De Juiste schakel tussen de zzp'er en de Bouw wereld.

Een goed bedrijf met top gasten aan het roer. Die voor je klaar als er wat is of gewoon een praatje. Leuke werkplekken en snelle betalingen.

Supergoeie ervaring

Rikxoord zorgt voor het maken van een goede match tussen bedrijf en kandidaat. Betrouwbare en snelle reacties bij dit bedrijf. Je wordt gezien en gehoord. Heel erg betrokken. Facturen worden gecontroleerd voor je en altijd op tijd betaald. Je hebt dus echt garantie dat je facturen betaald worden. Dit is echt een voorbeeld voor andere bedrijven waar je soms wel weken moet wachten op je geld. Ik raad dit bedrijf zeker bij veel mensen aan. Voor de starters is dit ook zeker een perfect bedrijf om te beginnen.

top bedrijf

Ben 4 jaar geleden begonnen via iemand bij Rixoord bouwservice tot op de dag van vandaag geen spijt van gehad. In overleg ook tijd om eigen klussen te doen,facturering altijd op tijd opdrachtgevers prima mee gewerkt. goed overleg en mooi werk gehad en bij de opdrachtgevers een goede relatie opgebouwd. Betaling van je facturen ook zeer betrouwbaar, altijd op tijd en nooit hoeven bellen waar mijn geld blijft elke vrijdag netjes op de rekening. En als er wat aan mankeerde dan dan in prima overleg er uitgekomen. Wat mijn opvalt is dat je direct gebeld word als je ten nadelen van je zelf je factuur te laag opstelt, dan word je de zelfde dag nog opgebeld dat je te weinig heb gefactureerd , en dat je de week daarop het geld wat te weinig is gefactureerd netjes word betaald . Dat zijn dingen daar houd ik van dat getuigd van fatsoenlijk zaken doen. Kortom ik ga zeker niet zo maar meer met andere bedrijven in zee Ik zit hier prima op mijn plaats men zegt eerlijkheid duurt het langst en dat is bij dit bedrijf zeker het geval. Ik beveel dit bedrijf zeker aan bij zzp en opdrachtgevers.

Betrouwbaar en sociaal

Als registeraccountant heb ik al meer dan 30 jaar een relatie met Rikxoort Bouw Service. Mede dankzij verregaande automatisering en juiste documentatie wordt er efficiënt en transparant gewerkt. Wat mij vooral opvalt is het sociale karakter van het bedrijf, d.w.z. er is ook oog voor de zzp’er als persoon. Je krijgt altijd snel antwoord op je vragen. Betrouwbaarheid staat voorop en Rikxoort Bouw Service heeft terecht een goede naam in de branche verworven.

Beter kan niet

Ik weet eigenlijk niet hoe ik het moet omschrijven maar ga het zo goed mogelijk doen. Wat is dit een fantastisch bedrijf !!! Had een opdracht aangenomen en kreeg op vrijdagmiddag een auto ongeluk door dat zat ik zonder vervoer en wist me geen raad meer. Heb toen opgebeld en mijn probleem uitgelegd meteen kwamen ze met een oplossing zodat ik maandag als nog mijn opdracht kon uitvoeren . Dit ben ik in 23 jaar als zelfstandige weining tegen gekomen!!! Een bedrijf die niet alleen aan zichzelf denkt maar ook aan de mensen die iets voor hun doen! Heb hier bijna geen woorden voor want alles wat ik zeg is eigenlijk niet genoeg!!!!! Wat een top bedrijf zeker een aanrader om voor te werken jongens bedankt voor de steun die jullie mij hebben gegeven dat zal ik nooit vergeten mvg j.klooster

Betrouwbare partner die zijn zaken goed voor elkaar heeft.

Ik heb een relatie met Ruud die al heel wat jaartjes terug gaat. We hebben samen mooie projecten voor nieuwe klanten opgezet. Door te luisteren naar je persoonlijke kwalitatieve eigenschappen heb ik altijd goede en mooie projecten mogen bouwen. Recent is Richard aan het team toegevoegd waar ik ook makkelijk mee kan brainstormen om zo bij klanten ingezet te kunnen worden waar het moeilijk of lastig gaat om als "Problem Shooter" in te kunnen stappen. Hij is altijd bereikbaar om je vragen te beantwoorden Mocht het zo zijn dat je door drukte een werkbriefje vergeet te whatsappen krijg je van Richard een reminder om toch zo binnen 6 uur je gefactureerde week betaald te krijgen. Gewoon top!!! Dit is zo fijn dat het financiële deel van de overeenkomst perfect is geregeld. Hier kunnen andere zeker een voorbeeld aan nemen. Zeker voor startende ZZP'ers is dit een mooie garantie want die kunnen naar behoefte meteen investeren door deze goede cashflow. Dus zeker een aanrader voor startende en nieuwe ZZP'ers

Prettig zaken doen

Wij doen al jaren lang prettig zaken met de firma Rikxoort Bouw Service. Aangenaam contact, facturen worden altijd stipt op tijd betaald.

Mooie samenwerking mee gehad

Hele aardige en vriendelijke medewerkers, goeie samenwerking met snelle aanbetalingen. hopende nog vele jaren om samen te werken.

Met van Rixkoort altijd plezierig werken

Ik heb Ruud van Rixkoort leren kennen als mijn eerste -serieuze- werkgever na mijn studie. Ruud had toen -1989- al een prachtig bedrijf opgebouwd: De Top Groep. Ik heb van Ruud het 'klappen van de zweep' geleerd mbt flexibel personeel in de Bouw en alles wat daarbij komt kijken. Ruud was zowel in persoon, als in zijn rol als werkgever een plezier om mee en voor te werken. Afspraken werden altijd nagekomen en hard werken goed beloond. Ruud was destijds zijn tijd ver vooruit met de automatisering van alle administratieve processen. Hij had ook een groot talent om mensen met zijn humor en charme enthousiast te krijgen voor zijn vaak vernieuwende ideeën. Nadat Ruud de Top Groep had verkocht hebben we contact gehouden. Nog steeds is Ruud -terecht- succesvol door dezelfde kernwaarden te hanteren als hij altijd heeft gedaan. Eerlijkheid, betrouwbaarheid en als nodig een goede dosis humor ! Mooi om te zien dat Rixkoort Bouw Service zo'n succes heeft, maar: het verbaast mij niet, met Ruud aan het roer...

Betrouwbaar bedrijf.

Wij zijn uiterst tevreden over Rikxoort. Als wij ze bellen of e-mailen word je gelijk goed geholpen. Zij zorgen er altijd voor dat je de juiste werknemers krijgt. Ga zo door.

Teamwork Makes The Dreamwork!

Ondernemers worden hard getroffen door de coronacrisis. De ene onderneming zal meer problemen ondervinden dan de andere, omdat sommige sectoren simpelweg hun werk niet meer kunnen uitvoeren in deze droevige tijden. Maar vergeet niet dat de groei in het ondernemen juist in momenten zit waar het spannend wordt. En dat kan je alleen maar realiseren als je samen met een partner kunt werken die dezelfde visie heeft voor het ondernemen in ons vakgebied “Bouw”. Samen en voor elkaar zijn, zijn de woorden waar het afgelopen en komende maanden om draait in Nederland. "Ondernemen doe je samen" Rikxoort Bouwservice is al vele jaren een begrip in de bouw, maar vooral in de afgelopen periode waar 85 % van ondernemers in financiële problemen kwamen, stond Rikxoort als organisatie maar ook als mens altijd klaar voor ons “ solidariteit en medeleven” Samen komen we hier doorheen en elke crisis is een geschenk van het lot aan de creatieve organisatie binnen de ondernemerschap. Rikxoort Bouwservice is zo een onderneming! Dank u wel daarvoor en Ik verheug mij op de voortzetting van onze uitstekende samenwerking in de toekomst! "Alleen ga je sneller en samen kom je nog verder" Met vriendelijke groet, Souad el Markhous Winnares Award Etnische Zakenvrouw van Nederland 2018

Afspraken nagekomen

We merken op dat ondanks de lastige tijden een bedrijf als Rikxoort haar afspraken keurig nakomt. Ruud & team. Geweldig!

Betrouwbare partner in de afgelopen jaren

De samenwerking met Rikxoort Bouw Service is begonnen ca. 25 jaar geleden in mijn vorige leven. Zijn betrouwbaarheid en zijn betrokkenheid voor het inlenen van vaklieden blijft een zeer sterk punt van Ruud en Richard die dit dan tot in de puntjes verzorgd. Daarom zijn wij blij met altijd prettige en correcte eerlijkheid van Rikxoort Bouw Service in de afgelopen jaren. Peter Baanders Projectleider KernBouw Cruquius.

Goede verstandhouding naar personeel en aannemer s

Vlotte werkaanbod fijn overleg maar toch zakelijk ondanks de moeilijke tijden ivm Corona soepel in onverwacht te omstandigheden

Helemaal toppie!

Zeer fijne samenwerking en snelste betaler allertijden! Ben meer dan 20 jr zelfstandig , maar zo een vlotte betaling heb ik nog nooit meegemaakt! ECHT SUPER!!!

geen op of aanmerking

mijn ervaring met rikxoort is top, niks te klagen goede comunicatie, als er iets is kan je ze altijd bellen voor vragen belangerijk je krijgt je geld optijd gestord,kortom ik ben erg tevreden met rikxoort,ga zo door. mvg o.c powel

Een betrouwbare partner voor bouwpersoneel

Onze ervaring met Rikxoort begon 5 jaar geleden, de bemiddeling gaat altijd prettig en correct. Goede ruggespraak, Eerlijk. Rikxoort staat altijd klaar voor ons, mocht het niet lukken plaatsen ze zelfs advertenties zodat ze evengoed aan onze vraag kunnen voldoen. We hopen op nog vele jaren samenwerking. Aannemingsbedrijf D Teerenstra. groetjes Danny

Een zeer bijzondere leuke partner in de bouwwereld

Ik werk al weer een x aantal jaren voor Rikxoort ik als allround timmerman ben kwa werk en financiën (zeer snel betaling en dat is voor mij super) zeer tevreden zij zijn voor mij de ideaal schakel in de bouw top grt taede

Altijd goede ervaringen gehad

Altijd paraat voor contact, snelle betaling. En altijd behulpzaam , Ruud en Richard zijn 2 toppers waar je fijn mee kan samenwerken. Erg betrouwbaar!!!! Groetjes Mark

Al meer dan 30 jaar onze betrouwbare partner voor het inlenen van bouwpersoneel!

Rikxoort Bouw Service is al meer dan dertig jaar onze betrouwbare partner voor het inlenen van bouwpersoneel. Zaken als ‘afspraak is afspraak’ en een snelle, correcte behandeling van klanten, zowel van de ZZP-ers als de bedrijven die gebruik maken van de diensten van Rikxoort, staan bij hen hoog in het vaandel. Ruud van Rikxoort en team wij hopen nog lang met jullie te mogen samenwerken. Rob van der Leij – algemeen directeur Van der Leij Bouwbedrijven

goeden kontakten

altijd op zoek naar werk wat mij het beste past bedankt hier voor

Zeer professioneel

Ik ken Ruud sinds 1995 en vele verhalen over hem gehoord. Wat ik het allermooiste vond was het werk wat wij in Rusland en Kazachstan mochten verrichten, daar gingen wij met een ploeg van 35 man naartoe om 4 aardappelschuren te bouwen, voor die tijd High Tech met een frietlijn erin verwerkt. Ikzelf had het geluk dat ik ze alle 4 heb meegemaakt wat ik geweldig vond. Alles was goed geregeld van het eten tot het slapen dicht bij het werk. En het mooiste je salaris werd in Nederland op je rekening gestort, daar hoefde je niet veel op te maken, dus op het moment dat je na 2 tot 3 maanden terugkwam was het feest. Ik mis dit wel, het was zo’n enorme ervaring voor mij. En de lol die je met je collega’s had, ik denk er nog vaak aan terug. Verder, waar maak je nou mee dat je factuur binnen 6 uur betaald is. Dit bewijst maar weer eens hoe Ruud met zijn team altijd voorop loopt in het ondernemen. Een dikke 10. Stefan Dorr De TimmerExpreSS

Heel correct en attent

In de bijna 2 jaar alleen maar goede ervaringen, zowel met Ruud als Richard. Denken goed met je mee wat je wensen zijn en vinden daardoor de juiste oplossing. Daarnaast natuurlijk altijd weer de snelle betaling binnen 6 uur van je Factuur. Top om mee samen te werken!

Uitstekend bedrijf

Uitstekend bedrijf, vriendelijk personeel en binnen 6 uur je geld op je rekening. Ik werk ruim 1.5 jaar voor Rikxoort en nog geen dag spijt gehad

Super bedrijf

De firma Rixoort bouwservice komt de gemaakte afspraken altijd na. Na ruim 2 jaar gewerkt te hebben voor Rixoort niets als lof. Ga zo door .

Over Rikxoort Bouw Service B.V.

Rikxoort Bouw Service bemiddelt niet alleen al 40 jaar tussen vraag en aanbod. Wij zijn ook nog eens de snelst betalende ZZP organisatie van Nederland. Als geen ander weten wij de juiste man op de juiste plek te krijgen. Kiest u voor Rikxoort Bouw Service, dan kiest u voor een professionele partner met een groot bestand aan gescreende ZZP’ers.