Absolute aanrader! Fijne mannen met mooie planten.

We zijn geweldig geholpen en geadviseerd. De mannen nemen de tijd voor je en een kopje koffie staat ook klaar. De service houdt niet op als je een plant gekocht hebt. Ze komen de plant bezorgen en maken de plant en pot helemaal voor je in orde. Bedankt!

We zijn hier heel goed ontvangen, mooie keuze in planten. Een goed advies en uitleg gekregen en zeer enthousiast te woord gestaan.

Onwijs goed geholpen

Goed advies gekregen van Merijn. Hij was erg behulpzaam en het was ook nog eens gezellig. Ook de plant is van goede kwaliteit.

Veel keus

Mooie producten, veel keus en prettige website.

Hoop goede punten paar verbeterpunten

Pluspunten - Echt hoge kwaliteit namaak hangplant - Goede communicatie - Duidelijke website - Komt overeen met foto’s en omschrijving Minpunten - Redelijk aan de prijs - Levering duurde dag langer dan aangegeven (DHL hield het pakket langer vast)

Heel blij

Snelle levering en netjes verpakt. Heel blij met mijn keuze

5 sterren

het product komt goed overeen met de beschrijving en fotos

Afspraak nagekomen na product niet op voorraad

Was niet op voorraad maar zoals afspraak de week er op geleverd

Mooie plant en snel geleverd

De door mij bestelde plant is de volgende dag al geleverd. Mooie volle plant en een goede lengte. Moet alleen nog uitvogelen hoe ik deze op mijn kast plaats. Volgens het advies op de website heb ik er een stuk oase bij gekocht maar daar heb ik echt helemaal niets aan omdat het veel te licht is en de plant zo van de kast af kukelt. Dat was echt zonde van mijn geld maar de plant is het geld zeker waard

Houd zich aan de afspraak

goed bereikbaar. En komen hun belofte na.

helemaal OK

prima; makkelijk besteld en snel geleverd

Ha Moje, Fijn dat alles zo goed is gegaan met bestellen en leveren. We zijn blij dat je voor onze kunstplanten hebt gekozen. Geniet er nog lang van! Alvast een prettig weekend toegewenst, Merijn van Florafy Kunstplanten (www.florafy.nl)

Prima. Mooie kunstplant, goed verpakt

Ha Leo, Top, top én nog eens top. Daar doen we het voor. Dank voor het nemen van de tijd voor het schrijven van een beoordeling. Fijne dag toegewenst! Merijn van Florafy Kunstplanten (www.florafy.nl)

Fantastisch geadviseerd door een enthousiaste sfeermaker

We zijn erg goed geholpen door Merijn, enthousiast en meedenkend. Fijn om de planten echt te kunnen zien en voelen in de showroom. Samen styl van de plantenbakken uitgezocht aan de hand van foto's. En alles werd snel en netjes gebracht en geplaatst. Erg blij met een sfeervolle tuinkamer. Top service, bedankt!

Beste R, Het blijft bijzonder om zulke mooie complimenten te mogen lezen. Ik ben blij dat jullie onze service zo hebben ervaren en tevreden zijn met hoe alles is verlopen. Het is een fantastische klus geweest. Geniet van jullie heerlijke, sfeervolle plekje! Fijne woensdag toegewenst, Merijn van Florafy Kunstplanten (www.florafy.nl)

Prachtige planten, snelle levering

Vreselijk blij met de door mij bestelde planten. Ze zijn niet van echt te onderscheiden. Snelle levering! Gewoon top

Ha Helene, En wij zijn vreselijk blij met deze prachtige beoordeling. Onwijs bedankt voor de lovende woorden, de complimenten en de tijd die je hebt genomen om ons te beoordelen. Geniet van de kunstplanten! Fijne woensdag toegewenst, Merijn van Florafy Kunstplanten (www.florafy.nl)

goed,maar.... mogen iets meer filter mogelijkheden

bestelling, levering en afhandeling prima,maar.... de website mag iets meer filter mogelijkheiden hebben. vond het moeilijk om keuze te maken door grote keuze. toch super hoor uiteindelijk!! :-)

Goedemorgen Marja, Bedankt voor de complimenten en de terechte feedback! We breiden inderdaad in een rap tempo ons assortiment kunstplanten uit, dat is natuurlijk fijn; want voor ieder wat wils, maar maakt het soms lastig kiezen. We gaan inderdaad met filters werken en het op die manier makkelijk voor de klant maken snel en eenvoudig tot de juiste keuze te komen. Hopelijk kunt u ze gebruiken bij de volgende bestelling ;-) We wensen u een fijne maandag toe en geniet van uw kunstplanten. Merijn van Florafy Kunstplanten

En goede service + houdt zich aan de belofte

Zie titel

Goedemorgen, Voor minder dan deze beoordeling doen we het niet. Dank voor de grote complimenten, erg leuk! Prettige woensdag toegewenst en graag tot ziens, Merijn van Florafy Kunstplanten

Eerst skeptisch maar...

Zoveel echter dan dat ik dacht

Hi Tsjalle, Deze reacties verzamelen we zoveel mogelijk. Klanten verwonderen en blij maken, daar doen we het voor! Ontzettend bedankt voor het nemen van de tijd voor het schrijven van een review en we zien je graag bij ons terug op www.florafy.nl. Geniet van deze tropische woensdag, Merijn van Florafy

Een echt boompje

Heel mooi net echt

Hi Gabriel, Niet van echt te onderscheiden, dat is wat we beloven! ;-) Geef je boompje een mooi plekje. Leuk dat je een review achterlaat, dank! Fijn zonnig weekend, Merijn van Florafy

eerlijke firma!!

doen wat ze beloven en komen afspraken na over wat ze zeggen.. top!!

Ha Otto, Daar doen we het voor! Een mooier compliment dan dit kunnen we niet krijgen, onwijs bedankt! Geniet van het zonnige weer vandaag. Hopelijk tot snel weer ziens bij ons, Max van Florafy

really good service

this company is wonderful!! we just stumbled up on them when we were in the neighbourhood, were friendly welcomed and were offered coffee.... delicious it was! the artificial plants are of a high standard and deliver very promptly. During these difficult times, the arrival of some of these makes my day!

Hi there Olivia and the lovely family! Nothing more great than to receive such an awesome review. We'd like to thank you for taking the time to leave a review. Welcome anytime to visit. We hope you enjoy the looks, touch and feel of your new artificial plants! If there's anything else we can do for you, please let us know. Happy to help! Enjoy the day, Jelle from Florafy Artificial Plants

5/5 sterren

namens mijn moeder en mij ik enorm bedankt voor jullie hulp! mijn moeder van 83 was al heel lang op zoek naar kunstplanten en ze is telefonisch met alle geduld goed geholpen en ze zijn het zelfs nog komen brengen ook om het mooi neer te zetten!!!

Hey Keelan, We staan graag voor jullie klaar! We vonden het fantastisch uw moeder te mogen helpen. Wat knap dat ze ons zelf heeft gebeld en wat fijn dat het resultaat naar wens is. Daar doen we het natuurlijk voor! Een heel prettig (lang) weekend toegewenst voor jullie beide namens ons allemaal! Groetjes, Team Florafy Kunstplanten

Snelle levering en product voldoet...

Snelle levering en product voldoet aan omschrijving en foto’s

Hey Martijn! Dank voor de mooie beoordeling. What you see is what you get ;-) We zien je graag weer bij ons terug. Fijn (lang) weekend toegewenst! Merijn van Florafy

ruim aanbod en toch topkwaliteit

ruim keus voor kunstplanten in vergelijking met andere aanbieders en ook nog eens top kwaliteit kunnen waarborgen dus dat is goed

Goedemorgen H, Voor ieder wat wils én van de beste kwaliteit, dat is waar wij voor staan. Fijn dat je dit ook zo hebt ondervonden. Mochten we nog iets kunnen doen horen we dat graag. We zien je graag weer bij ons terug. Fijne donderdag toegewenst, Merijn van Florafy Kunstplanten

voor herhaling vatbaar

van bestellen tot verzenden goed gegaan en niet onbelangrijk goede kwaliteit vande kunstplanten....voor herhaling vatbaar voor ons

Beste familie Staar-Poelmans, Fijn dat alles goed verlopen is bij jullie. We hopen dan ook dat jullie kunstplant een mooi plekje thuis heeft gekregen. Fijn dat onze service zo bevallen is, dat het voor herhaling vatbaar is. We zien jullie dan ook graag weer bij ons terug. Tot dan! Fijne en prettige donderdag toegewenst, Merijn van Florafy Kunstplanten

Snel geleverd en klein foutje meteen opgelost

Snel geleverd en een klein foutje (andere kunstplant geleverd dan besteld op de website) en meteen snel en kosteloos hersteld. Zeer goed!!

Ha Marian, Oeps, foutje! Fijn dat je meteen contact met ons hebt opgenomen en hebt meegedacht wat er gebeurd zou kunnen zijn, hierdoor hebben we het extra snel kunnen oplossen. Dank voor de fantastische aanbeveling en we zien je graag weer terug bij ons! :-) Groetjes, Merijn van Florafy Kunstplanten

Over Florafy

Florafy is dé specialist op het gebied van kunstplanten. Wij zijn de online winkel voor ieder soort kunstplant. Voor zowel in de woonkamer als op kantoor. Ons assortiment varieert van kunstbomen, tot aan moswanden of projectbeplanting op maat. Buiten de standaard beplanting leveren wij ook zeer grote kunstplanten tot wel een paar meter hoog. Wij helpen je altijd met het maken van de juiste keuze. Je kunt ons altijd bereiken op de manier die jou uitkomt. Bel ons per telefoon, stuur ons simpelweg een berichtje of mail gerust. Geen tijd om de planten zelf in huis of op kantoor te plaatsen? Geen probleem! Wij kunnen de gewenste planten zowel thuis als op kantoor in de pot plaatsen. Kwaliteit en exclusiviteit onderscheidt ons. Dit is duidelijk terug te zien in onze beoordelingen. #florafy #kunstplanten #webshop #www.florafy.nl