Aanrader

Snelle levering, duidelijk en overzichtelijk contact, goed kwaliteit. Oftewel een aanrader!

Supersnel geleverd!

Goede service en kwaliteit

Altijd goede en snelle service

Letters

Allemaal letters, geen menselijkheid meer aan

Geachte Herman, Het is ons doel om ervoor te zorgen dat al onze klanten een service ervaren die zowel persoonlijk als bevredigend is. Uw feedback is essentieel voor ons om te begrijpen waar verbeteringen nodig zijn. Om u beter van dienst te kunnen zijn, zouden we graag meer details ontvangen over uw ervaringen. Specifieke voorbeelden van hoe u onze service als onpersoonlijk heeft ervaren, kunnen ons helpen om onze processen te herzien en te verbeteren. We zijn toegewijd aan het bieden van een service die niet alleen voldoet aan, maar ook de verwachtingen van onze klanten overtreft. Uw tevredenheid is onze prioriteit en we hopen dat u ons de kans geeft om onze toewijding aan uitmuntende klantenservice te bewijzen. U kunt ons bereiken per e-mail of telefonische op 0647120057 Met vriendelijke groeten, Diana, Team Wapshop

Snelle discrete levering

Snel geleverd, netjes verpakt, goede prijs.

Snelle levering en top dat veel via de brievenbus kan. Hoef je er niet voor thuis te blijven.. Site is ook erg overzichtelijk! En genoeg producten... ^-^

ze leveren snel

Super geregeld

Snelle reactie en levering

Goede ervaring gehad, mijn bestelling werd de volgende dag geleverd. Ik had met het afrekenen ophalen niet naar verzenden aangepast. Er werd snel gereageerd op mijn mail. Fijne webshop.

snel geleverd

niet gedacht zo snel

Redelijk gemakkelijke shop

Twee dingen besteld en dat ging niet moeilijk.

Goed en heel vriendelijk

Goede producten, snelle levering en altijd supervriendelijke klantenservice.

Gevonden wat ik nodig had

Materialen van goede kwaliteit

Zeer vlotte levering

Super, goed geïnformeerd goed geholpen snel geleverd

Super, goed geïnformeerd goed geholpen snel geleverd 1 artikel was uitverkocht kreeg gelijk een goed alternatief en n gratis verrassing opgestuurd. Heel tevreden

Soepel, makkelijk en snel in huis!

Vanaf de bestelling alles duidelijk soepel en snel geleverd in goede conditie!

alles prima

Betrouwbare bestelling en juiste levering

Voelde niks van de psylocybine

Ik kocht happy caps trips-e, maar heb hier niks van gevoeld. Ik voelde me gewoon lichtjes in het hoofd, maar van de visuele effecten heb ik niets gemerkt. Na 1u30 nog 1 pil genomen, en weeral hetzelfde effect gehad. Heel jammer voor het geld dat ik hiervoor heb betaald.

Geachte Viktor, Bedankt voor het delen van uw ervaring met ons. We vinden het spijtig om te horen dat de Happy Caps Trips-E niet aan uw verwachtingen heeft voldaan en dat u niet het gewenste effect heeft ervaren. We begrijpen dat dit teleurstellend kan zijn na de investering die u hebt gedaan. Onze producten worden door de (Nederlandse) Fabrikant zorgvuldig samengesteld en ze streven ernaar om de hoogste kwaliteit te leveren. Het is echter belangrijk op te merken dat de effecten van voedingssupplementen kunnen variëren van persoon tot persoon, afhankelijk van factoren zoals gevoeligheid en individuele chemie. We willen onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak en de teleurstelling die u hebt ervaren. Als teken van onze waardering voor uw feedback en als tegemoetkoming voor het ongemak, willen we u graag een passende oplossing bieden. Gelieve te reageren op deze e-mail of neem telefonisch contact met ons op, zodat we uw situatie verder kunnen bespreken en een passende oplossing kunnen vinden. We waarderen uw eerlijkheid en uw voortdurende steun aan ons merk. Met vriendelijke groet, Hannah Team Wapshop +31647120057

Snel en keurig

Snel en keurige levering

Toffe site en snel leveren

Snel geleverd en in goede staat...super

Na 3 bestellingen, zeer tevreden over het totaalpakket (Verwerking orders, service, prijzen)

Goed prijs, snel geleverd, goede service, kortom zeker een aanrader

Snelle service..goede producten

Vond de producten die ik had besteld echt heerlijk..boden me veel plezier..bestel zeker opnieuw

alles in order snelle service

top snelle service en mijn foutje perfect rechtgezet

Levering

Mooi op tijd

Over Wapshop.nl

Het idee voor Wapshop.nl is ooit ontstaan tijdens een van de gelijknamige wapfeesten. Tijdens deze feesten werd (en nog steeds) er veel gebruik gemaakt van allerlei soorten producten. Zo kwamen we op het lumineuze idee om een webshop op te starten, specifiek gericht op het hele “Wap” gebeuren én waar er naast de verkoop van smartproducten ook ruimte is voor informatie over het gebruik en de effecten van deze producten. Inmiddels is Wapshop.nl uitgegroeid tot een van de grootste online smartshops van de Benelux met meer dan 2000 producten in het assortiment en met een bulk van informatie over deze producten. En het mooiste van alles is dat de Wapshop (bijna) altijd elk product op voorraad heeft en heel snel kan leveren. Welkom bij de gekste webwinkel van België en Nederland !