Snelle, en goede levering Goed ingepakt .. top ik bestel snel weer

goede kwaliteit en doet waar voor ik het gebruik goed.

Fijne zindelijkheids matjes. Ik gebruik ze op de bodem van Mijn 2 cavia kooien wat super ideaal is. Zo blijft de bodem tenminste goed schoon. Super tevreden mee en erg handig. Misschien nu nog matjes uitvinden die zegt maar in de GFT containers kunnen en dus goed voor de natuur en milieu vriendelijk. Net zoals je van die speciale zakken heb die in de GFT containers mogen maar dan van dat materiaal dus de matjes maken ofzo iets.

Prima site en snelle levering

Mijn bestelde product was voordelig daarom gelijk 2 besteld en snel geleverd .top

Jammer.

Dit is een rechtzetting van mijn vorige reactie. Ik had me serieus vergist. De bestelling van easy pets was volledig in orde, een snelle levering. Sorry voor de vergissing, de negatieve beoordeling was een fout van mij, waarvoor nogmaals sorry.

Super super goed

Zeer positief te noemen, goed product, vriendelijke behandeling, correcte nazendig.

Toppie!

Had plasmatjes nodig voor onze hondjes. Deze besteld, want zijn hier voordelig! En ze zijn ook nog eens kwalitatief! Bestellen ging eenvoudig en was ook heel snel binnen! Dus als je wat nodig heb, bestellen ;)

Uitstekend zeker een 10

Ik ben super tevreden met de puppy trainers de bakjes die erbij horen en de snoepjes mijn honden zijn er helemaal weg van

Prima service , Snel geleverd!! Reden om vaker te bestellen!

Prima producten en snel bezorgd.

Geweldige snelle levering

Heel goede pads en snelle levering

Snelle levering en goede prijs

Dat is hetgene wat ik er van verwacht heb,goed verpakt en vlug verzonden

Vlotte levering.

Vlotte levering. Prima verhouding prijs kwaliteit. Absoluut geen klachten.

Gewoon top

Goede producten en super snelle bezorging ook in corona tijd.

Top in gebruik

Om puppies op te laten groeien is het ideaal Of fokker spaarde ik jaren lang kranten maar nu gebruik ik alleen nog maar onderleggers van Easy Pets

Altijd naar tevredenheid

E

super winkel

zeer snelle levering zeer goed verpakt tip top inorde

Super training pads

Heb deze pads voor onze pup gekocht en werken heel goed. Nemen heel goed het vocht op, dus ben heel tevreden Ook de site is overzichtelijk en bestelling kwam zeer snel Dus al met al een echte aanrader voor iedereen om hier deze pads te bestellen

Bijzonder tevreden

Het kattenzand van EasyJet is uitzonderlijk goed van kwaliteit, gebruik het al enige tijd. Het is duurzaam en prettig in gebruik ERG TEVREDEN

Product en service was goed

Duidelijke communicatie en snelle levering

Ik heb de puppy trainers besteld (250 stuks). Ik heb bij EasyPets besteld omdat de prijs een stuk lager lag dan bij de concurrentie. Niet alleen ging bestellen ontzettend makkelijk maar de levering was heel vlot. En dan heb ik de kwaliteit van de pads nog niet genoemd.... fantastisch! Nemen veel vocht op en zorgen dat er geen geur wordt verspreid. Ik ben erg heel erg tevreden!

Suoersnelle levering

Ik gebruik de Blue Signal kattenbak korrels. Zeer tevreden hiermee. Als ik bestel, heb ik het de volgende dag al in huis. Zo kan het ook dus!!!!!!!

Goede en snelle service

Product puppy trainers mooi en goed product zeker een aanrader

fantastisch

heb kennis gemaakt met product bij aankoop van puppy

Parklaan 32 3016BC Rotterdam

06 27497201