Goed product, maar slechte bezorging

De producten zijn wij erg tevreden mee! De levering was echter dramatisch. De levering kan wel 2 maanden later plaatsvinden, mogelijk langer als je niet actief hun benaderd!

Er was iets mis gegaan met de levering. Ik baalde wilde de bestelling afzeggen. Toen werd er meegedacht en een super alternatief geboden. Zeer tevreden

Snelle levering, bestelling geplaatst en binnen 24 uur al in huis. Product is zoals het omschreven is op hun site. Een top bedrijf!!!

Topprodukt

Ik heb al een paar keer de puppymatjes besteld. Vind het supermakkelijk. Ik woon in een flat op de 14e verdieping, dus ideaal met een pup.

Onproffessioneel

Op 24/01 besteld, niets ontvangen. Na meermaals telefonisch contact nog steeds niets ontvangen op 11/02. Bedankt voor niets, nooit meer

Geweldig!!! Eerlijk, behulpzaam, goed advies.

Ik belde even omdat ik een vraag had in verband met mijn adres, en ik werd gelijk ontzettend goed geholpen. Ik werd geïnformeerd dat er van het product wat ik had besteld ook nog een andere soort was. Ik werd gelijk ook in de mogelijkheid gesteld om even de bestelling om te zetten, en de bestelling die er stond zou wel opgelost worden. Ik ben ontzettend tevreden over dit bedrijf, en ga hier zeker voortaan mijn bestellingen plaatsen. Mvg marijke

zeer tevreden met de trainingspads

wij gebruiken de pads nog steeds voor onze tweejarige chihuahua als hij niet buiten kan. Waarom geen 10 ? Het gebruik van de site voor bestellingen loopt niet zo vlot als het zou moeten

Tot nog toe geen enkel probleem gehad met Easypats,bestellingen worden gelijk geleverd,Zelfs als er de waarschuwing staat "het kan enige dagen duren"toch de volgende dag al binnen.

Top! Snelle levering en strakke prijzen

Ik bestelde hier al de puppypads omdat deze zeer voordelig zijn in prijs. Ondertussen gebruiken wij ook de kattenbakvulling supercontent van!

Uitstekende kwalitet,goede prijs snel geleverd

zeer tevreden

Alles was naar wens..

Snelle levering,goed verpakt,zeer tevreden , de trainingpads zijn zoals beschreven..ook de snoepjes vinden mijn hondjes superlekker ,dus Top !

Handig

Super handig-gemakkelijk-hygienisch voor mijn hondje daar ik niet over een tuin of terras beschik gebruik er wel 2 op elkaar omdat er anders wel doorlekken is grtjes Marleen

Snelle en goede service

Heel tevreden van de site. Snelle service, geen problemen.

geweldig

Goede produkten korte leveringstrmijn

perfect

alles vlot en correct gegaan.

Levering en kwaliteit zeer goed

De leveringen komen op tijd, en is wat je besteld of gezien hebt online

Scheurt niet

Goed kwaliteit

Snelle verzending, goed verpakt, goed kwaliteit wij bestellen vaak de puppy pads na omdat ze niet geurend zijn ze absorberen de plas van de puppy's goed en je hebt meteen een flinke voorraad wat ook erg handig is

Top product!

Mijn boomertje móet 's ochtends na het wakker worden meteen haar plasje doen, dat is lastig 3-hoog. Ik leg voor het slapen gaan een Easy Pads training pad op de mat bij de voordeur en dat blijkt dé oplossing voor haar én voor mij! Blij mee!

correcte afhandeling van de bestelling en levering

correcte afhandeling en aflevering

Helemaal goed!

Makkelijk te bestellen en vlotte levering van de trainingspads!!!

Always satisfied with them.

Every time I put in an order they are quick to deliver with great competitive prices.

Toppers!!

Zo tevreden, altijd netjes de bestelling thuis gekregen en ook snel bezorgd. Groetjes van Karin

Heel tevreden over de service

Zo content van de levering en de producten dat we weer hebben besteld