Super, smakelijk Spanje in huis gehaald.

Nette levering van een kwaliteit product, top!

erg smmaakvol

lekker inde sla en lekker om in te bakken

Bestelling keurig verpakt ontvangen

Ik had de bestelling geplaatst en toen miste ik eigenlijk informatie wanneer ik het ongeveer kon verwachten. Toen het eenmaal onderweg was, werd ik wel goed op de hoogte gehouden. De bestelling zat netjes verpakt en ik ben er blij mee!

Het ging allemaal goed. Ik ben zeer tevreden.

Prima geleverd

Nog niet gekeurd, maar de bestelling kwam snel en zonder problemen.

Prima bezorging en service

Heb al eerder besteld bij Alicanta, toen werd het door een medewerker bij de voordeur afgeleverd, nu netjes per post ontvangen. Mooie producten van goede kwaliteit voor een nette prijs. Zeker een aanrader

Helemaal top!

Ik houd van spaanse producten dus ben ermee bekend, Was snel binnen en goed ingepakt staat leuk in de keuken en smaakt ook nog een goed ben dus helemaal tevreden!

Geweldige service,snelle levering en goed spul

Gewoon heel erg goed!!

Top olie …..

Fijn product en snelle levering

Heerlijke olijfolie voor een goede prijs. Levering was weer erg snel.

Prima website, goede olie

Snel bezorgd

Goed product goede prijs

Goed geleverd.

Super lekker

Zeer lekker olie

Zeer goede degelijke olijfolie..

Prima kwaliteit

Producten zijn van prima kwaliteit.

tevredenheid

Mooi assortiment! Goede prijs!

Goede producten en snel gelverd tegen een prijs die oké is. Wat wil je nog meer?

Topper!

Heerlijke olijfolie, met een toch zeker eruit springende 'Tendre". Vol van smaak. Ook de Cotoliva, en de Vinolope zijn echte aanraders!

Goed product

Goed product en goede levering

Persoonlijk aflevering, zeer vriendelijke bezorger, een aanwinst voor de zaak.

Heerlijke olijfolie, uitstekende service.

Ook erg blij met het mooie Spaanse kommetje om de olijfolie in te doen.

Divers pakket met lekkere inhoud

Pakket had lekkere producten van goede kwaliteit. Echter was potje met olijven ietwat gaan lekken, gelukkig heeft het opvulmateriaal voorkomen dat alles onder de olie is gaan zitten.

goede kwaliteit aan te raden

goede levering goede kwaliteit prima smaak

na de inschrijving, ging de levering vliegensvlug. Een 10 als quote is dan ook op zijn plaats. En het product zelf is superlekker. Olijfolie uit Alicanta, prachtig gewoon !!! Zeker voor herhaling vatbaar.

Beter dan andere olijfolies

Heel goed produkt.

Over Alicanta

Alicanta is de importeur en leverancier van olijfolie uit de bergen in de regio Alicante in Spanje aan groothandel, horeca en retail. Via onze webshop leveren wij onze topkwaliteit olijfolie ook direct aan consumenten.