Fijne uitgebreide vergelijking.

Goede keuze kunnen maken door de uitgebreide informatie en het grote aanbod aan providers. Jammergenoeg nog geen glasvezel, daarom ingeschreven voor de glasvezel alert. Nu gekozen voor 500 Mb via Ziggo.

• Welke provider heb je gekozen? Ziggo
  • Ben je tevreden over de manier waarop de Provider je aanvraag in behandeling heeft genomen? Ja

Lekkere vergelijking op de site

Heel veel mogelijkheden Toch snel duidelijk kunnen vergelijken

• Welke provider heb je gekozen? XS4ALL

Goed geholpen bij mijn overstap

Lijkt completer dan andere vergelijkers? De provider waar ik voor heb gekozen ben ik niet tegengekomen bij een andere vergelijker. Dank!

• Welke provider heb je gekozen? Tweak

makkelijk en snel een duidelijk overzicht te krijgen

op basis van mijn wensen een selectie gemaakt en daaruit een aantal mogelijkheden gekregen per provider. van deze mogelijkheden een selectie gemaakt en deze selectie onderling kunnen vergelijken. op basis van die vergelijking een keuze kunnen maken.

• Welke provider heb je gekozen? KPN

Lekker overzichtelijk.

• Welke provider heb je gekozen? KPN

Over Glasvezel-vergelijken.nl

Vergelijkingswebsite voor Glasvezel, Kabel en DSL internetabonnementen.