Snelle levering, correcte prijs en de puppy pads zijn van goede kwaliteit

Goede producten, prima service

Mijn ervaring met EasyPets is heel positief, goede producten en prima service.

Goede producten tegen goede prijzen

Prima survice

Doen wat er beloofd wordt.

Er wordt gedaan wat men beloofd.

Super aanbiedingen, snelle levering, duidelijke track and trace!

Goede prijs en netjes en vlug geleverd. Wij zijn er blij mee. Fijne werkdag. Groetjes, Jolanda.

Perfecte pads

Wij fokken chihuahua’s en de volwassenen willen ook nog weleens binnen plassen als het Nederlandse weer guurt dus zijn wij super blij met deze super kwaliteit van easy pets voor een super prijs. We kopen meestal 2 a 3 dozen van 250 pads per x en voor ons is dit ideaal!

Beste pads die op de markt.zijn.

Snelle communicatie en levering. Niet duur en geen bezorgkosten

Goede service en levertjes

Snelle leertijd dus perfect

Wij zijn vaste klant!

We bestellen altijd de plaspads bij EasyPets, erg tevreden mee. Ook de hondensnoepjes zijn geliefd hier!

Snelle levering van het product

Goede vlotte webwinkel

Zeer snelle levering en correcte opvolging een echte aanrader voor je viervoeter om te kopen

Uitstekene snelle servic

Ik heb altijd mijn leveringen mooi op tijd gekregen en alles was picobello. Prijs kwaliteit is super. Ik ben zeer tevreden.

GEWELDIG

IK heb heb zeer goede ervaringen met de EASY PET en ben er echt super blij mee en wat ook heel belangrijk is de klanten service is buiten gewoon GOED

Altijd goede service en goede producten

Had op maandag besteld en dinsdag alles netjes afgeleverd. Kwaliteit en prijs van de producten is top, tevreden klant en dat blijf ik!

Ik heb voor de eerste keer puppy pads bestelt en ben daar zeer tevreden van ook een snelle levering zal in de toekomst altijd bestellen zeker een aanrader

Snelle nette levering

Inmiddels liggen er 2 puppymatten in ons huis. Bedoelt voor onze chihuahua pup. Maar 1 van onze katten heeft besloten dat ze ook liever op het matje plast. Aangezien de matjes goedkoper zijn dan bij alle andere winkels waar ik gezocht heb, blijft mijn keuze om ze bij easypets te blijven kopen.

Top service en producten

Er was iets misgelopen met de levering omdat ik mijn adres verkeerd had ingevuld. ‘S avonds mailtje gestuurd en er werd onmiddellijk aktie ondernomen. Dit noem ik nog eens een top service. De producten en service van dit bedrijf(je) zijn op maat van de verwachtingen van de klant. Doe zo voort. Ik ben fan!

Super goedkoop en mijn hond plast er mooi op

Duidelijke site,makkelijk bestellen, ik blijf zeker klant

Goed en snel bestelproces

Ik kreeg mijn bestelling al na een dag geleverd. Heel tevreden met de easypets en ook de easypets snacks vallen goed in de smaak en zijn van een handig klein formaat voor pups. Positieve indruk en zeker voor herhaling vatbaar.

Goede producten voor een scherpe prijs!

Ik ben erg tevreden over de trainingpads. Ze absorberen goed en ruiken lekker. De eerste keer heb ik ze besteld bij Bol.com, sinds dien alleen nog direct via easypets.nl. Daar is het nog goedkoper!

De bol.com voor dierenartikelen

Goede prijzen in combinatie met goede service. Ook in de coronatijden weten ze de volgende dag uw bestelling te bezorgen. Ik blijf zeker bestellen bij easy pets!

Onze lieve kleine pup doet het super goed op de Easypets! Voor het eerst dat ik het bestelde (super snelle levering) nadat ik erover las op internet. Ik dacht waarom niet, laten we het proberen. Ik heb meerdere honden gehad, maar ik had dit nog nooit voorbij zien komen of van gehoord. Vanaf nu raad ik het iedereen aan! Super en bedankt voor de snelle service

Easy en snel

Gisteren besteld om 17.00 uur, vandaag in huis. Ook zeer te spreken over de prijs en de kwaliteit. Ik ga hier zeker vaker bestellen.

Parklaan 32

3016BC Rotterdam