Voldoet aan verwachtingen

Het gebruik van VPN Nederland voldoet aan mijn verwachtingen en gebruiksgemak in verhouding met de abonnementsprijs

Uiterst tevreden

Een fijn programma, eenvoudig in te stellen, weinig of geen verlies van snelheid en betaalbaar

Goede prijs en werk prima en fijne service als je iets niet begrijpt!

klein probleem

Alles werkt prima op een ding na, dat is wireless printen dat wordt belemmert!

Had het ff nodig voor mn oude pc Helaas heeft die hdt begeven

Geeft een veilig gevoel

Geeft een veilig gevoel en werkt tot nu toe naar behoren.

Prima kon tv kijken in Curacao

Je sluit internet streamingsabonnementen af, maar dan ben je in het buitenland en dan kan je geen KPN, Netflix etc kijken. Dan via een veilige vpn verbinding. Ideaal, uiteraard Viaplay ***bedrijf, deze werkt niet bij VPN maar via ORF toch f1 kunnen kijken.

Geweldig dat zegt genoeg toch

Wat een bende!!

Als je nu een vpn verplicht te gebruiken zorg dan ook dat deze daadwerkelijk werkt. Ik probeer al een uur aan te melden maar hij weigert gewoon. Nordvpn doet het perfect, hotshot vpn doet het perfect, maar ja daar kun je weer niet mee werken op nzbserver. Kortom Bagger.

Alles perfect; helaas geen linux client maar dat doet aan kwaliteit niet af

Beste Arno, Bedankt voor je positieve review! Onze Linux client is op dit moment nog in Beta status maar als je mij een email stuurt op [email protected] dan kan ik je deze met je delen zodat je deze kunt uitproberen. Groet, Peter

Onbeperkt streamen

Met VPN Nederland heb je geen last meer van geoblokkades en kun je onbeperkt streamen van elke (buitenlandse) dienst. Aanrader!

Beste Anne, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Super snel en makkelijk te gebruiken!

ik ben echt onder de indruk van VPN Nederland. Het is zo makkelijk te gebruiken en de snelheid is echt heel erg goed. Ik kan eindelijk weer genieten van mijn favoriete Formule 1-commentaar zonder al die geoblocking-problemen. Echt een aanrader!

Beste Annet, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Geweldige VPN service!

Ik heb net een maand geleden overgeschakeld naar VPN Nederland, en ik heb er geen spijt van! De prijs is echt goed, en de verbinding is echt snel. Ik heb ook een aantal andere VPN's gebruikt, maar dit is veruit de beste.

Beste Lisa, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Snelle en betrouwbare VPN

Ik heb VPN Nederland nu ongeveer een maand gebruikt, en ik ben echt onder de indruk. De verbinding is snel en betrouwbaar, en ik heb nog nooit last gehad van buffering of een langzame verbinding. De prijs is ook erg scherp. 10/10!

Beste Lottie, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Waardeloos

GP radio stopt de hele tijd. Alles klaar gezet en dan gelijk met de start van de Grandprix stopt het zooitje. Dan maar weer het suffe commentaar vab F1-TV aanzetten. Jammer. :-(

Beste J, Bedankt voor je beoordeling. Als je mij een email kunt sturen op [email protected] dan help ik je graag deze problemen die je ervaart op te lossen. Groet, Peter

Eindelijk VPNNederland

Ik gebruik de VPN al een tijdje en was eindelijk op zoek naar een aanbieder die snel is en geen problemen geeft. Deze heeft me nooit teleurgesteld.

Beste Paul, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Makkelijk te gebruiken en echt heel erg snel!

VPN Nederland is makkelijk te gebruiken en echt heel erg snel. Ik had al een tijdje last van geoblocking-problemen, maar dat is nu eindelijk verleden tijd. Echt een aanrader als je veel gebruik maakt van streamingdiensten!

Beste Asper, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Tevreden gebruiker

Ik was opzoek naar een VPN die mij toegang zou geven tot Nederlandse streamingdiensten. Na veel research ben ik uiteindelijk bij VPN Nederland beland. De app is eenvoudig te gebruiken en ik heb altijd toegang tot de content die ik wil zien.

Beste Peter, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Snelle en betrouwbare service!

Ik was erg blij met de snelheid en betrouwbaarheid van de VPN. Het is geweldig om toegang te krijgen tot alle internationale streamingdiensten. Het klantenserviceteam is ook heel erg behulpzaam

Beste Jan, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Een echte aanrader!

Ik heb net VPN Nederland aangeschaft en ben er heel erg tevreden mee! De app is super eenvoudig te gebruiken en de verbinding is heel snel. Ik heb geen enkel probleem gehad met het streamen van video's of het downloaden van bestanden. Ik raad iedereen aan om deze VPN te gebruiken!

Beste Peter, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Werkt perfect

Ik heb de VPN een paar keer gebruikt en het werkt perfect. Geen problemen met de snelheid of de verbinding. Ik raad het iedereen aan die op zoek is naar een goede VPN.

Beste Jessica, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Makkelijk te gebruiken

VPN Países Bajos es muy fácil de usar y siempre funciona bien. Es una forma asequible de ver la carrera de Fórmula 1 y estoy muy contento con ella. ¡La aplicación también es muy fácil de usar y se la recomiendo a todos!

Perfecte app!

De app werkt perfect voor het streamen van Formule 1-races. De prijs is ook heel erg scherp!

Beste Joris, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Echt de beste VPN-service

Ik heb de afgelopen jaren verschillende VPN-services gebruikt, maar VPN Nederland is echt de beste. De snelheid is ongekend en de customer service is super vriendelijk en behulpzaam. Ik heb nooit meer last van geoblokkades en kan nu eindelijk alle films en series kijken die ik wil. Dit is echt de beste VPN-service die er is.

Beste Lucas, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Fijne app!

Ik ben heel erg blij met deze app! De verbinding is erg snel en ik heb geen problemen met de geoblokkades. De klantenservice is ook heel erg behulpzaam. Ik zou deze app aan iedereen aanbevelen.

Beste Anne, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Over VPN Nederland

Wat leuk dat je ons beter wil leren kennen. Wij zijn VPN Nederland, dé echte Nederlandse VPN! We zijn erg trots dat onze klanten beoordelingen achterlaten, hiervoor doen we ook ons uiterste best. Het doel is om elke klant tevreden te houden. Dit doen we door een veilige, supersnelle en gebruiksvriendelijke VPN aan te bieden met de best mogelijke klantenservice in het Nederlands. (Engels kan natuurlijk ook) Heb je vragen over onze VPN, de app, functies, abonnementen en ga zo maar door? Kijk even op de site of benader het support team. Onze communicatie is dus in het Nederlands. Voor vragen zijn we 24/7 te bereiken via: [email protected].