Keurig op tijd!

Volgende dag was al geleverd.

Top service Top producten

Snelle levering alles op voorraad

Prima producten snelle verzending

Producten zijn precies zoals omschreven. Netjes qua prijs en snel verzonden

Bullet ziet kwalitatief goed uit. Heb bij de dop aan de onderkant wel een rubber ringetje geplaatst, volgens mij hoort daar ook eentje. Morgen gaan we hem testen op het festival (:

Leuke spullen voor een goede prijs en snel geleverd

Goede website, snelle levering

Goede website, snelle levering

Wtf!!!! Zo’n snelle verzending naar VL?!!!

Dag na bestelling geleverd én kadootje extra! Topperkes!!!

Heerlijk

Heerlijk om te genieten, sterke aanrader.

Zeer snelle levering.

Vandaag besteld, morgen geleverd. Zeer uitgebreid assortiment.

Nog niet geleverd, dus raar om review te vragen...

Duurt wel erg lang voordat er uitgeleverd wordt...

Beste Robert, Bedankt voor uw feedback. Uw pakket is door ons op de 14e verzonden. PostNL hanteert een levertijd van 1 tot 4 werkdagen en levert niet op zondag en maandag. Hierdoor verwachten wij dat uw pakketje zeer binnenkort bij u wordt afgeleverd. Het spijt ons dat u een reviewverzoek heeft ontvangen voordat uw pakket is bezorgd. Dit is een gevolg van een timingissue in ons systeem en we werken eraan om dit te verbeteren. Onze excuses voor het ongemak en dank u voor uw geduld. Met vriendelijke groet, Diana, Team Wapshop

Gewoon prima.

Buisjes besteld om spullen in op te bergen. Inclusief gekleurde dopjes. Orginele dopjes passen niet heel goed. Maar daar heb je dus die andere voor.

Gewoon goed

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Duidelijke informatievoorziening en verzending.

Wel oke,

Met de service is niks mis. Pakketje werd snel verstuurd en was goed ingepakt. Alleen valt het doseerdoosje een beetje tegen.

slecht

onze bestelling is maar deels aangekomen

Beste Lieke, Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat uw bestelling niet compleet is. Wij willen dit graag zo snel mogelijk voor u oplossen. Neemt u alstublieft contact met ons op via [email protected], zodat we u verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Diana, Team Wapshop

Best ever

Lekker snuiven met buisie en spiegel

Doet het goed

Werkt prima

Beste Ronald, Dank u voor uw review. Het spijt ons te horen dat uw bestelling niet goed werkt. Kunt u ons meer details geven over wat er precies niet goed werkt? We willen graag samen met u naar een oplossing zoeken. U kunt contact met ons opnemen via [email protected]. We horen graag van u, zodat we dit snel kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Diana, Team Wapshop

Legend

Goede klantenservice netjes bezorgt

Niet geleverde producten

Zaterdag bestelt, het is nu dinsdag, nog niets ontvangen

Beste Bianca, Ik zie dat u op zaterdagavond besteld heeft, om 20:11u om precies te zijn. Bestellingen die op zaterdag na 12.00u worden geplaatst worden niet eerder dan de eerst volgende maandag verstuurd. Dit is dan dus ook gister, maandag 3 juni, gebeurt. U kunt onze verzend informatie terugvinden op meerder pagina's op onze webshop. Onder andere op deze: https://wapshop.nl/pages/verzenden-retourneren Uw bestelling is onderweg en zal 1 dezer dagen bij u in de bus liggen. Bij vragen kunt u ons altijd bellen of mailen. 0647120057 Met vriendelijke groet Saskia Team Wapshop ----------------------------------------------------------------- Levertijden: Besteld voor 17.00u, maandag t/m vrijdag, is dezelfde dag verstuurd en op zaterdagochtend voor 12.00u besteld is dezelfde dag verstuurd. Vanaf Zaterdagmiddag 12.00u. en op zondag versturen wij geen bestellingen, aangezien deze die dag niet meer door PostNL worden verwerkt. Over het algemeen is de levertijd 1 tot 4 werkdagen (indien alle artikelen voorradig zijn). Het kan voorkomen dat PostNL er om één of andere reden langer over doet, maar dat komt zelden voor, met uitzondering van de feestdagen! Naar België duurt het leveren meestal 2 tot 6 werkdagen. Pakketten worden doorgaans afgeleverd door BPost. De bezorgdagen van PostNL zijn van dinsdag t/m zaterdag. Op maandag en zondag levert PostNL géén post. Van half november t/m half januari kunt u rekening houden met langere levertijden i.v.m. de feestdagen drukte bij PostNL. Het komt bijna nooit voor dat we iets niet op voorraad hebben. Wij streven er namelijk naar om een snelle levertijd te kunnen garanderen en houden alles in een grote eigen voorraad aan. In het geval dat een bestelling één of meerdere artikelen omvat die niet voorradig zijn, heeft de bestelling een levertijd van 2-8 werkdagen. We stellen u hier z.s.m. van op de hoogte! Bovengenoemde levertijden gelden als indicatie en niet als absolute termijn, in bepaalde gevallen kan hiervan worden afgeweken. Wapshop.nl is niet aansprakelijk voor schade als gevolg van overschrijding van levertijden. Uiteraard gelden de levertijden vanaf het moment dat uw betaling binnen is (zie ook betalingen).

Prima en snelle service

Buisjes voor joints besteld. Ziet er prima uit.

Snelle bestelling

Snelle levering , en zeer correct

het is altijd top

ik heb altijd me pakketje optijd. nooit problemen gehad.

Prima spullen voor een goede prijs

De juiste spullen voor een goede prijs, precies wat je nodig hebt. De webshop mag soms wel iets gebruiksvriendelijker.

Heel tevreden

Netjes snel en discreet geleverd.

Industrieweg Oost 5A1

6662 NE Elst

06 47120057

Over Wapshop.nl

Het idee voor Wapshop.nl is ooit ontstaan tijdens een van de gelijknamige wapfeesten. Tijdens deze feesten werd (en nog steeds) er veel gebruik gemaakt van allerlei soorten producten. Zo kwamen we op het lumineuze idee om een webshop op te starten, specifiek gericht op het hele “Wap” gebeuren én waar er naast de verkoop van smartproducten ook ruimte is voor informatie over het gebruik en de effecten van deze producten. Inmiddels is Wapshop.nl uitgegroeid tot een van de grootste online smartshops van de Benelux met meer dan 2000 producten in het assortiment en met een bulk van informatie over deze producten. En het mooiste van alles is dat de Wapshop (bijna) altijd elk product op voorraad heeft en heel snel kan leveren. Welkom bij de gekste webwinkel van België en Nederland !