Handig

Super handig-gemakkelijk-hygienisch voor mijn hondje daar ik niet over een tuin of terras beschik gebruik er wel 2 op elkaar omdat er anders wel doorlekken is grtjes Marleen

Snelle en goede service

Heel tevreden van de site. Snelle service, geen problemen.

geweldig

Goede produkten korte leveringstrmijn

perfect

alles vlot en correct gegaan.

Levering en kwaliteit zeer goed

De leveringen komen op tijd, en is wat je besteld of gezien hebt online

Scheurt niet

Goed kwaliteit

Snelle verzending, goed verpakt, goed kwaliteit wij bestellen vaak de puppy pads na omdat ze niet geurend zijn ze absorberen de plas van de puppy's goed en je hebt meteen een flinke voorraad wat ook erg handig is

Top product!

Mijn boomertje móet 's ochtends na het wakker worden meteen haar plasje doen, dat is lastig 3-hoog. Ik leg voor het slapen gaan een Easy Pads training pad op de mat bij de voordeur en dat blijkt dé oplossing voor haar én voor mij! Blij mee!

correcte afhandeling van de bestelling en levering

correcte afhandeling en aflevering

Helemaal goed!

Makkelijk te bestellen en vlotte levering van de trainingspads!!!

Always satisfied with them.

Every time I put in an order they are quick to deliver with great competitive prices.

Toppers!!

Zo tevreden, altijd netjes de bestelling thuis gekregen en ook snel bezorgd. Groetjes van Karin

Heel tevreden over de service

Zo content van de levering en de producten dat we weer hebben besteld

Hele fijne easypets, ruiken niet, lekker niet, goede kwaliteit voor een nog betere prijs. Al meerdere andere merken geprobeerd maar kom toch iedere keer weer terug bij Easypets!

Goed en vlug geleverd

Bestellen gaat makelijk en vlug geleverd

Buitengewoon goed

Goede spullen snelle levering niet te duur

Goede ervaring

De bestelling komt altijd op tijd en keurig verpakt, de prijs kwaliteit verhouding is ook erg goed.

Super goed

Ik had een probleem veroorzaakt met het bestellen en hun hebben het super goed opgelost

Vlotte levering

Vlotte, juiste levering

Heel goed product

Ik woon in een appartement En ik zou dat iedereen aanbevelen 1 tot 2 maal per dag Ik kocht vroeger in action Zelfs de plaat bijgekocht en passen perfekt Zelfs als je ze besteld in 2 dagen thuisgeleverd wat moet je nog meer hebben Goeie kwaliteit en goeie service Grtjs martine

Scherpe prijs, snelle levering, wat wil je nog meer

Steeds tevreden met de service en snelle levering

vond wel te veel plastic verpakking

Heel goed en gaan er heel graag op.

Makkelijk en goede kwaliteit

Goede kwaliteit en snelle levering

Snelle levering.

Overzichtelijke site. Goede aanbiedingen. Vaak goedkoper als elders. Levering snel en keurig. Kortom zeer tevreden