Wel betaald, geen plant

Graag zo snel mogelijk contact over mijn bestelling. Ik heb al 2x gebeld en zou teruggebeld worden, dat gebeurt telkens niet. Op mails wordt niet gereageerd. Als ik nu bel, wordt er opgehangen. Ik heb een bestelling gedaan van ruim 100 euro en hoor maar niets. Begin me zorgen te maken over de betrouwbaarheid van dit bedrijf. Mijn gegevens zijn bekend bij het bedrijf, dus graag zsm contact. Dan zal ik deze recensie ook weghalen.

Geen teken van leven…

Enkele weken geleden een bestelling geplaatst (& betaald), maar geen levering. Contact gezocht via e-mail en telefoon, maar e-mail komt niet aan en telefoon wordt niet opgenomen. Ben bang dat mijn planten nooit bezorgd gaan worden. Dure les…

Veel keus en tevreden met aankoop

Alles naar wens verlopen

(Nog) geen levering

Ik heb een bestelling geplaatst en betaald, maar nog geen levering. Ik zoek contact over wanneer de bestelling verzonden wordt, maar mailtjes komen niet aan en telefoon wordt niet opgenomen.

Ik kan de boom in

Anderhalve week geleden een bestelling geplaatst van een mooie kunstboom op de fijne website van Florafy. Sinds een paar dagen heb ik ontzettend veel stress: het lukt me maar niet om contact te krijgen. Ik probeer al dagen om contact te leggen via mail, telefoon, chat, formulier op de website. Het is de vraag of en wanneer ik mijn bestelling geleverd krijg. Volgens mij vindt Florafy het fijn dat ik betaald heb, maar dat ik nu de boom in kan.

Beste René, Het is inderdaad allemaal niet gegaan zoals het had moeten gaan. Zoals vorige week per telefoon aangegeven is er door privé omstandigheden het een en ander misgegaan. Dat betreuren wij ook echt ten zeerste en is niet hetgeen wat je van ons kunt verwachten. We leggen nog even kort uit wat er precies is gebeurd. Door overlijden van een naast familielid van de verantwoordelijke voor het inpakken en verwerken van de bestellingen hebben deze op on-hold voor op-maat-gemaakte producten gestaan. Dat is de bloesemboom, welke was besteld, dus ook één van. Normaal nemen we contact op en bespreken we de wensen van de boom. Dat is nu dus niet gebeurd. Wij hadden dit inderdaad even per mail of telefoon moeten toelichten, maar gezien de omstandigheden is dat er niet van gekomen. Een leerpunt voor ons en iets waar we ook van geleerd hebben. Gelukkig hebben we elkaar telefonisch kunnen spreken en is alles opgelost. Het geld is uiteraard geheel teruggestort, we hebben een cadeaubon aangeboden en staan (mocht u dat willen uiteraard) klaar om het alsnog in orde te maken. Zouden we je mogen vragen om de beoordeling aan te passen, zoals we telefonisch ook met elkander hebben besproken? Hoor het graag als we nog ergens bij kunnen helpen! Nogmaals excuus voor het ongemak. Een heel fijne maandagmiddag toegewenst en hopelijk weer tot ziens bij ons. Met vriendelijke groet, Team Florafy Kunstplanten (www.florafy.nl)

Wat een gedoe en na een dikke maand wachten nog steeds geen plant

Helaas een slechte ervaring gehad met dit bedrijf. Plant besteld die maar niet werd geleverd. Op mijn mail werd niet terug gereageerd en ook niet op het ingevulde contact formulier op hun website. Toen telefonisch gehad. Er werd mij beloofd de plant alsnog met een spoed zending te versturen. Weer wachten, maar geen plant. Wederom telefonisch contact gehad. Weer werd mij verteld dat ze het uit zouden zoeken en mij hierover terug zouden bellen. Dit vond afgelopen maandag plaats. Niet teruggebeld dus .. en nu is het inmiddels alweer vrijdag en nog geen plant. Ongehoord dit. Wanneer een plant op voorraad is, zoals jullie beweren, dan stuur je toch meteen een nieuwe op. Mijn vertrouwen in deze webwinkel is dan ook tot o,o gedaald. Hopelijk ondernemen jullie, na deze review nu wel de nodige actie en krijg ik alsnog mijn plant toegestuurd. Mijn probleem is naar tevredenheid opgelost (5 steren *****) Fijn dat Florafy (nu wel meteen) in actie is gekomen. Beter laat dan nooit, zegt men wel eens. Het geeft in ieder geval weer dat ze niet alleen hart voor eigen zaak hebben, maar ook voor de mijne. Ik was al dik tevreden geweest met alleen de terugboeking. Mijn dank is dan ook groot dat de plant in kwestie er gratis bovenop komt ... Vandaar dat ik mijn beoordeling aangepast heb ... :)

Beste Elly, Allereerst verontschuldigen wij onszelf op alle mogelijke manieren, dat dit heeft mogen voorkomen. Wij zijn er heel erg van geschrokken, dat u uw kunstplant nog steeds niet heeft ontvangen. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Ik kan u alvast één ding verzekeren en dat is dat we én aan uw gewenste oplossing zullen voldoen én de bestelling alsnog bij u thuis laten bezorgen. We hebben uw aankoopbedrag al retour teruggestort én uw kunstplant hebben we al opnieuw bij de post aangeboden. Deze zal dinsdag arriveren. De dag nadat u heeft besteld via onze website hebben wij uw bestelling direct ingepakt. Aangezien het een voorraadartikel betreft en deze ook op voorradig staat, is deze dan ook altijd bij ons aanwezig. Uw pakket is, zoals telefonisch aangegeven, inderdaad niet door de post bij ons meegenomen. Dit vinden wij erg vervelend én is een foutje geweest van onze kant. Gelukkig gaf u ons aan per telefoon dit te begrijpen. Wij hebben het pakket zoals beloofd direct na het eerste telefoongesprek dezelfde dag nog opnieuw aangeboden bij de post. Ditmaal als pakket wat per briefpost wordt verstuurd. Aangezien het een hangplant betreft past deze in een klein en compact doosje van brievenbus formaat. We hadden de hoop dat deze sneller in huis zou zijn, dan wachten op de volgende ophaalbeurt van ons koeriersdiensten. Dit pakket is klaarblijkelijk nooit gearriveerd bij u én dat is natuurlijk niet de bedoeling. Dit is één van mijn collega’s voor u gaan uitzoeken na uw tweede telefoongesprek. Dat u daar vervolgens geen terugkoppeling en een directe tastbare oplossing over heeft gehad is niet correct. Dit betreur ik dan ook ten zeerste. Ik zal de collega met wie u contact heeft gehad dan ook navraag doen waarom u niks gehoord heeft over de situatie en deze collega daarop aanspreken. Wij staan als bedrijf om onze snelle klantenservice en goede bereikbaarheid. Klantcontact en service staan bij ons zeer hoog in het vaandel, in alle opzichten. Ik neem al uw feedback dan ook uiterst serieus op. Iets waar we absoluut werk van gaan maken. Zoals aangegeven hebben we uw aankoopbedrag al teruggestort én uw kunstplant opnieuw bij de post aangeboden. Tevens neem ik vandaag ook nog persoonlijk contact met u op, zowel per mail als per telefoon, om bovenstaand nogmaals met u te bespreken. Nogmaals een welgemeend excuus voor het ongemak. We hopen dat de geboden oplossing voor u voldoende is. Een zeer prettig weekend toegewenst! Team Florafy Kunstplanten

Echt mooie kunst planten

Ik heb nu inmiddels meerdere kunst planten en sommige zijn bijna niet van echt te onderscheiden! Echt heel blij mee!

Prachtige plant

Snelle levering.

Goed product, uitstekende service

2 kunstplanten aangeschaft, bijna niet van echt te onderscheiden. Nette prijs. En een uitstekende snelle en professionele service.

Ha Paul, Dank voor de super beoordeling! Leuk dat jullie bij ons langs zijn geweest en voor deze 2 kunstplanten hebben gekozen. Geniet ervan en graag tot ziens! Groetjes, Robert van Florafy Kunstplanten (www.florafy.nl)

Prachtig

Geweldig geholpen

Ha Birgitte, Dank voor de prachtige beoordeling! Fijn dat we je zo goed hebben kunnen helpen. Graag tot ziens bij ons. Prettige maandag, Merijn van Florafy Kunstplanten (www.florafy.nl) (www.kunsthangplant.nl)

Mooi klein pakketje

Ik heb mijn hang plant meteen opgehangen . Ben er erg blij mee.

Goedemorgen mevrouw Meijer, Dank voor de prachtige beoordeling! Leuk dat je plant meteen een mooi plekje heeft gekregen. Geniet ervan! Prettige maandag, Merijn van Florafy Kunstplanten (www.florafy.nl) (www.kunsthangplant.nl)

Alles naar wens

Eerst niks ontvangen. Iets verkeerds gegaan. Maar goede serves van de verkoper. Alsnog de bestelling van de hangplant opgestuurd en ontvangen.

Mooie planten, ziet er erg goed uit

De bezorging heeft helaas even op zich laten wachten, maar het resultaat mag er zijn. De hangplanten zien er erg realistisch uit en hebben een mooi plekje voor het raam gekregen.

Goedemorgen Krista, Dank voor het aanpassen van de beoordeling. Het is in eerste instantie niet goed gegaan, nogmaals excuus hiervoor. Én een foutje op onze website én PostNL die ook nog eens het pakket is kwijtgeraakt. Heel vervelend! Gelukkig hebben we het met elkaar kunnen oplossen en mogen we zo'n mooie en positieve ervaring terug ontvangen. Dat is waar we het voor doen! We zien je graag weer bij ons terug Krista. Altijd welkom in onze kunstplanten showroom in Berkel en Rodenrijs of in een van onze webwinkels. Alvast fijn weekend! Merijn van Florafy Kunstplanten (www.florafy.nl) & (www.kunsthangplant.nl)

Mooie kwaliteit, snelle service

Mooie plant, voldoet aan verwachting en snel in huis

Goedemorgen Edith, Wat leuk om de week zo te mogen beginnen! Bedankt voor de mooie beoordeling en graag tot ziens in onze webwinkels. Prettige maandag, Merijn van Florafy Kunstplanten

Super!!

Mooie plant, Goede service.

Ha Nicolette, Bedankt voor de mooie complimenten over de kwaliteit van onze kunstplanten en onze service. Fijn weekend! Graag tot ziens in onze webwinkel en onze kunstplanten showroom in Rotterdam Merijn van Florafy Kunstplanten (www.florafy.nl)

Een bedrijf dat de inhoud van service kent!

Mijn bestelling is zorgvuldig verpakt en binnen de dag verzonden! Een topper!

Ha Marleen, Ontzettend bedankt voor de mooie woorden en de fantastische beoordeling. Hier doen we het voor. De klant staat bij ons op nummer één, altijd! Graag tot ziens weer in onze webwinkel of onze kunstplanten showroom in Rotterdam. Een heel fijn weekend toegewenst, Merijn van Florafy Kunstplanten (www.florafy.nl)

Niet goed

Tak is erg stijf en daardoor niet buigzaam wat wel gezegd werd. Deze zou natuurgetrouw zijn. Niet dus. Heb klacht gedaan en niets op gehoord. Evaluatieformulier ook al ingevuld… geen reactie Slechte service dus Ben na bovenstaande beoordeling binnen het half uur terug gebeld door de firma. De klacht is naar behoren opgelost en de cijferbeoordeling is daarom aangepast

Ha Maartje, Bedankt voor het aanpassen van de beoordeling, dit waarderen wij enorm. Gelukkig hebben wij uw klacht naar behoren kunnen oplossen. Door een fout in onze server is er een lange tijd geen mailverkeer bij ons binnengekomen op het mailadres van de klantenservice. Vandaar dat we uw mail dus ook niet hebben gezien. Anders hadden we net zo snel gereageerd, als dat we dat nu hebben kunnen doen naar aanleiding van uw beoordeling. Gelukkig kon u dit begrijpen. Daar danken wij u voor! Vervelend dat de plant niet is geweest wat u ervan had verwacht. Dat is natuurlijk niet wat wij voor onze klanten willen en dat betreuren wij ten zeerste. Wij hebben u het geld retour gestort en de plant mag u houden. Hopelijk krijgt deze alsnog een mooi plekje! Een heel prettig weekend toegewenst en danken u voor het fijne contact met ons, Merijn van Florafy Kunstplanten (www.florafy.nl)

Super mooi!!

Wat een prachtige kunsstplanten! Al meerdere keren bij deze website besteld en iedere keer verbaasd het mij hoe natuurgetrouw de planten zijn nagemaakt. Voor mij dé ideale oplossing voor de net te donkere hoekjes in de kamer waar normaal gesproken iedere kamerplant zou dood gaan. Ook het contact met de klantenservice is goed en vriendelijk.

Ha Daphne, We zijn blij met jou als trouwe klant. Bedankt voor alle bestellingen tot dusver en de mooie complimenten die we mogen ontvangen. Alvast een heel prettig weekend toegewenst! Graag wederom tot ziens in onze webwinkel of in onze showroom, Merijn van Florafy Kunstplanten (www.florafy.nl)

Prachtige planten

Ik heb de hangplanten in het raam hangen, ze zijn niet van echt te onderscheiden. (mijn man heeft ze al water gegeven)

Beste Henriëtte Ooms, Dit maakt onze dag compleet! Een grote compliment dan dit kunnen we niet krijgen. Niks zeggen hoor, dan blijft uw man vaker met het gietertje heen en weer gaan ;-) Ontzettend bedankt voor de mooie beoordeling en de bestelling. Graag wederom tot ziens in onze showroom, Merijn van Florafy Kunstplanten (www.florafy.nl)

Fantastisch advies

Kopen via Internet is lastig. Door de locatie van Florafy te bezoeken, zijn we uiteindelijk tot een andere keuze gekomen; een fraaie en van echt niet te onderscheiden Ficus.

Beste Anton en Gonny, Dat is en blijft lastig met kunstplanten. Hoe goed we ook ons best doen online, je blijft natuurlijk nooit zeker weten of het écht zo is zoals op de foto. Daarom onze showroom. Leuk dat jullie op bezoek zijn geweest en hebben mogen helpen in deze keuze. Fijn weekend! Graag wederom tot ziens in onze showroom, Robert van Florafy Kunstplanten (www.florafy.nl)

Ook de tweede keer weer goed

Nu voor de tweede keer besteld en uitstekende kwaliteit ook Super snelle levering sneller dan aangegeven Service gaat zelfs nog een stap verder Dit bedrijf weet hoe belangrijk zijn klanten zijn Olav, Kaatsheuvel

Hallo Olav, Wij worden heel blij van dit soort mooie beoordelingen. Dit is waar we het voor doen, blije klanten die graag bij ons bestellen. Fijn weekend toegewenst. Graag tot ziens in onze showroom of in onze webwinkel, Merijn van Florafy Kunstplanten (www.florafy.nl)

Mooie plant voor een redelijke prijs

Ziet er echt uit en mooi vol

Hi Jenneke, Bedankt voor het mooie compliment en de beoordeling! Fijn weekend toegewenst. Graag tot ziens in onze showroom of in onze webwinkel, Jelle van Florafy Kunstplanten (www.florafy.nl)

Over Florafy

Florafy is dé specialist op het gebied van kunstplanten. Wij zijn de online winkel voor ieder soort kunstplant. Voor zowel in de woonkamer als op kantoor. Ons assortiment varieert van kunstbomen, tot aan moswanden of projectbeplanting op maat. Buiten de standaard beplanting leveren wij ook zeer grote kunstplanten tot wel een paar meter hoog. Wij helpen je altijd met het maken van de juiste keuze. Je kunt ons altijd bereiken op de manier die jou uitkomt. Bel ons per telefoon, stuur ons simpelweg een berichtje of mail gerust. Geen tijd om de planten zelf in huis of op kantoor te plaatsen? Geen probleem! Wij kunnen de gewenste planten zowel thuis als op kantoor in de pot plaatsen. Kwaliteit en exclusiviteit onderscheidt ons. Dit is duidelijk terug te zien in onze beoordelingen. #florafy #kunstplanten #webshop #www.florafy.nl