snel en keurig

snel en keurig

Goed verpakt

Goede ervaring

Ik vind het jammer dater nergens een prijs op staat Anders had ik waarschijnlijk meer gekocht

Bijna 100% tevreden

Mooie kleding, goede kwaliteit, zeer snelle levering. Maar: daar is de prijs ook naar en dat is de ontbrekende ster qua rating.

Super mooi shirt, goede afhandeling en keurige levering

Ik had al een shirt van dit merk, gekocht in een winkel en wilde er gewoon nog één; zo mooi vind ik ze. De kwaliteit is superb. De ontvangst was ook een feestje: snel geleverd, werd goed geïnformeerd over de leverstatus en dan krijg je een mooie doos met daarin jouw shirt!

Snelle levering en prachtige kleding

Eerste keer dat ik kleding bestelde. Ben zeer tevreden Mooie kwaliteit

Goede kwaliteit

Pasvorm is uitstekend, aanrader voot mensen die aan fitnes doen

Top serbice

Top service en goede kwaliteit kleding!

Alles super.

Alle kleren die ik bestel zijn altijd van goede kwaliteit en alles wordt snel geleverd . Alleen mijn laatste bestelling was alles te groot voor mij, daarom heb ik deze terug gestuurd. Maar ik bestel alles nog een keer maar dan een maatje kleiner.

Besteld item ontbrak in de levering.

Een van de bestelde items bleek niet meer beschikbaar te zijn in mijn maat en ontbrak dus in de levering terwijl deze wel is aangerekend. Men kon geen alternatief aanbieden en de communicatie voor de verdere afhandeling verloopt heel traag en moeilijk.

Comfi polo

Perf pasvorm & kwaliteit

Goede kwaliteit afspraken zijn nagekomen

Prima kwaliteit

Prima kwaliteit/pasvorm

Dit is gewoon mijn merk!

Genti is geweldig! Kwalitatief goed, mooie kleding die heerlijk zit.

Neerlands Best!

Goede prijs kwaliteit verhouding!

nieuwe ontdekking voor mij , en op eerste zicht goed gekeurd .

Zachte stof mooie kleding , wel best maatje groter nemen .

snelle en goede bestelling.

makkelijk en goed

makkelijke bestelling doen; snelle levering mooi verpakt

Altijd Top!!!

Altijd top kwaliteit. Een feestje om binnen te krijgen van de postbode. Enige merk wat ik draag. Raad het ook regelmatig anderen aan.

Top zeer mooie kleren gewoon perfect

Geweldige kleding en service!

Zowel de kleding als de klantenservice zeer tevreden over.

Absolute wonderful experience!

Nice products with good fit and excellent fabrics. Delivery was prompt and prices reasonable. Would recommend to others.

Nette service

Zoals gewend zeer nette service en goede kwaliteit kleding. Vaste webshop voor mij!

wederom goede aftersales

Zeer snelle respons met een duidelijk antwoord. Er wordt actief meegedacht om de uitdaging aan te gaan.

Over Genti

GENTI | TRUE STRAIGHT IN YOUR FACE