mooie kunstplant

de plant kwam netjes verpakt aan en was boven verwachting!

Hi Wendy, Leuk om te mogen lezen dat we je verwachtingen hebben overtroffen. Daar doen we het voor! Fijn weekend toegewenst. Graag tot ziens in onze showroom of in onze webwinkel, Merijn van Florafy Kunstplanten (www.florafy.nl)

zoals het hoort

goed assortiment, sneller levering dan beloofd, prachtige kunstplant

Ha Sascha, Bedankt voor de mooie beoordeling! Heel fijn weekend toegewenst. Graag tot ziens in onze showroom of in onze webwinkel, Seth van Florafy Kunstplanten (www.florafy.nl)

Goede terugkoppeling over kunstplant dat niet.....

Goede terugkoppeling over kunstplant dat niet meer op voorraad was en een goed alternatief voorgesteld. Zo behoord een commercieel medewerker binnendienst te functioneren. Perfect gedaan en erg blij mee!

Ha Zoe, Door een voorraadfoutje stonden een aantal kunstplanten op de website als voorradig, maar waren dat niet. En precies één van die planten kwam in jouw winkelmandje terecht. Gelukkig konden we je een alternatief toesturen. Dank voor de coulance hiertoe! Heel fijn weekend toegewenst. Graag tot ziens in onze showroom of in onze webwinkel, Merijn van Florafy Kunstplanten (www.florafy.nl)

Goed wel opmerkingkje

De bezorging was prima De plant die ik had is een hanger en die zit niet in een potje of iets. Ik had dit dus niet zien staan op de website. Je moet het uiteinde van de plant zelf in een potje doen of ergens tussen steken. Dat is nog verbeterpuntje Wel heel tevreden want het de plant ziet er voor nep echt uit

Beste H, Bedankt voor de mooie feedback, het compliment en het fantastische cijfer. We hebben het verbeterpuntje meteen verwerkt op onze website. Bij de kunst hangplanten zie je nu een foto van de 'steekpin/steel'. Door deze inzichten en de feedback maken we iedere dag onze website beetje bij beetje beter en gebruiksvriendelijker! Prettig weekend en graag tot ziens in onze webwinkel of showroom, Robert van Florafy Kunstplanten (www.florafy.nl)

Op tijd en keurig verpakt verzonden! Blij met mijn aankoop staan mooi!!

Hallo Joke, Bedankt voor de mooie beoordeling! Prettig weekend en graag tot ziens in onze webwinkel of showroom, Robert van Florafy Kunstplanten (www.florafy.nl)

Super alternatief

Planten zien er heel echt uit! Prima alternatief voor iemand die geen plant levend houdt…

Ha Jolanda, Natuurgetrouw en niet van echt te onderscheiden kunstplanten, dat is waar wij om bekend staan. Dank voor het compliment hiertoe! Inderdaad het alternatief voor iedereen zonder groene vingers ;-) Prettig weekend en graag tot ziens in onze webwinkel of showroom, Jelle van Florafy Kunstplanten (www.florafy.nl)

Helemaal top precies wat ik ervan verwachtte

Hi Jolanda, Bedankt voor de beoordeling, het mooie cijfer en het compliment. Hier doen we het voor! Prettig weekend en graag tot ziens in onze webwinkel of showroom, Merijn van Florafy Kunstplanten (www.florafy.nl)

Uiteindelijk super

Het duurde even voordat hij daadwerkelijk verzonden was, maar ben er super blij mee.

Ha Karin, Het duurde inderdaad even voordat de plant bij ons de 'jungle' heeft verlaten. Nogmaals excuus hiervoor en dank voor de coulance hiertoe! Gelukkig is de plant uiteindelijk aangekomen en is deze helemaal naar wens. Geniet ervan! Prettig weekend alvast toegewenst, Merijn van Florafy Kunstplanten (www.florafy.nl)

Mooie (nep)planten!

Heerlijk dat ze nep zijn, want geen onderhoud! Niemand die natuurlijk de planten water geeft op kantoor, dus nep dingen zijn top. Mooie kwaliteit en ze hangen er goed bij. Aanrader voor op kantoor dus!

Hi Nicky, En zo is het! Onderhoudsvrij, gaan niet dood én hangen er nog steeds naar wens bij over een paar jaar ;-) Geniet ervan en als we nog iets voor jullie kantoor kunnen betekenen wat betreft kunstplanten horen we dat graag! Prettig weekend alvast toegewenst, Merijn van Florafy Kunstplanten (www.florafy.nl)

Blij met mijn plant!

Erg blij met mijn kunstplant Uma, lijkt net echt en staat mooi in mijn huiskamer. Bedankt!

Ha Alexandra, Wat leuk om te horen dat 'onze Uma' er zo mooi bijhangt. Leuk dat je zo positief over ons schrijft, dat waarderen we! Prettig weekend alvast toegewenst, Merijn van Florafy Kunstplanten (www.florafy.nl)

Zeer goede ervaringen

Fijne site Ik ben erg tevreden met de kunstplant. Ziet er goed uit , Ik heb de erwtenplant. Mooie matte kleur groen en net echt! Ook goede service.

Beste P, Hier doen we het natuurlijk voor! Dank voor de complimenten Leuk om te lezen dat de kleur van de kunst erwtenplant goed bevallen is. Graag tot ziens en fijne dinsdag, Merijn van Florafy Kunstplanten (www.florafy.nl)

Komen afspraken niet na

Mooie producten en kwalitatief goed. Past mooi in het kantoor!

Ha Mark, Allereerst dank voor je beoordeling en feedback. Ik reageer er graag persoonlijk op en zoek samen naar een oplossing! Wat vervelend om zo'n beoordeling op onze bedrijfspagina te mogen krijgen, helaas kan dit ook wel eens gebeuren. Maar, we staan natuurlijk wel meteen klaar om dit op te lossen. Het klopt inderdaad dat er iets fout is gegaan vanuit onze kant. Het extraatje vanwege de vertraging is inderdaad niet meegegaan met de tweede bestelling. Excuus hiervoor. Ik wil je dit graag alsnog toesturen uiteraard. Ik heb je ook al enkele keren geprobeerd te bellen en te bereiken per mail, maar ik kan maar geen contact met je krijgen. We willen je graag helpen om dit op te lossen. Hoop via deze weg in contact met je te kunnen komen. Hopelijk tot snel, Merijn van Florafy Kunstplanten (www.florafy.nl)

goede samenwerking

Beste Merijn en Robert, Wij willen jullie bedanken voor de prachtige planten bakken en de fijne samenwerking. Groetjes Cor en Anja Slootweg

Hi Anja, En wij willen jullie heel erg bedanken voor de gastvrijheid, de leuke opdracht en de prettige samenwerking! We hopen dat jullie nog maar lang mogen genieten van de kunstplanten bij de VvE. Als er iets is, dan helpen wij jullie graag! Vriendelijke groet, Merijn en Robert van Florafy Kunstplanten (www.florafy.nl)

Echt supermooi

Erg mooi .niet van echt te onderscheiden.

Beste SB Sylvia Kruidenier, En dat is waar wij voor staan! Onderhoudsvrij groen, wat niet van echt te onderscheiden is. Leuk dit terug te mogen lezen, bedankt voor de mooie beoordeling. Een heel prettige dag toegewenst, Merijn van Florafy Kunstplanten (www.florafy.nl)

Echt supermooi

Erg mooi .niet van echt te onderscheiden.

Uitstekende service en top kwaliteit kunstbloemen

Uitermate goed geholpen door de jongens van Florafy met een passend advies. De service was fantastisch en de kunstbloemen zijn ontzettend realistisch! Een aanrader voor iedereen die opzoek is naar kunstplanten.

Hi Seth, Dank voor de mooie beoordeling! Fijne dinsdag, Robert van Florafy Kunstplanten (www.florafy.nl)

Heb super goede service gehad, snelle levering en super kwaliteit!

Hi Desley, Wat een complimenten, hier zijn we allemaal heel erg blij mee. Fijn dat alles goed verlopen is, van service, levering tot aan de kwaliteit. Daar doen we het voor. Prettige dinsdag toegewenst en graag tot ziens, Seth van Florafy Kunstplanten (www.florafy.nl)

Heel prettige, eerlijke en klantvriendelijke benadering en service.

Heel goed geholpen door Merijn, eerst telefonisch en daarna in de showroom. Samen een boeket samengesteld omdat ik een iets kleiner bedrag te besteden had dan de boeketten die op de site stonden. Nu heel blij met een mooi hortensiaboeket met nog wat eucalyptus en groot groen blad. Mijn collega zal er heel blij mee zijn!

Ha Nancy, Ik blijf het bijzonder leuk vinden om dit soort beoordelingen terug te mogen lezen, dat is waar ik het natuurlijk allemaal voor doe! Dank voor het prettige en aangename bezoek. Graag weer tot ziens. Prettige dinsdag toegewenst! Merijn van Florafy Kunstplanten (www.florafy.nl)

Mooie bloemen en top service!

Ik heb bij Florafy een boeket besteld en nog een plant en ben heel erg tevreden met de kwaliteit. Ziet er heel goed uit en na een paar maanden ziet het er nog steeds goed uit. Boeket is niet van echt te onderscheiden. Als extra service kwamen ze het zelfs persoonlijk brengen! Ze waren in de buurt :-) Absoluut een aanrader om hier je kunstplanten of bloemen te kopen!

Hi Viv, Rotterdam is een thuiswedstrijd voor ons. Wel zo leuk om het persoonlijk bij je langs te komen brengen. Leuk om je enthousiasme in deze beoordeling terug te mogen lezen. Dat je nog maar lang mag genieten van het kunstboeket en de kunstplant! Wie weet binnenkort tot ziens. Prettige dinsdag toegewenst! Merijn van Florafy Kunstplanten (www.florafy.nl)

Zeer mooie en kwalitatieve kunstplanten !!!

Vanaf de 1e ontmoeting in de winkel tot aan de aflevering een zeer vriendelijk en goede service. Planten zien er levensecht uit en onderhoudsvriendelijk. Een absolute aanrader !!! Gr. Ron & Shelley de Graaf

Ha Ron en Shelley, Het is intussen alweer even een tijdje geleden dat jullie op bezoek zijn geweest, maar we willen jullie nogmaals bedanken voor jullie komst. Leuk dat we jullie hebben mogen helpen! We zijn blij dat de kunstplanten zo goed bevallen, hopelijk staan ze er nog zo mooi bij. Graag tot ziens en als er nog iets is wat we kunnen doen, dan horen we dit natuurlijk erg graag. Prettige dinsdag toegewenst! Merijn van Florafy Kunstplanten (www.florafy.nl)

Erg mooie kunstplanten

Hele mooie ga zeker meer bestellen

Ha Ant, Dank voor het compliment en de prachtige beoordeling. Wij zien de vervolgbestellingen graag tegemoet, deze zullen zonder meer net zo mooi zijn als de andere kunstplanten. Beloofd ;-) Prettige dinsdag toegewenst! Merijn van Florafy Kunstplanten (www.florafy.nl)

Warm welkom

We werden zelfs al buiten verwelkomd

Ha Kitty, Het was een genoegen om jullie bij ons op bezoek te mogen hebben. Dank voor de komst en geniet van de kunstbloemen! Graag tot ziens bij ons in de showroom, dan zullen we jullie wederom buiten al verwelkomen en zetten we de koffie weer klaar. Prettige dinsdag toegewenst! Merijn van Florafy Kunstplanten (www.florafy.nl)

Snel antwoord op vragen... alles goed zelfs naar Belgie!

Snel antwoord op vraag over beschikbaarheid en betaalwijze. snelle levering zelfs naar belgi. Dank Florafy!

Beste van der Horst, Ook naar België sturen wij dagelijks kunstplanten op! En vragen? Daar staan we natuurlijk altijd klaar voor, we zijn er om te helpen. Fijn dat alles goed gegaan is en we zo'n mooie beoordeling van je hebben mogen ontvangen! Prettige dinsdag toegewenst! Merijn van Florafy Kunstplanten (www.florafy.nl)

Absolute aanrader! Fijne mannen met mooie planten.

We zijn geweldig geholpen en geadviseerd. De mannen nemen de tijd voor je en een kopje koffie staat ook klaar. De service houdt niet op als je een plant gekocht hebt. Ze komen de plant bezorgen en maken de plant en pot helemaal voor je in orde. Bedankt!

Ha Monique, Wat ontzettend leuk om dit te mogen lezen. We doen echt ons best om net dat beetje ene extra service te kunnen verlenen. Om dit dan zo terug te zien komen in zo'n prachtige beoordeling laat ons groene hart sneller kloppen! Dank nogmaals Monique voor deze mooie beoordeling, we zijn blij met jullie als klant. Jullie zijn altijd welkom bij ons, ook voor een kop koffie als jullie in de buurt zijn. Prettig weekend alvast toegewenst! Merijn van Florafy Kunstplanten (www.florafy.nl)

We zijn hier heel goed ontvangen, mooie keuze in planten. Een goed advies en uitleg gekregen en zeer enthousiast te woord gestaan.

Hoi Ella, Leuk dat jullie langs zijn geweest, altijd welkom. We zijn blij dat we jullie hebben kunnen helpen en samen mooie kunstplanten hebben mogen uitzoeken. Geniet ervan! Nogmaals dank voor jullie komst en ontzettend bedankt voor de mooie beoordeling. Alvast prettig weekend toegewenst, Merijn van Florafy Kunstplanten (www.florafy.nl)

Over Florafy

Florafy is dé specialist op het gebied van kunstplanten. Wij zijn de online winkel voor ieder soort kunstplant. Voor zowel in de woonkamer als op kantoor. Ons assortiment varieert van kunstbomen, tot aan moswanden of projectbeplanting op maat. Buiten de standaard beplanting leveren wij ook zeer grote kunstplanten tot wel een paar meter hoog. Wij helpen je altijd met het maken van de juiste keuze. Je kunt ons altijd bereiken op de manier die jou uitkomt. Bel ons per telefoon, stuur ons simpelweg een berichtje of mail gerust. Geen tijd om de planten zelf in huis of op kantoor te plaatsen? Geen probleem! Wij kunnen de gewenste planten zowel thuis als op kantoor in de pot plaatsen. Kwaliteit en exclusiviteit onderscheidt ons. Dit is duidelijk terug te zien in onze beoordelingen. #florafy #kunstplanten #webshop #www.florafy.nl