echt top

heerlijke olijfolie, goede en vriendelijke service. Aanrader!

Goede kwaliteit olijfolie.

Gebruik deze olijfolie op salades en voor speciale gerechten.

Top winkel met super kwaliteit

Ik heb er drie mooie olijf olies gekocht alle van perfecte kwaliteit De bezorgen tevens de eigenaar van het bedrijf Wat een mooie man weet waar het over heeft en hij heeft het netjes bezorgd

Lekker olijfolie

In begeleidend blad eventueel vermelden welke olie voor koud/warm is voor niet spaanstaligen

Goede olijf olie

Ik hou van olijf olie , is overal lekker om voor te gebruiken ! Ik vind alles top ! Site ook duidelijk ,

Smaak prima

Het is een aanrader top kwaliteit. De service is ook goed.Komt goed ingepakt in de doos.

Vriendelijke service en hoogwaardige producten

Helder contact en fijne communicatie bij de levering. Mooie producten!

Boven verwachting

Eerder dan verwacht ontvagen en persoonlijk bezorgd. Super service. En heerlijke olie!!

Tot nu toe perfect

Alles is goed geregeld. Prijs, kwaliteit en levering.

Ziet er zo gezellig uit. Wil wel meer modellen schalen

Zeer tevreden goede service levering en producten . Zeker in de toekomst n bestelling plaatsen.

Foutje gelijk aangepast!

Per ongeluk 1 pakket teveel besteld, maar met 1 mailtje werd het in orde gemaakt en het te veel betaalde bedrag terug op mijn rekening gestort. Top service!!

zeer goed

zoals beloofd zeer goed

Buitengewoon goed!

Eind december besteld en voor de kerst persoonlijk afgeleverd! Heel bijzonder! De olijfolie is perfect!

Mooie producten. En zeer vriendelijke bezorger.

Levering prima

De afbeelding op de site van wie het besteld is gaf een beeld van een verrassend cadeaupapier. Bij aankomst bleek alles los in dozen te zitten en moesten wij het zelf sorteren en bij elkaar als cadeau verpakken

Zeer goed,goed product

Netjes op tijd afgeleverd,erg vriendelijke mijnheer. Het was een kerst cadeautje voor mijn schoonzoon en hij was er erg blij mee.Schaaltjes waren ook heel mooi.

Uitmuntend

Ondanks de kerst ruim op tijd geleverd.

Vriendelijk en persoonlijk gebracht en dat maakte het echt net dat beetje meer!

Bestelling ging vlot en dat in deze drukke tijden. Ik kreeg netjes een voicemail wanneer de bestelling persoonlijk geleverd zou worden. En dat gebeurde ook. Zeer vriendelijk en klantvriendelijk. Ik bestel de volgende keer weer!

Snelle bezorging, goed verpakt

Fijne olie, snelle bezorging.

Superservice

Makkelijk bestellen en vervolgens wordt het pakket door het bedrijf zelf bij je thuis gebracht!

Service with a big smile.

Het pakket is ondanks een regenachtige avond volgens afspraak en persoonlijk afgeleverd. Top en bedankt voor alle moeite. Bezoek de webshop.

Over Alicanta

Alicanta is de importeur en leverancier van olijfolie uit de bergen in de regio Alicante in Spanje aan groothandel, horeca en retail. Via onze webshop leveren wij onze topkwaliteit olijfolie ook direct aan consumenten.