Love it

I always keep the card on my bedside table and take it with me when I work.. Fantastic! Thank you so much!!

• Ci consiglieresti? Si

Sterke connectie

De geleide meditatie van Ruben was fantastisch. Er was een sterke verbinding in de groep. Dankbaar

Ik heb ze altijd en overal bij!

Ik heb verschillende HQR kaarten. Ondanks ik zelf niet zeker kan zeggen wat het met mij doet, heb ik ze wel voortdurend bij me. Naast het bed, bij de laptop, in mijn handtas of gewoon in mijn zakken.. Nadat ik mij verdiept had in de wetenschap er van en toen ik de eerste 2-3 weken ontgiftingsverschijnselen had, was ik overtuigd dat ze doen wat ze moeten doen. En het feit dat ik er ook bijna altijd aan denk de kaart overal bij me te hebben, is voor mij ook een teken dat mijn lichaam er zich goed bij voelt. Ons nu beschermen tegen EMF lijkt mij méér dan nodig! CdV

Ik kan niet meer zonder.

Ik heb altijd een kaart in mijn sacoche en onder mijn hoofdkussen. Toen ik een dik oog had heb ik de kaart er op gelegd. Een half uur later was de zwelling verdwenen.

Super dat er dergelijke gezondheidsbevorderende technologie wordt gemaakt!

Ik gebruik de HQR-kaart al enige tijd (ruim een jaar!) ... en ik dien te zeggen hiermee heb je iets op zak die straling kan verminderen (waarvoor ik hem vooral gebruikte ... Vooral in de broekzak naast de gsm!) ... En ook bijkomstige gunstige effecten die de gezondheid behelpen zijn zeker ook héél welkom! Top ding deze kaart!

geeft rust

ik heb het gevoel dat door die kaart bij me te hebben, dat ik in een soort 'bubbel' zit van rust. Ik heb m naast me liggen bij de computer en kan heel geconcentreerd werken.

Comfort en meerwaarde door de HQR-CARD.

Het is ongeveer een jaartje geleden dat ik een HQR-CARD bij Soulpath kocht. Graag wil ik mijn ervaring delen, hoe ik deze Harmonic Quantum Resonance Card de voorbije periode heb ervaren. Wel, deze Card draag ik dagelijks in mijn handtas wanneer ik door drukke straten stap (dat is vaak, daar ik in het centrum van de stad woon. Ik merk sindsdien een minder stressgevoel en prikkelbaarheid. Kortom, het is net of de Card me meer ruimte en ontspanning laat gewaar-zijn in mijn dagelijkse activiteiten. De HQR-Card en mijn slaap. Ik merk dat ik dieper slaap, intenser droom en ’s morgens uitgerust wakker word. Ik voel me fitter en opgewekter om de dag te starten. De migraine aanvallen zijn veel verminderd, voor het gebruik van de kaart had ik 2 à 3 keer per week migraine, wat me vaak uitputte, nu amper 1 tot 2 maal per maand. Dit geeft me fysisch meer ruimte om te wandelen, te fietsen kortom te genieten van de dagdagelijkse dingen. Met deze korte getuigenis wil ik mijn dankbaarheid uitdrukken voor dit product dat voor mij comfort en een meerwaarde betekent. Anne-Marie

Boven verwachting!

Ik had verwacht dat ik me wel iets beter zou gaan voelen, en na 3 weken was dat ook zo. Ik voelde me minder moe en meer fit. Maar zelfs toen ik de test deed in de fitness kon ik sneller meer gewichten duwen. Mijn spiermassa is dus vlotter opgebouwd en ik heb ook een betere vetverbranding. Sinds ik de kaart gebruik is het alsof er een soort beschermingscocon rond mijn lijf ontstaan is. Ik kan nu buiten en in de auto zitten met wifi, 4g en 5g aan en ik heb er geen last meer van, terwijl ik daar voorheen snel vermoeid van werd. Al met al ervaar ik meer vrijheid en dat is zalig. Eens de watermoleculen hersteld zijn in mijn lichaam heb ik de kaart zelfs niet altijd nodig. Kortom, ik ben zeer enthousiast!

Ik wou deze kans niet missen!

Ons lichaam bestaat gemiddeld uit 70% water, waarschijnlijk zelfs meer. Hierdoor vind ik het drinken van kwalitatief water een must. Doe daar nog een resonance kaart bij en de kwaliteit van het water in mijn lichaam blijft behouden.

Waardevolle bescherming

Dankzij de protection card verstoren Elektro magnetische stralingen veel minder mijn systeem en functioneren. Ik ervaar een betere nachtrust en minder prikkels. Mijn cellen zijn krachtiger beschermd en geoptimaliseerd. De vrouwelijke zijde yin geeft me meer rust. De mannelijke zijde yang brengt me in aktie. Het is makkelijk te dragen en handig om mee te nemen ook als ik reis. Bovendien kan je de card neerleggen in je leefruimte zodat iedereen daar aanwezig beter beschermd is voor straling. Een aanrader.

HQR Card geeft me een veilig gevoel die me ondersteunt in mijn dagelijks leven!

Soms wordt ik wakker in de nacht en het moment ik de HQR Card vastneem en me ermee verbind word ik echt rustiger en meer ontspannen en kan makkelijker in slaap vallen. Voor mij is er een heel duidelijk verschil tussen de Yin en de Yang kant . Bij de passieve zijde (yin) voel ik me zakken in mijn lijf en kan ik me makkelijker ontspannen. Het voelt alsof mijn lijf zachter wordt! Bij de actieve (Yang) zijde voel ik dat vooral de spieren in mijn benen een bepaalde spanning creëren en wordt ik actiever en alerter... Mijn hoofd wordt precies ook meer geactiveerd. Ook wel heel fijn om te weten dat deze kaart beschermt tegen 5G!! Zeer blij met deze aankoop ! Dankbaar Ruben hiervoor!

Soulpath HQR Card

ho acquista la scheda che ridurre gli effetti negativi dei cosiddetti emettitori EMF ( che sono 3G,4G,5,Wi-Fi,telefoni cellulari, contatori smart, ecc.). mi trovo benissimo

• Ci consiglieresti? Si

Fantastic product en snelle levering.

Bestelling bij Soulpath was perfect geleverd, 1dag later had ik mijn kaarten in de brievenbus (in Nederland). Ik draag 1 kaart bij nu ongeveer 3 maanden. Ik heb opmerkelijk veel meer energie en verschillende onverklaarbare pijntjes zijn letterlijk weg. Voorbeeld: Een lange tijd pijn gehad in mijn linker knie, zelfs in een sportkliniek laten onderzoeken, niets te vinden volgens de scans en gespecialiseerde arts. Na het dragen van de kaart was deze na 1week ongeveer weg. Het wordt steeds duidelijker dat we onze natuurlijke kracht moeten beschermen tegen externe onzichtbare factoren zoals de electro-radiaties van allerlei aard. Ik hoop dat zoveel mogelijk mensen door dit product geholpen zullen woorden.