Snelle levering, keurige auto, goed contact met personeel

Ik had 3 maanden een shortlease auto nodig, en kwam bij Shortlease 123 terecht. Alle afspraken werden keurig nagekomen, de auto stond blinkend te wachten op de afgesproken tijd en het personeel, op locatie alsook op kantoor hebben mij prima geholpen. Na het afleveren van de auto werd ik zelfs naar het station gebracht! Zeker aan te raden om hier een shortleaseauto te halen.

Flexibel, klantvriendelijk en niet zo duur

Ik heb bijna een jaar een auto geleased van Shortlease 123. Om te beginnen is de shortlease constructie die ze aanbieden heel erg flexibel: je kunt verlengen en opzeggen wanneer en hoe je wilt. Daarnaast hebben we een aantal keer een bijzondere situatie gehad (met trekhaak en winterbanden) en ze waren daarin heel behulpzaam en klantgericht. Echt anders dan ik bij andere leasemaatschappijen gewend ben. En de kosten lagen gelijk aan wat je bij een normale "longlease" betaalt, wat best bijzonder is gezien de flexibiliteit die ze bieden. Kortom: hele prettige ervaring.

Snelle en correcte afwikkeling van vragen

Zie hierboven

Ontzettend flexibel en goede service

Vanwege het wachten op een leaseauto gebruik gemaakt van Shortlease. Contact was zeer prettig, bedrijf is enorm flexibel en denkt actief mee om een oplossing te vinden voor de tussenperiode. Bedankt Cindy!

Men komt zijn afspraken na, kortom ze doen wat ze beloven

Vanwege de levertijd van mijn nieuw bestelde auto heb ik gekozen voor shortlease van een auto. De klik met shortlease123 was er vanaf het begin. Uitmuntende communicatie, zakelijk en direct. Werkelijk probleemloos.

Goede ervaring.

Ik had een huur auto nodig voor minstens een maand. Bij Shortlease was de per maand prijs lager dan bij andere verhuur bedrijven voor een auto in de zelfde categorie. De minimale huur periode is 1 maand, terwijl die bij de andere bedrijven waar ik geïnformeerd had, minstens 2 maanden is. Shortlease is dus flexibeler met de huur periode. Verder goede service en snelle reacties via email.

In afwachting van onze nieuwe auto hebben wij op zeer korte termijn een andere auto moeten huren. Het contact met shortlease was erg prettig, ze reageerden snel en waren duidelijk en meedenkend. Het ophalen en terugbrengen ging erg vlot. Zeer prettige ervaring!

Uitstekende service en zeer accuraat.

Zeer professionele en klantvriendelijke organisatie

Niets anders dan complimenten

Mijn ervaring met Shortlease 123 is uitstekend. De communicatie via e-mail en telefoon is snel en bijzonder persoonlijk. Ik heb steeds contact gehad met dezelfde medewerkster (Cindy), wat ik als prettig heb ervaren. Op het laatste moment had ik een verzoek gedaan om de auto tóch te komen brengen in plaats van op te halen, en dat werd direct geregeld. Wat een flexibiliteit! De auto was precies zoals afgesproken en wat ik ervan verwacht had. Betalingen worden conform afspraak geïncasseerd. Bij het inleveren van de auto (hij hoefde niet schoongemaakt te worden) wederom zeer persoonlijk service. Een aantal dagen later stond de terugstorting van de borg al op de rekening. Ik heb zelden met een bedrijf samen gewerkt waar ik oprecht zo'n fijne ervaring mee heb. Afspraak is afspraak. De volgende lease auto die ik nodig heb lease ik absoluut weer bij Shortlease 123.

Betrouwbaar

Aardig, vriendelijk en hulpvaardig. Komen afspraken na. Breng- en ophaalservice wordt door vriendelijke mensen gedaan, punctueel!

Hele goede service

Alle afspraken nagekomen, prima auto, altijd behulpzaam. Echte aanrader.

Super geregeld!

Vanaf 1e contact tot inlevering perfect georganiseerd.

Goede auto's, fijne service.

Probleemloos shortleasen met goede kwaliteit auto's en fijne service. Ik kan het van harte aanbevelen.

Fijn en flexibel

Hele prettige samenwerking gehad. Dank voor de flexibiliteit en altijd vriendelijkheid.

Goede service en heel klantvriendelijk

Er werd een nieuwe Ford Focus geleverd en alles werd goed uitgelegd door de collega die hem kwam afleveren. Ik heb er met veel plezier een aantal maanden in gereden.