Snelle bestelling

Snelle levering , en zeer correct

het is altijd top

ik heb altijd me pakketje optijd. nooit problemen gehad.

Prima spullen voor een goede prijs

De juiste spullen voor een goede prijs, precies wat je nodig hebt. De webshop mag soms wel iets gebruiksvriendelijker.

Heel tevreden

Netjes snel en discreet geleverd.

Beetje laat

Product is goed, maar duurt echt een week voordat je wat hebt.

Beste Reinier, Hartelijk dank voor uw review. We willen u graag laten weten dat we uw bestelling dezelfde dag hebben verzonden. Helaas heeft PostNL een normale verzendtijd van 1 tot 4 werkdagen, waarbij zon- en feestdagen niet als werkdagen worden beschouwd. Dit kan helaas soms tot vertragingen leiden. Onze excuses voor het ongemak. We waarderen uw begrip en doen ons best om onze levertijden zo nauwkeurig mogelijk te communiceren. Met vriendelijke groet, Diana, Team Wapshop

Bestelling geplaatst en binnen 2 dagen in huis. Tevens een klein kado ontvangen. Ga hier vaker bestellen.

Fijne shop

Fijne shop. Bestelling was de volgende dag al in huis.

Goed product

goede shop en betrouwbaar

Tweede keer spullen besteld, goede service zijn het aan de zaak gaan ophalen perfect

Aanrader

Snelle levering, duidelijk en overzichtelijk contact, goed kwaliteit. Oftewel een aanrader!

Supersnel geleverd!

Goede service en kwaliteit

Altijd goede en snelle service

Letters

Allemaal letters, geen menselijkheid meer aan

Geachte Herman, Het is ons doel om ervoor te zorgen dat al onze klanten een service ervaren die zowel persoonlijk als bevredigend is. Uw feedback is essentieel voor ons om te begrijpen waar verbeteringen nodig zijn. Om u beter van dienst te kunnen zijn, zouden we graag meer details ontvangen over uw ervaringen. Specifieke voorbeelden van hoe u onze service als onpersoonlijk heeft ervaren, kunnen ons helpen om onze processen te herzien en te verbeteren. We zijn toegewijd aan het bieden van een service die niet alleen voldoet aan, maar ook de verwachtingen van onze klanten overtreft. Uw tevredenheid is onze prioriteit en we hopen dat u ons de kans geeft om onze toewijding aan uitmuntende klantenservice te bewijzen. U kunt ons bereiken per e-mail of telefonische op 0647120057 Met vriendelijke groeten, Diana, Team Wapshop

Snelle discrete levering

Snel geleverd, netjes verpakt, goede prijs.

Snelle levering en top dat veel via de brievenbus kan. Hoef je er niet voor thuis te blijven.. Site is ook erg overzichtelijk! En genoeg producten... ^-^

ze leveren snel

Super geregeld

Snelle reactie en levering

Goede ervaring gehad, mijn bestelling werd de volgende dag geleverd. Ik had met het afrekenen ophalen niet naar verzenden aangepast. Er werd snel gereageerd op mijn mail. Fijne webshop.

snel geleverd

niet gedacht zo snel

Redelijk gemakkelijke shop

Twee dingen besteld en dat ging niet moeilijk.

Goed en heel vriendelijk

Goede producten, snelle levering en altijd supervriendelijke klantenservice.

Gevonden wat ik nodig had

Materialen van goede kwaliteit

Zeer vlotte levering

Super, goed geïnformeerd goed geholpen snel geleverd

Super, goed geïnformeerd goed geholpen snel geleverd 1 artikel was uitverkocht kreeg gelijk een goed alternatief en n gratis verrassing opgestuurd. Heel tevreden

Bedrijfsgegevens

Industrieweg Oost 5A1

6662 NE Elst

06 47120057

[email protected]

Over Wapshop.nl

Het idee voor Wapshop.nl is ooit ontstaan tijdens een van de gelijknamige wapfeesten. Tijdens deze feesten werd (en nog steeds) er veel gebruik gemaakt van allerlei soorten producten. Zo kwamen we op het lumineuze idee om een webshop op te starten, specifiek gericht op het hele “Wap” gebeuren én waar er naast de verkoop van smartproducten ook ruimte is voor informatie over het gebruik en de effecten van deze producten. Inmiddels is Wapshop.nl uitgegroeid tot een van de grootste online smartshops van de Benelux met meer dan 2000 producten in het assortiment en met een bulk van informatie over deze producten. En het mooiste van alles is dat de Wapshop (bijna) altijd elk product op voorraad heeft en heel snel kan leveren. Welkom bij de gekste webwinkel van België en Nederland !

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.