Super!!

Mijn eerste speeltje (vibrator) gekocht. Na advies van een medewerker niet meteen een hele grote gekocht. speeltje is erg fijn in gebruik. Zou zeker nog een keer kopen bij dit bedrijf.

Top product

Ik heb een masturbator gekocht bij sweetoy. Product is erg lekker. Ook fijn dat het anoniem geleverd werd.

Snel, anoniem, en goed product.

Fijne shop!

Heerlijk speeltje voor in weekend gekocht. anoniem geleverd. Nu ga ik lekker spelen :)

Top!!!

Snel en anoniem geleverd. Aanradertje

Besteld en volgende dag binnen. Top

Groot aanbod en fijne site

Groot aanbod, fijne website en fijne klantenservice. Ik had een vraag over een speeltje. hier konden ze me goed in adviseren. Prima webshop

Goede klantenservice

Wat me opviel bij sweetoy is dat de klantenservice erg goed is. Word goed geholpen door de vriendelijke medewerkers. Verder werd mijn bestelling snel geleverd. Aanradertjee!!

Goed en snel

Bestelling gedaan. Het pakket werd de volgende dag meteen geleverd. Dat is prima. Ook is de doos anoniem, ook fijn. Ik kan niks anders zeggen dan een eerlijke shop.

Fijn shoppen!

Fijne site en compleet discrete levering. Zeker aanbeveling.

Goede eerste indruk

Duidelijke site, goed geprijsd en snelle levering

Goede shop

Wij (ik en mn vriend) bestellen al een tijdje bij sweetoy. Tot nu toe hebben we alleen maar fijne / goede speeltjes gehad. We hebben er veel plezier van. Ook worden de spullen in een anonieme verpakking geleverd. Zeker een aanrader en wij zullen hier vaker bestellen.

Heerlijk!

Speeltje gekocht, kom er heerlijk mee klaar :)

Super fijne shop

Super fijne shop! Nu 2 x besteld en altijd snel geleverd. De pakketten komen ook discreet binnen dat vind ik erg fijn.

Toppie

Goed en anoniem afgeleverd.

Goede klantenservice en groot assortiment

Nu al vaker bij Sweetoy wat besteld. Er word altijd snel geleverd. Ik heb tot nu toe 2 keer een vraag gehad en deze wordt altijd netjes beantwoord. Ga vaker zeker bestellen.

Bedrijf levert snel, doos komt anoniem binnen. Speeltje is van goede kwaliteit.

Vaste klant

Bestel vaker bij sweetoy. De snelle levering, anoniem verzenden en het aanbod zijn goed. Ook is de klantenservice goed. Dit vind ik echt een aanrader.

Snelle levering, fijn product en goede klantenservice.

Awesome!

I bought a new toy for myself. It feels really great:) Also the delivery is fast.

Goede klantenservice

Diegene achter de chat h in ft mij goed geholpen om het juiste te vinden. Pakketje werd ook anoniem geleverd

Snelle discrete levering

Een aanrader dit bedrijf. Speeltje besteld en volgende dag bezorgd. Ook leuk is de 10 % valentijn korting. Toch mooi meegenomen.

Goede ervaring

Goede beschrijving van de producten en snel geleverd. Zou hier vaker kopen.

Snel en anoniem

Bestelling goed ontvangen, anoniem geleverd dat is erg fijn.

Over Sweetoy

Bij Sweetoy zijn we er sterk van overtuigd dat erotische artikelen je seksleven aangenamer en spannender kunnen maken. Wij hebben ons volledig in de verkoop van erotische producten gespecialiseerd. In onze webshop vind je dan ook alles dat je nodig hebt om jouw seksleven te verbeteren, van glijmiddelen tot erectiepillen en vibrators. Sweetoys heeft speeltjes voor hem en voor haar. Niet alleen hebben we een enorme collectie aan seksartikelen, maar ook hebben al onze producten een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Zo zijn de producten van de nodige keurmerken voorzien (denk aan het CE-keurmerk) en werken alle producten naar behoren, zodat jij je geen zorgen hoeft te maken over de veiligheid van de speeltjes. Ben jij op zoek naar seksspeeltjes die lang meegaan en voor een optimaal genot zorgen? Dan ben je bij Sweetoy aan het juiste adres! In ons assortiment vind je echter nog veel meer interessante artikelen die jouw seksleven (nóg) aangenamer kunnen maken. Neem de verschillende categorieën maar eens door! Discreet bestellen en ontvangen Vrijwel iedereen heeft seks of masturbeert en velen onder ons maken gebruik van seksartikelen om ons seksleven aangenamer te maken. Toch snappen we heel goed dat je liever niet hebt dat je buren, huisgenoten en pakketbezorger weten of en welke seksartikelen je gebruikt. Om die reden worden de producten die je in onze webshop bestelt altijd discreet verzonden. Wij verzenden al onze bestellingen blanco, wat inhoudt dat je op onze verpakkingen geen (seks)gerelateerde teksten, logo’s of afbeeldingen van Sweetoy of van de producten zelf aantreft. Bovendien is ook het bestellen volledig veilig en anoniem. De bestellingen verlopen via een versleutelde verbinding en bij Sweetoy houden we ons aan de privacywet. Bestel je vandaag voor 22:00 uur een product in onze webshop? Dan heb je dit product de volgende werkdag al in huis! En niemand zal ooit weten dat je een product besteld hebt bij Sweetoy. Een klantenservice waar we trots op zijn.