Fijne olijfolie

Fijne produkten en goede service !

Klantvriendelijkheid en kwaliteit

Overzichtelijke website, makkelijk besteld en door eigenaar persoonlijk bezorgd.

Snelle service en nog even gebeld door de koerier. Heerlijke olie!

Prachtige producten en super snel geleverd!!!

Mooie producten voor een prima prijs. Waanzinnig snel geleverd!!!!

geel goed

zeer tevreden

Tegenvaller

Kwaliteit is de prijs niet waard.

Snelle levering mooi product

Na bestellen snel geleverd. Duidelijke communicatie en goed verpakt. Ziet er allemaal keurig uit.

Goede producten.

Super snelle levering

Het was super snel binnen! Mooie schaaltjes goed ingepakt! En een aardige bezorger! Een en al top☺️

Mooi verpakt top product, en snel geleverd

Goede product

Echt Olijf ...............

heel goede producten en goede service

het was mijn tweede bestelling en de producten zijn uitstekend verpakt en verstuurd . De kwaliteit van de producten is uitstekend.

Geweldig en super snel geleverd

Mooi en goed product en snel geleverd

Mooie schaaltjes!

Mooie handgeschilderde schaaltjes ontvangen. Leuk om te hebben maar zeker ook om te geven. Aanrader!

Super kwaliteit

Lekkere smaken, snel thuis geleverd

Goedemiddag ,keurige man die Leendert .alles prima geleverd .en op tijd .gr .kokkelkoren

Geweldige service

M'n pakketje werd zelfs persoonlijk gebracht. :)

Super service en N een prachtig product!

Snel, persoonlijk en servicegericht!

Heerlijke olijfolie!

Heerlijk om mee te koken of te gebruiken als dressing op een slaatje.

Zeer netjes geholpen. Top Service!

Top Service. Reageert super snel. En bestelling werd keurig op afspraak geleverd.

perfect

Goede communicatie, plezierig contact. Goed verpakt. Mooi flessen zoals beschreven. Ze zijn cadeau gegeven, de jarige was zeer verguld met dit cadeau.

Lekker

Voor bakken alsook op salades en dressings,

De allerlekkerste olijfolie!

Inclusief een mooi beschilderd schaaltje!

Heerlijke olie

top service

olijf olie is alicanta is echt een vierge olijfolie ,qua smak en geur, vers en sterk. dank u wel Alicanta, De bezorger was een top heer ,respect.

Over Alicanta

Alicanta is de importeur en leverancier van olijfolie uit de bergen in de regio Alicante in Spanje aan groothandel, horeca en retail. Via onze webshop leveren wij onze topkwaliteit olijfolie ook direct aan consumenten.