Goede klantenservice

Er was iets fout gegaan ze belde me gelijk op om het op te lossen toen is het netjes afgehandeld heel vriendelijk personeel erg tevreden

Adequate probleemoplossers!

Mijn bestelling werd niet bezorgd en na contact op te hebben genomen (via de App) is er door de Wapshop direct gereageerd en is mijn bestelling kosteloos opnieuw toegezonden. Top Service!

Beste Marc, Volgens PostNL was het kwijtgeraakt, vandaar dat we het opnieuw verzonden hebben. Bedankt voor uw bericht :) M.v.g. Saskia Team Wapshop

Wederom goede service en snelle levering!

Duidelijke info, goede terugkoppeling op vragen en snelle levering!

Goede snelle service

Goeie site veel keus snelle levering en goeie prijs

Altijd goed

Topi

Snel geleverd zondags besteld dinsdag in huis

Makkelijk besteld

De website kan wat overzichtelijker maar de bestelling is vlot gedaan en de levering snel in huis. Assortiment is top!

Dominique J.

Handige site. Goeie klantenservice.

Fijne shop. Leuke prijzen.

Erg behulpzaam en super vriendelijk.

Uitstekende shop

Prima producten en altijd korting

Snel en super goed verpakt

Alleen de Kamagra capsules zijn rommel niet aangeraden echt niet.. Verder een top online winkel

Nog niets.ontvangen

Beste Olivier, We hebben inmiddels al contact met u gehad. De bestelling was helaas kwijtgeraakt bij PostNL. Dit kan heel soms gebeuren. We hebben u niet laten wachten op de verdere afhandeling en terugbetaling van PostNL, maar uw bestelling opnieuw opgestuurd. Deze heeft u inmiddels ook al ontvangen. We wensen u veel plezier met uw bestelling! Mocht er in de toekomst bij een volgende bestelling onverhoopt toch iets fout gaan, u kunt ons ook altijd eerst even bellen i.p.v. een review schrijven: +31647120057 M.v.g. Saskia, Team Wapshop

prima, snel, discreet

overzichtelijke site, snel verzonden, goede producten

Perfect!

Ik bestel hier altijd mijn vloei en tip, het ligt altijd de volgende dag keurig verpakt in mijn brievenbus.

Altijd snel, duidelijk en super kwaliteit

De leveringen zijn altijd snel en discreet. Hele goeie kwaliteit en duidelijke (no nonsens) website. Vol lof over deze leverancier en kan het iedereen aanraden!

Super, alles netjes discreet ontvangen en snel.

snel en goed! heldere snelle communicatie

gemakkelijk le webshop met duidelijke productinformatie

Bestelling klopt altijd en vlotte bezorging

Winkelen bij de Wapshop ervaar ik als zeer prettig en makkelijk

Goed voor kleine doses poeder

Deze kleine flesjes zijn ideaal om supplementen in poedervorm dagelijks klaar te zetten.

Alles loopt perfect,vanaf de bestelling tot de levering!!

Goed overzichtelijke shop,met voor ieder wat wils,en normale prijzen

Goede ervaring

Snel vlot en betaalbaar.

Zeer goede webshop met fijne klantenservice!

Mijn vader raadde deze website aan na enkele geslaagde bestellingen en ik ben zeer onder de indruk! Geweldig assortiment voor zeer lage prijzen, ik ga nooit meer naar de smartshop! Verder ook een snelle en goede klantenservice, beter dan de meeste grote webwinkels. Grote aanrader!

Schappelijke prijzen en snelle levering

Zeer tevreden van de service. De prijzen liggen beduidend lager als op soortgelijke websites en de levering verloopt steeds probleemloos en snel.

Fantastische service

Hele aardige vriendelijke mensen.

Over Wapshop.nl

Het idee voor Wapshop.nl is ooit ontstaan tijdens een van de gelijknamige wapfeesten. Tijdens deze feesten werd (en nog steeds) er veel gebruik gemaakt van allerlei soorten producten. Zo kwamen we op het lumineuze idee om een webshop op te starten, specifiek gericht op het hele “Wap” gebeuren én waar er naast de verkoop van smartproducten ook ruimte is voor informatie over het gebruik en de effecten van deze producten. Inmiddels is Wapshop.nl uitgegroeid tot een van de grootste online smartshops van de Benelux met meer dan 2000 producten in het assortiment en met een bulk van informatie over deze producten. En het mooiste van alles is dat de Wapshop (bijna) altijd elk product op voorraad heeft en heel snel kan leveren. Welkom bij de gekste webwinkel van België en Nederland !