Snelle service en snelle levering en heel veel keuze voor redelijke prijzen.

Handig

Handige webshop, en de bestelling wordt snel geleverd!

Super, snel, goed.

Top top

Netjes verpakt

Er ging iets verkeerd met de verzending bij postnl, meteen door de klantenservice van Wapshop netjes opgelost. Goede service!

Geachte Vera, Hartelijk dank voor uw bericht. Het spijt ons zeer dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Dit is niet de service die wij nastreven. Door een vertraging bij Postnl kan het soms langer duren dan verwacht. U kunt ons altijd bereiken via telefoon, e-mail of chat op onze website, zodat we kunnen uitzoeken wat er mis is gegaan; 0647120057. We hebben inmiddels contact met u opgenomen en we vertrouwen erop dat alles nu naar tevredenheid is opgelost. We staan altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Hannah, team Wapshop

Snel en duidelijk

Een aantal kleine dingen besteld. Alles netjes verpakt en snel verstuurd.

Prima levering en communicatie.

snelle levering en producten goed en netjes verpakt. echt een aanrader de producten ook van hoog waardige kwaliteit.

Makkelijk bestellen, discreet en snel geleverd

Je besteld, je betaald en je krijgt het per post. Heel simpel maar niet ieder bedrijf doet dit.

Great service

Order processed and delivered promptly without any issues and this store has a wide selection of products, highly recommend.

Kwaliteit

Altijd geleverd binne een werk dag Altijd kwaliteit producten En heb nog nooit wat terug hoeven te sturen

Overzichtelijke webshop, eenvoudig bestelproces, snelle levering, product zoals omschreven

Snelle levering en goede kwaliteit

Goede prijs en snelle levering.

Goede prijs en snelle levering.

Top service!

Snel & gemakkelijk! Bij een verkeerde bestelling super snel een oplossing!

Netjes en optijd

Product zoals omschreven , en andere dag al in huis .

Goede service en snelle levering

Super goede en snelle levering

Super, zo gewoon doorgaan

perfect

Een bedrijf wat zijn afspraken na komt TOP

Snel en corekte service

Snel en corekte service

Zeer goede service, door omstandigheden het verkeerde product geleverd, na één mailtje werd dit kosteloos geregeld voor het juiste product.

Goede snelle service

Topkwaliteit

Goede Blunts

Ik ben gek op blunts net zoals BackWoods altijd goede blunts

Over Wapshop.nl

Het idee voor Wapshop.nl is ooit ontstaan tijdens een van de gelijknamige wapfeesten. Tijdens deze feesten werd (en nog steeds) er veel gebruik gemaakt van allerlei soorten producten. Zo kwamen we op het lumineuze idee om een webshop op te starten, specifiek gericht op het hele “Wap” gebeuren én waar er naast de verkoop van smartproducten ook ruimte is voor informatie over het gebruik en de effecten van deze producten. Inmiddels is Wapshop.nl uitgegroeid tot een van de grootste online smartshops van de Benelux met meer dan 2000 producten in het assortiment en met een bulk van informatie over deze producten. En het mooiste van alles is dat de Wapshop (bijna) altijd elk product op voorraad heeft en heel snel kan leveren. Welkom bij de gekste webwinkel van België en Nederland !

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.