Fijne samenwerking

Erg fijne samenwerking gehad. Erg fijn ook dat je wekelijks uitbetaald krijgt. Je stuurt in de ochtend je factuur en met 2/3 uur staat het geld op de rekening. Zeker aan te bevelen om via Rixoort te werken. Groet, Timmer-mann allround klusbedrijf.

Correct en vertrouwen partner in de bouw .

Ik was jaar sammen met Rikxoort Bouw Service ! Uitstekend bedrijf . Altijd op tijd betaald . Vriendelijke personnel . Gewoon top !

Top bedrijf!

We werken al jaren samen met Rikxoort en dat bevalt uitstekend. Ze leveren goede vaklieden en komen altijd hun afspraken na.

Efficiënte Samenwerking met Rikxoort:

Ik heb een positieve en constructieve samenwerking ervaren met Rikxoort. Zij hebben ons op zeer korte termijn voorzien van de juiste vakmensen die we konden inzetten in onze projectmatige activiteiten, zowel in België, Nederland als Frankrijk. De professionele voorbereiding, opvolging en afronding van Rikxoort maken hen tot een waardevolle partner die ons heeft ondersteund in projecten met strakke deadlines, waar vakmanschap het verschil maakt.

Een bedrijf die begrijpt waar het om gaat

Rikxoord bied mij stabiliteit en zorgt voor mooie projecten. Communicatie verloopt prettig en is duidelijk De betaling binnen een paar uur is super fijn Kortom top bedrijf waar ik er graag werk en tevreden over ben

Dit moet je willen!

"Nadat ik voor verschillende detacheerders heb gewerkt, kan ik met zekerheid zeggen dat Rikxoort bouwservice voor mij de beste is. De snelle betalingen op dezelfde dag zonder extra kosten en de interessante opdrachten maken het een topkeuze. Andere detacheerders zouden hier een voorbeeld aan moeten nemen!"

Superrr bedrijf echte aanrader

Zeer vriendelijk personeel. Als er iets is dan kan je bij hun terecht. Erg goed en snel van betalen na indienen van je factuur. Zelfs als ze de getekende bonnen pas later ontvangen heb jij je geld al eerder. Echt super en op tijd. Dit is erg fijn. Kortom een fijn bedrijf om voor te werken. Jeffrey

tegelzetter

Współpraca z RiKXOORT jest naprawde bardzo dobra . Dobry sympatyczny kontak z administracja jak i szybka płatność faktur . Naprawdę mogę ich polecić do współpracy

Altijd goed bereikbaar, leuke opdrachten en zeer snelle betalling. Met feestdagen zelf een leuke presentje.

Goed, snel en helder!

Goed contact en erg vriendelijk. Er is een fijne samenwerking en een zeer snelle betaling. Een goede detacheerder om voor te werken!

Erg goed.

Het is een goed bedrijf en een goede betaling en goed werk bij goedebouw bedrijven en donderdag avond uren doorgeven vrijdag geld op de bank

Timmerwerk

de mooiste projecten, fijne samenwerking, de snelste betaling van facturen, werken met Rikxoort is een plezier!

Top bedrijf houden zich aan de afspraken

Rixoort is een bedrijf dat zich aan z’n woord houdt: Afspraak is afspraak. Raad ik zeker aan zzpers in de bouw.

Rixvoort doet wat het beloofd

Net een paar weken aan de slag bij rixvoort en komt meteen hun afspraken na.

Fijne werkgever

Goed communicatie en snelle betalingen. Soms ook betaling binnen 15 min. Top service.

uitstekend bedrijf voor professionals

Echt een goed bedrijf, ik werk al een aantal jaren voor hen en ben tevreden. Geen problemen, goede ondersteuning, mooie betalingsontwerpen altijd op tijd. Met een zuiver geweten kan ik het iedereen aanbevelen die wil werken en zichzelf wil verbeteren.

geweldig bedrijf dat ik zeker kan aanbevelen

Ik werk nu zo'n acht jaar bij rixoortbouwservice. gedurende deze tijd heb ik aan verschillende projecten gewerkt en ik heb altijd kunnen rekenen op de steun van rikxoort en ik ben nog nooit teleurgesteld geweest. Qua betaling is het inderdaad een kwestie van enkele uren vanaf de ontvangst van de factuur. Ik zou hier veel kunnen schrijven, maar ik zal kort en bondig zijn. Rikxoortbouwservice is een aan te bevelen bedrijf, daar kan de concurrentie alleen maar van leren.

Geweldig bedrijf , en komen de afspraken na

Sinds een maand of 5 werkzaam bij deze heren. Zij tonen betrokkenheid hoe het met je gaat. En of je ook op je plek zit ! Er zijn heel veel mogelijkheden en alles is bespreekbaar ! . Ja de betalingen , ik heb dit nog niet eerder meegemaakt. En ze komen 100 % de afspraken na. Ga zo door mannen , ik blijf fijn bij jullie !

top en snelle betaling, zonder gezeur!!!

Werken voor Rikxoort Bouwservice is altijd eind van de week betaald! Ik werk nu een jaar met ze, nog nooit problemen gehad en altijd werk! Hele aardige gasten en ze houden ook contact met je. Echt een bedrijf om aan te raden aan iedere zzp'er!

Snel, vriendelijk en doeltreffend

Rikxoort heeft snel een leuke werkplek voor me weten te vinden. Het contact verloopt persoonlijk, professioneel en vriendelijk.

Ik heb alleen maar positieve ervaringen met Rikxoort

Heel fijn om voor Rikxoort Bouw Service B.V te mogen werken.Een betrouwbare partner voor bouwpersoneel.Goede contacten,snelle reactie een hele snelle betaling.Ruud en Richard echt toppers team .Ik beveel dit bedrijf zeker aan bij zzp en opdrachtgevers.

Fijn en prettig zaken doen.

Duidelijke afspraken en een snelle betaling.

Best off the best

Bezapelacyjnie najlepsza firma z którą współpracowałem w Holandii a było ich kilkanaście. Błyskawiczną realizacja faktur, czasem bez potwierdzenia listy godzin. Profesjonalizm w 100 %. Polecam

• Poleciłbyś nas? Tak

Met plezier samenwerken: het kan!

Ruim 30 jaar geleden het eerste contact met Ruud van Rikxoort, en sinds 2021 weer zeer regelmatig. Niets veranderd aan die man: afspraak = afspraak, uitstekende kennis van de markt, een mensenmens pur sang, weten de ZZP-ers én de opdrachtgevers. En niet onbelangrijk: samenwerken met Ruud en Richard is óók samenwerken met plezier! Mannen, ga zo door!!! Jan-Willem Gerth, directeur Korps Vaklieden West b.v.

Betrouwbaarder dan de Nederlandse Bank

Een bedrijf dat zijn afspraken ALTIJD nakomt zelfs in geval een opdrachtgever niet nakomt. Op Rikxoort kun je bouwen.

Over Rikxoort Bouw Service B.V.

Rikxoort Bouw Service bemiddelt niet alleen al 40 jaar tussen vraag en aanbod. Wij zijn ook nog eens de snelst betalende ZZP organisatie van Nederland. Als geen ander weten wij de juiste man op de juiste plek te krijgen. Kiest u voor Rikxoort Bouw Service, dan kiest u voor een professionele partner met een groot bestand aan gescreende ZZP’ers.