Zeer goede ervaringen

Fijne site Ik ben erg tevreden met de kunstplant. Ziet er goed uit , Ik heb de erwtenplant. Mooie matte kleur groen en net echt! Ook goede service.

Komen afspraken niet na

Na twee keer een bestelling geplaatst. Twee keer te laat, waarvan de laatste bestelling een week te laat bezorgd is. De mannen hadden beloofd om extra artikelen toe te voegen vanwege de vertragen, maar helaas niks ontvangen, reageren op de mail doen ze ook niet meer. Jammer.

goede samenwerking

Beste Merijn en Robert, Wij willen jullie bedanken voor de prachtige planten bakken en de fijne samenwerking. Groetjes Cor en Anja Slootweg

Echt supermooi

Erg mooi .niet van echt te onderscheiden.

Echt supermooi

Erg mooi .niet van echt te onderscheiden.

Uitstekende service en top kwaliteit kunstbloemen

Uitermate goed geholpen door de jongens van Florafy met een passend advies. De service was fantastisch en de kunstbloemen zijn ontzettend realistisch! Een aanrader voor iedereen die opzoek is naar kunstplanten.

Heb super goede service gehad, snelle levering en super kwaliteit!

Heel prettige, eerlijke en klantvriendelijke benadering en service.

Heel goed geholpen door Merijn, eerst telefonisch en daarna in de showroom. Samen een boeket samengesteld omdat ik een iets kleiner bedrag te besteden had dan de boeketten die op de site stonden. Nu heel blij met een mooi hortensiaboeket met nog wat eucalyptus en groot groen blad. Mijn collega zal er heel blij mee zijn!

Mooie bloemen en top service!

Ik heb bij Florafy een boeket besteld en nog een plant en ben heel erg tevreden met de kwaliteit. Ziet er heel goed uit en na een paar maanden ziet het er nog steeds goed uit. Boeket is niet van echt te onderscheiden. Als extra service kwamen ze het zelfs persoonlijk brengen! Ze waren in de buurt :-) Absoluut een aanrader om hier je kunstplanten of bloemen te kopen!

Zeer mooie en kwalitatieve kunstplanten !!!

Vanaf de 1e ontmoeting in de winkel tot aan de aflevering een zeer vriendelijk en goede service. Planten zien er levensecht uit en onderhoudsvriendelijk. Een absolute aanrader !!! Gr. Ron & Shelley de Graaf

Erg mooie kunstplanten

Hele mooie ga zeker meer bestellen

Warm welkom

We werden zelfs al buiten verwelkomd

Snel antwoord op vragen... alles goed zelfs naar Belgie!

Snel antwoord op vraag over beschikbaarheid en betaalwijze. snelle levering zelfs naar belgi. Dank Florafy!

Absolute aanrader! Fijne mannen met mooie planten.

We zijn geweldig geholpen en geadviseerd. De mannen nemen de tijd voor je en een kopje koffie staat ook klaar. De service houdt niet op als je een plant gekocht hebt. Ze komen de plant bezorgen en maken de plant en pot helemaal voor je in orde. Bedankt!

Ha Monique, Wat ontzettend leuk om dit te mogen lezen. We doen echt ons best om net dat beetje ene extra service te kunnen verlenen. Om dit dan zo terug te zien komen in zo'n prachtige beoordeling laat ons groene hart sneller kloppen! Dank nogmaals Monique voor deze mooie beoordeling, we zijn blij met jullie als klant. Jullie zijn altijd welkom bij ons, ook voor een kop koffie als jullie in de buurt zijn. Prettig weekend alvast toegewenst! Merijn van Florafy Kunstplanten (www.florafy.nl)

We zijn hier heel goed ontvangen, mooie keuze in planten. Een goed advies en uitleg gekregen en zeer enthousiast te woord gestaan.

Hoi Ella, Leuk dat jullie langs zijn geweest, altijd welkom. We zijn blij dat we jullie hebben kunnen helpen en samen mooie kunstplanten hebben mogen uitzoeken. Geniet ervan! Nogmaals dank voor jullie komst en ontzettend bedankt voor de mooie beoordeling. Alvast prettig weekend toegewenst, Merijn van Florafy Kunstplanten (www.florafy.nl)

Onwijs goed geholpen

Goed advies gekregen van Merijn. Hij was erg behulpzaam en het was ook nog eens gezellig. Ook de plant is van goede kwaliteit.

Ha Anne, Super leuk om feedback over mezelf te mogen teruglezen. Dank voor de complimenten, echt heel leuk. Voor minder doe ik het niet ;-) Graag tot ziens en nog heel lang plezier toegewenst van je kunstplanten! Merijn van Florafy Kunstplanten (www.florafy.nl)

Veel keus

Mooie producten, veel keus en prettige website.

Ha Reiny, Wat leuk om te horen. Dank voor deze super beoordeling en het mooie cijfer. Geniet van de kunstplanten en graag tot ziens! Prettig weekend alvast toegewenst, Merijn van Florafy Kunstplanten (www.florafy.nl)

Hoop goede punten paar verbeterpunten

Pluspunten - Echt hoge kwaliteit namaak hangplant - Goede communicatie - Duidelijke website - Komt overeen met foto’s en omschrijving Minpunten - Redelijk aan de prijs - Levering duurde dag langer dan aangegeven (DHL hield het pakket langer vast)

Ha Rita, Wat een onderbouwde beoordeling zeg, ontzettend bedankt! Ik loop ze even met je door ;-) Pluspunten - Echt hoge kwaliteit namaak hangplant > voor minder doen we het niet :-) - Goede communicatie > telefoon, mail, WhatsApp, post, bezoek, niks is ons te gek! - Duidelijke website > iedere dag een beetje beter zeggen wij altijd! - Komt overeen met foto’s en omschrijving > what you see, is what you get Minpunten - Redelijk aan de prijs > we doen ons best altijd scherpe prijzen aan te kunnen bieden, maar door onze extra services (gratis verzending, gratis retouren, gratis opmaakservice van de plant etc..) zijn onze kunstplantjes inderdaad soms wat duurder. We garanderen je daarentegen wel jarenlang plezier en garantie. Met onze kunstplanten zit je altijd goed én dat zie je terug aan de beoordelingen! - Levering duurde dag langer dan aangegeven (DHL hield het pakket langer vast) > vervelend dat de drukte bij de postbezorgers je pakket wat heeft vertraagd, gelukkig is het aangekomen en daar zijn we blij mee! Graag tot snel weer ziens bij ons Rita en nogmaals dank voor de feedback. Prettig weekend! Merijn van Florafy Kunstplanten (www.florafy.nl)

Heel blij

Snelle levering en netjes verpakt. Heel blij met mijn keuze

Ha Anewie, Vandaag besteld, gisteren nog in huis! We doen ons best het zo snel mogelijk bij onze klanten te krijgen, des te langer kunnen jullie ervan genieten. Dank voor deze mooie beoordeling en graag tot ziens! Alvast prettig weekend toegewenst, Merijn van Florafy Kunstplanten (www.florafy.nl)

5 sterren

het product komt goed overeen met de beschrijving en fotos

Ha Koway, Daar doen we het voor! What you see, is what you get. Dank voor deze mooie beoordeling en graag tot ziens! Alvast prettig weekend toegewenst, Merijn van Florafy Kunstplanten (www.florafy.nl)

Afspraak nagekomen na product niet op voorraad

Was niet op voorraad maar zoals afspraak de week er op geleverd

Ha Marleen, Oeps, foutje! De kunstplant was zo populair, dat deze even uitverkocht was. Gelukkig hebben we het genoegen met zo'n meedenkende en fijne klant als u, dus de oplossing was heel simpel! Dank voor de coulance en geniet van de kunstplant. Graag tot snel weer ziens! Fijn weekend toegewenst, Merijn van Florafy Kunstplanten (www.florafy.nl)

Mooie plant en snel geleverd

De door mij bestelde plant is de volgende dag al geleverd. Mooie volle plant en een goede lengte. Moet alleen nog uitvogelen hoe ik deze op mijn kast plaats. Volgens het advies op de website heb ik er een stuk oase bij gekocht maar daar heb ik echt helemaal niets aan omdat het veel te licht is en de plant zo van de kast af kukelt. Dat was echt zonde van mijn geld maar de plant is het geld zeker waard

Ha Angela, Dank voor deze mooie en uitgebreide review. Iets waar we heel blij mee zijn! Leuk dat je voor onze kunst hangplanten hebt gekozen, we hopen dat deze er heel mooi bij hangt. Terechte feedback wat betreft het oase blok. Hier kun je de kunst hangplant heel makkelijk insteken, maar als dit een forse namaak hangplant is (denk aan een hangvaren of iets dergelijks), is deze vaak te zwaar en trekt deze het potje mee. We zijn nu bezig op de website om een functie in te bouwen enkel steekschuimblokken aan te raden op basis van gewicht van de hangplant. Dus deze feedback is zeer waardevol voor ons geweest! Neem anders gerust per mail contact met ons op (info@florafy.nl) en we zullen een kortingscode voor het ongemak en als bedankje voor de feedback toesturen. Alvast een prettig weekend toegewenst en graag tot ziens, Merijn van Florafy Kunstplanten (www.florafy.nl)

Houd zich aan de afspraak

goed bereikbaar. En komen hun belofte na.

Ha Hedy, Mail, telefoon, WhatsApp, een bezoek aan de showroom of desnoods een SMS. Niets is ons te gek, zolang we maar met onze klant in contact kunnen zijn! ;-) Dank voor je compliment en graag tot zien! Alvast een prettig weekend toegewenst, Merijn van Florafy Kunstplanten (www.florafy.nl)

helemaal OK

prima; makkelijk besteld en snel geleverd

Ha Moje, Fijn dat alles zo goed is gegaan met bestellen en leveren. We zijn blij dat je voor onze kunstplanten hebt gekozen. Geniet er nog lang van! Alvast een prettig weekend toegewenst, Merijn van Florafy Kunstplanten (www.florafy.nl)

Prima. Mooie kunstplant, goed verpakt

Ha Leo, Top, top én nog eens top. Daar doen we het voor. Dank voor het nemen van de tijd voor het schrijven van een beoordeling. Fijne dag toegewenst! Merijn van Florafy Kunstplanten (www.florafy.nl)

Over Florafy

Florafy is dé specialist op het gebied van kunstplanten. Wij zijn de online winkel voor ieder soort kunstplant. Voor zowel in de woonkamer als op kantoor. Ons assortiment varieert van kunstbomen, tot aan moswanden of projectbeplanting op maat. Buiten de standaard beplanting leveren wij ook zeer grote kunstplanten tot wel een paar meter hoog. Wij helpen je altijd met het maken van de juiste keuze. Je kunt ons altijd bereiken op de manier die jou uitkomt. Bel ons per telefoon, stuur ons simpelweg een berichtje of mail gerust. Geen tijd om de planten zelf in huis of op kantoor te plaatsen? Geen probleem! Wij kunnen de gewenste planten zowel thuis als op kantoor in de pot plaatsen. Kwaliteit en exclusiviteit onderscheidt ons. Dit is duidelijk terug te zien in onze beoordelingen. #florafy #kunstplanten #webshop #www.florafy.nl