Makkelijk en snel besteld

ik vind dit bedrijf super

geen klachten, altijd correct en mooie spulen

Redelijk, super producten, snelle levering maar retournering was drama.

De producten zijn relatief duur. Vind het zeker waar voor mijn geld maar ten aanzien van mijn retouren ervaar ik daardoor toch veel stress. Allereerst was retournering onduidelijk met twijfel over retourlabel. Bleek ook niet te werken waardoor ik verzendkosten ca. 7.50 diende te betalen. Ik heb sedertdien niets vernomen, geen ontvangstbevestiging niets, dus vooralsnog in onzekere afwachting.

Hoi Hans, Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over het retourproces. Wij gaan intern nakijken hoe we dit retourproces duidelijker kunnen maken. Het is zeker niet de bedoeling dat je hier stress door ervaart. Daarnaast hoort het retourlabel ook naar behoren te werken. Ik zie dat je de retourbetaling hebt ontvangen, Wij maken het bedrag van 7,50 extra naar je over ter compensatie van de verzendkosten. Met vriendelijke groet, Team Gentiluomo

vlugge en correcte levering

Het product was degelijk verpakt en kwam dus in goede orde terecht. De kwaliteit ziet er correct uit

Kleding is stylish, geweldig van kwaliteit en afwerking

Goede site, netjes verpakt verzonden maar vooral mooie kleding

Gewoon Super!

Toffe kleding en een tof bedrijf.

mijn ervaring is steeds zeer goed.

Verzending verzorgd ingepakt! Terugsturen geen probleem! Steeds tevreden van de mooie kwaliteit van de kledingstukken. Aanrader voor wie van mooie kwaliteit en afwerking houdt !

Heb al diverse dingen besteld en ben zeer tevreden!

mooie kleding

mooie kleding .snel geleverd

Artikel bleek ondanks gebruik maattabel aan de krappe kant.

Heb product retour gezonden en om een grotere maat (L) gevraagd. Hoop dat mijn vraag beantwoord wordt. Product zag er verder namelijk prima uit!

Mooie parka, keurige levering

De jas voldoet (wederom) aan de verwachting. Goede kwaliteit, mooie afwerking. Het kost een paar centen, maar dan héb je ook wat. Keurige levering op kledinghanger in platte doos.

goed en optijd ontvangen

Top!!

Mooie kwaliteit en snelle levering!!

Ok

Het vest is mooi. Helaas liet het luster om het vest op te hangen al tijdens het verwijderen van het label al los. Dit verwacht je niet van een product in deze prijsklasse. Het materiaal is prachtig en de pasvorm ook zoals ik gewend ben van dit merk.

Hoi Bas, Wat jammer dat het label al direct los laat. Deze labels worden met opzet met 2 kleine stiksels vastgezet, zodat ze niet zichtbaar zijn aan de achterkant van de trui. Ik snap dat je het vervelend ervaart dat dit direct los laat. We gaan contact met je opnemen om dit netjes met je op te lossen. Met vriendelijke groet, Robin Team Gentiluomo

Uitstekend!

Goed en snel geholpen.

Snelle en goede service

Snelle en goede service

Elke keer weer een premium ervaring, top!

Goede en snelle service!

Uitstekende ervaring!

Helemaal goed

En tevreden

Fijne kleding

Tijdloos en toch modern.

Geweldige qualiteit!

Na het bestellen en betalen via de website van Gentiluomo kreeg ik pas 2 of 3 dagen later een mail ter bevestiging, wat me even deed vrezen met fraude te maken te hebben…

Ik ben zeer tevreden over Gentiluomo en zeer goede kwaliteit van de producten.

Alles is nauwkeurig en met zorg verstuurd. Bij problemen, onmiddellijk reactie. Prima !

Duidelijke en overzichtelijke website

Mooie kwaliteit