Zeer goed.. vandaag besteld morgen in huis

Ik ben heel te Vreden met de easy pats training matjes .. ik gebruik ze voor mijn oudere hondjes als ik weg ga .. kunnen ze hun plasje erop doen .. dus is niet alleen voor puppy’s… :-)

Goede producten voor lage prijzen en top service!

Goede producten voor lage prijzen en top service!

Heerlijke maaltijden, goede service.

De gestoomde maaltijden van EasyPets ruiken goed en worden perfect gegeten door mijn 'kieskeurige' hond. De afhandeling van hoe het per post verzonden wordt is uitstekend. Alles werd netjes en op tijd bezorgd.

Dikke 10 voor service. Werd super geholpen aan de telefoon. Ik ben ook tevreden over de producten van Easypets

Fijne producten en goede levering

Ik koop al jaren easypets kattenbakvulling en ben super tevreden. Het allerbelangrijkste is dat mijn katten het fijn vinden. Het is ook altijd netjes geleverd op een dag na bestelling. Ik ben een zeer tevreden klant:)

Top producten en snel thuis geleverd.

Ik gebruik easypets kattenbrokken en mijn kat is er dol op. Ik had op maandag middag besteld en had het de volgende dag al in huis.

Top service en producten!

PostNL had mijn bestelling verpest en daardoor ging het retour. De vriendelijke klantenservice van Easypets heeft het direct goed opgelost en ervoor gezorgd dat ik 1 dag later alsnog mijn bestelling ontving! Top service! Producten zijn ook van goede kwaliteit, ik gebruik de houtkorrels, deze absorberen de geur erg goed en de pulp droogt snel op en zakt naar de bodem van de kattenbak. Geen uitloop ook dat is fijn.

Goeie service en zeer vriendelijk

Goeie service en normale tijden altijd op tijd geleverd

Uitstekende service en producten

Ik wist niet goed hoe ik kon bestellen, toen heb ik gebeld en ik werd erg vriendelijk geholpen door een jonge mevrouw. De producten die ik binnen heb gekregen waren ook nog eens van top kwaliteit. Ik ben vanaf nu vaste klant.

Super slecht

Na 4 dagen eens gebeld. Nummer is niet berijkbaar. Na telefonisch contact, alles opgelost en uitgepraat we zitten in een rare tijd met de pandemie. en kreeg nog een leuk presentje waar mijn puppy blij van wordt

Goede producten

De kattengrid doet wat het beloofd. En de kartonnen krabelement is een topper waar ze lang plezier van hebben.

Super producten en goede service.

Easypets heeft heerlijke treats voor mijn honden. Ze worden enthousiast en reageren er goed op. Leuke vernieuwde producten zoals de pindakaas. Echt een aanrader!

Leveringsprobleem opgelost

Op 19/9 een bestelling geplaatst, tot op 4/10 na meermaals een mail gestuurd te hebben en ook telefonisch geprobeerd contact te leggen (geen gehoor) geen producten ontvangen. Uiteindelijk na het plaatsen van een negatieve review werd er wel gelijk contact met ons gelegd, en werden de producten alsnog binnen enkele dagen geleverd, met een doosje kattensnoepjes ter excuus. Al met al probleem opgelost, maar communicatie blijft wat mij betreft wel een aandachtspunt (want het e-mailadres was wel correct, dus waarom mails niet bij hen aangekomen zijn is onduidelijk. Daarnaast heb ik ook geen foutmelding ontvangen dat de mails niet zouden zijn aangekomen. Tenslotte telefonisch meermaals ook niet bereikbaar geweest (doordeweeks, binnen kantoortijd). Suggestie: een antwoordapparaat waar je een terugbelverzoek kunt doen?

Goed product, maar slechte bezorging

De producten zijn wij erg tevreden mee! De levering was echter dramatisch. De levering kan wel 2 maanden later plaatsvinden, mogelijk langer als je niet actief hun benaderd!

Er was iets mis gegaan met de levering. Ik baalde wilde de bestelling afzeggen. Toen werd er meegedacht en een super alternatief geboden. Zeer tevreden

Snelle levering, bestelling geplaatst en binnen 24 uur al in huis. Product is zoals het omschreven is op hun site. Een top bedrijf!!!

Topprodukt

Ik heb al een paar keer de puppymatjes besteld. Vind het supermakkelijk. Ik woon in een flat op de 14e verdieping, dus ideaal met een pup.

Onproffessioneel

Op 24/01 besteld, niets ontvangen. Na meermaals telefonisch contact nog steeds niets ontvangen op 11/02. Bedankt voor niets, nooit meer

Geweldig!!! Eerlijk, behulpzaam, goed advies.

Ik belde even omdat ik een vraag had in verband met mijn adres, en ik werd gelijk ontzettend goed geholpen. Ik werd geïnformeerd dat er van het product wat ik had besteld ook nog een andere soort was. Ik werd gelijk ook in de mogelijkheid gesteld om even de bestelling om te zetten, en de bestelling die er stond zou wel opgelost worden. Ik ben ontzettend tevreden over dit bedrijf, en ga hier zeker voortaan mijn bestellingen plaatsen. Mvg marijke

zeer tevreden met de trainingspads

wij gebruiken de pads nog steeds voor onze tweejarige chihuahua als hij niet buiten kan. Waarom geen 10 ? Het gebruik van de site voor bestellingen loopt niet zo vlot als het zou moeten

Tot nog toe geen enkel probleem gehad met Easypats,bestellingen worden gelijk geleverd,Zelfs als er de waarschuwing staat "het kan enige dagen duren"toch de volgende dag al binnen.

Top! Snelle levering en strakke prijzen

Ik bestelde hier al de puppypads omdat deze zeer voordelig zijn in prijs. Ondertussen gebruiken wij ook de kattenbakvulling supercontent van!

Uitstekende kwalitet,goede prijs snel geleverd

zeer tevreden

Alles was naar wens..

Snelle levering,goed verpakt,zeer tevreden , de trainingpads zijn zoals beschreven..ook de snoepjes vinden mijn hondjes superlekker ,dus Top !