een maandelijks abonnement haha

De brownies zijn heerlijk!

De brownies zijn heel lekker en het bestellen via de website gaat prima Ik heb wel een tip: Als iemand 6 x mix your own 4 pack bestelt, zou ik het voortaan niet allemaal los in 1 doos versturen, maar er 6 pakketjes van maken. Dat je die dan vervolgens in 1 doos verstuurt, is logisch. Maar ik was een beetje teleurgesteld in de wijze van verpakken gezien het presentjes en ik nu zelf voor verpakking moet zorgen.

Lekker smeuïg

De brownies zijn zacht van binnen en mooi krokant laagje van buiten een fugdie brownie, totaal niet droog, ik heb een paar smaken geproefd en de rest in de diepvries gedaan. De smaken wat ik heb geproefd tot nu toe zijn lekker.

Heerlijk!

Heerlijk en super leuk gedaan.

Ik heb de brownies besteld voor een jarige jongedame. Zij was heel blij met de heerlijke brownies. De vervoerder deed er iets langer over dan verwacht maar dat mocht de pret niet drukken

Heerlijke brownies!

Heerlijke brownies! Ze zijn groot, goed gevuld en lekker smeuïg. Of zoals een vriendin van mij zei, ''een organsme in je mond''.

Heel vriendelijke en klantgericht

Super service en heerlijke brownies

heerlijke brownie

super lekker. Wat betreft de coffee addict: mag ietsje meer naar koffie smaken en ietsje minder vloeibaar van binnen. Verder niets aan doen.

geweldig

1e bestelling gedaan. heerlijke brownies in 3 smaken besteld en allemaal heerlijk !! een echte aanrader.

Super service, verslavend lekker

De service is echt super, denken mee en zijn heel vriendelijk. Om over de smaak nog niet te spreken, want die is echt verslavend lekker! Zeker weten dat ik hier nog heel wat keren ga bestellen!

Het is echt fantastisch lekker :-)

Elke hapje is gewoon een andere fantastische belevenis! In 1 woord geweldig:-)

Goede service, snelle levering maar het allerbelangrijkste, echt zo lekker! 4 verschillende geprobeerd, mijn favoriet tot nu toe lets go nuts! Maar wij gaan zeker nog wat andere smaken bestellen en uitproberen!

Ontzettend lekker

Super lekkere brownies! Zeker een aanrader

Heerlijke, goed gevulde en verse brownies!

In het doosje wat ik besteld had zaten verschillende soorten brownies. Omdat we ze natuurlijk allemaal willen proeven kun je ze makkelijk doormidden snijden om er een proeverij van te maken! Ideaal als heerlijk dessert of om op verjaardagen te serveren.

Heerlijk

Samen met mijn dochter de oud en nieuw box geprobeerd. We hebben er echt van genoten, zo lekker

Heerlijk en speciaal

Wauw, wat een cadeautje in de brievenbus voor de feestdagen. Echt heerlijke smaken en prachtig gedecoreerd. Jammie!!

Jagerspad 32

3902JH Veenendaal

06 27033885

Over Ohchocolala

Wij maken loaded brownies. Super groot en royaal gevuld met diverse heerlijkheden voor een echte smaaksensatie. Een feestje om te zien én te eten. Een ultiem geluksmoment bij iedere hap gegarandeerd!