Echt mooie kunst planten

Ik heb nu inmiddels meerdere kunst planten en sommige zijn bijna niet van echt te onderscheiden! Echt heel blij mee!

Prachtige plant

Snelle levering.

Goed product, uitstekende service

2 kunstplanten aangeschaft, bijna niet van echt te onderscheiden. Nette prijs. En een uitstekende snelle en professionele service.

Ha Paul, Dank voor de super beoordeling! Leuk dat jullie bij ons langs zijn geweest en voor deze 2 kunstplanten hebben gekozen. Geniet ervan en graag tot ziens! Groetjes, Robert van Florafy Kunstplanten (www.florafy.nl)

Prachtig

Geweldig geholpen

Ha Birgitte, Dank voor de prachtige beoordeling! Fijn dat we je zo goed hebben kunnen helpen. Graag tot ziens bij ons. Prettige maandag, Merijn van Florafy Kunstplanten (www.florafy.nl) (www.kunsthangplant.nl)

Mooi klein pakketje

Ik heb mijn hang plant meteen opgehangen . Ben er erg blij mee.

Goedemorgen mevrouw Meijer, Dank voor de prachtige beoordeling! Leuk dat je plant meteen een mooi plekje heeft gekregen. Geniet ervan! Prettige maandag, Merijn van Florafy Kunstplanten (www.florafy.nl) (www.kunsthangplant.nl)

Alles naar wens

Eerst niks ontvangen. Iets verkeerds gegaan. Maar goede serves van de verkoper. Alsnog de bestelling van de hangplant opgestuurd en ontvangen.

Mooie planten, ziet er erg goed uit

De bezorging heeft helaas even op zich laten wachten, maar het resultaat mag er zijn. De hangplanten zien er erg realistisch uit en hebben een mooi plekje voor het raam gekregen.

Goedemorgen Krista, Dank voor het aanpassen van de beoordeling. Het is in eerste instantie niet goed gegaan, nogmaals excuus hiervoor. Én een foutje op onze website én PostNL die ook nog eens het pakket is kwijtgeraakt. Heel vervelend! Gelukkig hebben we het met elkaar kunnen oplossen en mogen we zo'n mooie en positieve ervaring terug ontvangen. Dat is waar we het voor doen! We zien je graag weer bij ons terug Krista. Altijd welkom in onze kunstplanten showroom in Berkel en Rodenrijs of in een van onze webwinkels. Alvast fijn weekend! Merijn van Florafy Kunstplanten (www.florafy.nl) & (www.kunsthangplant.nl)

Mooie kwaliteit, snelle service

Mooie plant, voldoet aan verwachting en snel in huis

Goedemorgen Edith, Wat leuk om de week zo te mogen beginnen! Bedankt voor de mooie beoordeling en graag tot ziens in onze webwinkels. Prettige maandag, Merijn van Florafy Kunstplanten

Super!!

Mooie plant, Goede service.

Ha Nicolette, Bedankt voor de mooie complimenten over de kwaliteit van onze kunstplanten en onze service. Fijn weekend! Graag tot ziens in onze webwinkel en onze kunstplanten showroom in Rotterdam Merijn van Florafy Kunstplanten (www.florafy.nl)

Een bedrijf dat de inhoud van service kent!

Mijn bestelling is zorgvuldig verpakt en binnen de dag verzonden! Een topper!

Ha Marleen, Ontzettend bedankt voor de mooie woorden en de fantastische beoordeling. Hier doen we het voor. De klant staat bij ons op nummer één, altijd! Graag tot ziens weer in onze webwinkel of onze kunstplanten showroom in Rotterdam. Een heel fijn weekend toegewenst, Merijn van Florafy Kunstplanten (www.florafy.nl)

Niet goed

Tak is erg stijf en daardoor niet buigzaam wat wel gezegd werd. Deze zou natuurgetrouw zijn. Niet dus. Heb klacht gedaan en niets op gehoord. Evaluatieformulier ook al ingevuld… geen reactie Slechte service dus Ben na bovenstaande beoordeling binnen het half uur terug gebeld door de firma. De klacht is naar behoren opgelost en de cijferbeoordeling is daarom aangepast

Ha Maartje, Bedankt voor het aanpassen van de beoordeling, dit waarderen wij enorm. Gelukkig hebben wij uw klacht naar behoren kunnen oplossen. Door een fout in onze server is er een lange tijd geen mailverkeer bij ons binnengekomen op het mailadres van de klantenservice. Vandaar dat we uw mail dus ook niet hebben gezien. Anders hadden we net zo snel gereageerd, als dat we dat nu hebben kunnen doen naar aanleiding van uw beoordeling. Gelukkig kon u dit begrijpen. Daar danken wij u voor! Vervelend dat de plant niet is geweest wat u ervan had verwacht. Dat is natuurlijk niet wat wij voor onze klanten willen en dat betreuren wij ten zeerste. Wij hebben u het geld retour gestort en de plant mag u houden. Hopelijk krijgt deze alsnog een mooi plekje! Een heel prettig weekend toegewenst en danken u voor het fijne contact met ons, Merijn van Florafy Kunstplanten (www.florafy.nl)

Super mooi!!

Wat een prachtige kunsstplanten! Al meerdere keren bij deze website besteld en iedere keer verbaasd het mij hoe natuurgetrouw de planten zijn nagemaakt. Voor mij dé ideale oplossing voor de net te donkere hoekjes in de kamer waar normaal gesproken iedere kamerplant zou dood gaan. Ook het contact met de klantenservice is goed en vriendelijk.

Ha Daphne, We zijn blij met jou als trouwe klant. Bedankt voor alle bestellingen tot dusver en de mooie complimenten die we mogen ontvangen. Alvast een heel prettig weekend toegewenst! Graag wederom tot ziens in onze webwinkel of in onze showroom, Merijn van Florafy Kunstplanten (www.florafy.nl)

Prachtige planten

Ik heb de hangplanten in het raam hangen, ze zijn niet van echt te onderscheiden. (mijn man heeft ze al water gegeven)

Beste Henriëtte Ooms, Dit maakt onze dag compleet! Een grote compliment dan dit kunnen we niet krijgen. Niks zeggen hoor, dan blijft uw man vaker met het gietertje heen en weer gaan ;-) Ontzettend bedankt voor de mooie beoordeling en de bestelling. Graag wederom tot ziens in onze showroom, Merijn van Florafy Kunstplanten (www.florafy.nl)

Fantastisch advies

Kopen via Internet is lastig. Door de locatie van Florafy te bezoeken, zijn we uiteindelijk tot een andere keuze gekomen; een fraaie en van echt niet te onderscheiden Ficus.

Beste Anton en Gonny, Dat is en blijft lastig met kunstplanten. Hoe goed we ook ons best doen online, je blijft natuurlijk nooit zeker weten of het écht zo is zoals op de foto. Daarom onze showroom. Leuk dat jullie op bezoek zijn geweest en hebben mogen helpen in deze keuze. Fijn weekend! Graag wederom tot ziens in onze showroom, Robert van Florafy Kunstplanten (www.florafy.nl)

Ook de tweede keer weer goed

Nu voor de tweede keer besteld en uitstekende kwaliteit ook Super snelle levering sneller dan aangegeven Service gaat zelfs nog een stap verder Dit bedrijf weet hoe belangrijk zijn klanten zijn Olav, Kaatsheuvel

Hallo Olav, Wij worden heel blij van dit soort mooie beoordelingen. Dit is waar we het voor doen, blije klanten die graag bij ons bestellen. Fijn weekend toegewenst. Graag tot ziens in onze showroom of in onze webwinkel, Merijn van Florafy Kunstplanten (www.florafy.nl)

Mooie plant voor een redelijke prijs

Ziet er echt uit en mooi vol

Hi Jenneke, Bedankt voor het mooie compliment en de beoordeling! Fijn weekend toegewenst. Graag tot ziens in onze showroom of in onze webwinkel, Jelle van Florafy Kunstplanten (www.florafy.nl)

mooie kunstplant

de plant kwam netjes verpakt aan en was boven verwachting!

Hi Wendy, Leuk om te mogen lezen dat we je verwachtingen hebben overtroffen. Daar doen we het voor! Fijn weekend toegewenst. Graag tot ziens in onze showroom of in onze webwinkel, Merijn van Florafy Kunstplanten (www.florafy.nl)

zoals het hoort

goed assortiment, sneller levering dan beloofd, prachtige kunstplant

Ha Sascha, Bedankt voor de mooie beoordeling! Heel fijn weekend toegewenst. Graag tot ziens in onze showroom of in onze webwinkel, Seth van Florafy Kunstplanten (www.florafy.nl)

Goede terugkoppeling over kunstplant dat niet.....

Goede terugkoppeling over kunstplant dat niet meer op voorraad was en een goed alternatief voorgesteld. Zo behoord een commercieel medewerker binnendienst te functioneren. Perfect gedaan en erg blij mee!

Ha Zoe, Door een voorraadfoutje stonden een aantal kunstplanten op de website als voorradig, maar waren dat niet. En precies één van die planten kwam in jouw winkelmandje terecht. Gelukkig konden we je een alternatief toesturen. Dank voor de coulance hiertoe! Heel fijn weekend toegewenst. Graag tot ziens in onze showroom of in onze webwinkel, Merijn van Florafy Kunstplanten (www.florafy.nl)

Goed wel opmerkingkje

De bezorging was prima De plant die ik had is een hanger en die zit niet in een potje of iets. Ik had dit dus niet zien staan op de website. Je moet het uiteinde van de plant zelf in een potje doen of ergens tussen steken. Dat is nog verbeterpuntje Wel heel tevreden want het de plant ziet er voor nep echt uit

Beste H, Bedankt voor de mooie feedback, het compliment en het fantastische cijfer. We hebben het verbeterpuntje meteen verwerkt op onze website. Bij de kunst hangplanten zie je nu een foto van de 'steekpin/steel'. Door deze inzichten en de feedback maken we iedere dag onze website beetje bij beetje beter en gebruiksvriendelijker! Prettig weekend en graag tot ziens in onze webwinkel of showroom, Robert van Florafy Kunstplanten (www.florafy.nl)

Op tijd en keurig verpakt verzonden! Blij met mijn aankoop staan mooi!!

Hallo Joke, Bedankt voor de mooie beoordeling! Prettig weekend en graag tot ziens in onze webwinkel of showroom, Robert van Florafy Kunstplanten (www.florafy.nl)

Super alternatief

Planten zien er heel echt uit! Prima alternatief voor iemand die geen plant levend houdt…

Ha Jolanda, Natuurgetrouw en niet van echt te onderscheiden kunstplanten, dat is waar wij om bekend staan. Dank voor het compliment hiertoe! Inderdaad het alternatief voor iedereen zonder groene vingers ;-) Prettig weekend en graag tot ziens in onze webwinkel of showroom, Jelle van Florafy Kunstplanten (www.florafy.nl)

Helemaal top precies wat ik ervan verwachtte

Hi Jolanda, Bedankt voor de beoordeling, het mooie cijfer en het compliment. Hier doen we het voor! Prettig weekend en graag tot ziens in onze webwinkel of showroom, Merijn van Florafy Kunstplanten (www.florafy.nl)

Uiteindelijk super

Het duurde even voordat hij daadwerkelijk verzonden was, maar ben er super blij mee.

Ha Karin, Het duurde inderdaad even voordat de plant bij ons de 'jungle' heeft verlaten. Nogmaals excuus hiervoor en dank voor de coulance hiertoe! Gelukkig is de plant uiteindelijk aangekomen en is deze helemaal naar wens. Geniet ervan! Prettig weekend alvast toegewenst, Merijn van Florafy Kunstplanten (www.florafy.nl)

Mooie (nep)planten!

Heerlijk dat ze nep zijn, want geen onderhoud! Niemand die natuurlijk de planten water geeft op kantoor, dus nep dingen zijn top. Mooie kwaliteit en ze hangen er goed bij. Aanrader voor op kantoor dus!

Hi Nicky, En zo is het! Onderhoudsvrij, gaan niet dood én hangen er nog steeds naar wens bij over een paar jaar ;-) Geniet ervan en als we nog iets voor jullie kantoor kunnen betekenen wat betreft kunstplanten horen we dat graag! Prettig weekend alvast toegewenst, Merijn van Florafy Kunstplanten (www.florafy.nl)

Over Florafy

Florafy is dé specialist op het gebied van kunstplanten. Wij zijn de online winkel voor ieder soort kunstplant. Voor zowel in de woonkamer als op kantoor. Ons assortiment varieert van kunstbomen, tot aan moswanden of projectbeplanting op maat. Buiten de standaard beplanting leveren wij ook zeer grote kunstplanten tot wel een paar meter hoog. Wij helpen je altijd met het maken van de juiste keuze. Je kunt ons altijd bereiken op de manier die jou uitkomt. Bel ons per telefoon, stuur ons simpelweg een berichtje of mail gerust. Geen tijd om de planten zelf in huis of op kantoor te plaatsen? Geen probleem! Wij kunnen de gewenste planten zowel thuis als op kantoor in de pot plaatsen. Kwaliteit en exclusiviteit onderscheidt ons. Dit is duidelijk terug te zien in onze beoordelingen. #florafy #kunstplanten #webshop #www.florafy.nl