super

Heel lekkere olijfolie, al 2 keer besteld op vakantieveilingen

Goed service

Had een veiling gewonnen bij VakantieVeilingen. Bestellen en bezorgen ging reuze snel. Heb nog geen ervaring met de olie, maar vertrouw erop dat die dik in orde zal zijn.

Perfecte ervaring

Snelle service! Prima producten! Kortom: een vlekkeloze, perfecte ervaring!

Heerlijke olijfolie en top service!

De kleine Spaanse kommetjes zijn erg mooi en worden veel gebruikt!

prima verzorgd

't Ziet er allemaal heel goed uit, heel verzorgd, maar ik heb nog niet elke olie kunnen gebruiken

Ok

gewoon super, persoonlijk afgegeven, heel netjes en voorzichtig

gewoon super, persoonlijk afgegeven, heel netjes en voorzichtig

uitstekende producten.

Uitstekende producten die netjes geleverd worden. Levermoment wordt niet van te voren aangekondigd maar gelukkig waren we thuis.

Ik vind het netjes geleverd en ook heel erg fijn dat als je niet thuis bent een sms’je gestuurd word !

Super, smakelijk Spanje in huis gehaald.

Nette levering van een kwaliteit product, top!

erg smmaakvol

lekker inde sla en lekker om in te bakken

Bestelling keurig verpakt ontvangen

Ik had de bestelling geplaatst en toen miste ik eigenlijk informatie wanneer ik het ongeveer kon verwachten. Toen het eenmaal onderweg was, werd ik wel goed op de hoogte gehouden. De bestelling zat netjes verpakt en ik ben er blij mee!

Het ging allemaal goed. Ik ben zeer tevreden.

Prima geleverd

Nog niet gekeurd, maar de bestelling kwam snel en zonder problemen.

Prima bezorging en service

Heb al eerder besteld bij Alicanta, toen werd het door een medewerker bij de voordeur afgeleverd, nu netjes per post ontvangen. Mooie producten van goede kwaliteit voor een nette prijs. Zeker een aanrader

Helemaal top!

Ik houd van spaanse producten dus ben ermee bekend, Was snel binnen en goed ingepakt staat leuk in de keuken en smaakt ook nog een goed ben dus helemaal tevreden!

Geweldige service,snelle levering en goed spul

Gewoon heel erg goed!!

Top olie …..

Fijn product en snelle levering

Heerlijke olijfolie voor een goede prijs. Levering was weer erg snel.

Prima website, goede olie

Snel bezorgd

Goed product goede prijs

Goed geleverd.

Super lekker

Zeer lekker olie

Zeer goede degelijke olijfolie..

Prima kwaliteit

Producten zijn van prima kwaliteit.

Over Alicanta

Alicanta is de importeur en leverancier van olijfolie uit de bergen in de regio Alicante in Spanje aan groothandel, horeca en retail. Via onze webshop leveren wij onze topkwaliteit olijfolie ook direct aan consumenten.