Werkt snel en stabiel

Gaat erg snel en simpel via mijn telefoon en ook mijn laptop!

Beste Willems, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Slecht

Vaak geen verbinding met internet. Na opnieuw opstarten en zonder VPN wel verbinding. Gewoon slecht

Beste Eric, Bedankt voor je beoordeling! Dit issue lag aan een specifieke VPN server, deze hebben wij inmiddels offline gehaald, het probleem zou dan nu ook definitief opgelost moeten zijn. Groet, Peter

Goed werkende VPN verbinding zonder poespas

Na installeren VPN is het eenvoudig aanklikken van icoontje en je word snel en goed ingelogd. Het is ook heel éénvoudig om te switchen tussen verschillende locaties. Een echte aanrader.

Beste Erik, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Klik klik veilig verbonden zonder beperkingen

Ideale eenvoudige oplossing voor als je onbekommerd internet wilt gebruiken zonder zorgen over je identiteit. De installatie is kinderspel en het gebruik is geniaal intuitief waarbij de eenvoud zelfs de grootste digibeet doet glimlachen.

Beste Maarten, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Geen omkijken naar!

Indien ik anoniem over het internet wil struinen, activeer ik de VPN verbinding van VPN Nederland en klaar! Een KKDW'tje (een kind kan de was doen)..;-)

Beste HJ Vriens, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Werkt zoals het hoort!

Werkt perfect en altijd verbinding!

Beste John, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

heel goed geen probleeme mee

op windows werkt het maar op andriod werkt het niet zo goed

Beste Rene, Bedankt voor je positieve beoordeling! Onze Android app is inderdaad gebouwd voor smartphones en tablets en werkt op dit moment minder goed op Android TV Boxen, maar dit hopen wij met de volgende update op te lossen. Groet, Peter

Fijne app, makkelijk in gebruik.

Vier sterren omdat de App makkelijk in gebruik is, en erg goed werkt. De laatste ster kan ik niet geven omdat de verbinding erg vaak, te vaak zelfs, ineens onderbroken wordt.

Beste Kevin, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

99 % accuraat

1% aftrek omdat er niet vanuit de organisatie kenbaar werd gemaakt dat er DDos aanval was.

Beste Jan, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Een kind kan de was doen

Ik heb maanden lang gewacht om een VPN te nemen omdat ik heel veel instelling problemen verwachte maar installeren is een makkie en alles werkt al weer maanden zonder problemen

Beste Alex, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Goede service, scherpe prijs

Gebruik al enige jaren de diensten van VPN. Vriendelijke mensen die je snel te woord staan. Tevreden!

Beste Kees, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Snelle reacties

VPN verbinding maken was soms traag en plots helemaal geen server lijst. Snelle reactie gekregen. En opgelost.

Beste Herman, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Duidelijk goed en betrouwbaar.

Goede bescherming, en ook steeds duidelijk aan gegeven van beschermd. Een woord ga zo door.

Beste John, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Gewoon goed

Service en hulp goed en werkt naar behoren

Beste Hans, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Een VPN met een makkelijk menu in het Nederlands

Een VPN met een makkelijk menu in het Nederlands. De service vind ik ook goed je krijgt snel een reactie op een vraag via een mailtje. Soms duurt het wat lang om de verbinding tot stand te brengen. Jammer dat Ziggo nog steeds niet overweg kan met VPN verbindingen. Ik ben nu verplicht om de VPN verbinding eerst te verbreken voordat ik een e-mail verstuur anders loop ik grote kans dat mijn account voor de zoveelste keer wordt geblokkeerd. Je moet dan 2 wachtwoorden bij Ziggo aanpassen om deze blokkade te verhelpen.

Beste Wil, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

VPN ben ik zeer tevreden over

VPN ben ik zeer tevreden over Merk weinig van snelheid verlies

Beste Henk, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

zeer tevreden

werkt goed en snel,met een goede ondersteuning

Beste Rob, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Redelijk betrouwbaar

In grote lijnen is er goed mee te werken. Echter komt het soms ook voor, dat werken niet mogelijk was. Dit was alleen op te lossen door de vpn verbinding te verbreken. Daarna was er weer te werken. Kwam toch best regelmatig voor..

Beste Lex, Bedankt voor je positieve beoordeling! Wij hebben inmiddels een nieuwe versie uit van onze VPN Nederland Windows applicatie die deze problemen zou moeten verhelpen, als je mij een email kunt sturen op support@vpnnederland.nl zal ik je deze versie toesturen. Groet, Peter

Geeft een veilig gevoel.

Wanneer je veel op internet zit is het wel handig dat je IP adres niet overal zichtbaar is

Beste Johan, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

niet helemaal probleemloos...

ik moet er goed om denken dat als ik verbonden ben met VPN ik geen email (Outlook) gebruik. Dit wordt door Outlook gezien als een illegale handeling van derden en moet ik mijn password weer wijzigen. Hierin staat VPN niet alleen, dat hebben ze allemaal. Zou wel fijn zijn als hier een oplossing voor zou komen.

Beste AWM Tabak, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Tot 17 maart jl. heb ik nooit een foutmelding gehad. Daarna kon ik een paar dagen internet niet op als ik de vpn aan had staan. Heb toen het voorgestelde protocol aangepast. Dat ging 1 dag goed. Toen heb ik het protocol weer op automatisch gezet om op internet te kunnen. Dit liep weer tot heden goed, maar vanavond weigerde de browsers op te starten als ik de vpn eerder gestart had. Waar het probleem ligt weet ik niet. Ik ben in ieder geval miet van plan om ieders keer als ik de vpn opstart het protocol moet gaan aanpassen als ik met de browsers internet niet op kan. Had graag een oplossing hiervoor...

Beste Theo, Bedankt voor je beoordeling! Vorige week zijn er wat problemen geweest aan onze kant die dit veroorzaakte, deze problemen zijn inmiddels opgelost en het zou dus weer als vanouds moeten werken. Groet, Peter

Prima VPN, wel constant in beeld bij opstarten.

De VPN werkt prima, maar het zou handig zijn om de mogelijkheid tot minimaliseren in de systeembalk na het opstarten te hebben. Dan is de app niet constant nadrukkelijk aanwezig. Meldingen over een niet werkende VPN verbinding zou dan een mogelijkheid zijn.

Beste Marcel, Bedankt voor je positieve beoordeling! Deze functionaliteit komt beschikbaar in de volgende update van de VPN Nederland applicatie. Groet, Peter

Makkelijk aan/uit te zetten

Makkelijk

Beste J, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Werkt prima.

Beste Jasper, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Makkelijk in gebruik

Weinig layout mogelijkheden.

Beste Peter, Bedankt voor je positieve beoordeling! We hebben de VPN Nederland applicatie inderdaad geprobeerd zo simpel mogelijk te houden zodat deze makkelijk in gebruik is. Groet, Peter

Over VPN Nederland

Wat leuk dat je ons beter wil leren kennen. Wij zijn VPN Nederland, dé echte Nederlandse VPN! We zijn erg trots dat onze klanten beoordelingen achterlaten, hiervoor doen we ook ons uiterste best. Het doel is om elke klant tevreden te houden. Dit doen we door een veilige, supersnelle en gebruiksvriendelijke VPN aan te bieden met de best mogelijke klantenservice in het Nederlands. (Engels kan natuurlijk ook) Heb je vragen over onze VPN, de app, functies, abonnementen en ga zo maar door? Kijk even op de site of benader het support team. Onze communicatie is dus in het Nederlands. Voor vragen zijn we 24/7 te bereiken via: support@vpnnederland.nl.