Blijven sturen om terug klant te worden

Ik heb even VPN Nederland getest en deze deed (grotendeels) wat je er van verwacht. Maar uiteindelijk toch gekozen voor een andere VPN dienst. Nu krijg ik al maanden mails dat ze me missen als klant en of ik toch niet terug wil overstappen naar VPN Nederland. En nergens in de mail of op hun site kun je je uitschrijven voor die berichten. Heb ze dus maar gemarkeerd als spam en rechtstreeks de vuilbak in. Ik zou dus 2 keer nadenken om met zo'n firma in zee te gaan. Ik raad ze echt af. Trouwens als je een mail stuurt om je te laten schrappen van hun klantenlijst, dan krijg je een mail terug om te vragen of je niet terug klant wil worden...

vanwege een bug bij vpn

vanwege een bug in de website na betaling aan vpn Nederland is het zeer snel opgelost. Ik merk wel wat verschil in snelheid na inschakelen van de VPN de download blijft hetzelfde maar de upload is gedaald met 70 procent. Gemeten met speednet.test.

Beste Roelof, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Goede prestaties voor de prijs

Ik ben tevreden met de door VPN Nederland geleverde verbinding. Ik vind het wel jammer dat je in het venster niet altijd kunt zien dat de veilige verbinding (groene slotje) is gemaakt. Om dat te verifieren moet je naar je internetverbinding in de taakbalk.

Beste Peter, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Werkt simpell en goed

Het gebruik is makkelijk Duidelijke site. Goede uitlag via de site Heeft mij een veilig gevoel.

Beste Eric, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Werkt goed. Snel en eenvoudig.

Ik merk geen verschil in snelheid na inschakelen van de VPN. Prima dus!

Beste Wim, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Even wennen

Toch wel enige negatieve ervaringen T.w. sommige apps werken dan niet! Bij tijdelijke uitschakeling wel

Beste Bert, Kun je mij een email sturen op support@vpnnederland.nl? Dan help ik je graag om de genoemde problemen op te lossen. Groet, Peter

Snel opzetten en effectief

Zeer snel ingesteld en werkt zonder enige vertraging. Dik tevreden!!

Beste Cor, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

De snelheid blijft achter.

De VPN is in orden maar de snelheid blijft achter. Ik heb 1 tb upload en download bij KPN maar als ik de VPN aanzet heb ik nog geen 200 mb aan download en upload dus dan is het niet meer voor uit te komen.

Beste Leen, Bedankt voor je beoordeling. Kun je mij een email sturen op support@vpnnederland.nl? Dan help ik je graag verder de snelheidsproblemen te verbeteren en hopelijk zelfs op te lossen. Groet, Peter

Voor zover ik kan beoordelen werkt VPN Nederland goed.

Het werkt meestal goed. Heel sporadisch kan ik geen e-mail verzenden. Als ik dan de verbinding van VPN Nederland sluit, kan ik de e-mail wel weer verzenden. Of mijn verbinding met websites of diensten helemaal van de buitenwereld is afgeschermd, kan ik helaas niet beoordelen.

Beste Jan, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Gewoon goed

Zowel de pc alsmede de phone of tablet werken zonder problemen

Beste Fred, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Geheel volgens verwachting.

Geheel volgens verwachting, goede verbindingen, snelheid is soms iets minder. Prijs kwaliteit is OK. Verbinden met VPN duurde soms enkele seconden. Verder stabiele verbinding.

Beste Geer, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Super geweldig

Werkt prima op mijn PC, tablet en telefoon. Zo kan ik alle uitwedstrijden van de 2e Deutsche Bundesliga Handbal kijken. De thuiswedstrijden bezoek ik. (mijn neef speelt daar). Maar ook via andere keuzes veel programma's bekijken, heerlijk. Klein minpuntje is dat het op mijn laptop vaak heel erg lang duurt voordat ik verbinding heb met Duitsland of een ander land, geen idee waarom. Maar als ik een keer verbinding heb, gaat alles prima

Beste Corry, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

makkelijk

Bij opstarten 1 muisklik en that's it. Minimaal verlies aan internetsnelheid! Kosten zijn oke.

Beste Ed, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Werkt makkelijk en easy in te stellen. Ben zeer tevreden

Beste Jurgen, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Ik ben een tevreden klant

Als leek weet ik niet voldoende om alle voordelen van de dienst in te schatten, ik heb een VPN-abonnement genomen omdat ik erop vertrouw wat ik gelezen heb. Het functioneert prima, ben nu in Bulgarije aan de Zwarte Zee en kan gewoon Nederlandse tv kijken op mijn tablet. De klantenservice ist ook heel goed, weliswaar niet telefonisch bereikbaar maar ik stelde mijn vragen per mail en kreeg altijd snel een duidelijk antwoord, in het Nederlands, dat vind ik zeer belangrijk! En last but not least: voor de prijs van een 3-jaars abonnement hoefde ik niet lang te sparen, ook belangrijk en prettig!

Beste Barbara, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

prima VPN

Aanmelden duurt soms wat lang; snelheid goed en bescherming ook

Beste Bert, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Het bevalt goed

Beste Margreet, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Prima dienstverlening

Verbinding is altijd goed.

Beste Peter, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

geweldig

ook na een slechte verbinding blijft VPN proberen verbinding te maken.

Beste Winis, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Werkt uistekend

Doet wat het moet doen. Het blokkeert alleen uitgaande email. Dat is jammer maar niet onoverkomelijk

Beste Ruud, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Android en ios prima

Werkt prima, alleen als er verbinding problemen zijn duurt het lang. Je kan niet onderbreken. Dus je moet wachten op een time-out. Ook wisselen binnen een land gaat prima. Ik ben er heel blij mee!

Beste Rob, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Goed genoeg

Werkt prima en best wel makkelijk, al zijn er wel een paar websites die moeite hebben met verbinden. Het opstarten mag wel wat vlotter

Beste M Schotanus, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

De app vraagt voortdurend om een update te laden. Ondanks dat ik dat al net gedaan heb.

Beste Rob, Bedankt voor je beoordeling. Kun je mij een email sturen op support@vpnnederland.nl, dan kan ik je helpen om dit probleem op te lossen. Groet, Peter

Subliem

Voor mij de beste vpn provider,Nederlands bedrijf,wel zo makkelijk als je een probleem hebt.Je word altijd geholpen door een Nederlands sprekende hulpverlener, Het is goedkoop.Dat wil niet zeggen dat het een slechte provider is.De beoordelingen zijn erg positief over VPN Nedereland.

Beste Jos, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Goedkope VPN en Nederlands!

Prima VPN, werkt goed op mijn windows computer en op mijn android telefoon.

Beste Menno, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Over VPN Nederland

Wat leuk dat je ons beter wil leren kennen. Wij zijn VPN Nederland, dé echte Nederlandse VPN! We zijn erg trots dat onze klanten beoordelingen achterlaten, hiervoor doen we ook ons uiterste best. Het doel is om elke klant tevreden te houden. Dit doen we door een veilige, supersnelle en gebruiksvriendelijke VPN aan te bieden met de best mogelijke klantenservice in het Nederlands. (Engels kan natuurlijk ook) Heb je vragen over onze VPN, de app, functies, abonnementen en ga zo maar door? Kijk even op de site of benader het support team. Onze communicatie is dus in het Nederlands. Voor vragen zijn we 24/7 te bereiken via: support@vpnnederland.nl.