Oplichting !!!!

Had een abbo genomen bij VPN Nederland. alles netjes betaald. Maar toen werd het stil, heel stil. Geen bevestigingsmail. Heb toen maar weer een mail gestuurd en hierop een mail ontvangen van VPN, met spelfouten, dat ik even geduld moest hebben en dat de mail binnen 10 minuten bij mij binnen zou zijn. NIET DUS !!!! Ben inmiddels 1 uur verder en nog steeds niks !!!! Hierop weer een mail gestuurd met opzegging van mijn abonnement !! Ik houd jullie op de hoogte of ik mijn geld heb terug ontvangen !! Kreeg direct een mail of zij mij konden helpen. Ja Ja, die kennen we. het werd weer heel stil, heel stil. Mensen LET OP !!!! VPN Nederland hanteert verschillende aanbiedingen op het internet !!! Van €1.29 en €2.29, ligt eraan op welke site je kijkt. het abonnement wordt stil zwijgend ook verlengd met hoge tarieven !! ca €10 per maand !!!!

Top verbinding

Ik ben super blij dat ik via VPN verbinding weer kan luisteren naar Grandprix Radio met Olav Mol en Jack Plooij Enorm bedankt voor de F1 aanbieding

F1 en Grand Prix Radio!

Super werkt goed en ik kan weer luisteren naar Olav Mol op Grand Prix Radio. Formule 1 kijken met mijn favorite commentator, instellen op VPN België en alles werkt!

goede vpn voor gamen

Ik heb VPNNederland gebruikt voor online games en het was erg handig, stabiel en lage latentie.

Alleen maar foutmeldingen!!

Vanmorgen een abonnement afgesloten en betaald, programma gedownload en geïnstalleerd. Vervolgens krijg ik alleen maar de foutmelding dat het abonnement is verlopen, zonder maar één minuut gebruikt te hebben. Opnieuw geinstalleerd, zonder succes. Support gemaild, maar geen enkele reactie op 3 (!) mails en chatfunctie is offline. Riekt naar oplichting! Bedrijf zit in Curacao, sowieso al vaag.

Eénvoudige installatie, goede snelheid

Snel en eenvoudig op de laptop geinstalleerd en via HDMI aangesloten op mijn tv. Nu even wachten tot F1 op servus.tv begint.

VPN Nederland biedt uitstekende beveiliging voor mijn online activiteiten. Ik waardeer de snelle en stabiele verbinding, en de grote selectie van servers. De prijs is ook redelijk en de klantenservice is altijd behulpzaam. Aanbevolen!

Keurige service en duidelijkheid

Eenvoudig te installeren en gebruiken en als iets niet duidelijk snelle en correcte hulp.

Heel goed.

Goede service.

Zeer makkelijk

VPN is zeer makkelijk in gebruik en ook stabiel. Tot op heden geen problemen ervaren.

Gratis is niet gratis

Aanvankelijk had VPN Nederland de optie voor een gratis abonnement, Hier werd behoorlijk mee gestunt. Deze had 2Gb data per maand. Wij gebruiken niet veel data, dus een prima optie. Kennelijk was dit een lokkertje, want ze hebben het er inmiddels vanaf gehaald. Nu worden de klanten verplicht een betaald abonnement te nemen. Wat ons betreft pure misleiding. N.a.v. bovenstaande review reageert VPN Nederland als volgt: "De gratis VPN is bedoeld voor mensen om de VPN uit te proberen, maar uiteindelijk kan geen bedrijf in de wereld gerund worden door producten gratis weg te geven, dit kan alleen Google, maar deze doet dat door je data te verkopen. Wij willen dit niet en we zullen dus ook betaalde abonnementen moeten hebben om te kunnen overleven". Toch raar dat ze stunten met gratis maandelijks 2Gb data en vervolgens hun woorden weer intrekken. Zegt iets over de betrouwbaarheid van deze club. Inmiddels overgestapt op het Zwitserse PrivadoVPN. Deze heeft honderden positieve reviews op Trustpilot staan en biedt gratis 10Gb data per maand aan, zonder addertjes onder het gras.

Beste B.A., Wat jammer dat we een 2-sterrenreview ontvangen. Onze gratis VPN is namelijk nog gewoon, voor iedereen en onbeperkt, beschikbaar. Aan het einde van de maand hoef je deze alleen maar even te verlengen om weer 2GB gratis te ontvangen. Mocht het toch niet lukken, kan je altijd onze klantenservice bereiken via: [email protected]. Zij helpen je graag. Voor de zekerheid nog even de link naar onze gratis VPN: https://www.vpnnederland.nl/gratis-vpn Met vriendelijke groet, Team VPN Nederland

Makkelijk

Makkelijk in gebruik

Reageren adequaat op vragen

Als er geen direct antwoord kan worden gegeven krijg je de mededeling er start een onderzoek. Nu wachten op de oplossing.

werkt prima

Eenvoudig te installeren en te bedienen

VPN Nederland is eenvoudig te installeren en de keuze uit de van mogelijkheden zijn prima en makkelijk te vinden

Aanbeveling

Al eerder gebruikt, en een hele betrouwbare bescherming , tevens buitenlandse zenders te kunnen bereiken. Top

Aanbeveling

Perfect!

Had voorheen een veel duurdere. Maar zie geen enkel verschil! Behalve de prijs!

Weinig problemen

Werkt prima geen merkbare vertraging, ik moet hem alleen uitzetten bij bepaalde studie instituten waar ik aan meewerk, die raken in paniek als ik ineens met een heel ander ip adres/lokatie inlog.

Weinig problemen

werkt uitstekend

gebruik het voor het eerst , maar alles werkt naar behoren op iedere iPhone , iMac en Mac book dat ik heb geprobeerd in ons bezit.

werkt uitstekend

Werkt prima

Ik heb deze VPN op zowel mijn telefoon als mijn computer geinstalleerd en dit was uiterst eenvoudig (itt VPNs die ik eerder heb gebruikt). De VPN was in bedrijf na een paar klikjes in minder dan een minuut. Bandbreedte en continuïteit is tot nu toe uitstekend.

Over VPN Nederland

Wat leuk dat je ons beter wil leren kennen. Wij zijn VPN Nederland, dé echte Nederlandse VPN! We zijn erg trots dat onze klanten beoordelingen achterlaten, hiervoor doen we ook ons uiterste best. Het doel is om elke klant tevreden te houden. Dit doen we door een veilige, supersnelle en gebruiksvriendelijke VPN aan te bieden met de best mogelijke klantenservice in het Nederlands. (Engels kan natuurlijk ook) Heb je vragen over onze VPN, de app, functies, abonnementen en ga zo maar door? Kijk even op de site of benader het support team. Onze communicatie is dus in het Nederlands. Voor vragen zijn we 24/7 te bereiken via: [email protected].