Super geweldig

Werkt prima op mijn PC, tablet en telefoon. Zo kan ik alle uitwedstrijden van de 2e Deutsche Bundesliga Handbal kijken. De thuiswedstrijden bezoek ik. (mijn neef speelt daar). Maar ook via andere keuzes veel programma's bekijken, heerlijk. Klein minpuntje is dat het op mijn laptop vaak heel erg lang duurt voordat ik verbinding heb met Duitsland of een ander land, geen idee waarom. Maar als ik een keer verbinding heb, gaat alles prima

Beste Corry, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

makkelijk

Bij opstarten 1 muisklik en that's it. Minimaal verlies aan internetsnelheid! Kosten zijn oke.

Beste Ed, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Werkt makkelijk en easy in te stellen. Ben zeer tevreden

Beste Jurgen, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Ik ben een tevreden klant

Als leek weet ik niet voldoende om alle voordelen van de dienst in te schatten, ik heb een VPN-abonnement genomen omdat ik erop vertrouw wat ik gelezen heb. Het functioneert prima, ben nu in Bulgarije aan de Zwarte Zee en kan gewoon Nederlandse tv kijken op mijn tablet. De klantenservice ist ook heel goed, weliswaar niet telefonisch bereikbaar maar ik stelde mijn vragen per mail en kreeg altijd snel een duidelijk antwoord, in het Nederlands, dat vind ik zeer belangrijk! En last but not least: voor de prijs van een 3-jaars abonnement hoefde ik niet lang te sparen, ook belangrijk en prettig!

Beste Barbara, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

prima VPN

Aanmelden duurt soms wat lang; snelheid goed en bescherming ook

Beste Bert, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Het bevalt goed

Beste Margreet, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Prima dienstverlening

Verbinding is altijd goed.

Beste Peter, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

geweldig

ook na een slechte verbinding blijft VPN proberen verbinding te maken.

Beste Winis, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Werkt uistekend

Doet wat het moet doen. Het blokkeert alleen uitgaande email. Dat is jammer maar niet onoverkomelijk

Beste Ruud, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Android en ios prima

Werkt prima, alleen als er verbinding problemen zijn duurt het lang. Je kan niet onderbreken. Dus je moet wachten op een time-out. Ook wisselen binnen een land gaat prima. Ik ben er heel blij mee!

Beste Rob, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Goed genoeg

Werkt prima en best wel makkelijk, al zijn er wel een paar websites die moeite hebben met verbinden. Het opstarten mag wel wat vlotter

Beste M Schotanus, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

De app vraagt voortdurend om een update te laden. Ondanks dat ik dat al net gedaan heb.

Beste Rob, Bedankt voor je beoordeling. Kun je mij een email sturen op support@vpnnederland.nl, dan kan ik je helpen om dit probleem op te lossen. Groet, Peter

Subliem

Voor mij de beste vpn provider,Nederlands bedrijf,wel zo makkelijk als je een probleem hebt.Je word altijd geholpen door een Nederlands sprekende hulpverlener, Het is goedkoop.Dat wil niet zeggen dat het een slechte provider is.De beoordelingen zijn erg positief over VPN Nedereland.

Beste Jos, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Goedkope VPN en Nederlands!

Prima VPN, werkt goed op mijn windows computer en op mijn android telefoon.

Beste Menno, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Klatergoud

Niet voor de streamers van Amazon prime video in ieder geval. Die dienst werkt niet via vpn nederland. Netflix tot op dit moment nog wel maar ik ben bang dat ook deze diens komt te vervallen. Mijn advies: neem n andere vpn.

Beste Aad, Bedankt voor het plaatsen van een update met je ervaringen met VPN Nederland, we zijn blij om te horen dat je na contact met onze helpdesk en het oplossen van de problemen rondom Amazon Prime Video tevreden bent met onze VPN service. Groet, Peter

VPN van VPN Nederland werkt goed

Heel blij met VPN Nederland. Met Netflix catalogus is nu een stukje groter geworden en daarnaast kan ik via mijn mobiel veilig met een openbare wifi verbinden (ideaal als je op vakantie bent). Hopelijk dat ik over een aantal maanden nog steeds zo tevreden ben.

Beste Marlein, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Zeer onbetrouwbaar

Vaak werkt het, maar te vaak ook gewoon niet. In de 2 maand dat ik deze VPN heb, heb ik elke 2e week contact gehad met support omdat ik - geen verbinding kan krijgen met geen enkele server - dat de verbinding zomaar verbreekt en kill switch niet werkt - websites niet gevonden kunnen worden tot VPN uitgeschakeld wordt Elke keer is er een excuus dat er een probleem was en dat ik een setting moet veranderen, of dat ik een beta versie moet downloaden om te kijken of dat wel werkt. Kortom, het product werkt gewoon niet. Als je graag je tijd wil besteden aan internetten ipv je VPN werkend te krijgen raad ik aan deze VPN over te slaan.

Beste Gerard, Bedankt voor je beoordeling. In de laatste weken hebben wij inderdaad een aantal storingen gehad die deze problemen voorzaakte, deze problemen zijn inmiddels wel opgelost al begrijpen we dat je hierdoor een negatieve beoordeling hebt geschreven, we hopen dan ook dat je deze later aan wilt passen wanneer de VPN stabiel en goed blijft werken. Groet, Peter

Voordelige en goede vpn aanbieder.

Enige dagen terug een negatieve beoordeling gegeven op deze site maar eerlijk is eerlijk, ik oordeelde iets te snel. Aanvankelijk leek het of Amazon prime video niet kon werken via Vpn Nederland. Echter na een mail van de klantenservice werd duidelijk dat dit slechts met een deel van de servers het geval kon zijn, dus even gezocht naar de juiste server en probleem was opgelost.

Goede service en top snelheden

Mijn ervaring bij dit bedrijf als VPN provider is uitstekend. Bij problemen helpen zij dan ook graag het probleem op te lossen en reageren erg snel. Ook heb je een erg grote diversiteit in de VPN locaties en hoge snelheden waar dan ook. Ik raad dit bedrijf zeker aan als je een goedkope en snelle VPN zoekt met een goed support team.

Beste Stux, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Snelle VPN

Gaat super snel en ben heel blij. Het streamen van verschillende platformen waaronder Netflix verloopt ook soepel. Daarnaast ook niet prijzig en dus een prima goedkope VPN welke voor mij perfect is!

Beste Ingrid, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Beste VPN

Tot op heden heel erg tevreden! Het werkt snel en efficiënt, jammer dat er nog geen functie is om standaard aan te gaan bij onveilige netwerken (zoals openbare wifi's). Maar dit is natuurlijk makkelijk op te lossen door gewoon altijd je VPN aan te zetten :)

Beste Jamai, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Goed, maar soms tijdens gebruik kan hij de serverlijst niet vinden

Waardoor er iedere keer een signaal wordt afgegeven. Ook hetinternet is dan verstoort...

Beste Edwin, Bedankt voor je positieve beoordeling. De melding over met serverlijst werd veroorzaakt door een probleem aan onze kant, maar dit is inmiddels opgelost. Groet, Peter

Voor een goede prijs een prima en snelle VPN verbinding

Installatie was een fluitje van een cent en daarna werkte het direct. Genoeg servers om uit te kiezen in binnen en buitenland.

Beste Rob, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Snelle verbinding.

Geen negatieve ervaring.

Beste Jm, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Het geeft rust

IK download weinig. Af en toe een filmpje, die ik bekijk als ik op mijn Home Trainer zit. toch geeft mij dat rust. Ik heb het programma op mijn desktop staan en ik vind het jammer dat ik het niet op mijn laptop kan zetten, zonder daarvoor nog extra moet betalen. Verder vind ik het een mooi programma en ik zeg vaak tegen anderen om deze VPN ook te nemen.

Beste Albert, Bedankt voor je positieve beoordeling! Je kunt je VPN Nederland abonnement op een onbeperkt aantal apparaten installeren en tegelijkertijd gebruiken, je kunt deze dus ook (zonder extra kosten) op je laptop installeren. Groet, Peter

Over VPN Nederland

Wat leuk dat je ons beter wil leren kennen. Wij zijn VPN Nederland, dé echte Nederlandse VPN! We zijn erg trots dat onze klanten beoordelingen achterlaten, hiervoor doen we ook ons uiterste best. Het doel is om elke klant tevreden te houden. Dit doen we door een veilige, supersnelle en gebruiksvriendelijke VPN aan te bieden met de best mogelijke klantenservice in het Nederlands. (Engels kan natuurlijk ook) Heb je vragen over onze VPN, de app, functies, abonnementen en ga zo maar door? Kijk even op de site of benader het support team. Onze communicatie is dus in het Nederlands. Voor vragen zijn we 24/7 te bereiken via: support@vpnnederland.nl.