Altijd goed

Snel en gemakkelijk

Heel gemakkelijk en eenvoudig om te bestellen en snelle levering

professioneel

mooi anoniem ingepakt

Goed product...als omschreven...correct geleverd

Duidelijk antwoord

Duidelijk antwoord op een vraag

Goedemorgen, Dit is inderdaad volkomen waardeloos. Wij zijn het volledig met u eens. Wij hadden het ook heel graag anders gezien en als het aan ons lag hadden wij deze betaalmethode dan ook allang toegevoegd. U wilt niet weten hoeveel mailtjes en belletjes wij hierover gevoerd hebben maar helaas biedt Mastercard (en Visa) ons deze optie niet aan. De reden: vanwege het soort producten die wij verkopen. Ook al zijn al onze producten volkomen legaal in Nederland, Mastergard is een Amerikaans bedrijf dus die regels gelden. Belachelijk! De onvoldoende die u ons geeft vinden wij dan ook erg jammer, we kunnen er kort gezegd niks aan doen. We hopen dat u nog eens over uw beoordeling (naar ons toe) wilt nadenken en wellicht wilt aanpassen? Bij vragen mag u ons ook altijd bellen; 0647120057 M.v.g. Saskia, Team wapshop

Snel, goed, kwaliteit

Snelle verzending, goede kwaliteit, fijne producten

bullit besteld maar contact over terug sturenn lukt niet

De Bullit die ik heb besteld is onbruikbaar ...een magneetje die de boel afsluit is zeer zwak. ik heb een mail gestuurd hoe het terug te sturen maar tot op hede geen reactie. meerdere verzoeken tot geoordelen wapshop krijg ik wel binnen ....dus bij deze!

Beste Misha, Ik kan nergens een mail van u terugvinden? Ook geen belletje? Zou u de mail nog een keer willen sturen, maar dan naar info@goodmoodshops.com. Dan zullen we dit gelijk oppakken, wat we normaal gesproken ook altijd doen. We lossen het namelijk graag op! Excuses voor het ongemak. M.v.g. Saskia, team Wapshop

Blijf zo doorgaan!!

Erg goed

Yes

Betrouwbaar en snel

Ik bestel al een paar jaar regelmatig bij wapshop.nl en dat bevalt mij goed. Producten zijn altijd snel verzonden. De klantenservice is top, super vriendelijke en behulpzame medewerkers!

Top geregeld!

Zeer blij met product. Snel binnen gekregen.

oke

snelle verzending -lage prijzen -goed verpakt ,kortom top!

Gewoon goed.

Fijn, snel en betrouwbaar.

Pijp veel te nauw. Geen trek.

Klootn

Snelle verzending en handige producten

Ik koop hier capsules voor medicatie voor mijn hond. Ruime keuze, duidelijke omschrijving wb maatvoering. Natuurlijk ook even rondgekeken op de site… wist niet dat t allemaal bestond! Leuke site. Ik heb al reclame gemaakt.

Ze leveren snel en goede kwaliteit

Super snel goede service, zal zeker vaker iets bestellen via jullie.

Goede service en goede producten

Ik heb goede ervaringen met de Wapshop. Meermaals iets besteld en tevens goede service.

Foutje in adres is goed opgelost

Toevoeging van het huisnummer ontbrak waardoor het pakketje automatisch retour ging, dit is netjes opgelost door Wapshop en wordt opnieuw verstuurd!

Super geregeld

Top Produkt

cadautje

voor een kerst cadeautje een roll box medium gekocht. was er snel en zoals beschreven.

Nette en Snelle afhandeling

Nadat door de drukke dagen mijn pakketje nog niet was binnengekomen, heb ik een bericht op de site achter gelaten. 1 dag later netjes een belletje ontvangen, en pakketje inmiddels ook bezorgd.

Gewoon top!!!

Makkelijk iets te bestellen op de website, levering erg snel, kom hier zeker terug.

Erg goede omschrijving van de producten die wapshop levert. No surprises, WYSIWYG! ohja, en discreet

Over Wapshop.nl

Het idee voor Wapshop.nl is ooit ontstaan tijdens een van de gelijknamige wapfeesten. Tijdens deze feesten werd (en nog steeds) er veel gebruik gemaakt van allerlei soorten producten. Zo kwamen we op het lumineuze idee om een webshop op te starten, specifiek gericht op het hele “Wap” gebeuren én waar er naast de verkoop van smartproducten ook ruimte is voor informatie over het gebruik en de effecten van deze producten. Inmiddels is Wapshop.nl uitgegroeid tot een van de grootste online smartshops van de Benelux met meer dan 2000 producten in het assortiment en met een bulk van informatie over deze producten. En het mooiste van alles is dat de Wapshop (bijna) altijd elk product op voorraad heeft en heel snel kan leveren. Welkom bij de gekste webwinkel van België en Nederland !