Simpel en doeltreffend.

Werkt top alleen werkt het niet met disney+

Toppie

Toppie

Helemaal toppie goed

Goede vpn Aanbevolen om deze te nemen

Heb wel eens wat problemen gehad maar de helpdesk heeft alles prima opgelost

Zoals ik al zei de help desk lost het vrij snel allemaal prima op

Heel goed.

Heel goed.

Heerlijk

Tot nu toe heb ik nog nooit enig probleem ondervonden. Alles functioneert uitstekend.

Ik gebruik VPN Nederland om buiten Europa naar Nederlandse TV zenders te kijken VIA NLZIET.

Gewoon goed

Super eenvoudig!

Nog nooit een vpn verbinding gebruikt of nodig gehad. Het was echt in 3 stappen up and running

Prima! Werkt altijd en overal

Heel goed makkelijk in gebruik

Niet meer veranderen werk zo uitstekend

Makkelijk te installeren en goed en eenvoudig in gebruik.

VPN Nederland heeft een snelle service. Alles werkt (bijna) even snel als zonder tussenkomst. Prima, niet te durr, virtual netwerk. Ook als je er even niet uitkomt is de email snel beantwoord om je eruit te helpen. (dank Peter)

Werkt prima

werkt heel makkelijk en in het Nederlands prima hoor geen klachten

Snel en behulpzaam

Goeie service en fijne support. Kreeg gelijk antwoord op mijn vraag en daarnaast ook de juiste kennis.

USA content streamen

Werkt goed, ik was opzoek naar een film die ik alleen in de USA netflix kon bekijken... werkt goed!

Beste Arie, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Goedkope VPN en makkelijk te gebruiken

Er was een goede aanbieding en daarom geprobeerd voor streaming. Ben tot nu toe erg tevreden want de snelheid is erg goed. Ook makkelijk dat het Nederlands is, net als de klantenservice.

Beste Tobi, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Snelle en betrouwbare VPN

Fijne dienst, eerst een maand genomen en later overgegaan op een jaar.

Beste Jerome, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Hele fijne Nederlandse VPN

Heel erg blij met VPN Nederland

Beste Thimo, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Blijven sturen om terug klant te worden

Ik heb even VPN Nederland getest en deze deed (grotendeels) wat je er van verwacht. Maar uiteindelijk toch gekozen voor een andere VPN dienst. Nu krijg ik al maanden mails dat ze me missen als klant en of ik toch niet terug wil overstappen naar VPN Nederland. En nergens in de mail of op hun site kun je je uitschrijven voor die berichten. Heb ze dus maar gemarkeerd als spam en rechtstreeks de vuilbak in. Ik zou dus 2 keer nadenken om met zo'n firma in zee te gaan. Ik raad ze echt af. Trouwens als je een mail stuurt om je te laten schrappen van hun klantenlijst, dan krijg je een mail terug om te vragen of je niet terug klant wil worden...

Beste Tom, Bedankt voor je review. Als je ons een email stuurt op [email protected] dan kan ik ervoor zorgen dat je account uit ons systeem verwijderd word. Groet, Peter

vanwege een bug bij vpn

vanwege een bug in de website na betaling aan vpn Nederland is het zeer snel opgelost. Ik merk wel wat verschil in snelheid na inschakelen van de VPN de download blijft hetzelfde maar de upload is gedaald met 70 procent. Gemeten met speednet.test.

Beste Roelof, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Goede prestaties voor de prijs

Ik ben tevreden met de door VPN Nederland geleverde verbinding. Ik vind het wel jammer dat je in het venster niet altijd kunt zien dat de veilige verbinding (groene slotje) is gemaakt. Om dat te verifieren moet je naar je internetverbinding in de taakbalk.

Beste Peter, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

Werkt simpell en goed

Het gebruik is makkelijk Duidelijke site. Goede uitlag via de site Heeft mij een veilig gevoel.

Beste Eric, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Peter

E-Commerce Park Vredenberg 1

0000 CW Willemstad

+316 48238350

Over VPN Nederland

Wat leuk dat je ons beter wil leren kennen. Wij zijn VPN Nederland, dé echte Nederlandse VPN! We zijn erg trots dat onze klanten beoordelingen achterlaten, hiervoor doen we ook ons uiterste best. Het doel is om elke klant tevreden te houden. Dit doen we door een veilige, supersnelle en gebruiksvriendelijke VPN aan te bieden met de best mogelijke klantenservice in het Nederlands. (Engels kan natuurlijk ook) Heb je vragen over onze VPN, de app, functies, abonnementen en ga zo maar door? Kijk even op de site of benader het support team. Onze communicatie is dus in het Nederlands. Voor vragen zijn we 24/7 te bereiken via: [email protected].