Mooie producten maar voorraad soms nogal beperkt

Mooie producten en prima service maar voorraden soms nogal beperkt

Leveren volgens afspraak

Top bedrijf

Mooie kwaliteit voor dito prijs!

Mooie shirts en een perfecte pasvorm. Blij mee, en en een cadeautje om uit te pakken!

Vlotte levering, mooi verpakt, topkwaliteit Pull

Snel geleverd, netjes verpakt en mooie spullen

Snel geleverd, netjes verpakt en mooie spullen.

Top. Fijn merk en snelle levering

Bestelling snel afgehandeld en ondanks het feit dat een van de twee artikelen niet leverbaar alles supersnel afgehandeld

Had vest en broek gekocht. Vest top snel geleverd vest was 199.- dag later in de sale. Kreeg dezelfde dag nog een correctie retour. Gestort kwaliteit broek was top. Alleen ben 2 meter en was helaas veel te kort. Hopelijk gaan jullie ook lengte maten. Produceren. Want. Bovenlijf stukken zitten altijd als gegoten.

Prima service; snelle respons op vraag

Zie bovenstaande

Mooie kwaliteit fijne kleding

Bekend van eerdere aankopen. Kadootjes komen goed aan.

Niet goed

De hemden van Gentiluomo staan bekend om hun 2 knoopjes boven aan het hemd. Bij de aankoop van dit licht blauw hemd ontbrak dat, hoezo?

Mooi product

Mooi product voor een nette prijs.

Super kwaliteit en service

Top bedrijf

Onderwaardering winkelpunten

Ik koop al jaren Gentiluomo in mijn vertrouwde winkel. Helaas kreeg ik de boodschap dat er niet geleverd werd. Groot was de verwondering dat online alles wel beschikbaar was. Jammer… ik zoek een ander merk.

perfect!

mooie en degelijke kledij - perfecte service

Goede indruk gemaakt

Jammer dat trui niet paste en kleur viel tegen. Dus teruggestuurd. Maar kwaliteit uitstekend. Kom zeker terug

Mooie overhemden maar helaas mouwen te lang. Wie heeft zulke lange armen?

Prima model en materiaal

Goed en snel

Goede kwaliteit overhemden. Snelle levering.

zeer goed

kwaliteit

Zoals het hoort

Zoals het hoort

zeer goede kwaliteit voor de saleprijs, mooi ingepakt, snelle bezorging

Heerlijk overhemd

Elastisch overhemd past bij alles en kan ik naar werk en als privé.

retour procedure duurt te lang

Ik ben tevreden over de snelle levering van de schoenen. Ze waren helaas te klein. Dus heb ik ze maandag 15 augustus terug gestuurd en zag dat ze op dinsdag 16 augustus daar gearriveerd waren maar tot op heden geen mail ontvangen.

Zeer snelle levering, prachtig product, goed, mooi verpakt. De eerste keer bestelde ik te klein, makkelijk retour en geheel voorbereid. Direct heb ik alles opnieuw besteld, al met al 6 dagen sinds de eerste bestelling en de producten in de goede maat in huis. Dit is buitengewoon snel! Zeer tevreden!

Geen opmerkingen

Over Gentiluomo