De toko voor kunstplanten

Een website, een showroom en een geweldig team. En niet te vergeten, top kunstplanten! Deze kerels komen er wel!

Denken met je mee

Denken met je mee en willen dus niet alleen maar verkopen maar proberen ook mee te denken als je. Vragen hebt over de kunstplanten. Zijn vriendelijk geholpen in hun mooi ingerichte showroom.

Duidelijke site

Prachtige kunstplant precies zoals op de foto

Super service!

Ik was op zoek naar een aantal kunstplanten, maar wist niet wat mooi in het interieur zou staan. Soms weet je niet zeker of een plant te groot of te klein uitziet. Toen heeft Robbert een aantal planten meegenomen om te kijken wat past. Super leuk! Hele goede service, klantvriendelijk, aardige jongens en natuurlijk mooie kunstplanten! Een dikke 10 voor Florafy! Ik ben ook van plan om zeker meer kunstplanten aan te schaffen bij Florafy. Tot gauw Robbert ;-)

Mooi product en geweldige service

Voor ik een kunstplant ging kopen had ik veel twijfels. Want is de kunstplant wel realistisch of zie je direct dat het een kunstplant is? Na een bezoek aan de showroom van Florafy was die twijfel weg. Ik ben geweldig geholpen in mijn keuze voor een kunstplant. De plant werd zelfs bij mij thuis geplaatst! Geweldig!

Hi Isabel! Dat is erg leuk om te lezen zeg, hier doen we het natuurlijk voor. Dat stukje twijfel is heel begrijpelijk. Het is ook spannend om online een plant te bestellen, al helemaal als het een kunstplant is! Daarom hebben we onze showroom. Leuk dat je langs bent geweest en we hebben hem met alle plezier bij je geplaatst. We zien je graag bij ons terug in de showroom. Tot dan! Merijn van Florafy

uitstekend

uitstekend service en zoals op site aangegeven

Hi Atony, Bedankt voor de beoordeling! Fijn om te lezen dat de service goed bevallen is en naar wens is geweest. We zien je graag weer bij ons terug. Prettige maandag, Merijn van Florafy

Super kwaliteit!

Hele mooie kunstplanten bijna niet van echt te onderscheiden.Ik heb er 2 gekocht en 1 plant die ik besteld had was er niet meer, er werd me toen een ander aangeboden die net zo mooi was alleen iets duurder, maar dat hoefde ik niet bij te betalen Dat is nog een service!!!

Ha Bianca, Wauw. Wauw. Wauw! Wat een prachtige review en wat een lovende woorden. Hier doen we het natuurlijk allemaal voor. Ontzettend bedankt voor het compliment en de aanbeveling. Dit is natuurlijk het minste wat we hebben kunnen doen, een foutje vanaf onze kant dus dat moeten we natuurlijk meteen oplossen. Nogmaals dank en een prettig weekend toegewenst! Merijn van Florafy

Perfecte service

Uitgebreide info over hun producten en enorm enthousiast over hun bedrijf!

Ha Lia, Dank voor het bezoek aan onze showroom. Leuk dat u langs bent gekomen en dank voor de aankoop van de prachtige Eucalyptus kunstboom! Geniet ervan en we zien u graag bij ons terug. Bedankt voor de review, het mooie cijfer en de complimenten. Prettig weekend! Merijn van Florafy

Snelle levering van een goed product

3 kunstplanten besteld voor in huis, na een aantal weken ben ik deze pas gaan uitpakken en neerzetten in de woonkamer en toen bleken er tijdens transport stammen te zijn gebroken tijdens transport. Daar kwam ik dus laat pas achter. Na een kort mailtje en 2 foto's van de schade werd mij binnen een dag nog een nieuwe geleverd ! Top service!

Beste Hiba, Transport is en blijft altijd een hele rit voor de planten. Onze toppers zijn allemaal ontzettend sterk, maar toch kan het transport het (helaas) wel eens winnen. We doen er mocht er iets fout gaan dan natuurlijk alles aan om dit op te lossen, dat is het minste wat we kunnen doen. Dank voor het benoemend hiervan! We zien je graag weer bij ons terug. Prettig weekend toegewenst. Merijn van Florafy

Het adres voor zowel kunstplanten als prachtige kunstbloemen!

Eerste bestelling was een kunstplant... echt heel mooi! Van de week ook de gok gewaagd en kunstbloemen besteld. En wederom... Een mooie bos zijden bloemen van prachtige kwaliteit! Wat mij betreft dé online webshop voor kunstplanten en kunstbloemen. Tot de volgende! Sofie

Hi Sofie, Het is én blijft spannend, zeker als het ook online is. Fijn om te horen dat dit allemaal goed gegaan is met zowel je bloemen als planten. We hopen dat je de bos zijden bloemen een mooi plekje hebt gegeven. Zou je ons een fotootje kunnen sturen? Dat vinden we altijd leuk! Tot de volgende en prettig weekend toegewenst. Merijn van Florafy

Duidelijke website. Snelle levering. Mooie kunstplant!

Titel van de review zegt voldoende. Prettige winkelervaring op de website, kunstplant ziet er heel erg goed uit en was sneller dan beloofd in huis.

Ha Francesca, Fijn om te horen! We doen er natuurlijk iedere dag alles aan om de online-winkelervaring zo goed mogelijk te laten verlopen, fijn om te horen dat dit ook zo wordt ervaren. Geniet van de kunstplant en we zien je graag weer bij ons terug! Prettig weekend toegewenst, Merijn van Florafy

Super mooi product.

Zojuist de plant Beatrix geplaatst in een pot in onze tuinkamer. Super mooi Zeer mooie kwaliteit . Topproduct.

Goedemorgen Jan, Dank voor de prachtige beoordeling en mooie woorden, dit is natuurlijk waar we het voor doen! De Beatrix staat er prachtig bij, mooi plekje heeft die gekregen in de tuinkamer. Leuk dat jullie op bezoek zijn geweest bij ons. Altijd welkom voor een bak koffie als jullie in de buurt zijn! We zien jullie graag bij ons terug. Fijne week toegewenst! Merijn van Florafy

Goeie service.

Een goeie service zoals gezegd. Vond alleen het product en de prijs niet kloppen. Te duur voor twee planten met weinig bladeren, te iel.

Ha Annette, Bedankt voor de beoordeling. Helaas onze eerste onvoldoende op bijna 100 beoordelingen, maar daar gaan we natuurlijk meteen wat aan doen! Bedankt voor het compliment van de goede service, dat is natuurlijk waar we voor staan. Wat jammer dat je de prijs en product niet bij elkaar vond passen. Zou je ons een mailtje kunnen sturen naar info@florafy.nl met je bestelnummer? Dan nemen we contact met je op en zoeken we met elkaar naar een passende oplossing en gaan we ervoor zorgen dat je weer helemaal tevreden bent! Prettig weekend toegewenst namens ons allemaal, Merijn van Florafy

Verwachtingen meer dan overtroffen

Op bezoek geweest om toch nog even te komen kijken en zeker te zijn van de kwaliteit van de kunstplanten. Het was zelfs beter dan ik had verwacht. Heel hartelijk ontvangst en prachtige kwaliteit planten!

Service, service, service!

Het klopt gewoon allemaal. Een kaartje, super snelle verzending, geen gezeur met retour, vriendelijke klantenservice en super producten. Ik kom terug. Een dikke 10 voor jullie!

perfekt

planten top en ook potten zijn van goede kwaliteit

Hi Wovet, Top, top én nog eens top! Bedankt voor het mooie cijfers en de complimenten. Als er nog iets is wat we voor je kunnen betekenen, dan horen we dit natuurlijk erg graag. Geniet van het weekend! Merijn van Florafy

perfecte levering

zeer mooi net wat ik wou

Hi Michel Haegeman, Ontzettend bedankt voor de mooie beoordeling. Wat een cijfer en een mooi compliment. We zien je graag bij ons terug Michel. Geniet van het zonnige weekend! Merijn van Florafy

Super service en communicatie, wel beetje prijzig...

Prima bedrijf goede communicatie met klanten service mooie lampen, wel prijzig maar dat is de service meer dan waard

Beste van Heij, Bedankt voor het compliment, de mooie beoordeling en het prachtige cijfer. Fijn om te lezen dat de service, communicatie en planten je zijn bevallen. Lampen verkopen wij niet, we houden het toch echt bij kunstplanten! ;-) Nogmaals dank voor de beoordeling. Prettig weekend! Merijn van Florafy

fijn zaken met florafy

alles volgens afspraak... plant mooie kwaliteit

Hi KJ, Dank voor de mooie beoordeling. Hier doen we het natuurlijk allemaal voor. Geef jullie prachtige kunstboom een mooi plekje en geniet ervan! Jelle van Florafy

gemakkelijk

Doen wat ze beloven

Ha Jos, Daar doen we het voor! Een mooiere beoordeling dan dit kan niet, bedankt daarom namens ons allemaal. Prettig weekend toegewenst Jos! Merijn van Florafy

Hele mooie kunst hangplanten voor een klein prijsje kortom een echte aanrader!

Goedemorgen Susanne, Fijn dat je te spreken bent over de plant en de prijs. We proberen altijd de béste planten tegen een eerlijke en een scherpe prijs aan te bieden! Bedankt voor je prachtige aanbeveling, mooie cijfer en de review. We zien je graag weer bij ons terug! Prettige dinsdag toegewenst. Groetjes, Merijn

Wat een top service!

Kunstplanten online bestellen blijft altijd lastig, want zien ze er wel zo mooi uit als op het plaatje? Onze ervaring is dat de planten van Florafy van een prachtige kwaliteit zijn. Ook de nazorg van de heren is super, gewoon even een belletje om te vragen of de plant in goede orde is ontvangen en om te infomeren naar onze tevredenheid. Ga zo door heren!

Ha Annemarie, Wederom bedankt voor de bestelling. Het was ons wederom weer een plezier om jullie bestelling te mogen verwerken. Bedankt voor jullie vertrouwen in ons, de aanbeveling, het cijfer en de prachtige beoordeling! Prettige dinsdag toegewenst en graag weer tot ziens bij ons, Merijn van Florafy

Super plant en service

Mooie hangplant besteld, helaas ging er iets mis met de levering maar dit is uitstekend opgelost! 5 sterren voor de plant en zeker ook voor het personeel, top service!

Goedemorgen Amanda, Fijn dat je te spreken bent over de plant en de service. Daar doen we het voor. Bedankt voor je compliment naar ons toe namens on allemaal. Hier worden wij heel blij van! Fijne dinsdag toegewenst, Jelle

Niet van echt te onderscheiden

Mooie planten, snelle levering, 1 plant niet voorradig, snelle nalevering

Goedemiddag Jack, Vriendelijk bedankt voor de mooie beoordeling. Het ging inderdaad eventjes niet goed met de voorraad, maar gelukkig hebben we tezamen een mooie oplossing gevonden. Bedankt voor de aanbeveling! Prettige zondag toegewenst, Merijn

prima,aangezien het een snelle levering is en om de levering eventueel te retourneren,is ook geen probleem.prima gesprek als je vragen hebt telefonisch bereikbaar!

Hi Esther, Wat een prachtige beoordeling zeg! Leuk om te lezen dat je blij bent met de levering, het retouren en onze bereikbaarheid. Daar doen we het natuurlijk allemaal voor. Leuk dat je voor ons hebt gekozen en we zien je graag bij ons terug. Prettig weekend toegewenst! Merijn van Florafy

Over Florafy

Florafy is dé specialist op het gebied van kunstplanten. Wij zijn de online winkel voor ieder soort kunstplant. Voor zowel in de woonkamer als op kantoor. Ons assortiment varieert van kunstbomen, tot aan moswanden of projectbeplanting op maat. Buiten de standaard beplanting leveren wij ook zeer grote kunstplanten tot wel een paar meter hoog. Wij helpen je altijd met het maken van de juiste keuze. Je kunt ons altijd bereiken op de manier die jou uitkomt. Bel ons per telefoon, stuur ons simpelweg een berichtje of mail gerust. Geen tijd om de planten zelf in huis of op kantoor te plaatsen? Geen probleem! Wij kunnen de gewenste planten zowel thuis als op kantoor in de pot plaatsen. Kwaliteit en exclusiviteit onderscheidt ons. Dit is duidelijk terug te zien in onze beoordelingen. #florafy #kunstplanten #webshop #www.florafy.nl