Gaat goed hier in New Zealand

Als er goede WiFi of dekking is dan probleem loos appen en mailen en lokaal bellen Jammer dat het versturen van dit review dan weer niet lukt en dat is nog al sukkelig

werkt goed

misschien wel te goed: ik gebruik yahoo voor mij mail. Als ik uitlog krijg ik altijd nieuws (Amerikaans), maar VPN blokkeert dit. Eerst VPN uitschakelen dan pas dit nieuws bekijken!

werkt goed

VPN zonder poespas

Vlot geiïnstalleerd. Ook tamelijk snel. Voor mijn gebruik ruim voldoende.

Eindelijk kan ik nederlandsche knaken zien

Soms wat tijd nodig voor uploaden

Geweldig.

Geweldig.

heel goed

makkelijk en wekt direct

snel en goed

assetstore gumroad payhip niemand ziet je ip speedtest met en zonder vpn aan was de snelheid nagenoeg gelijk. dns test geslaagd super

Doet wat het moet doen

Ik gebruik de VPN alleen maar om bepaalde Duitse programma's te kijken. Werkt perfect. Ook het switchen tussen de VPN locatie gaat erg makkelijk. Fijn dat je het op meerdere apparaten tegelijk kan gebruiken. Zelf gebruik ik hem op de Chromecast met Google tv.

Verrassend

Blij verrast door de snelheid, tot op heden gewoon tevreden.

Perfect om het WK te streamen in het buitenland

Ja hoor dikke prima!! Via een Nederlandse server kan ik perfect (vanuit Thailand) het WK streamen op de NOS

Geeft me een veiliger on-line gevoel

Suggestie: automatisch opstarten van de VPN tijdens het booten, dus zonder dat ik hoef te klikken Opmerking: soms heb ik tijdens de shutdown van de pc twéé VPN Nederlands, een mét een spatie en één zonder, dus VPN Nederland en VPNNederland. Is dat normaal?

Ben 100% op mijn VPN de hele dag

Bij mij staat de VPN de hele dag aan, heb niet eens door dat die aan staat.

niet de snelste of stabielste

Mijn persoonlijke ervaring is dat VPN Nederland een redelijk snelle VPN verbinding opzet maar met grote regelmaat valt de verbinding weg. De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ik hem alleen heb gebruikt voor downloaden waarbij ik alleen Nederland, België en Duitsland heb gebruikt. Misschien werkt hij wel goed en stabiel als je bijv. USA kiest. De helpdesk reageert snel op mijn vragen maar ondanks hun aanwijzingen ben ik nog niet veel opgeschoten. Wat mij betreft niet echt een aanrader.

Werkt gewoon goed

Werkt goed. Kan nu ook via de oosterijkse VPN de F1 op Servus TV volgen!

Je merkt er niks van

Geen ervaring te melden op de pc, op de telefoon is het anders. Dan doet Whats App het niet

Beste RC, Bedankt voor de mooie beoordeling! Het Whats App probleem is gelukkig niet veelvoorkomend en eenvoudig op te lossen. Neem even contact op met onze klantenservice. We zijn 24/7 bereikbaar via: [email protected]. We helpen je graag. Met vriendelijke groet, Team VPN Nederland

Deze zijn goed.

Ik voel mij een stuk veiliger!

Veilige oplossing

Voor mijn gevoel is het een veilige oplossing om gerust het internet op te gaan zonder ev getraceerd te worden.

Makkelijk, geen last van...

Het enige jammere is dat ik het programma niet automatisch kan laten verbinden als ik de computer opstart...

Werkt goed

Eigenlijk geen problemen ondervonden. In het begin moeite met openen van hyperlinkjes maar na wijzigen instelling gaat het goed.

Zeer gebruiksvriendelijke en betaalbare VPN met uitstekende helpdesk

Door mijn eigen fout door 2 accounts te verwarren niet in staat om verbinding te maken. Door Peter van de helpdesk weer snel op weg geholpen. En dat ook nog 's avonds in het weekend. 5 Sterren!!

Hartstikke goed

Alleen maar possitiviteit, het doet wat het moet doen.

E-Commerce Park Vredenberg 1 0000 CW Willemstad

+316 48238350

Over VPN Nederland

Wat leuk dat je ons beter wil leren kennen. Wij zijn VPN Nederland, dé echte Nederlandse VPN! We zijn erg trots dat onze klanten beoordelingen achterlaten, hiervoor doen we ook ons uiterste best. Het doel is om elke klant tevreden te houden. Dit doen we door een veilige, supersnelle en gebruiksvriendelijke VPN aan te bieden met de best mogelijke klantenservice in het Nederlands. (Engels kan natuurlijk ook) Heb je vragen over onze VPN, de app, functies, abonnementen en ga zo maar door? Kijk even op de site of benader het support team. Onze communicatie is dus in het Nederlands. Voor vragen zijn we 24/7 te bereiken via: [email protected].