Fantastische klantenservice!

Ik had een hele mooi jas besteld van bijna 500 euro maar bleek bij aankomst dat de rits kapot was. Ik kon de jas daardoor niet passen. De klantenservice heeft dit heel goed opgelost door mij zo snel mogelijk een nieuwe jas op te sturen. Ik hoefde de jas met defecte rits pas terug te sturen nadat ik de nieuwe jas had ontvangen en heb kunnen passen. Als klap op de vuurpijl gaven ze mij ook nog korting vanwege deze vervelende situatie. Echt keurig opgelost!

Prachtig product!

Bestellen gaat makkelijk. Tevens snelle levering. Bestelde product voldoet helemaal aan verwachting.

Geweldige service

Snelle levering en super vriendelijke support!

Snelle levering, snelle service

Ik heb nu een aantal bestellingen gedaan. Ook eea terug gestuurd omdat de verkeerde maat besteld was. Gratis terug sturen en vervolgens snel m'n geld terug. Goede snelle service

Heel mooi product en snelle levering!

Heel mooi product en snelle levering!

Dag erop bestelling al ontvangen .

Top !

Bestelling: keurig verpakt, en de volgende dag al binnen.

Ik ben er helemaal blij mee.

Maatvoering

Maatvoeringstabel / wijzer zeer matig Over het algemeen zeer korte uitvoeringen vande tops, wel prima kwaliteit / model. Mouwen lengte OK dan is de lengte van het shirt zelf veel te kort etc Verbetering van de maatwijzer lijkt mij zeer aan te bevelen Draag over het algemeen CP Company en dit is duidelijk beter qua maatvoering ( geworden )

Prima kwaliteit

Prima kwaliteit

Slecht want pakje nog niet ontvangen na 5 dagen

Na 5 dagen nog steeds mijn pakje nog niet ontvangen. De leveringstijd aangegeven op de website klopt niet.

Beste Olivier, Wat vervelend dat uw order nog steeds niet is geleverd. Dit is niet de levertijd die u mag verwachten. De order is geplaatst op zaterdagavond en zou dan normaal gesproken op dinsdag geleverd worden. Aangezien wij enkel op werkdagen de volgende dag kunnen leveren. Wij hebben na overleg met u contact opgenomen met ons warehouse en Bpost. Wij houden u op de hoogte en mocht het pakket niet deze dagen geleverd worden, zoeken we naar een andere oplossing. Met vriendelijke groet, Team Gentiluomo

Snelle levering prima verpakt

super

goed en snel.

Goede service en zeer klantvriendelijk

Goede snelle service en producten zijn zeer zorgvuldig verpakt.

Ziet het zelfde uit als op de site

Snelle terugkoppeling op vraag

Zie boven

Prachtige polo Goede service

Genti with care

Een mooie trui, mooi verpakt in luxury vloeipapier. Normaliter zit er een kaartje bij, daar het denk ik uit het magazijn rechtstreeks kwam( dacht uit oosten van het land) dat dan wel gemist. Maar niettemin zeer Genti waardevol wederom in de garderobekast.

Perfecte service!

Na het bestellen van de verkeerde maat, ben ik zeer vriendelijk geholpen om het artikel terug te sturen. Naast dat de kwaliteit van het product bijzonder goed is, is de service die het bedrijf verleend ook ontzettend goed.

Beste Gerdien, Hartelijk dank voor deze mooie review. Wordt zeer gewaardeerd. Met vriendelijke groet, Robin de Laat

teleurstellend

Ik heb een ander overhemd ontvangen dan getoond werd op de afbeelding.

Top product & service

Jarenlang een echte fan van van het merk de service en prijs kwaliteit verhouding!

Ik heb net mijn eerste bestelling gedaan. Binnen 2 dagen had ik het in huis. Dus niet de volgende dag, maar voor mij snel genoeg. Enige is dat als je een bestelling niet afmaakt, dat deze wel opgeslagen wordt zonder dat je dat kunt zien (omdat je uitgelogd wordt). Ik had opeens alles dubbel in mijn winkelmandje staan. Verder top!

levering komt overeen met de verwachting

Net even moeilijk geweest vr mijn betaling uit te voeren , na 6 x proberen lukte het me , verder snelle bediening na 2 dagen stond het aan mijn deur , dank u en een schitterend merk , mooie modellen

Echt heel erg goed.

De trui die ik heb besteld voor mijn partner is van prachtige kwaliteit. Heel blij mee. Ook heel blij met de service van Gentiluomo. Ik had een foutief huisnummer opgegeven waardoor het pakketje retour is gegaan. Ik realiseerde mij pas achteraf de fout en heb hierover mail gestuurd waarop Gentiluomo zonder extra kosten het pakketje opnieuw heeft verstuurd.

Perfect,volgens mijn klanten verwachting..!!

Zie boven. En... Ben een zeikerd op het gebied van stoffen en materialen. Fan van Italiaanse stijl en uitvoering,vandaar mijn voorkeur voor bijv.het merk PalZeleri. EN Gentiluomo..!!

Over Gentiluomo

Gentiluomo | Pure Premium Fashion