Snelle VPN

Gaat super snel en ben heel blij. Het streamen van verschillende platformen waaronder Netflix verloopt ook soepel. Daarnaast ook niet prijzig en dus een prima goedkope VPN welke voor mij perfect is!

Beste VPN

Tot op heden heel erg tevreden! Het werkt snel en efficiënt, jammer dat er nog geen functie is om standaard aan te gaan bij onveilige netwerken (zoals openbare wifi's). Maar dit is natuurlijk makkelijk op te lossen door gewoon altijd je VPN aan te zetten :)

Goed, maar soms tijdens gebruik kan hij de serverlijst niet vinden

Waardoor er iedere keer een signaal wordt afgegeven. Ook hetinternet is dan verstoort...

Beste Edwin, Bedankt voor je positieve beoordeling. De melding over met serverlijst werd veroorzaakt door een probleem aan onze kant, maar dit is inmiddels opgelost. Groet, Peter

Voor een goede prijs een prima en snelle VPN verbinding

Installatie was een fluitje van een cent en daarna werkte het direct. Genoeg servers om uit te kiezen in binnen en buitenland.

Beste Rob, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Snelle verbinding.

Geen negatieve ervaring.

Beste Jm, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Het geeft rust

IK download weinig. Af en toe een filmpje, die ik bekijk als ik op mijn Home Trainer zit. toch geeft mij dat rust. Ik heb het programma op mijn desktop staan en ik vind het jammer dat ik het niet op mijn laptop kan zetten, zonder daarvoor nog extra moet betalen. Verder vind ik het een mooi programma en ik zeg vaak tegen anderen om deze VPN ook te nemen.

Beste Albert, Bedankt voor je positieve beoordeling! Je kunt je VPN Nederland abonnement op een onbeperkt aantal apparaten installeren en tegelijkertijd gebruiken, je kunt deze dus ook (zonder extra kosten) op je laptop installeren. Groet, Peter

Supersnel anoniem surfen bevalt me uitstekend.

Beste Edwin, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Werkt uitstekend en bijna zonder vertraging.

Ik was eerst wat ambivalent over deze dienst, maar ik kan het iedereen aanbevelen.

Beste Lammert, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Werkt best goed

Ik vind het een fijn idee dat je veiliger kunt doen en laten op internet alleen is het jammer dat de snelheid af neemt

Beste Henk, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Vbg valt vaak weg en het is onzeker of deze dan werkt.

Onzekerheid over functioneren.

Beste Peter, Bedankt voor je beoordeling! Kun je mij een email sturen op support@vpnnederland.nl? Dan help ik je graag om alle onzekerheden weg te nemen en ervoor te zorgen dat je tevreden bent met onze VPN dienst! Groet, Peter

Hij doet wat hij moet doen

Beste J.W., Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Werk prima

Ik ben blij met deze VPN.

Beste Adriaan, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Goede diensten

Beste Jo, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Goed voldoet aan de verwachting

Oké

Beste J. Rienk, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Klantvriendelijk

Aanvankelijk wat aarzelingen . Geen ervaring met ander VPN - ers Tot nu toe goede ervaringen qua klantvriendelijkheid.

Beste Rick, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Fijne service

Makkelijk en goed werkend

Beste Aat, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Goede VPN voor lage prijs.

Ik krijg altijd goed advies, als er iets is of als ik een probleem ervaar.

Beste Marco, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Behoorlijk wat sites niet te bereiken

Voldoet redelijk, maar enige websites zijn met ingeschakelde niet te bereiken.... Aanbevelen ja of nee, niet erg genuanceerd,dus wordt het “nee” Anders ja maar.....

Beste Willem, Bedankt voor je beoordeling! Zou je mij een email kunnen sturen op support@vpnnederland.nl met voorbeelden van websites die niet meer werken met de VPN ingeschakeld, dan kunnen we hier iets aan doen. Groet, Peter

Duidelijk, werkt vlot vanaf opstarten tot afsluiten

Duidelijk, werkt vlot vanaf opstart tot afsluiten

Beste Piet, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

zie onder

ik heb niets aan te merken, alles werkt goed

Beste Jan, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Meestal goed contact

Meestal is de verbinding goed. Af en toe is de verbinding wat traag lijkt het.

Beste Jan, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

100%

Werkt goed, goede servicedesk

Beste SYAM, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Prima, je merkt er niets van

En dan lijkt het mij heel goed

Beste Martin, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

oke

alleen veel internetstoring

Beste Jack, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Via een PC is er geen verbinding mee te maken.

In de eerste paar weken werkte het goed, maar daarna duurde het steeds langer om verbinding te krijgen. De laatste paar weken is het onmogelijk om verbinding te krijgen en veroorzaakt het dat de internet verbinding niet meer opstart. De ethernet adapter wordt niet meer herkend... Vele mails zijn heen en weer gestuurd, echter zonder enige oplossing. Raad dit product ten zeerste af.

Beste Bert, Bedankt voor je beoordeling. Er zijn inderdaad wat problemen geweest aan onze kant, deze zouden inmiddels opgelost moeten zijn, excuses voor het ongemak. Groet, Peter

Over VPN Nederland

Wat leuk dat je ons beter wil leren kennen. Wij zijn VPN Nederland, dé echte Nederlandse VPN! We zijn erg trots dat onze klanten beoordelingen achterlaten, hiervoor doen we ook ons uiterste best. Het doel is om elke klant tevreden te houden. Dit doen we door een veilige, supersnelle en gebruiksvriendelijke VPN aan te bieden met de best mogelijke klantenservice in het Nederlands. (Engels kan natuurlijk ook) Heb je vragen over onze VPN, de app, functies, abonnementen en ga zo maar door? Kijk even op de site of benader het support team. Onze communicatie is dus in het Nederlands. Voor vragen zijn we 24/7 te bereiken via: support@vpnnederland.nl.